Ik begrijp hier helemaal niks van

21-10-2019 10:56 632 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen Viva-ers,

Ik ben sinds 3 maanden aan het daten met een man die ik via Tinder heb leren kennen. We zagen elkaar ongeveer 2x per week, soms 1x als een van ons het druk heeft.

Hij is vrijdagavond bij mij langs geweest. Ik had voor hem gekookt en hij vond het heerlijk. Vervolgens is hij blijven slapen en heb ik nog een uitgebreid ontbijtje voor ons gemaakt. We slapen overigens bijna elk weekend bij elkaar dus dit was niet de eerste keer.

Het was net zo leuk en gezellig als altijd, lieve opmerkingen van zijn kant. Zaterdagmiddag nog een paar appjes heen en weer gestuurd en ineens complete radiostilte. Ik heb zaterdagmiddag voor het laatst iets gestuurd en sindsdien niks meer gehoord. Dit appje was gewoon een antwoord op een vraag die hij stelde, dus ook niks geks. Ik ben totaal geen claimerig of jaloers type dus ik begrijp hier niks van.

Ondanks dat ik er nog niet uit was of ik gevoelens voor hem had voel ik me toch behoorlijk klote. Ik ben wel eens vaker geghost, maar dat was dan na de 1e of 2e date en niet na 3 maanden daten.

Ik voel me echt rot en hoop dat jullie advies hebben wat ik hiermee moet doen. Hem nog een appje sturen of het helemaal stil laten? Ik vind het wel laag om iemand na 3 maanden daten zo te laten zitten.
luckylud wijzigde dit bericht op 27-10-2019 13:25
8.85% gewijzigd
El4ra schreef:
22-10-2019 22:40
Maar zo'n gewilde man kan ook een zielig verhaaltje ophangen dat de vrouwen hem niet zien staan of laten vallen na een avondje seks.
Meestal proef je het al aan de vibe hoe zon man bij de vrouwen ligt. Zijn sowieso rare uitspraken van een man om te zeggen vrouwen laten me vallen na een avondje seks.

Als iemand veel uitgaat. veel in de sportschool zit. Is hij voor mij al te sociaal eigenlijk. die hoef ik niet.
Desperatewomen schreef:
22-10-2019 22:43
Meestal proef je het al aan de vibe hoe zon man bij de vrouwen ligt. Zijn sowieso rare uitspraken van een man om te zeggen vrouwen laten me vallen na een avondje seks.

Als iemand veel uitgaat. veel in de sportschool zit. Is hij voor mij al te sociaal eigenlijk. die hoef ik niet.
Je hebt gelijk.
Het was een voorbeeld maar nu ik het teruglees is dat de grootste anti-reclame voor een man :lol:
.
Een touwtje moet altijd gespannen blijven, vanuit beide kanten. Dat is mijn lijfspreuk.

Ik snap dat je je druk maakt om de stilte, zeker als dit niet gewoonlijk is. Echter, blijf bij jezelf! Focus je op jezelf.

Momenteel zit ik in een relatie waarbij hij hard trekt. Ik kan je vertellen; bij een geringste twijfel is dit onaantrekkelijk. Hoe stom dat gevoel vanuit mij ook is, ik kan er weinig aan doen.

Geef hem de ruimte, maar vooral jezelf ook. We zijn tegenwoordig niet meer van de lifetime employments, net als de lifetime relationships - al zou ik dit dolgraag ook willen. Met al het aanbod lijkt het gras altijd groener.

Probeer geen conclusies te trekken over zijn beweegredenen, dan zijn er alleen maar verliezers. Wacht het af, hoe stom het ook is. En misschien geeft dit een deuk in het vertrouwen, dat mag! Trek alleen conclusies die over jezelf gaan, niet over hem.

Wil jij hém nog wel na zoiets? Geeft hij je dat wat jij nodig hebt? Voldoet hij wel aan jouw behoeften? Blijf sterk, blijf bij jezelf. Overthinking is kut.
Hij gaat één keer per week uit en sport 4 dagen in de week, maar doordeweeks ligt hij om 22u al in bed (zegt hij tenminste). Hij heeft verteld dat hij één lange relatie heeft gehad van 8 jaar.
luckylud wijzigde dit bericht op 27-10-2019 13:46
39.88% gewijzigd
LuckyLud schreef:
22-10-2019 23:05
Hij gaat één keer per week uit en sport 4 dagen in de week, maar doordeweeks ligt hij om 22u al in bed (zegt hij tenminste). Hij heeft verteld dat hij één lange relatie heeft gehad van 8 jaar. Maar op dit moment trek ik alles in twijfel wat hij verteld heeft.

Het is een aantrekkelijke jongen, maar eerlijk gezegd heb ik knappere jongens gehad. Al waren die ook niet te vertrouwen. (En nee ik zeg niet dat alle knappe mannen niet te vertrouwen zijn).
Je doet alsof hij afgelopen week al je vriendinnen geneukt heeft én bezwangerd.

Stap even uit het drama. Jullie hebben een paar dates gehad en hij laat niets horen. Je weet nog niet eens waarom niet.
Suðri schreef:
22-10-2019 23:08
Je doet alsof hij afgelopen week al je vriendinnen geneukt heeft én bezwangerd.

Stap even uit het drama. Jullie hebben een paar dates gehad en hij laat niets horen. Je weet nog niet eens waarom niet.
Ze zagen elkaar 3 maanden lang ongeveer 2x per week. Dan heb je elkaar meer dan 25 keer gezien en een avond met elkaar doorgebracht... dat vind ik niet meer maar een paar dates te noemen maar eerder een beginnende relatie.

Iemand dan ineens laten hangen is gewoon diep en diep triest en daar mag ze boos, verdrietig en gefrustreerd om zijn. Lijken me hele normal en gezonde gevoelens.
Het kan dus ook echt heel naar voelen als iemand zich ineens van een totaal andere kant laat zien, dan blijkt iemand ineens volledig anders dan zoals hij zich heeft voorgedaan, tja wat moet je dan geloven?

Als er echt wat aan de hand was dan had hij ook niet vrolijk dingen op social media gepost.
trien30 wijzigde dit bericht op 22-10-2019 23:19
12.06% gewijzigd
Trien30 schreef:
22-10-2019 23:16
Ze zagen elkaar 3 maanden lang ongeveer 2x per week. Dan heb je elkaar meer dan 25 keer gezien en een avond met elkaar doorgebracht... dat vind ik niet meer maar een paar dates te noemen maar eerder een beginnende relatie.

Iemand dan ineens laten hangen is gewoon diep en diep triest en daar mag ze boos, verdrietig en gefrustreerd om zijn. Lijken me hele normal en gezonde gevoelens.

Als er echt wat aan de hand was dan had hij ook niet vrolijk dingen op social media gepost.
Ik zeg ook niet dat ze niet boos mag zijn, maar een beetje relativeren mag best wel. Doen alsof alles met een piemel op aarde is om jou in de zeik te nemen is best wat drama en maak je het jezelf echt niet makkelijker mee.

Ik vind het nog wel daten als je nog maar 1 nacht samen hebt doorgebracht trouwens.
Maar 1 nacht samen doorgebracht? Dat zegt ze toch helemaal niet?
Beter een half motto....
Bim schreef:
22-10-2019 23:24
Maar 1 nacht samen doorgebracht? Dat zegt ze toch helemaal niet?
Dan begreep ik dat verkeerd. Dan nog vind ik 3 maanden niet zo heel bijzonder en ik vind hem echt nog steeds een hork als hij gewoon bewust niet antwoordt en haar telefoontjes niet opneemt. Daar mag TO ook van mij gewoon boos en verdrietig om zijn, maar dat hele drama wat ze er omheen maakt gaat gewoon niet helpen. Dus: relativeren mag best.
We hebben zeker 10 nachten met elkaar doorgebracht. In het begin ook doordeweeks, maar dat vond ik niet fijn ivm werk. Dus de laatste weken alleen in het weekend. Vaak de avond nadat hij uit is geweest.
Suðri schreef:
22-10-2019 23:18
Ik zeg ook niet dat ze niet boos mag zijn, maar een beetje relativeren mag best wel. Doen alsof alles met een piemel op aarde is om jou in de zeik te nemen is best wat drama en maak je het jezelf echt niet makkelijker mee.

Ik vind het nog wel daten als je nog maar 1 nacht samen hebt doorgebracht trouwens.
Zoals ik het lees sliepen ze geregeld bij elkaar.

En volgensmij maakt niet to maar iemand anders in dit topic alles met een piemel zwart.

Snap wel dat ze dit even moet laten bezinken en als je zo behandeld wordt door iemand dan zou ik ook even tijd nodig hebben het te relativeren.
LuckyLud schreef:
22-10-2019 23:31
We hebben zeker 10 nachten met elkaar doorgebracht. In het begin ook doordeweeks, maar dat vond ik niet fijn ivm werk. Dus de laatste weken alleen in het weekend. Vaak de avond nadat hij uit is geweest.
En dan deden jullie dat weekend niets samen?
LuckyLud schreef:
22-10-2019 23:31
Elkaar alleen op een avond in een weekend zien vind ik niet zoveel voorstellen. Jij wel?
Iemand die jou leuk had gevonden had jou mee uitgevraagd en meer tijd met je door willen brengen. Dan was je mee uitgegaan in de weekenden en mee gegaan naar het sporten. Jullie deelden helemaal niets behalve het bed.
Misschien vond hij die ontbijtjes wel zo attent, omdat hij het veel moeite van je vond voor iemand waarmee het alleen een seksrelatie was. Dat ontbijt was misschien te serieus voor hem.
Lief meisje. Je verdient zoveel beter dan dit. :heart: :hug: :heart:
Suðri schreef:
22-10-2019 23:32
En dan deden jullie dat weekend niets samen?
Paar weken terug zijn we s avonds naar een event geweest in de stad. Dat was zijn initiatief. Afgelopen weekend heb ik dus voor hem gekookt, kamer versierd met kaarsjes. Maar 's middags had hij een afspraak dus hij kon niet langer blijven na het ontbijt (dit is echt zo, heb ik bewijs van gezien).
luckylud wijzigde dit bericht op 27-10-2019 13:48
12.33% gewijzigd
Hatchi schreef:
22-10-2019 23:47
Elkaar alleen op een avond in een weekend zien vind ik niet zoveel voorstellen. Jij wel?
Iemand die jou leuk had gevonden had jou mee uitgevraagd en meer tijd met je door willen brengen. Dan was je mee uitgegaan in de weekenden en mee gegaan naar het sporten. Jullie deelden helemaal niets behalve het bed.
Misschien vond hij die ontbijtjes wel zo attent, omdat hij het veel moeite van je vond voor iemand waarmee het alleen een seksrelatie was. Dat ontbijt was misschien te serieus voor hem.
We zagen elkaar ook één doordeweekse avond per week, maar sliepen dan niet bij elkaar. En als hij uit is heb ik zelf ook wel eens iets gepland staan die avond.
LuckyLud schreef:
22-10-2019 23:48
Paar weken terug zijn we s avonds naar een event geweest in de stad. Dat was zijn initiatief. Twee weken terug uiteten. Ook zijn initiatief en hij stond erop om te betalen. Afgelopen weekend heb ik dus voor hem gekookt, kamer versierd met kaarsjes, hij had een fles champagne meegenomen. Maar 's middags had hij een afspraak dus hij kon niet langer blijven na het ontbijt (dit is echt zo, heb ik bewijs van gezien).
Dat zijn de enige 2 keren in al die weken?
Zo ja, dan is het wel duidelijk dat het geen relatie-idee van hem was.
Suðri schreef:
22-10-2019 23:53
Dat zijn de enige 2 keren in al die weken?
Zo ja, dan is het wel duidelijk dat het geen relatie-idee van hem was.
Dat was ook niet mijn intentie. Gewoon beginnen met casual daten en zien hoe dat loopt.

Maar al zou het alleen voor seks zijn vinden jullie het dan alsnog niet kunnen dat hij ineens negeert?
luckylud wijzigde dit bericht op 27-10-2019 13:49
21.04% gewijzigd
LuckyLud schreef:
23-10-2019 00:21
Dat was ook niet mijn intentie. Gewoon beginnen met casual daten en zien hoe dat loopt.

Maar al zou het alleen voor seks zijn vinden jullie het dan alsnog niet kunnen dat hij ineens negeert?

Hij vroeg trouwens afgelopen weekend wel of ik vaak seks had met mijn ex toen we een relatie hadden. Ik heb daar eerlijk antwoord op gegeven. Misschien zit dat hem dwars, maar hij begon er zelf over.
A. Dan nog vind ik het niet kunnen.
B. Wat een achterlijke vraag.
LuckyLud schreef:
22-10-2019 23:48
Paar weken terug zijn we s avonds naar een event geweest in de stad. Dat was zijn initiatief. Twee weken terug uiteten. Ook zijn initiatief en hij stond erop om te betalen. Afgelopen weekend heb ik dus voor hem gekookt, kamer versierd met kaarsjes, hij had een fles champagne meegenomen. Maar 's middags had hij een afspraak dus hij kon niet langer blijven na het ontbijt (dit is echt zo, heb ik bewijs van gezien).
Nu komt de aap uit de mouw. Het werd hem te romantisch. Kwam te dichtbij. Daar zat hij niet op te wachten. Hij wil gewoon een beetje klooien/aankijken hoe het gaat en is niet in staat een normaal gesprek te voeren als het toch niet helemaal is wat hij denkt te vinden. Daarom laat deze lul de behanger nu niets meer horen. Bijzonder kinderachtig en respectloos. De reacties/vragen hoe vaak je hem precies gezien hebt en op wiens initiatief vind ik nogal zinloos: het is vanaf het begin van dit topic duidelijk hoe de date/beginnende relatie in elkaar zat. De vragen over hoe vaak precies blijven slapen vind ik daarom ook irrelevant, net zoals de suggestie dat je alles waar een piemel aanzit zou hekelen. Dat zegt je namelijk nergens.

Deze vent is gewoon een klojo die nu zijn ware aard heeft laten zien. Dat mag best pijn doen.

Doe wat voor jou nu goed is. Als dat is hem met tien vriendinnen een SMS-je sturen, ga je gang. Als dat is alle afleveringen van Friends kijken met een reep chocola, doe dat dan. Doe alleen niets waar je zelf later spijt van krijgt, je de eer niet mee aan jezelf houdt of strafbaar is. Maar voor de rest: uithuilen en opnieuw beginnen.

Sterkte

:hug:
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
Suðri schreef:
23-10-2019 00:30
A. Dan nog vind ik het niet kunnen.
B. Wat een achterlijke vraag.

Precies. Dit heerschap zit 'dwars' dat jij niet volledig, smachtend op hem zit te wachten. Het liefst zou hij hebben dat je geen verleden hebt. Deze man doet niet aan liefde en respect. Maar aan eigenbelang dat hij 'plop' uit zijn poten laat vallen als het hem niet meer genoeg dient. Om wat voor reden dan ook, misschien begon het 'teveel' van hem te vragen, terwijl jij alleen de normale stappen zette die bij een zich ontwikkelende relatie horen.

Ik denk oprecht dat je over een tijdje blij bent dat je er nu achter bent gekomen en niet later. Evenwel is het heel rot nu..

:hug:
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
Desperatewomen schreef:
22-10-2019 18:27
Ik vind mannen sowieso heel raar alles is altijd wanneer het hun uiktomt of zo.

Zo gaan ze heel enthousiast op je in bellen ze vaak in een week, zo hoor je een week niets meer. Helaas heb ik weinig zelfcontrole en scheld ze dan helemaal uit omdat ik me dan zo heen er weer gesmeten voel mentaal gezien.

Bah. Wat vaak help bij dat soort mannen is terug negeren als zij weer op je happen. Dan gaan ze denken mmm ze doet afstand. Alleen dan maak je er een spel van en houdt het je mentaal bezig. Ook alweer slecht.

Dus beter tot de man vragen waarom hij ineens zo weinig laat horen. Al komen mannen dan meestal met een of andere laffe excuus of iets onbenulligs.
Je nickname past goed bij je. :facepalm:
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Goedemorgen allemaal en met name TO,

Het lijkt wel of ik mijn verhaal lees, dus ik voel erg met je mee.

Ik was 6 maanden aan het daten. Hij heeft verleden maand zelfs m’n kinderen ontmoet, me opgehaald van Schiphol en een vriendin ontmoet en nu noppes nada meer.

Ben er echt naar van. Aankomend weekend zouden we een weekend weg gaan. Deze heb ik eergisteren maar geannuleerd. Weet zeker dat ik me aankomend weekend rot voel. Goddank slepen vriendinnen me er doorheen.

Iemand negeren is gewoon niet ok en echt heel erg kwetsend.

Sterkte, ik hoop voor jou dat hij met een plausibele reden komt. Voor mezelf heb ik dat opgegeven en probeer het los te laten. We verdienen beter dan dit (gewoon blijven herhalen dan geloven we het vanzelf een keer).

Dikke knuffel
Argentovivo schreef:
23-10-2019 00:49
Om wat voor reden dan ook, misschien begon het 'teveel' van hem te vragen, terwijl jij alleen de normale stappen zette die bij een zich ontwikkelende relatie horen.
Ho ho, daten slaat dus niet altijd om in een relatie, en misschien is het beter om dat gesprek wat eerder te hebben.
Maar waarom vraagt hij dan niet gewoon eerst wat mijn intenties zijn ipv me te negeren? Misschien klooi ik zelf ook wel wat aan.

Maargoed, ik ben geblokt deze ochtend dus ik zal er nooit achter komen. Wat een rotweek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven