Ik begrijp hier helemaal niks van
maandag 21 oktober 2019 om 10:56
Goedemorgen Viva-ers,
Ik ben sinds 3 maanden aan het daten met een man die ik via Tinder heb leren kennen. We zagen elkaar ongeveer 2x per week, soms 1x als een van ons het druk heeft.
Hij is vrijdagavond bij mij langs geweest. Ik had voor hem gekookt en hij vond het heerlijk. Vervolgens is hij blijven slapen en heb ik nog een uitgebreid ontbijtje voor ons gemaakt. We slapen overigens bijna elk weekend bij elkaar dus dit was niet de eerste keer.
Het was net zo leuk en gezellig als altijd, lieve opmerkingen van zijn kant. Zaterdagmiddag nog een paar appjes heen en weer gestuurd en ineens complete radiostilte. Ik heb zaterdagmiddag voor het laatst iets gestuurd en sindsdien niks meer gehoord. Dit appje was gewoon een antwoord op een vraag die hij stelde, dus ook niks geks. Ik ben totaal geen claimerig of jaloers type dus ik begrijp hier niks van.
Ondanks dat ik er nog niet uit was of ik gevoelens voor hem had voel ik me toch behoorlijk klote. Ik ben wel eens vaker geghost, maar dat was dan na de 1e of 2e date en niet na 3 maanden daten.
Ik voel me echt rot en hoop dat jullie advies hebben wat ik hiermee moet doen. Hem nog een appje sturen of het helemaal stil laten? Ik vind het wel laag om iemand na 3 maanden daten zo te laten zitten.
Ik ben sinds 3 maanden aan het daten met een man die ik via Tinder heb leren kennen. We zagen elkaar ongeveer 2x per week, soms 1x als een van ons het druk heeft.
Hij is vrijdagavond bij mij langs geweest. Ik had voor hem gekookt en hij vond het heerlijk. Vervolgens is hij blijven slapen en heb ik nog een uitgebreid ontbijtje voor ons gemaakt. We slapen overigens bijna elk weekend bij elkaar dus dit was niet de eerste keer.
Het was net zo leuk en gezellig als altijd, lieve opmerkingen van zijn kant. Zaterdagmiddag nog een paar appjes heen en weer gestuurd en ineens complete radiostilte. Ik heb zaterdagmiddag voor het laatst iets gestuurd en sindsdien niks meer gehoord. Dit appje was gewoon een antwoord op een vraag die hij stelde, dus ook niks geks. Ik ben totaal geen claimerig of jaloers type dus ik begrijp hier niks van.
Ondanks dat ik er nog niet uit was of ik gevoelens voor hem had voel ik me toch behoorlijk klote. Ik ben wel eens vaker geghost, maar dat was dan na de 1e of 2e date en niet na 3 maanden daten.
Ik voel me echt rot en hoop dat jullie advies hebben wat ik hiermee moet doen. Hem nog een appje sturen of het helemaal stil laten? Ik vind het wel laag om iemand na 3 maanden daten zo te laten zitten.
luckylud wijzigde dit bericht op 27-10-2019 13:25
8.85% gewijzigd
dinsdag 22 oktober 2019 om 20:22
In het geval van een player zou ik wel mijn ongezouten mening geven aan zo'n loser. Kom op, eerst met mooie praatjes komen en dan je laten vallen als een baksteen? Als we allemaal eens in actie komen tegen dit soort mannen dan laten ze het voor de volgende keer misschien eens uit hun hoofd. Willen ze seks, dan gaan ze maar naar de hoeren.
.
dinsdag 22 oktober 2019 om 20:24
Dit is mij ook al veel vaker over komen. Daarom voel ik me juist stom dat het wéér gebeurd.Karl_Marx schreef: ↑22-10-2019 20:18Ik snap dat het sneu is maar kom op TO, je gaat toch niet gelijk naar de drank grijpen nu? Je gaat hem nu ook niet meer bellen, je weet genoeg. Ja, you've got played. En geloof me, dit is ons allemaal een keer over komen. en ja, je mag sad zijn, maar alleen vanavond. Morgen ga je gewoon weer je schouders eronder zetten. Van deze ervaring leer je.

dinsdag 22 oktober 2019 om 20:24
Je hebt niets verkeerd gedaan, dat is het “mooie” van het verhaal. Jouw moment komt echt, maar pas als jij erop kunt vertrouwen dat jij jezelf mag zijn bij iemand anders, en dat deze persoon het accepteert. Dat je voelt dat je de tijd hebt om je rustig open te stellen, voor de persoon die dit aanvoelt dat dit tijd kost. Die zal er zijn en zich respectvol gedragen! Echt.... deze snel vergeten, enneh... die fles wijn gaat niet helpen. Zet weg! Bel een vriendin en ga daar theedrinken en uithuilen!LuckyLud schreef: ↑22-10-2019 19:53Blijkbaar ja. Ik vind mijn reactie ook vrij heftig aangezien ik huilend op de bank zit met een fles wijn. Terwijl hij dat niet eens verdient met dit soort gedrag.
Ik ben het gewoon zo zat om als deurmat gebruikt te worden, terwijl ik altijd het beste voor heb met iedereen. Ik zou niet weten wat ik nu weer verkeerd heb gedaan en aan de kant word geschoven.

dinsdag 22 oktober 2019 om 20:26
Lijkt me de energie niet waard.El4ra schreef: ↑22-10-2019 20:22In het geval van een player zou ik wel mijn ongezouten mening geven aan zo'n loser. Kom op, eerst met mooie praatjes komen en dan je laten vallen als een baksteen? Als we allemaal eens in actie komen tegen dit soort mannen dan laten ze het voor de volgende keer misschien eens uit hun hoofd. Willen ze seks, dan gaan ze maar naar de hoeren.

dinsdag 22 oktober 2019 om 20:30

dinsdag 22 oktober 2019 om 20:40
Maar met wat voor soort smoes kan deze nog mee aan komen na wel online te zijn geweest en iets te hebben geplaatst op de tijdlijn?
.
dinsdag 22 oktober 2019 om 20:41
Ha to.
Verlies alsjeblieft niet je geloof in de liefde. Deze vent is een eikel. Geen fijn mens.
En nee, jouw reactie vind ik niet overdreven. Afwijzing, zeker in de vorm van plotseling negeren, is gewoon kut. Huil uit..drink je wijn en voel je gewoon maar even heel erg zielig. Dat mag gewoon hoor, deze emoties horen er ook bij.
Maar verlies niet je geloof in de liefde alsjeblieft. Begin straks beetje bij beetje met de liefde voor jezelf. Waarna je een hele dikke vinger naar dit soort mensen zult opsteken.
Voor nu sterkte. Stomme eikel.
Verlies alsjeblieft niet je geloof in de liefde. Deze vent is een eikel. Geen fijn mens.
En nee, jouw reactie vind ik niet overdreven. Afwijzing, zeker in de vorm van plotseling negeren, is gewoon kut. Huil uit..drink je wijn en voel je gewoon maar even heel erg zielig. Dat mag gewoon hoor, deze emoties horen er ook bij.
Maar verlies niet je geloof in de liefde alsjeblieft. Begin straks beetje bij beetje met de liefde voor jezelf. Waarna je een hele dikke vinger naar dit soort mensen zult opsteken.
Voor nu sterkte. Stomme eikel.

dinsdag 22 oktober 2019 om 20:44

dinsdag 22 oktober 2019 om 20:49
Nouja het is maar 2.5 dag hè. Bij platonische vrienden kan het mij soms ook wel eens overkomen dat ik pas na een paar dagen reageer. Maar in dit geval is het én heel lomp en een veeg teken.

dinsdag 22 oktober 2019 om 20:50
Waarom niet eerst vragen wat er aan de hand is? Als je meteen boos wordt maak je het hem juist makkelijk, laat hem maar uitleggen.
dinsdag 22 oktober 2019 om 20:50
En hopelijk dat ie zich dan toch nog even flink schaamt voor zijn laffe gedrag. Echt zo respectloos dit.justagirly schreef: ↑22-10-2019 20:16Zoiets? Lijkt me wel wat.
En dat ie het maar uitzoekt verder nu.
voor jou TO
![]()
Lul.

dinsdag 22 oktober 2019 om 20:51
ik zou niks over online zijn en FB zeggen nee.Desperatewomen schreef: ↑22-10-2019 20:44Hele erge stress en gedoe gehad of dat ie heeel druk was.
en als je dan weer over fb begint lijk je weer een stalker.
O zoDesperatewomen schreef: ↑22-10-2019 20:44Hele erge stress en gedoe gehad of dat ie heeel druk was.
en als je dan weer over fb begint lijk je weer een stalker.

Of dat hij niet lekker in zijn vel zat en TO daar niet mee wilde lastig vallen. Dat zou ook nog een smoes kunnen zijn in deze.
el4ra wijzigde dit bericht op 22-10-2019 20:54
17.36% gewijzigd
.

dinsdag 22 oktober 2019 om 21:00
Lutser! Totaal respectloos gedrag als hij je opzettelijk uit de weg gaat. Je weet nu 1 ding heel zeker: je bent ontsnapt aan deze eikel op pootjes. Vroeger of later zou hij je nog meer gekwetst hebben, dan maar beter nu even balen. Maar nu staat alles weer open, dus op naar die leukerd! Die maar al te graag contact met je wil en je nooit zo laat zitten.
Kop op, je bent hier heel snel overheen. Want je weet dat je beter kunt dan dit!
Kop op, je bent hier heel snel overheen. Want je weet dat je beter kunt dan dit!

dinsdag 22 oktober 2019 om 21:01
Ik heb ook ooit zo'n vent getroffen. Liep megahard van stapel en trok toen van het ene op het andere moment de stekker eruit.
Sommige mannen zeggen alles om maar seks te vinden.
Niet jouw fout!
dinsdag 22 oktober 2019 om 21:06
Jullie zijn zo lief en hebben helemaal gelijk. Hij is een eikel.
De tijd gaat erg langzaam wanneer je genegeerd wordt. Bij ieder appje die ik nu krijg slaat mijn hart over en het blijkt hem dan weer niet te zijn. Ben heel benieuwd of ik nog iets van hem ga vernemen de komende dagen. Anders is het echt een botte lul, ik heb mijn best voor hem gedaan. Meer dan hij verdiend heeft.
De tijd gaat erg langzaam wanneer je genegeerd wordt. Bij ieder appje die ik nu krijg slaat mijn hart over en het blijkt hem dan weer niet te zijn. Ben heel benieuwd of ik nog iets van hem ga vernemen de komende dagen. Anders is het echt een botte lul, ik heb mijn best voor hem gedaan. Meer dan hij verdiend heeft.
luckylud wijzigde dit bericht op 22-10-2019 21:09
Reden: typfout
Reden: typfout
0.26% gewijzigd
dinsdag 22 oktober 2019 om 21:08
Lieve TO,
1. Het ligt NIET aan jou, je hebt niks verkeerds gedaan. Je hebt je alleen open gesteld voor iemand en warmte, aandacht en interesse aan iemand gegeven.
2. Je bent leuk, mooi en lief genoeg zoals je bent.
3. Gelukkig nu erachter komen dat hij een kinderachtige sukkel is dan wanneer je wellicht 2 jaar en een koophuis verder bent.
4. Laat deze sukkel niet een toekomstige kans op liefde verknallen; probeer je de volgende keer wel weer opnieuw open te stellen voor iemand.
1. Het ligt NIET aan jou, je hebt niks verkeerds gedaan. Je hebt je alleen open gesteld voor iemand en warmte, aandacht en interesse aan iemand gegeven.
2. Je bent leuk, mooi en lief genoeg zoals je bent.
3. Gelukkig nu erachter komen dat hij een kinderachtige sukkel is dan wanneer je wellicht 2 jaar en een koophuis verder bent.
4. Laat deze sukkel niet een toekomstige kans op liefde verknallen; probeer je de volgende keer wel weer opnieuw open te stellen voor iemand.
dinsdag 22 oktober 2019 om 21:08
Maar het is wel heel moeilijk om iemand op zijn woord te geloven tegenwoordig toch? Dat begon ik bij mijn date net te doen en nu flikt hij dit.the_Wicked_Witch schreef: ↑22-10-2019 21:01Ik heb ook ooit zo'n vent getroffen. Liep megahard van stapel en trok toen van het ene op het andere moment de stekker eruit.
Sommige mannen zeggen alles om maar seks te vinden.
Niet jouw fout!
luckylud wijzigde dit bericht op 27-10-2019 13:54
10.23% gewijzigd

dinsdag 22 oktober 2019 om 21:09
Waarom zou je iemand die je niet kind blind op zijn woord geloven?
Hou je ogen open en je verstand erbij, gewoon altijd.