Ik begrijp hier helemaal niks van

21-10-2019 10:56 632 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen Viva-ers,

Ik ben sinds 3 maanden aan het daten met een man die ik via Tinder heb leren kennen. We zagen elkaar ongeveer 2x per week, soms 1x als een van ons het druk heeft.

Hij is vrijdagavond bij mij langs geweest. Ik had voor hem gekookt en hij vond het heerlijk. Vervolgens is hij blijven slapen en heb ik nog een uitgebreid ontbijtje voor ons gemaakt. We slapen overigens bijna elk weekend bij elkaar dus dit was niet de eerste keer.

Het was net zo leuk en gezellig als altijd, lieve opmerkingen van zijn kant. Zaterdagmiddag nog een paar appjes heen en weer gestuurd en ineens complete radiostilte. Ik heb zaterdagmiddag voor het laatst iets gestuurd en sindsdien niks meer gehoord. Dit appje was gewoon een antwoord op een vraag die hij stelde, dus ook niks geks. Ik ben totaal geen claimerig of jaloers type dus ik begrijp hier niks van.

Ondanks dat ik er nog niet uit was of ik gevoelens voor hem had voel ik me toch behoorlijk klote. Ik ben wel eens vaker geghost, maar dat was dan na de 1e of 2e date en niet na 3 maanden daten.

Ik voel me echt rot en hoop dat jullie advies hebben wat ik hiermee moet doen. Hem nog een appje sturen of het helemaal stil laten? Ik vind het wel laag om iemand na 3 maanden daten zo te laten zitten.
luckylud wijzigde dit bericht op 27-10-2019 13:25
8.85% gewijzigd
De kans dat hij iemand anders date, is zeer groot. En daar is ook niks mis mee aangezien TO en hij niks exclusiefs hadden. Het was casual.

Het feit dat hij haar heeft geblokkeerd, dát is laf en erg kinderachtig.

Kans is zeker aanwezig dat hij terug komt als het met de ander niet lukt want, grof gezegd, het is "makkelijke" sex. Daarmee zeg ik niet dat TO makkelijk is!!

Ik denk dat TO toch anders in het daten moet gaan staan. Wat zijn haar verwachtingen van een relatie?
En die, zoals iemand anders al zei, (eerder) communiceren richting de ander.
Ik ga ook niet werkelijk wijn over hem heen gooien hoor. Ik hou er niet van om scènes te schoppen.

Het kan inderdaad dat hij met een andere meid is in de bar. Ik krijg zelf tijdens uitgaan ook aandacht van mannen, maar daar ging ik voorheen niet op in omdat ik aan het daten was. Ik vind dat toch niet netjes, ook al hadden we geen exclusiviteit afgesproken. Zo ben ik gewoon niet. Één man tegelijk.
LuckyLud schreef:
23-10-2019 12:26
Ik ga ook niet werkelijk wijn over hem heen gooien hoor. Ik hou er niet van om scènes te schoppen.

Het kan inderdaad dat hij met een andere meid is in de bar. Ik krijg zelf tijdens uitgaan ook aandacht van mannen, maar daar ging ik voorheen niet op in omdat ik aan het daten was. Ik vind dat toch niet netjes, ook al hadden we geen exclusiviteit afgesproken. Zo ben ik gewoon niet. Één man tegelijk.
Deze man deed je waarschijnlijk net iets meer.
Relatie of geen relatie, het is altijd k*t als dat wat er was abrupt wordt afgekapt en jou achterlaat met vragen. Hoeveel tijd kost het zo'n knul om te zeggen van "hé, het was leuk voor eventjes maar we laten het hierbij".
.
Sunshine19 schreef:
23-10-2019 09:46
Kan je hem nog wel (geheim!!!) bellen? Dan zou ik dit nog wel doen om het af te sluiten..

Of zoals iemand hiervoor al zei mochten er nog iets van spullen van hem bij je liggen deze langsbrengen en vragen wat er aan en hand is..
Waarom nog bellen? Hij heeft twee dingen duidelijk gemaakt: hij is een laffe zak en hij wil niet meer. Genoeg info toch?
Jansen82 schreef:
23-10-2019 07:33
Goedemorgen allemaal en met name TO,

Het lijkt wel of ik mijn verhaal lees, dus ik voel erg met je mee.

Ik was 6 maanden aan het daten. Hij heeft verleden maand zelfs m’n kinderen ontmoet, me opgehaald van Schiphol en een vriendin ontmoet en nu noppes nada meer.

Ben er echt naar van. Aankomend weekend zouden we een weekend weg gaan. Deze heb ik eergisteren maar geannuleerd. Weet zeker dat ik me aankomend weekend rot voel. Goddank slepen vriendinnen me er doorheen.

Iemand negeren is gewoon niet ok en echt heel erg kwetsend.

Sterkte, ik hoop voor jou dat hij met een plausibele reden komt. Voor mezelf heb ik dat opgegeven en probeer het los te laten. We verdienen beter dan dit (gewoon blijven herhalen dan geloven we het vanzelf een keer).

Dikke knuffel
Wow dat is snel.

Verder wel heel naar voor je hoor.
El4ra schreef:
23-10-2019 12:30
Deze man deed je waarschijnlijk net iets meer.
Relatie of geen relatie, het is altijd k*t als dat wat er was abrupt wordt afgekapt en jou achterlaat met vragen. Hoeveel tijd kost het zo'n knul om te zeggen van "hé, het was leuk voor eventjes maar we laten het hierbij".
Als hij het zo gebracht zou hebben zou ik dat helemaal prima hebben gevonden. Maar om na 3 maanden ineens te verdwijnen vind ik zo’n laffe streek, ook al zou het alleen om seks gaan. Hoeveel moeite kost het nou om zo’n appje te sturen. Bovendien is dat minder kwetsend dan stilte.
LuckyLud schreef:
23-10-2019 12:43
Als hij het zo gebracht zou hebben zou ik dat helemaal prima hebben gevonden. Maar om na 3 maanden ineens te verdwijnen vind ik zo’n laffe streek, ook al zou het alleen om seks gaan. Hoeveel moeite kost het nou om zo’n appje te sturen. Bovendien is dat minder kwetsend dan stilte.
Of gewoon met je te praten.
Goed genoeg voor de seks moet ook goed genoeg zijn om met elkaar erover te kunnen praten als het voorbij is voor de een of de ander. Tenzij het een one night stand is geweest en je hebt elkaar uit een geile bui opgedoken uit de kroeg of wat dan ook. Maar ik heb het idee bij jouw geval dat er echt sprake is geweest van een aanloopje zoals echt interesse tonen en het hof maken. En of je nou wel of geen relatie met hem wilde, hij deed je wat. Het goede nieuws is dat dit wel slijt.
.
vivautrecht85 schreef:
23-10-2019 12:41
Wow dat is snel.

Dat ben ik met je eens hoor. Was de eerste man die ze gezien hebben in 4 jaar tijd. Ze hebben hem 1x gezien, gewoon als vriend. Niet in de vorm van wat voor een relatie dan ook. We hebben een potje risk gespeeld, gegeten en weer gegaan.
En nu we het erover hebben; ik kreeg net een appje of ons weekendje weg nog doorgaat 😳😳

Na 2 weken van de aardbodem te zijn verdwenen 🤷‍♀️
Jansen82 schreef:
23-10-2019 13:18
En nu we het erover hebben; ik kreeg net een appje of ons weekendje weg nog doorgaat 😳😳

En dan bel je hem niet om te vragen waar hij die afgelopen 2 weken dan was en waarom hij niet op je gereageerd heeft?
Ik heb hem verleden week gebeld. Gewoon met nummerherkenning. Hij nam niet op en belde me niet terug.

Appje gestuurd dat ik me zorgen maak en of het wel goed gaat. Hij was continu online, maar reageerde niet.

Nu zegt ie dat ie druk was met etentjes, concerten, verjaardagen, feestjes, enz.

Dat zal allemaal best, maar dan kan je steeds online zijn en mij geen enkel zinnetje sturen. Verwacht ik dan te veel?

De dag voor z’n grote verdwijntruc was hij het weekend bij mij en was het gewoon leuk en relaxed, zoals altijd.
Jansen82 schreef:

hoi! nee natuurlijk niet, want ìk ga alleen (om) met mensen met fatsoen
Lorem Ipsum
Jansen82 schreef:
23-10-2019 13:23
Ik heb hem verleden week gebeld. Gewoon met nummerherkenning. Hij nam niet op en belde me niet terug.

Appje gestuurd dat ik me zorgen maak en of het wel goed gaat. Hij was continu online, maar reageerde niet.

Nu zegt ie dat ie druk was met etentjes, concerten, verjaardagen, feestjes, enz.

Dat zal allemaal best, maar dan kan je steeds online zijn en mij geen enkel zinnetje sturen. Verwacht ik dan te veel?

De dag voor z’n grote verdwijntruc was hij het weekend bij mij en was het gewoon leuk en relaxed, zoals altijd.
Dat is niet relevant. Het enige wat relevant is of jij een relatie wil met iemand die gewoon verdwijnt en ineens weer opduikt.
turquasi schreef:
23-10-2019 13:24
hoi! nee natuurlijk niet, want ìk ga alleen (om) met mensen met fatsoen
Amen
Suðri schreef:
23-10-2019 13:24
Dat is niet relevant. Het enige wat relevant is of jij een relatie wil met iemand die gewoon verdwijnt en ineens weer opduikt.
Nee, dat wil ik niet.
Maar het doet niet minder pijn. In die 6 maanden ben ik om hem gaan geven. Doet pijn dat het voor hem anders is.
:high5:

adios dickhead... ja toch
Lorem Ipsum
Jansen82 schreef:
23-10-2019 13:28
Nee, dat wil ik niet.
Maar het doet niet minder pijn. In die 6 maanden ben ik om hem gaan geven. Doet pijn dat het voor hem anders is.
Dat het pijn doet begrijp ik. Ik snap dan alleen de relatie niet tot wat ik schreef.
vivautrecht85 schreef:
23-10-2019 12:41
Wow dat is snel.

Na 6 mnd kinderen ontmoeten is toch niet snel?
appelientjex wijzigde dit bericht op 23-10-2019 13:32
1.39% gewijzigd
Jansen82 schreef:

Misschien moet je appen wie is Dit?
Hij heeft het toch niet goed in zijn hoofd. Wat heb je gezegd?
Blijf in jezelf geloven !
Jansen82 schreef:

Weekend had je al geannuleerd toch?

Ik zou t lekker zo laten en aangeven dat je andere plannen hebt gemaakt voor t weekend.
CherokeeRose1977 schreef:
23-10-2019 13:31
Weekend had je al geannuleerd toch?

Ik zou t lekker zo laten en aangeven dat je andere plannen hebt gemaakt voor t weekend.
Je kan het terugdoen en ook niks laten horen. Of je appt dat je het weekend geannuleerd hebt omdat je niks meer van hem hoorde en er dus vanuit ging dat hij voorbij was.
Ik snap dat het kwetsend is en pijnlijk dat het voorbij is!
05-2019 schreef:
23-10-2019 13:31
Misschien moet je appen wie is Dit?
Hij heeft het toch niet goed in zijn hoofd. Wat heb je gezegd?
Dat ik het weekend heb geannuleerd. Dat ik begrip heb voor z’n drukke bestaan, maar dat ik er andere normen en waarden op na houd.
LuckyLud schreef:
23-10-2019 12:26

Nou mooi dan ga je voor zijn neus flirten.
Wijn gooien zou ik zelf ook niet doen, maar zou hem wel een blik toewerpen waarbij je hem aankijkt alsof het een vette kneus is. Of alleen zeggen: kinderachtig hoor, iemand blokkeren, in het voorbijgaan.
Jansen82, wat vreemd dat hij ineens een bericht stuurt. Goed gehandeld, ik zou er na 2 weken ook niet meer intrappen.
Jansen82 schreef:
23-10-2019 13:34
Dat ik het weekend heb geannuleerd. Dat ik begrip heb voor z’n drukke bestaan, maar dat ik er andere normen en waarden op na houd.
Goed gedaan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven