UD juni 2020

29-09-2019 12:47 1429 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is er ook uitgerekend in juni 2020 en vindt het gezellig om mee te schrijven?

Inlog: UDjuni2020
Wachtwoord: juni2020

NaamLeeftijdKindjeUDJ/MBijzonderheden
livingontheedge32/362e3 juni💙
groenecomputermuis26/291e3 juni💗
Kikikip25/261e3 juni💗
Minimousee24/291e3 juni💙
kaartje128/282e3 juni💗
Wollenbol30/361e5 juni💗 Buitenland
Hardloopstudentje26/281e6 juni?
Mihoen6228/282e6 juni💙
Sneeuwwitje26/271e7 juni💙
whattodo9722/331+2e7 juni💗💗Tweeling
hollandaise37/323e8 juni🤍Buitenland
Sunflower2328/291e11 juni?
Popj34/?2e12 juni?
Grrrlstar31/322e13 juni💗
Rome9029/281e16 juni?
Springmommy35/413e19 juni💗
Poezels34/422e18 juni💗Buitenland
Lamaa31/362e19 juni🤍
Toekanneria26/311e19 juni?
m-april26/283e27 juni💗

Babyboom31 :redrose:
Shoezzi :redrose:
Galleta :redrose:
_melon :redrose:
anoniem_391024 wijzigde dit bericht op 25-03-2020 12:02
90.35% gewijzigd
melon o, wat schrikken! Hoe is het nu?
Ach melon wat naar! Heb je de vk gebeld? Hoop dat het goed afloop!
Het bloeden is gestopt, maar ik heb wel veel pijn bij het plassen/moet steeds plassen. Heb direct even urine ingeleverd en hopelijk voor 1600 nog uitslag.
Ach Melon, wat verbelend. hopelijk komt het gewoon van een blaasontsteking en/of het harde hoesten.

Meegaan naar afspraak: ik vermoed dat ik direct weer door mag/moet naar het ziekenhuis en als dat zo is, gaat man mee naar elke afspraak. Is zijn bijgeloof, want vorige keer is hij een paar keer niet mee geweest en was het altijd drama. Dus dat wil hij niet meer.

Iemand had het over bandenpijn, bij mijn eerste zwangerschap had ik dat ook al heel vroeg en nu dan weer helemaal niet. Dus het zegt niks denk ik.
Noooo meloen, hopelijk is t loos alarm! Duim voor je :hug:
Hoe gaat t nu Melon???
Hoi allemaal,

Ik ben er maandag achter gekomen dat ik totaal onverwacht (ik had een Mirena) zwanger ben van mijn derde kindje. Ik heb al 2 meiden, 1 van 6 en 1 van net 4. We zijn er erg blij mee, maar het voelt ook nog steeds wel een beetje onwerkelijk.

Ik ben nu waarschijnlijk iets meer dan 5 weken. Mijn lichaam heeft het spiraaltje er gelukkig zelf uitgewerkt, dus die hoefde er niet uitgehaald te worden met alle risico's van dien.
Hallo allemaal!

Mag ik me hier ook melden.
Ik zat vorig jaar in het topic uitgerekend voorjaar 2019 en zwanger worden 2018.
In april ouders geworden van een lieve dochter.
Nu in verwachting van ons tweede kindje! Uitgerekend 11-6!
Volgende week de eerste echo, dus ben erg benieuwd.
Het gaat goed. Ik denk echt dat het een wondje was. Heb 1x bij afvegen een rood streepje gehad (wel echt felrood) en daarna nog een beetje rood. Verder niets meer gezien gelukkig.

M'n urine was ook goed, maar het was geen ochtendurine. Als ik twijfelde mocht ik vanochtend wel ochtendurine brengen, maar ik heb vandaag een drukke dag. Omdat de pijn ook voornamelijk kwam bij het 'langslopen' van urine en niet bij het eruit komen vermoed ik dan toch een wondje.

Ben nu op zich wel weer relaxed, maar de schrik zat er gisteren goed in.

Welkom m-april, wat een verrassing!
En lillyn ook welkom, snel na je dochter hihi. :idee:
Oh Melon wat fijn om te horen! Maar wat zal jij geschrokken zijn!

Welkom m-april en lillyn! M-april lijkt me heel raar zo door je spiraal heen, gelukkig zijn jullie er wel blij mee :)
Ik heb zojuist een goede echo gehad! Het hartje klopt en het groeit goed! Wat een opluchting!!!!!!! Vanmiddag gaan we het vertellen, zoveel zin in!
Kikikip gefeliciteerd met de goede echo! Bandenpijn is nu heel normaal hoor, volgens mij. Ik heb er ook veel last van ;-)

Welkom nieuwe dames!

Mihoen Medicijnen is niks spannends hoor, bloedverdunner, omdat de eerste 2 te klein waren (echt onder de curve) en de placenta’s ook erg klein waren.

Hier doet de gynaecoloog bijna alles, ook de echo’s dus. Verloskundige komt er pas veel later aan te pas. Het is een groepspraktijk en ze hebben ook nog een heleboel assistenten, dus ook bloedprikken en CTG’s maken (nu nog niet aan de orde maar bij de vorige een aantal keer gehad) is gewoon daar, wel zo makkelijk. In het begin van de zwangerschap fiets je nog wel makkelijk overal heen maar ik vond die laatste twee maanden beide keren wel erg taai.
Qua eten vind ik het ook moeizaam hoor. Ik heb vooral trek in snoep eigenlijk. En kaas. Nederlandse kaas het liefst ;) En chips, maar die koop ik maar gewoon niet. Koffie gaat er ook niet zo makkelijk in als anders, maar als ik het dan heb, vind ik het toch wel erg lekker. Ik probeer wel op te letten dat ik gezond eet, en niet te veel (vorige zwangerschappen ben ik erg veel aangekomen en dat is eigenlijk ook niet goed). Drinken idd ook lastig, ik heb ook maar cola in huis gehaald maar eigenlijk smaakt dat me ook niet. Nu verse jus gehaald, hopelijk gaat dat beter.
@kikikip gefeliciteerd!!
Hier mag ik vanmiddag zo spannend
Gefeliciteerd met alle mooie hartjes die jullie gezien hebben! Helaas is mijn man deze week weg voor werk dus wij moeten een weekje langer wachten dan jullie. Ik vind het super spannend!

Melon Wat een opluchting!

Hollandaisesaus Ik denk dat mijn man zeker bij alle belangrijke momenten aanwezig is, maar hij is veel in het buitenland dus alle afspraken zal wel niet lukken. Op het einde heb je wel veel controles geloof ik, dus ik denk dat we het dan beide minder nodig vinden.

Popj Hier geen cravings maar ook geen eetlust. Het is elke dag weer een beetje een strijd haha.

Rome90 Grappig die plotselinge afkeur tegen een bepaalde geur. Ik heb dat nu met mijn parfum.

Kikikip Hoe ga je het vertellen vanavond?

Kaartje Veel succes straks!
Zijn jullie al over namen na aan het denken? Ik vind de jongensnamen veel moeilijker dan de meisjesnamen!
@Sneeuwwitje1993
Ik heb voor alle "ooms" en "tantes" een echo foto met tekstje en voor de "opa's en omas" het boek: opa en oma Pluis, met een rompertje en echo foto ingepakt als kado.
Sneeuwwitje1993 schreef:
25-10-2019 14:36
Zijn jullie al over namen na aan het denken? Ik vind de jongensnamen veel moeilijker dan de meisjesnamen!
Wij hebben precies hetzelfde! Meisjesnamen zijn er genoeg leuke van, en ook echt wel een aantal die we allebei heel leuk vinden. Jongensnamen daarentegen. :facepalm:

Ik heb iedere dag wel wat momenten waarop ik voel dat mijn baarmoeder behoorlijk aan de slag is (week 5). Een soort vervelende menstruatiepijn. Hebben jullie dat ook?
@Melon: wat fijn dat het toch goed lijkt te gaan! Pijn bij het plassen lijkt mij gelukkig idd ook iets anders dan mk.

Kikikip: gefeliciteerd met je mooie echo!

Kaartje1: hoe was jouw echo?

Ik moet nog 3 weken wachten tot de echo. Pff duurt lang!
Kikikip Leuk! Ik vond het echt heel spannend toen ik het vertelde. Slaat nergens op maar toch had ik er echt een beetje buikpijn van. Wel hele hele leuke reacties gehad hoor :hyper:

Lila Lilly Ik had die buikpijn ook, maar na ongeveer 2 weken was het grotendeels weg.
anoniem_389565 wijzigde dit bericht op 25-10-2019 17:53
Reden: Iets vergeten
50.93% gewijzigd
Ja een kloppend hartje!
Lila_Lilly_ schreef:
25-10-2019 17:13

Ik heb iedere dag wel wat momenten waarop ik voel dat mijn baarmoeder behoorlijk aan de slag is (week 5). Een soort vervelende menstruatiepijn. Hebben jullie dat ook?
Ja dat hoort er echt bij. Je baarmoeder groeit in de eerste weken al best veel (ondanks dat het vruchtje dan nog heel klein is) en dat kan je goed voelen als menstruatiepijn of een soort uit rekken.
kaartje1 schreef:
25-10-2019 18:42
Ja een kloppend hartje!
:heart:
@Rome90 haha ja was wel ff schrikken. We wilde nog wel een derde maar dat was meer iets van misschien over een jaar of 2.. Nu komt het iets eerder dan verwacht. :)
kaartje1 schreef:
25-10-2019 18:42
Ja een kloppend hartje!
Ooh wat fijn!
Fijn dat er weer goede echo’s zijn geweest! :heart: Dat lijkt me echt een opluchting voor nu. Is toch heel spannend hè die tijd tot de eerste echo.

Hier heb ik de eerste 2 weken ook echt veel last gehad van menstruatie achtige krampen. Maakte me ook wel beetje onzeker. Maar goed, bij alles wat een beetje vreemd voel denk ik “zou het wel goed zijn?” Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik nu wel wat rustiger ben geworden hoor. Ik heb van de week de VK gebeld, aangemeld en 7 november de eerste echo. Aftellen dus.... :rose:

Qua namen: meisjes naam vind ik er al genoeg leuk maar jongens naam. Pff... kan tot nu toe nog geen passende vinden hoor. Dus geef mij maar een dochter, dan zijn we er zó uit denk ik. Haha.
Bij de eerste zwangerschap was de jongens naam ook een drama... meisjes naam hadden we al heel snel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven