Wat te doen?
donderdag 24 oktober 2019 om 03:39
Nu een relatie van 2.5 jaar waarin mijn vriend 1x met haar heeft gezoend na een jaar.
Nu wil hij weer contact op vriendschappelijke basis met haar omdat zij zijn maatje was.
En dat haar missen hem stres oplevert.
Voor de rest is de relatie goed denk ik.
Wat vinden jullie toe laten of niet?
Nu wil hij weer contact op vriendschappelijke basis met haar omdat zij zijn maatje was.
En dat haar missen hem stres oplevert.
Voor de rest is de relatie goed denk ik.
Wat vinden jullie toe laten of niet?
anoniem_391903 wijzigde dit bericht op 25-10-2019 02:37
4.01% gewijzigd
donderdag 24 oktober 2019 om 10:07
Dat ie het überhaupt uit z'n mond durft te krijgen. En dat jij er nog serieus over nadenkt ook.
Wat is er precies zo leuk aan je vriend? Gaat na 1 jaar al vreemd en wil ook weer vrienden zijn met diegene waarmee hij dat heeft gedaan. Als dit mijn vriend was geweest had ik gezegd dat hij maar lekker bij haar gaat zitten, voorgoed. Klinkt niet alsof hij jullie relatie ook maar een beetje serieus neemt.
Wat is er precies zo leuk aan je vriend? Gaat na 1 jaar al vreemd en wil ook weer vrienden zijn met diegene waarmee hij dat heeft gedaan. Als dit mijn vriend was geweest had ik gezegd dat hij maar lekker bij haar gaat zitten, voorgoed. Klinkt niet alsof hij jullie relatie ook maar een beetje serieus neemt.
donderdag 24 oktober 2019 om 10:08
donderdag 24 oktober 2019 om 10:21
turquasi schreef: ↑24-10-2019 10:08Oh ok... en dat zijn omgang met haar jou stress oplevert doet er niet toe? Dus jij doet er niet toe.
ik vind alleen al dat hij het durft te opperen zo dom/respectloos/manipulatief dat ik denk dat ik ter plekke mijn sleutel had teruggevraagd en hem veel plezier had gewenst met haar
Dit! +1
de wereld wacht om ontdekt te worden
donderdag 24 oktober 2019 om 12:11
Wat zijn we eensgezind vandaag. Kortom antwoord is duidelijk. Laat je niet manipuleren. Gaat hij weer met haar om omdat hij anders 'stress' heeft weet je al lang wat er uiteindelijk gaat gebeuren. Ik denk dat ik voor hem had gekozen. Een partner die dit alleen al voorlegt mag opzouten. Hij is potdomme vreemdgegaan met haar. Hij mist haar en dat gemis levert hem 'stress' op. Natuurlijk! Duh
donderdag 24 oktober 2019 om 12:12
Nou, dit eigenlijk.
Mijn man gaat ook wel met andere vrouwen uit eten, ik wel met andere mannen, maar hij is er (voor zover ik weet) nooit mee in bed gedoken. Dan zou ik toch wel zoiets hebben van "ach schat, krijg je daar zóveel stress van? Nou, goed gemaakt, ga jij naar je maatje en ik naar m'n eigen huis"
Later is nu
donderdag 24 oktober 2019 om 14:00
Wat een eikel zeg! Ik ben echt heel makkelijk met man/vrouw vriendschappen, maar deze man zou ik per direct de deur uit schoppen. Hoe komt hij erop?
Ik denk niet dat ik er na dit verhaal nog op zou kunnen vertrouwen dat hij geen contact meer met haar opneemt. Waarschijnlijk heeft hij dat allang gedaan.
Wat mij betreft dus exit.
Ik denk niet dat ik er na dit verhaal nog op zou kunnen vertrouwen dat hij geen contact meer met haar opneemt. Waarschijnlijk heeft hij dat allang gedaan.
Wat mij betreft dus exit.