35+ en kinderen

15-09-2008 23:20 2488 berichten
Alle reacties Link kopieren
35plussers zwanger of met kinderwens, hier kletsen we verder!

Maria om jou "bezig" te houden: 28.04 afspraak gyn en de voorziene geboortedatum staat al een tijdje op 10.06...niet dat t zoveel uitmaakt voor mn gevoel maar dan is de adm weer op orde
Hoi!

Gezellige boel hier en dankdank, voor jullie oppeppende woorden!

Ik merk echt dat me dat goed doet. Die wiebelige gevoelens pff. Na ja. Gisteren ging onze dochter op schoolkamp, mijn man zoent me gedag op t schoolplein om door te gaan naar zn werk en ik sta weer met tranen in mn ogen. Had echt niets te mkn met afscheid v onze dochter ofzo, maar is nomaal gesproken niks voor mij. Ik had t toen al met man over dat hormoongewiebel gehad. Het duurt gewoon een tijd, maar gaat al beter dan paar wk geleden en moet t dus maar beetje nemen zoals t komt. Onzekerheid zit ook vooral in feit dat ik niet weet wie ik morgen t/o me heb en leg aan n vreemde man maar ns uit ...'hormoongewiebel'

Maria, ik kan me heel goed voorstellen dat je je zo voelt hoor en vind het fijn hier van je te lezen omdat ik dan hoop dat jij ook iets hebt aan onze meelevende gevoelens & woorden!! Ik duim keihard voor je mee !!

Heb je jouw idee over t innestelen al ns besproken en zo ja, wat zeggen ze daar dan van?

Beer, ik vind het genieten ervan afstralen bij jou: heerlijk!! Als ik t zo opschrijf, komt er n op mn gezicht!

Pira: au! Ik hoop dat jullie meisje je geen blauwe ribben ed bezorgt! Wel heel lekker te lezen dat je zo'n fijn weekend hebt gehad en veel van je plannen hebt uit kunnen voeren en goed dat t lukt je werk zo te organiseren!! Hmm, dat boek, n lekker zonnetje...

Klussertje: welkom en gefeliciteerd met je zwschap!! Wat n wirwar aan gevoelens zeg, veel sterkte ermee. Je lijkt me idd nuchter en kan me voorstellen dat je dat helpt met er samen uitkomen op welke manier dan ook. Veel succes!

Watever, Marimoh?? Denk aan jullie. Vlgs mij zijn jullie druk! Take care!!

En Snok: ik ben ook benieuwd naar jou (en ben niet de enige , t gaat nu zo opschieten hè. Over n paar weken ?? is het al zover. Hoop dat je geniet!

Lieselotje: bijna 20 wk, op de helft alweer... Gaat t nog steeds zo goed met je? Ik zou as zaterdag 20 wk zijn, gek idee. Nou ja, ga niet de hele tijd zeggen hoor, hoe ver ik 'zou zijn', maar schiet nu wel door me heen.. Hoop dat ook jij geniet!

Zina: ik kan me voorstellen dat je dr even niet bent, maar mocht je wel komen meelezen-leven, weet dan dat ik zo hoop dat t jullie goed gaat!

En Biba, ben benieuwd of het beter met je gaat?!

xxCarlot
buongiorno meiden!!

Carlot succes vandaag en "hormoongewiebel" is t nou eenmaal en wie weet heb je wel een heel begripvolle dame of heer tegenover je. sterkte.

Zina hoe is t met je? en met je meisje? ben heeeeel benieuwd hoe t gaat, hoe jeje voelt, hoe de bevalling is verlopen.....geniet ondertussen van je gezin en we horen t wel.

hebben jullie nog speciale plannen met pasen?

ik ga vandaag naar ons huis in de bergen, morgen nog afspraken ivm werk en daarna wat rommelen in huis, gesprek met tuinman voor aanleg tuin, zondag waarschijnlijk schoonmoeder met zus en zoons piraman op bezoek en heeel eerlijk heb er niet zo'n zinin om uren in de keuken te staan nu, ben al niet zo'n keukenprinses maar nu bluhhhh maarja italianen willen "mangiare" hè! had al een brunch voorgesteld maar dat snappen ze hier niet zo. naja ik zie wel, ga t me niet te moeilijk maken.

meiden ik ga nog wat zinnigs doen en alvast fijne dag allemaal X
Meiden weer even F5 voor de nieuwe tabel!

Marimoh hoe was de echo vandaag?

En Varadientje ik zie dat jouw NOD nadert. Hoe schat je je kansen in deze maand?

Suffeltje en Klussertje als jullie in de tabel willen, geef dan even jullie gegevens door (in het vet graag)!
Hoi, hoi,

Even kort;

@Maria; ben inmiddels ong, helaas. Gisteren gekomen het was een K dag. Heb je zo soms. De volgende is volgens de berekening 5/6 mei. Niewe kansen opnieuw hoop, op naar de volgende ronde.

Moet zo al weer op pad voor mijn werk, rest volgd later.

Groetjes
Buongiorno!!

Maria weer keurig de tabel bijgewerkt, super!! hoe is t verder met je?

kun je enigszins relaxed blijven of voel je ieder pijntje, krampje in je lijf?

Varadientje...balen zeg en inderdaad nieuwe ronde nieuwe kansen!!

ik weer kort nachtje, rond 5 uur wakker en ben er na zessen maar uit gegaan. zo hebben we samen kunnen ontbijten en ben ik nu aan t werk. moet straks met klanten op pad en zal vanmiddag dan wel lekker "out" zijn. gisteren was ook al heftig dagje en dan merk ik dat ons meiske 's avonds helemaal in de weer is. hoe rustiger ik ben, zij ook en andersom laat zij zich duidelijk voelen zodra ik dan eindelijk zit.

gisteren trouwens voor geboortekaartje op pad geweest. papier uitgezocht en jongen (designer) mijn input gegeven voor het ontwerp. ben benieuwd waar hij mee komt. wel leuk om mee bezig te zijn. hier in ons husi in de bergen hangt ook de wieg jippieeee. nu moet de kommode nog gemaakt worden en dan kan ik wassen, opruimen en krijg ik ook weer overzicht watik nu wel of niet heb.

meiden fijne dag allemaal X liefs
Hallo, ik heb even m'n best gedaan om van iedereen een beetje op de hoogte te raken maar is best nog lastig om goed te onthouden wie waar mee bezig is!! Ik hoop al lezende vanzelf er wat meer in te komen en dan zal ik ook wat zinnigere dingen tegen iedereen kunnen zeggen (hoop ik).

Ik wil wel in het tabel opgenomen worden hoor! Alleen weet ik niet zo goed wat alles precies betekent.

naam: Klussertje

leeftijd: 38

gestopt (met pil??) ± nov-2004

NOD (ovulatie?) nvt

Uitgerekend (het ooievaartje) 28 nov 2009

Kind: 1e

Extra: 1e echo 20-4

Leuk! Dank je wel alvast Maria!
Het is goed openhartig naar anderen te zijn, maar met eerlijkheid moet je voorzichtig zijn, en als het mogelijk is moet je respectvolle en aardige woorden gebruiken. Confucius
hi meiden!

klussertje maak je niet druk, je komt er vanzelf achter wie, hoe en wat! ondertussen gewoon lekker meelezen en schrijven als je zin hebt.

ik heb effe de balen. vanmorgen weer om 5 uur piespauze en daarna niet meer kunnen slapen, daarbij het zuur dat omhoog kwam, gisterenavond al helemaal op/k.o. en enorm zere liezen, schaambeen, kon nauwelijks lopen. en alles wat ik eet blijft voor mn gevoel boven in mn keel steken.....afin t wil effe niet bij mij. heb vanmorgen dan ook nog niets gepresteerd dan wat in t zonnetje zitten, vriendin bellen enz. de laatste weken gaan voor mij dus wat minder relaxed verlopen dan tot op heden, dat is wel duidelijk. merk nu dat ik vooral erg moe ben door slaapgebrek.....toch deze dagen proberen wat meer te rusten.

wat een klaagzang hè

verder hier heerlijk weer, dus dat is dan wel prettig, ik hoop ook voor jullie in NL

als ik me niet meer meld alvast fijne paasdagen!!!! liefs piraX
hi ladies...

maria.. spannend!!! ik ga heeeeeel hard voor je duimen de komende 2 weken, hoop het zo voor je.

pira, heftig bij jullie in Italie.

klussertje, jij ook een heftig verhaal maar ook van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Toch een mooi wondertje he?

Carlot, lief zijn voor jezelf he? die tranen horen er gewoon bij en zijn helemaal niet erg toch? je bent mens hoor, en daarnaast ook nog vrouw en veel voor je kiezen gehad dus..emo mag best.

varadientje, ongi lees ik.. balen.. Waarvoor had jij een echo dan? ben even kwijt..

hier verder zn gangetje, nog weinig veranderd thuis. En werk wacht ik even af, eind april gaat de directie een beslissing nemen over het hoe en wat en ik heb besloten dat even af te wachten. Geeft in ieder geval wel wat rust.

kan wel heerlijk genieten van af en toe een mooie lentedag, erg blij dus met het zonnetje. Doet een mens goed!!!

fijn weekend en knuffel aan iedereen.
Hi Biba, mooi dat je even wat rust hebt nu, probeer je niet te druk te maken. Jammer dat het thuis nog niet beter gaat.

Pira, nog 9 wken meid, ik weet hoe het voelt. Op het laatst is het gewoon zwaar. Lekker veel rusten, voor je het weet zitten die 9 weken erop hoor.

Ik verwaarloos jullie wel een beetje, maar jemig het is nu wel druk al hoor. Beertje komt nog zeker 3 keer per nacht, dus ben ook best wel gesloopt. Gelukkig is man nog thuis, maar vanaf dinsdag moet ik het echt alleen gaan doen....
buongiorno meiden!!

wat een rust hier............ik hoop dat iedereen fijne paasdagen heeft gehad met veel gezelligheid en zon.

Biba meis t wil nog niet helemaal als ik het zo lees. ik hoop voor je dat met je werk alles op zn plek valt evenzo als in de privesfeer. sterkte!!

Maria hoe is t met jou?

Beer druk met je beertje!! en vanaf vandaag weer alleen de family runnen. sterkte en hoop dat je niet al te gesloopt bent met 3 voedingen per nacht, is wel heftig lijkt me zo want overdag rusten zit er voor jou ook niet echt in denk ik.

Watever en Marimoh ook al tijd niets van gehoord

Lieselot??

Snok is aan t aftellen? hoe voel je je?

hier alles oke. fijne dagen gehad met veel bezoek en dat vond ik soms wel te.... ik ben soms best een einzelgaenger...even lekker niets, stilte en dan de hele dag verplicht kletsen en gezellig doen ben ik soms ineens helemaal klaar mee.

ook nog gewandeld al gaat dat traag hoor en 's avonds zere liezen, zeer schaambeen maar ik wen er al aan.

nu weer terug op mn werkplek en eens kijken waar ik mee ga beginnen......mmmmm buiten is t dik 25gr.....naja nog 2 weekjes doorbijten en dan gun ik mezelf meer rust.

meiden fijne dag en hoop snel van jullie te horen. liefs
Goedemorgen!!!

Net terug van een lang weekend Zeeland, was heerlijk!

Biba: vervelend om te lezen dat het niet zo lekker gaat. Ook van mij heel veel sterkte!

Pira: tja.... zo onderhand moet je het echt rustiger aan gaan doen. En 25 graden.....lekkerrrrrrrrr.. Hier schijnt het zonnetje ook zo lekker, word je helemaal vrolijk van

Beer: zo te lezen geniet je lekker van kleine beer (behalve de nachten dan:) )

Maria: hoe gaat tie ??? Ook hier heel nieuwschierig hoe het is.

En Snok: nog heel even en dan heb jij ook je baby, lekker hoor!

ALles goed hier verder, niks spannend. VOel me prima. Nog steeds wel af en toe misselijk, maar hoef niet over te geven. Moet dan snel wat eten in mijn mond stoppen en dan gaat het wel weer.

xx
Hee dames, inderdaad vandaag voor het eerst alleen. Maar kids zijn wel op kdv en school-bso, dus heb nog even lekker rustig dagje met Beertje alleen. Vanaf morgen mag ik echt aan de bak, school halen-brengen, voetbal, afspraakjes, ben benieuwd hoe het allemaal zal gaan met een baby erbij. Hij komt nu de laatste nachten meestal 1 keer, dus het wordt al beter.

Pira, ik ben net zo. Kan ook niet tegen te lang en te veel bezoek. Kan heel goed alleen zijn, heerlijk. Lekker weer bij jou zeg, maar wij mogen ook niet klagen, echt lente is het nu.

Lieselotje, alweer weken. Fijn dat je je goed voelt! Nog een paar weekjes en dan weet je wat het wordt, kun je lekker losgaan met kleertjes kopen?

Beertje kan zijn maatje 56 kleren niet zo lang aan denk ik, als hij een maand is kan ik ze opruimen schat ik in. En ik heb bijna geen 62, dus moet ik gaan shoppen, o wat erg.

Vanmorgen eens op de weegschaal gaan staan, van de 14 kilo zijn er 9 af, viel me niet tegen. Zeker zo na de paasdagen (ben nogal gek op chocola).

Snok, kom je nog eens langs? Ik ga wel even bij het mei-forum kijken.
ik ben blijkbaar toch wel echt klaar met dingen zeg.......belt piraman eerder dat de "kachelman" heeft gebeld en dat hij nu tijd heeft een kachel voor ons te maken in het huis de bergen. (deze kachel zou hij in januari voor ons bouwen maar hij heeft zich niet meer gemeld). normaal zou ik zeggen "fijn dat hij t nu maar snel doet enz enz" en nu begin ik me toch een partij argumenten aan te voeren van "ik heb geen zin meer in puin en stof in huis - wie weet duurt geen week maar weken en zitten we in de zooi - ik wil die vent niet om me heen hebben als ik daar zit - enz enz" ik herkende mezelf niet maar ik voel het ook echt zo. we hebben de laatste maanden nog zoveel klusjes daar laten doen en steeds weer de boel onder t stof, cement, rotzooi enz ik heb er nu geen zin meer in, wil orde en rust...

gelukkig had piraman m snel door want na een paar maal proberen mij te overtuigen, heeft hij t hele werk maar naar de herfst verplaatst pffffff opluchting.

moet nu wel lachen om mezelf maar ik wil niet teveel onrust meer, dat voel ik wel duidelijk.

nou ga nog effe wat vertaalwerk doen.....net heerlijk uurtje in zon zitten lezen mmmm
Beer wat lekker nog een daagje met je beertje in alle rust!! geniet ervan al zullen de kids nu wel uit school kdv komen.

fijn te lezen hoe t gaat, klinkt goed allemaal.

ps. ik heb enkel rompertjes e.d. van 52-56, is toch wel goed? of moet ik nog kleiner spul hebben voor als ze net geboren is?

ben niet van plan nog iets te kopen en anders moet piraman t maar halen als ze toch heel klein is......maar mn gevoel is dat deze dame behoorlijk groeit op dit moment en nog wel eens flink kan worden. ik heb zelf moeite met eten, mn maag zit nogal in de knel denk ik.
Pira: kan me helemaal voorstellen dat je geen zin meer hebt in troep! Logisch toch?! Gewoon lekker boekjes lezen in de zon. Dat is wat wij zwangere vrouwen moeten doen

Kleinere rompertjes hoeft voglens mij niet. Of ze moet veel vroeger geboren worden. Maar joh... die zijn zo gehaald!

En kleine beetje eten dan maar nu voor jou. Maar ja.... kan me voorstellen dat dat moeilijk is in Italie.... Heb al trek als ik eraan denk

Ik ga ook het zonnetje in! Boekje lezen!
@Maria; hoe is het er nu mee, alles naar wens? Ook ik zal voor je duimen de komende tijd. Wat het etentje betreft, die was super, we hebben met het mooie weer lekker op het terras gegeten, zalig.

@Pira; erg vervelend die pijn onderin, hoop voor je dat het snel overgaat. Nog wat meegekregen van de aardbevingen? Overigens leuk te lezen dat je zo bezig bent met opruimen en de kinderkamer en de rest er omheen.

@Klussertje; welkom. Gefeliciteerd dat je zwanger bent. Wat een verhaal zeg.

@Carlot; denk aan jezelf, die komt op de eerste plaats. De rest kan wachten. Gooi het eruit waar je mee zit, laat het ze maar weten dat het je hoog zit. Misschien snappen ze het dan.

@Biba; vervelden zo zeg, sterke ermee. De eggo was voor mijn buik waar ik regelmatig niet fijne steken voelde aan voor mij rechter zijde net onder de navel. Volgens mij zen het gewoon de zenuwen waar is last van heb. Focus me te veel op het fijt dat ik zwanger wil worden.

@Beer; sterkte met de drukte, het regelen en de rest. Geniet maar lekker van beertje.

Sorry, voor alles wie en wat ik vergeten ben. Het is een beetje druk. Heb een leuk en gezellig motorweekend achter de rug. Ben nu bezig met het voorbereiden van een feest voor aanstaande zaterdag op het werk. Natuurlijk moet er nog van alles geregeld worden op het laatste moment. Leuk maar wel vermoeiend. Gelukkig blijft het mooi weer zodat iedereen vrolijk is. Dames, geniet er maar van.

Groetjes
hi meiden!!

Varadientje je hebt lekker veel evenementen lees ik al en nu een feest met t werk, gezellig. wat gaan jullie doen? is t een grote club mensen?

enne meis ei in zicht of benut?

Lieselot, inderdaad wij moeten gewoon enkel in de zon zitten met boekje en ijsje of fruit

hoe gaat t'ie verder met je? op naar de 20 weken hè!! en ja andere kids nog steeds enthousiast?

ik ga zo ook weer effe lekker lui doen. ben de hele ochtend al op pad geweest voor werk en prive. heb badje gekocht met houders om op ons bad te zetten, geen gedoe met water heen en weer enzo en gelukkig gewoon wit badje gevonden, niet van die irritante melige kleuren. ook nog een band voor om mn buik onderaan, wellicht geeft t 'smiddags 'savonds wat verlichting enne badpak voor mij.....heb zo'n behoefte aan beweging en zwemmen is t enige dat nu overblijft dus aankoop van badpak is stok achter de deur om ook echt te gaan (k vind zwemmen nl niet zo leuk...... ).

carlot hoe was t bij de arbo arts?

fijne middag allemaal en geniet van de zon, ik hoor dat t in NL ook prachtig weer is X
Hallo dames, ik kom snel weer eens bijlezen/schrijven...maar druk druk druk! Heb de pest in over de verbouwing bij ons thuis, die momenteel weer redelijk op zn gat ligt....pfffff

Fijne dag allemaal en tot snel

Liefs Watever
fijn hè verbouwen Watever!!!! ik ben d'r ook zo klaar mee..........

hoop wel verder alles goed met je!!!
@Pira; het is een feest ivm 125 jarig bestaan van de brandweer. Aanstaande zaterdag zijn er tourtochten voor op de motor, fiets en oldtimer. Er komen ongeveer 200 personen.

En ja, ei is in zicht gezellig klussen dit weekend en natuurlijk duimelen. Zaterdag lekker druk en zondag hopelijk van de zon genieten. Teletekst meld voor zondag 20% kans op regen en ca 18 graden. Dus dat moet lukken.

Een band voor om de buik, hopelijk helpt het, laat het even weten ben best wel benieuwd. Zwemmen is leuk, als je maar met meer personen bent, alleen lijkt me ook niks.

@ Waterver; balen zeg, en dat met dit mooie weer. Geef ze maar op hun donder en zeg maar dat ze harder moeten gaan werken anders bestel je maar regen voor hun.

Dames, het is mooie blote buiken weer. Kunnen er nog een paar geplaatst worden op Hyves. Ben wel weer benieuwd hoe ze er nu uitzien (ik wil ook )
Sorry hoor dames dat ik jullie zo verwaarloos maar merk dat ik beetje meer op mezelf ben en soms in het mei topic al minder schrijf dan normaal....;-)

Ff kopie van daar....

Hi!

Inmiddels terug van gyn. Hij wilde toch even van binnen voelen enne wat blijkt? Bijna 2cm ontsluiting...Hij gaf aan dat het wrs niet lekker zou voelen (pijnlijk omdat hij gaat rommelen) maar vond het totaal niet zeer doen. Hij voelde het hoofdje al!

Verder was bloeddruk 100/65 dus prima maar zat er binnen twee weken 4 kilo aan! Puur vocht gaf hij gelijk aan maar moest wel bloed prikken en urine geven. Morgen om 12 uur bellen voor uitslag. Is het niet goed moet ik maandag naar ziekenhuis en aan CTG etc. Anders staat nieuwe afspraak over week en ook dan moet ik aan CTG. Tis iig duidelijk dat ik wrs termijn niet ga volmaken .,..daar was hij duidelijk over. Hij schatte overigens ventje nu op zon 7 pond....

Wow toch wel ff spannend....misschien volgende week aan einde of begin week erop kindje in armen

Denk iig aan jullie!!
Hi meiden!

Ook hier best druk en vanaf vlg wk weer voorzichtig ah werk. Ik had prettig gesprek bij de arbo: we zaten op 1 lijn en hij vertelde dat hij mn baas 2 jr geleden ivm ander ziektegeval heel lang aan de telefoon had gehad. Hij zei dat hij wist dat mn baas een 'hele moeilijke man' is Dat voelde tenminste als steun en ik moet echt voorzichtig aan doen, vond t erg positief dat ik eigen initiatief toonde etc. Ik vind het echt lastig allemaal, maar weet die man achter me en da's gewoon fijn!

Pira: o wat gaat het hard!!! En weet je, ik bedacht me net dat je zwemmen misschien nu wel prettig vindt omdat je je buik/gewicht niet voelt. Ik hoop t ook voor je en verder... geniet zoveel je kunt van fruit/ijsjes en de warme lentezon. Ik gun t je van harte!

Watever: ik dacht al zoiets. Balen joh dat verbouwgedoe!! Nou ik wens je veel sterkte en hoop dat t op je werk dan iig wel lekker loopt en t niet tè druk is

Beer: Lukt t je al (na 2 dgn ) om alles op de rails te krijgen & te houden ? Lijkt me idd druk met alles wat kinderen doen tav sport, spelen/etc. Hoop vooral dat je ook geniet en dat het lekker blijft lopen met Beertje!

Lieselotje: t lijkt erop of je tot nu toe heerlijk doorrommelt met je zwschap. Appeltje, eitje voor jou. Houden zo! Ben zo nwsgierig hoe het voor je kinderen is. Vond t fijn iets van jouw ervaringen te lezen op hyves: dank!

Maria: denk aan je!! Nog een paar dagen of? Hoop dat alles heel goed met je is

Varadientje: ik wens je alvast een heeeel prettig weekend 't lijkt op gezellig druk!

Hoop snel weer iets te horen van Snok en Zina, maar ja: daar ben ik vast de enige niet in.

Ik moet me nu echt weer nuttig mkn hier Wil nog wel even zeggen dat ik blij ben dat jullie er zijn en voor iedereen die ik vergeten ben: ook alle goeds, veel warme !

xx Carlot
Snok, spannend zeg! Ben zo benieuwd hoe het zal gaan bij jou! Kom je het hier wel vertellen? Anders kom ik wel naar het mei-forum.

Carlot, dat voelt inderdaad als steun, wel fijn om te horen! Hoe is het verder dan met je?

Ben ook heel benieuwd naar Maria en naar ZIna ook!

Hier pittige dagen gehad. Moet echt wennen aan het gesleep met kinderwagen en maxicosi, plannen van voedingen tussendoor. Moet af en toe even tellen hoeveel kids ik nog heb. Hoofd voelt erg wattig, Heb het idee dat ik van alles vergeet. Geniet evengoed nog van Beertje natuurlijk, maar wel snel tussendoor zeg maar. En de nachten zijn natuurlijk ook nog niet veel, dusseh, best vermoeiend allemaal. Beetje klagen mag wel he?

Ga ingrijpen in een ruzie....
oh en varadientje, veel plezier met klussen dan maar dit weekend!

(ik zie toch, ik vergeet van alles)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven