Entertainment alle pijlers

Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd!

24-07-2018 13:59 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het nieuwbakken getrouwde stel de gemoederen nogal bezig houdt, hier een nieuw topic!

Afbeelding

Link naar het nieuwe topic: 'Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd! Deel 2'

entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/455646
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Hamer schreef:
22-10-2019 18:10
Meghan zal ongetwijfeld het nodige hebben verdiend en achter de hand hebben, en Harry heeft ook geld geërfd. Het totaal aan kleding en sieraden is echter behoorlijk hoog.
Maar kleding en sieraden die ze draagt tijdens officiële gelegenheden waarbij ze het koningshuis vertegenwoordigd mag toch ook gewoon bekostigd worden uit de staatskas? Dat doet onze Maxima ook, en vrijetijdskleding zal ze heus wel uit eigen zak betalen.
H&M hebben miljoenen hoeveel geld moet ze wel niet uitgeven waardoor het hele koningshuis failliet gaat?
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Meghan woonde vanavond in Londen de One Young World-top bij. Ze zag er werkelijk stralend uit:

https://www.thesun.co.uk/news/10189641/ ... al-family/
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
22-10-2019 09:11


In tegenstelling tot de meeste forummers, geloof ik wel dat Harry bevestigt, en meer door er op in te gaan dan uit zijn woordkeuze blijkt, dat er diepgaande verschillen zijn tussen hem en William. Uiteraard blijven ze van elkaar houden.
Dat geloof ik ook. Maar dat kan ook zo basaal zijn als een verschil van mening over hun moeder en jeugd. Het is heel duidelijk dat Harry de dood van hun moeder nog steeds niet heeft verwerkt. Hij is natuurlijk ook de jongste en begint nu net aan zijn eigen gezin. Ik herken dat wel met mijn eigen jongere broertje en de dood van onze moeder. Maar dat verschil in perspectief kan nu, nu Meghan ook zo blootstaat aan de tabloids, voor afstand tussen hen zorgen zonder dat er ruzie is.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
22-10-2019 22:29
Meghan woonde vanavond in Londen de One Young World-top bij. Ze zag er werkelijk stralend uit:

https://www.thesun.co.uk/news/10189641/ ... al-family/

Meghan zag er inderdaad stralend uit. Dat vond ik ook de voorbije weken. De dame die Meghan ontvangt zegt iets aardigs tegen Meghan. Meghan word hartelijk ontvangen, Meghans naam word ook meermaals geroepen. Maar heeft nou niemand gevraagd hoe het met Meghan gaat? (dat was sarcastisch)
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 22-10-2019 23:23
0.57% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
22-10-2019 09:11
Ik denk dat zowel Harry als Meghan psychisch erg kwetsbaar zijn.
Harry vertelde dat hij bij iedere klik van een fotocamera en bij iedere flits aan de situatie van zijn moeder (achtervolgd door de pers) herinnerd wordt.

Hij moet zijn gezin beschermen.
Meghan was blij dat er “iemand informeerde hoe het met haar ging”. Hebben ze nog wel voldoende contact met familie en vrienden?
Ze komen over alsof ze zich isoleren, en het feit dat ze het liefste naar Kaapstad willen “vluchten” past daarbij.
Ook de in gang gezette rechtszaken zijn een tegenaanval.

Ze voelen zich -denk ik- onvoldoende gesteund en vinden dat het “negeer-de-pers-beleid” dat de Britse koninklijke. familie hanteert voor hen niet werkt; ze kunnen het niet verkroppen dat er onwaarheden worden geschreven.
Volgens mij heeft Harry de pers tot aan zijn huwelijk met Meghan grotendeels genegeerd?

Meghan stelt dat ze niet had ingeschat de boulevardpers zo erg zou zijn.
Ik neem aan dat Harry haar wel ernstig gewaarschuwd heeft... (Engelse vrienden hebben dat zeker gedaan).
De Amerikaanse pers zou “fair” zijn? De Kennedy’s zullen het niet met haar eens zijn... ik kon me haar inschatting moeilijk voorstellen in ieder geval.

Ik lees in de Britse pers dat prins William bezorgd is over Harry en Meghan. Dat kan ik me voorstellen, met of zonder bevestiging uit de pers.

Daarnaast zal er wel wrevel zijn bij de royals over het openhartige interview, waarin Harry ingaat op persoonlijke familieomstandigheden, in navolging van zijn moeder in het geruchtmakende Panorama-interview.

Het kan echter ook een strategisch bedoeld interview zijn: nu iedereen ziet hoe de Sussexes eraan toe zijn, zou het wel van harteloosheid getuigen als William, Kate, Charles en de Queen geen actie ondernemen om hen te steunen.

In de Britse pers wordt er al geopperd of Harry en Meghan misschien wel geheel uit de Koninklijke familie stappen na hun break aan het einde van dit jaar en zullen verhuizen naar LA/Afrika.

Het probleem is duidelijk een verschil van mening tussen Harry/Meghan en de rest van de Britse koninklijke familie over hoe om te gaan met negatieve persaandacht.

Ik vind het trouwens erg jammer dat de mooie documentaire over de reis naar Afrika en de goede doelen die Harry en Meghan ondersteunen, wordt overschaduwd door de problematiek die in de interviews aan het slot aan de orde werd gesteld.

In tegenstelling tot de meeste forummers, geloof ik wel dat Harry bevestigt, en meer door er op in te gaan dan uit zijn woordkeuze blijkt, dat er diepgaande verschillen zijn tussen hem en William. Uiteraard blijven ze van elkaar houden.

Voor iemand die tegen een burn-out aan loopt, of iemand die overspannen is of dreigt te raken kan alles teveel zijn. Honden geblaf,, razend verkeer, schreeuwende kinderen., Alles waar hij zich normaal een beetje aan stoort kan dan een grote berg zijn. Dan kan het klikken van camera's zijn. Tijdens hun verloving zijn er meerdere fotosessies van hen gemaakt. Toen had hij daar blijkbaar geen last van.

Ik snap niet dat Harry het telkens weer alleen maar over de pers heeft, terwijl de chauffeur van Dodi en Diana gedronken had, te snel reed en Diana geen gordel droeg. Als de pers achter mij aan zou rijden ga ik echt geen snelheid verhogen.

Niemand heeft gevraagd hoe het met haar ging, zei Meghan. En ze bedankte de fotograaf omdat hij de enige was die dat wel vroeg. Ik vind het wel een belediging voor haar vrienden en schoonfamilie. Als Meghan een vliegtrip maakt om haar tennisvriendin aan te moedigen neem ik aan dat die vriendin ook wel eens kan vragen 'how are you? Meghan" De dame wiens Meghans-kledinglijn heeft ontworpen vloog haar hartelijk om de nek. Elton John etc. etc. allemaal zijn ze met Meghan begaan. De mensen in Afrika vlogen haar om haar nek. Meghan straalde. Sorry hoor, Ik zal de wind nu wel van voor krijgen, maar ik vind het dan wel gezeur als iemand die zoveel lof krijgt, iemand die zo op de sokkel word gezet, iemand met een man die al haar wensen vervuld, als die dan nog klaagt dat niemand vraagt hoe het met haar gaat. Dat vind ik jammer.

Inderdaad dat las ik ook: Meghan zei dat de Amerikaanse vrienden het geweldig vonden maar dat haar Engelse vrienden haar (zogenaamd) hadden gewaarschuwd om niet met Harry te trouwen. ??????? Het was wel de gezamenlijke Engelse vriendin (van Harry en Meghan) die hen samen gekoppeld heeft. Toch? Moet Harry zich nu nog meer schuldig en miserabel gaan voelen omdat Meghan zegt dat vriendinnen haar gewaarschuwd hadden om niet met Harry te trouwen???

Dit interview had zeker weten een strategisch doel, maar niet van de kant van William en de rest van de familie van Harry.

Ik heb met de Queen, Charles en William te doen.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Hamer schreef:
22-10-2019 14:44
Ik zou deze berichten toch niet willen onderschatten. Ik volg het Britse koningshuis al jaren en ik weet dat er bijna nooit gelekt wordt door de koninklijke hofhouding, tenzij ze willen dat er iets lekt. Het feit dat er gelekt is geeft mijns inziens aan dat de koninklijke familie en/of de hofhouding zich vreselijk ergert aan Meghan. Niet voor niets kwamen binnen korte tijd (uit mijn hoofd: in november 2018) de diverse nieuwsberichten achter elkaar naar buiten dat Meghan zich heeft misdragen (veeleisend bij de keuze voor een diadeem, onbeschoft zijn tegen het keukenpersoneel van de koningin, onbeschoft zijn tegen het personeel van Kate). Vanuit Australië kwam het bericht dat Meghan een pot hete thee heeft gegooid naar een medewerkster van - geloof ik - de ambassadeurswoning. Dat laatste lek kwam uit diezelfde ambassade. Over andere leden van het koningshuis inclusief Diana en Sarah zijn dit soort berichten nooit gelekt. Ik vind het een teken aan de wand.

Iets anders dat ik opmerkelijk vind: begin deze zomer besloten William en Kate dat ze niet langer samen met Harry en Meghan in één liefdadigheidsstichting wilden zitten. Weliswaar was het officiële nieuws dat beide paren in de toekomst een andere rol zouden krijgen - William wordt ooit koning - maar tegelijkertijd werd er gelekt dat er geld verdwenen zou zijn. Vond ik weer opvallend. Feit is dat prins Charles de namen van Harry en Meghan heeft geschrapt van zijn website als het gaat om de ontvangers van gelden (uit het hertogdom Cornwall, dat is de officiële inkomstenbron van de kroonprins) waaruit de hofhoudingen van de kroonprins en zijn kinderen en kleinkinderen betaald moeten worden (de andere leden van de koninklijke familie eten mee uit de ruif van het hertogdom Lancaster waaruit het staatshoofd gelden ontvangt). Het lijkt er dus op dat prins Charles de geldkraan van Harry en Meghan heeft dichtgedraaid en dat is alleen als hij niet blij is met hun acties. Combineer dit laatste weer met de grote uitgaves aan Frogmore Cottage waar Harry en Meghan de laatste maanden nooit meer gezien zijn en de uitgaven van Meghan aan kleding en sieraden, en de stukjes van de puzzel vallen wat mij betreft netjes in elkaar.

Was er niet een vacature op Buckingham Palace ? Misschien moet ik toch maar eens 'under cover' gaan. :biggrin:
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
forsyth schreef:
22-10-2019 14:54
Ik denk dat al dit gedoe vooral af moet leiden van de aanhoudende shit storm rondom Andrew.

https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... photo.html

Dit is inderdaad grote shit. Dit treft de queen, maar al zeker zijn dochters.

Ik vraag me wel af hoe het met Beatrice en Eugenie gaat. Wat zullen deze meiden een naar gevoel hebben.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
22-10-2019 15:20
Eh! Meghan was al miljonair voordat ze Harry leerde kennen he, dus als ze al veel geld uitgeeft, dan is dat nog altijd haar geld, even los van het kleedgeld wat alle leden van het koningshuis krijgen.

Ik las dat de bedenker van de Flippo;s eerst ook miljonair was. En zit nu helaas in de bijstand. Van steenrijk naar straatarm.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
22-10-2019 16:59
Zou Princess Beatrice haar huwelijk bescheiden houden? Ik neem niet aan dat ze in het licht van deze beschuldigingen haar huwelijk zo openbaar gaat vieren als haar zus.

Dit.
Triest inderdaad. Terwijl zij er niets aan kunnen doen.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Onderschat de Britse tabloids niet hoor... dat lijkt me echt heel heel heel heftig, en heb je geloof ik geen idee van tot je er middenin zit. Ooit de documentaire over Amy Winehouse gezien? Ik vond dat echt heel erg schokkend. Overal waar ze was, waar ze ging, als ze maar 1 voet buiten haar huis zette, 10 of meer camera’s niet alleen een meter voor haar neus, maar bijna niet doorheen te komen groepen met persfotografen. En dat dag in dag uit, jaar in jaar uit. Ik vind het sneu voor Meghan en denk dat ze het extreem heeft onderschat. Het zijn echt bloedhonden, en we werken er met zijn allen aan mee door iedere sappige roddels te lezen, kopen, bespreken, zodat ze steeds sappiger verhalen verkopen. Niemand weet wat daar speelt, alleen zijzelf. De mediacode in Nederland voor het Koninklijk huis vind ik echt een veel betere en vooral veel humanere werkwijze
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
22-10-2019 22:58
Meghan zag er inderdaad stralend uit. Dat vond ik ook de voorbije weken. De dame die Meghan ontvangt zegt iets aardigs tegen Meghan. Meghan word hartelijk ontvangen, Meghans naam word ook meermaals geroepen. Maar heeft nou niemand gevraagd hoe het met Meghan gaat? (dat was sarcastisch)
Wat aardig weer (dat was sarcastisch)

Jouw snappertje is echt behoorlijk kapot. Dit kan toch niet serieus zijn wat je schrijft?
Alle reacties Link kopieren
el_spark schreef:
22-10-2019 23:53
De mediacode in Nederland voor het Koninklijk huis vind ik echt een veel betere en vooral veel humanere werkwijze
Dat vind ik ook.

De roddelpers in NL is natuurlijk niet te vergelijken met de oplage van Britse tabloids, die ook nog eens dagelijks verschijnen.
De noodzaak om te concurreren drijft de paparazzi wel tot ver over aanvaardbare grenzen.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Hamer schreef:
22-10-2019 14:44
Ik zou deze berichten toch niet willen onderschatten. Ik volg het Britse koningshuis al jaren en ik weet dat er bijna nooit gelekt wordt door de koninklijke hofhouding, tenzij ze willen dat er iets lekt. Het feit dat er gelekt is geeft mijns inziens aan dat de koninklijke familie en/of de hofhouding zich vreselijk ergert aan Meghan. Niet voor niets kwamen binnen korte tijd (uit mijn hoofd: in november 2018) de diverse nieuwsberichten achter elkaar naar buiten dat Meghan zich heeft misdragen (veeleisend bij de keuze voor een diadeem, onbeschoft zijn tegen het keukenpersoneel van de koningin, onbeschoft zijn tegen het personeel van Kate). Vanuit Australië kwam het bericht dat Meghan een pot hete thee heeft gegooid naar een medewerkster van - geloof ik - de ambassadeurswoning. Dat laatste lek kwam uit diezelfde ambassade. Over andere leden van het koningshuis inclusief Diana en Sarah zijn dit soort berichten nooit gelekt. Ik vind het een teken aan de wand.

Iets anders dat ik opmerkelijk vind: begin deze zomer besloten William en Kate dat ze niet langer samen met Harry en Meghan in één liefdadigheidsstichting wilden zitten. Weliswaar was het officiële nieuws dat beide paren in de toekomst een andere rol zouden krijgen - William wordt ooit koning - maar tegelijkertijd werd er gelekt dat er geld verdwenen zou zijn. Vond ik weer opvallend. Feit is dat prins Charles de namen van Harry en Meghan heeft geschrapt van zijn website als het gaat om de ontvangers van gelden (uit het hertogdom Cornwall, dat is de officiële inkomstenbron van de kroonprins) waaruit de hofhoudingen van de kroonprins en zijn kinderen en kleinkinderen betaald moeten worden (de andere leden van de koninklijke familie eten mee uit de ruif van het hertogdom Lancaster waaruit het staatshoofd gelden ontvangt). Het lijkt er dus op dat prins Charles de geldkraan van Harry en Meghan heeft dichtgedraaid en dat is alleen als hij niet blij is met hun acties. Combineer dit laatste weer met de grote uitgaves aan Frogmore Cottage waar Harry en Meghan de laatste maanden nooit meer gezien zijn en de uitgaven van Meghan aan kleding en sieraden, en de stukjes van de puzzel vallen wat mij betreft netjes in elkaar.
Als je nog wat bronnen kunt opduiken over het verhaal van de theepot en het schrappen van Harry en Meghan als ontvangers van inkomsten uit het hertogdom Cornwall, houd ik me aanbevolen.
Ik lees net een artikel waarin staat dat Harry en Meghan nog wel op de lijst staan:
https://www.google.nl/amp/s/www.thesun. ... -dies/amp/
De toekomst is niet meer wat het was
Fleurtje_5 schreef:
22-10-2019 23:42
Ik las dat de bedenker van de Flippo;s eerst ook miljonair was. En zit nu helaas in de bijstand. Van steenrijk naar straatarm.
Meghan zit ook als Harry van haar afgaat gebakken.
mdh schreef:
23-10-2019 08:15
Dat vind ik ook.

De roddelpers in NL is natuurlijk niet te vergelijken met de oplage van Britse tabloids, die ook nog eens dagelijks verschijnen.
De noodzaak om te concurreren drijft de paparazzi wel tot ver over aanvaardbare grenzen.
De Britse tabloids krijgen te veel eer, het is toch de trailor trash onder de kranten. Zelfs de Story is van betere kwaliteit.
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
23-10-2019 08:18
Als je nog wat bronnen kunt opduiken over het verhaal van de theepot en het schrappen van Harry en Meghan als ontvangers van inkomsten uit het hertogdom Cornwall, houd ik me aanbevolen.
Ik lees net een artikel waarin staat dat Harry en Meghan nog wel op de lijst staan:
https://www.google.nl/amp/s/www.thesun. ... -dies/amp/

Misschien zie ik een lijst over het hoofd. Wat ik hierin wel lees is de situatie zoals die nu is. Er staat:

The estate generated Charles around £20.5million last year, which he uses to fund his charitable, public and private activities.

It is also used to cover official expenses of sons Prince William and Prince Harry, and their wives Kate Middleton and Meghan Markle.


Vertaald:
(Het landgoed genereerde Charles vorig jaar ongeveer £ 20,5 miljoen, waarmee hij zijn charitatieve, openbare en privé-activiteiten financiert.

Het wordt ook gebruikt om de officiële uitgaven van zonen Prins William en Prins Harry en hun vrouwen Kate Middleton en Meghan Markle te dekken.
)
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
23-10-2019 08:18
Als je nog wat bronnen kunt opduiken over het verhaal van de theepot en het schrappen van Harry en Meghan als ontvangers van inkomsten uit het hertogdom Cornwall, houd ik me aanbevolen.
Ik lees net een artikel waarin staat dat Harry en Meghan nog wel op de lijst staan:
https://www.google.nl/amp/s/www.thesun. ... -dies/amp/

Maar ik denk wel dat hier (in die link) een angel zit waar Harry last van zou kunnen hebben.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
23-10-2019 09:31
Meghan zit ook als Harry van haar afgaat gebakken.

Dat sowieso, maar Harry gaat niet van haar af.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Fleurtje_5 schreef:
23-10-2019 10:49
Dat sowieso, maar Harry gaat niet van haar af.
Nee dat denk ik ook niet, hij heeft een fantastisch wijf aan de haak geslagen.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
23-10-2019 10:40
Misschien zie ik een lijst over het hoofd. Wat ik hierin wel lees is de situatie zoals die nu is. ....

Vertaald:
(Het landgoed genereerde Charles vorig jaar ongeveer £ 20,5 miljoen, waarmee hij zijn charitatieve, openbare en privé-activiteiten financiert.

Het wordt ook gebruikt om de officiële uitgaven van zonen Prins William en Prins Harry en hun vrouwen Kate Middleton en Meghan Markle te dekken.
)
Precies mijn punt: Harry en Meghan ontvangen nog altijd geld afkomstig uit het hertogdom Cornwall.
Charles heeft ze dus niet geschrapt zoals Hamer eerder stelde.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Hamer schreef:
22-10-2019 14:44
Ik zou deze berichten toch niet willen onderschatten. Ik volg het Britse koningshuis al jaren en ik weet dat er bijna nooit gelekt wordt door de koninklijke hofhouding, tenzij ze willen dat er iets lekt. Het feit dat er gelekt is geeft mijns inziens aan dat de koninklijke familie en/of de hofhouding zich vreselijk ergert aan Meghan.
Maar wanneer weet je zeker dat er een lek is en wanneer is het verzonnen door de pers?
Alles wat je daarna schrijft (ik wil niet alles quoten vanwege lange tekst), het kan allemaal een lek zijn en het kan ook allemaal verzonnen zijn.
Stressed is just desserts spelled backwards
Hamer schreef:
22-10-2019 14:44
Ik zou deze berichten toch niet willen onderschatten. Ik volg het Britse koningshuis al jaren en ik weet dat er bijna nooit gelekt wordt door de koninklijke hofhouding, tenzij ze willen dat er iets lekt. Het feit dat er gelekt is geeft mijns inziens aan dat de koninklijke familie en/of de hofhouding zich vreselijk ergert aan Meghan. Niet voor niets kwamen binnen korte tijd (uit mijn hoofd: in november 2018) de diverse nieuwsberichten achter elkaar naar buiten dat Meghan zich heeft misdragen (veeleisend bij de keuze voor een diadeem, onbeschoft zijn tegen het keukenpersoneel van de koningin, onbeschoft zijn tegen het personeel van Kate). Vanuit Australië kwam het bericht dat Meghan een pot hete thee heeft gegooid naar een medewerkster van - geloof ik - de ambassadeurswoning. Dat laatste lek kwam uit diezelfde ambassade. Over andere leden van het koningshuis inclusief Diana en Sarah zijn dit soort berichten nooit gelekt. Ik vind het een teken aan de wand.

Iets anders dat ik opmerkelijk vind: begin deze zomer besloten William en Kate dat ze niet langer samen met Harry en Meghan in één liefdadigheidsstichting wilden zitten. Weliswaar was het officiële nieuws dat beide paren in de toekomst een andere rol zouden krijgen - William wordt ooit koning - maar tegelijkertijd werd er gelekt dat er geld verdwenen zou zijn. Vond ik weer opvallend. Feit is dat prins Charles de namen van Harry en Meghan heeft geschrapt van zijn website als het gaat om de ontvangers van gelden (uit het hertogdom Cornwall, dat is de officiële inkomstenbron van de kroonprins) waaruit de hofhoudingen van de kroonprins en zijn kinderen en kleinkinderen betaald moeten worden (de andere leden van de koninklijke familie eten mee uit de ruif van het hertogdom Lancaster waaruit het staatshoofd gelden ontvangt). Het lijkt er dus op dat prins Charles de geldkraan van Harry en Meghan heeft dichtgedraaid en dat is alleen als hij niet blij is met hun acties. Combineer dit laatste weer met de grote uitgaves aan Frogmore Cottage waar Harry en Meghan de laatste maanden nooit meer gezien zijn en de uitgaven van Meghan aan kleding en sieraden, en de stukjes van de puzzel vallen wat mij betreft netjes in elkaar.

Dat jij dit gelooft ja. Vrij aandoenlijk allemaal.
Maleficent schreef:
23-10-2019 12:28
Maar wanneer weet je zeker dat er een lek is en wanneer is het verzonnen door de pers?
Alles wat je daarna schrijft (ik wil niet alles quoten vanwege lange tekst), het kan allemaal een lek zijn en het kan ook allemaal verzonnen zijn.

Precies.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
22-10-2019 23:42
Ik las dat de bedenker van de Flippo;s eerst ook miljonair was. En zit nu helaas in de bijstand. Van steenrijk naar straatarm.

En je punt is??
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Star² schreef:
23-10-2019 12:33
Dat jij dit gelooft ja. Vrij aandoenlijk allemaal.
Bijzonder hè? Ik vraag me altijd af of dit ook de types zijn die naar Astro TV bellen, in Voodoo geloven, of hun kind niet laten vaccineren...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven