Fijne positiekleding (broeken)
donderdag 24 oktober 2019 om 14:30
Er passen steeds minder broeken, ben op zoek gegaan naar fijne kleding. Vind alleen die broeken met banden niet heel erg lekker zitten, geeft me heel benauwd gevoel.
Iemand tips voor fijne en betaalbare broeken of misschien jurken? Mogen ook gewone broeken zijn met stretch, voorlopig passen die ook wel
Iemand tips voor fijne en betaalbare broeken of misschien jurken? Mogen ook gewone broeken zijn met stretch, voorlopig passen die ook wel
donderdag 24 oktober 2019 om 14:40
Dit had ik ook. En zeker in grote maten is het echt dramatisch (of mega duur). Maar bij mijn tweede zwangerschap heb ik dus de halve collectie van de Lidl gekocht. Alles in twee maten laten komen (100 dagen om te retourneren) en die bleken dus echt prima te zitten. En dat voor €12,99...Marloesjuh51 schreef: ↑24-10-2019 14:38Ik heb na twee zwangerschappen opgegeven om een fijne zwangerschapsbroek te vinden.
Ik draag of jurkjes of een nette zwarte stretch sportbroek ( voor niet zwangere)
donderdag 24 oktober 2019 om 14:46
Dat is een fijne prijs!gsleutel schreef: ↑24-10-2019 14:40Dit had ik ook. En zeker in grote maten is het echt dramatisch (of mega duur). Maar bij mijn tweede zwangerschap heb ik dus de halve collectie van de Lidl gekocht. Alles in twee maten laten komen (100 dagen om te retourneren) en die bleken dus echt prima te zitten. En dat voor €12,99...
Ik ben juist vrij tenger en klein.
Ik zit nu in kindersportbroeken, gelukkig zijn die rond de 15 euro per stuk. Ik heb deze zwangerschap ook geen poging meer gedaan om een zwangerschapsbroek te passen.
donderdag 24 oktober 2019 om 14:47
Ja een band mag wel, maar liefst tot op mn navel daarboven vind ik het niks. Had er via Otrium twee van Noppies gekocht, had overal gelezen dat die fantastisch waren maar ik vond het niks.
Heb nu een semi nette stretch broek van de hema, maar wel aan de grote kant dus ook niet super. Ga maar eens bij de Lidl kijken, is dat vooral online of ook in de winkels? O en hoe valt Lidl qua maat?
Heb nu een semi nette stretch broek van de hema, maar wel aan de grote kant dus ook niet super. Ga maar eens bij de Lidl kijken, is dat vooral online of ook in de winkels? O en hoe valt Lidl qua maat?
donderdag 24 oktober 2019 om 14:51
Nou, mocht je toch nog een laatste wanhoopspoging willen doen... Ze hebben ook kleine maten hoorMarloesjuh51 schreef: ↑24-10-2019 14:46Dat is een fijne prijs!
Ik ben juist vrij tenger en klein.
Ik zit nu in kindersportbroeken, gelukkig zijn die rond de 15 euro per stuk. Ik heb deze zwangerschap ook geen poging meer gedaan om een zwangerschapsbroek te passen.
donderdag 24 oktober 2019 om 14:52
donderdag 24 oktober 2019 om 14:54
Via de webshop. Maar je drie maanden om te passen en terug te sturen. Dat vond ik ideaal toen ik zwanger was. Sommige dingen twijfelde ik over maar bleken 6 weken later ineens perfect te passen.Arequipa schreef: ↑24-10-2019 14:47Ja een band mag wel, maar liefst tot op mn navel daarboven vind ik het niks. Had er via Otrium twee van Noppies gekocht, had overal gelezen dat die fantastisch waren maar ik vond het niks.
Die banden komen vanzelf lager te zitten als je buik groeit. Dat is waarom ze nu nog niet lekker zitten. Ik vond die broeken ook oncomfortabel toen ik net niet meer in mijn eigen kleren paste. Heb toen ook veel stretchjurkjes aangehad. En toen een paar weken en centimeters later zaten ze ineens prima.
donderdag 24 oktober 2019 om 14:57
Haha ik pas tot nu toe 2 weken na de bevalling alweer in mijn eigen kleding en zwangerschapskleding accentueert dan zo oncharmant. Helaas. Want ik vind ze wel heel comfortabel!Marloesjuh51 schreef: ↑24-10-2019 14:54ik heb het echt opgegeven. Zwangerschapsbroeken draag ik vooral in de maanden na de zwangerschap
![]()
donderdag 24 oktober 2019 om 14:59
Ik vond broeken van week 15 tot week 33 wel fijn. Daarvoor zaten de banden te los en daarna zat de overgang tussen band en broek mij echt te strak.
Ik vond het fijnste als er niet in de bovenste rand nog een elastiek zat maar de hele band gewoon elastisch was. Ik had 1 fijne broek die uit 1 gedeelte bestond. Was van mamalicious maar in de 2e zwangerschap niet meer gevonden helaas. Ik heb veel jurkjes met leggings gedragen.
Ik vond het fijnste als er niet in de bovenste rand nog een elastiek zat maar de hele band gewoon elastisch was. Ik had 1 fijne broek die uit 1 gedeelte bestond. Was van mamalicious maar in de 2e zwangerschap niet meer gevonden helaas. Ik heb veel jurkjes met leggings gedragen.
donderdag 24 oktober 2019 om 15:01
donderdag 24 oktober 2019 om 15:03
Dat doe je goed. Ik krijg altijd enorm brede heupen en na 9 maanden zijn ze weer “normaal” ik krijg er geen normale broek overheen.
Nou moet ik wel zeggen dat ik normaal maatje 32 heb en na de zwangerschap zitten mijn heupen op maatje 34/36 dus enorm breed is het ook niet.
donderdag 24 oktober 2019 om 15:04
Ik vind dat er in gewone broeken ook van die banden mogen, maar dan niet accuentuerend
Ik vond H&M fijn, en mamalicious.
Maar droeg ook veel king louie jurkjes, die rekten mee (en terug).
donderdag 24 oktober 2019 om 15:06
COtweepuntnul schreef: ↑24-10-2019 15:05En wanneer komt de revival van de 80s zwangerschapstuinbroek![]()
donderdag 24 oktober 2019 om 15:10
Nou het zou wel een oplossing zijn he.
donderdag 24 oktober 2019 om 15:25
Als het maar niet gecombineerd wordt met een skinnyjeans
donderdag 24 oktober 2019 om 15:25
Die is er al hoorCOtweepuntnul schreef: ↑24-10-2019 15:05En wanneer komt de revival van de 80s zwangerschapstuinbroek![]()
donderdag 24 oktober 2019 om 15:26
Een skinnyjeans-tuinbroek? Dat is me nog eens een combinatie