UD juni 2020
zondag 29 september 2019 om 12:47
Wie is er ook uitgerekend in juni 2020 en vindt het gezellig om mee te schrijven?
Inlog: UDjuni2020
Wachtwoord: juni2020
Babyboom31
Shoezzi
Galleta
_melon
Inlog: UDjuni2020
Wachtwoord: juni2020
Naam | Leeftijd | Kindje | UD | J/M | Bijzonderheden |
---|---|---|---|---|---|
livingontheedge | 32/36 | 2e | 3 juni | ||
groenecomputermuis | 26/29 | 1e | 3 juni | ||
Kikikip | 25/26 | 1e | 3 juni | ||
Minimousee | 24/29 | 1e | 3 juni | ||
kaartje1 | 28/28 | 2e | 3 juni | ||
Wollenbol | 30/36 | 1e | 5 juni | Buitenland | |
Hardloopstudentje | 26/28 | 1e | 6 juni | ? | |
Mihoen62 | 28/28 | 2e | 6 juni | ||
Sneeuwwitje | 26/27 | 1e | 7 juni | ||
whattodo97 | 22/33 | 1+2e | 7 juni | Tweeling | |
hollandaise | 37/32 | 3e | 8 juni | Buitenland | |
Sunflower23 | 28/29 | 1e | 11 juni | ? | |
Popj | 34/? | 2e | 12 juni | ? | |
Grrrlstar | 31/32 | 2e | 13 juni | ||
Rome90 | 29/28 | 1e | 16 juni | ? | |
Springmommy | 35/41 | 3e | 19 juni | ||
Poezels | 34/42 | 2e | 18 juni | Buitenland | |
Lamaa | 31/36 | 2e | 19 juni | ||
Toekanneria | 26/31 | 1e | 19 juni | ? | |
m-april | 26/28 | 3e | 27 juni |
Babyboom31

Shoezzi

Galleta

_melon

anoniem_391024 wijzigde dit bericht op 25-03-2020 12:02
90.35% gewijzigd
maandag 28 oktober 2019 om 15:44
De baby neemt wel wat het nodig heeft. Die maakt geen onderscheid tussen bloemkool en Big Macs. Ik eet alleen maar waar ik zin in heb. Dat verschilt van komkommer tot cheese dippers tot crackers met vlokken of een Mc Chicken. Ik wil echt niet weer zoveel aan komen als vorige keer (dus ik geef niet weer toe aan koude chocomel rechtstreeks uit het pak 1 liter per dag) maar als ik iets eet wat me tegen staat ben ik de hele dag beroerd.Springmommy schreef: ↑28-10-2019 14:49@mihoen, wat fijn! Geruststelling!
Hier vandaag stapje erger qua misselijkheid. Wrsch ook vanwege moeheid, stomme wintertijd.
Vroeg me af... Wat eten jullie om de misselijkheid weg te eten? Wil liever wel wat gezonds, maar heb ook weer nergens zin in...

maandag 28 oktober 2019 om 16:54
Sneeuwwitje1993 schreef: ↑28-10-2019 15:06Whattodo Wauw een tweeling, gefeliciteerd! Ik heb de tabel even voor je aangepast
Mihoen Gelukkig niks aan de hand!
Springmommy Ik ben nu een paar weken misselijk en nog niks gevonden waar ik het mee weg kan eten helaas.
Hoe zit jullie kleding? Heeft iemand al iets nieuws gekocht? Ik heb bijna alleen maar hele strakke broeken en die passen nog wel maar zitten absoluut niet lekker meer. Heb nog 1 broek met een soort elastiek bovenin dus daar wordt nu behoorlijk goed gebruik van gemaakt haha.
Bedankt voor het aanpassen!
maandag 28 oktober 2019 om 16:59
Haha snap ik. Nou met een beetje beleid moet het vast goed komen. Heb je helemaal nergens zin in?Springmommy schreef: ↑28-10-2019 15:56Hi hi, de baby zal alles wel lusten idd, maar ik wil niet teveel aankomen...
maandag 28 oktober 2019 om 20:28
Hoi dames, was ff paar dagen afwezig. Lekker met vriendinnen weekend weg, maar dat hakt er wel in, vandaag hele dag kotsend op t werk...
@whattodo: spannend zeg een tweeling! Kunnen ze al zeggen of t eeneiig of twee-eiig is?
Tips voor eten tegen de misselijkheid heb ik niet, ene keer valt iets goed, andere keer slecht en komt het er uit. Blij als we de 12 weken voorbij zijn, dan gaat t hopelijk beter!

@whattodo: spannend zeg een tweeling! Kunnen ze al zeggen of t eeneiig of twee-eiig is?
Tips voor eten tegen de misselijkheid heb ik niet, ene keer valt iets goed, andere keer slecht en komt het er uit. Blij als we de 12 weken voorbij zijn, dan gaat t hopelijk beter!
dinsdag 29 oktober 2019 om 09:23
Sunflower, hoe was je echo gister?
Wat vervelend, Livingontheedge, hopelijk knapt het gauw wat op.
En Melon, over die kleding, dat je gelijk zo zwanger lijkt heb je wel gelijk. Dat is inderdaad de reden dat ik het nog niet wil, maar ik kan ook geen elastiekjes hebben aan mijn buik.
Hier blijf ik telkens wat bloedverlies houden, erg vervelend. Schijnbaar kan het geen kwaad. Wel heeft man het werk ingelicht, want die moest gister dus ook overdag opeens weg en ik vertel het ook aan mijn 2 directe collega's. De verloskundige heeft me op het hart gedrukt om rustig aan te doen, dus dan moeten mijn collega's het wel weten.
En Melon, over die kleding, dat je gelijk zo zwanger lijkt heb je wel gelijk. Dat is inderdaad de reden dat ik het nog niet wil, maar ik kan ook geen elastiekjes hebben aan mijn buik.
Hier blijf ik telkens wat bloedverlies houden, erg vervelend. Schijnbaar kan het geen kwaad. Wel heeft man het werk ingelicht, want die moest gister dus ook overdag opeens weg en ik vertel het ook aan mijn 2 directe collega's. De verloskundige heeft me op het hart gedrukt om rustig aan te doen, dus dan moeten mijn collega's het wel weten.
dinsdag 29 oktober 2019 om 10:16
Ze denken waarschijnlijk twee-eiig door goed aanwezige tussenwand alleen kan het ook vroeg gesplitst zijn waardoor ze wel een eiig netzo goed kunnen zijn. Zelf ben ik een een-eiige tweeling toevallig dus het zou wel grappig zijn.Livingontheedge schreef: ↑28-10-2019 20:28
dinsdag 29 oktober 2019 om 10:33
Heyhey,
Ik ga even een verhaaltje doen zo dat jullie wat beter weten wie ik ben en hoe het bij mij gaat tot nu toe. Want ik zit nog maar net in deze groep.
Ik weet sinds de 5e week dat ik zwanger ben, woon nog thuis maar ga bij mijn vriend(33) in, ik ben zelf 22 maar qua leeftijdsverschil loopt het juist goed.
Ik heb het mijn ouders nog niet verteld, maar ga dat deze week doen. Ik denk dat ze wel schrikken maar het wel echt leuk gaan vinden (qua leeftijd zijn ze er zeker aan toe, 65&59 )
Verder heb ik in de 6e week een erg klein bloeding gehad wat maar een uurtje duurde, maar ik heb vorige week een grootte bloeding gehad waarbij ik stolsels verloos en het bloed er aan een stuk door uit kwam. Hierdood het ik de verloskundige gebeld de volgende dag toen het nogsteeds bloedde en ik mocht die zelfde dag nog voor een echo komen, vriend vrij gevraagd van werk en met mij mee. Wij waren er zo bang voor dat er niks meer zou zitten, dit werd on ook verteld door al 2 verloskundigen. Maar meteen toen de echo begon (uitwendig) was zichtbaar dat er nog wel wat zat, zelfs 2! Met allebij een kloppend hartje, wel was er een grootte bloeding /bloed prop te zien van een vrij grootte omvang, deze zit gelukkug onder aan waardoor de kans dat deze de hele zwangerschap mee neemt naar buiten niet heel groot is, wel is die kans nog aanwezig dus moet ik rustig aan doen de eerst komende tijd. Bloeding is gestopt en ik hoop dat de bloedprop of hoe het wordt genoemt van zelf op lost.
4 november heb ik weer een echo en ik ben erg benieuwd of het er al wat rustiger uit ziet.
Verder heb ik veel last van misselijkheid, ik wordt misselijk van bijna al het eten wat ik zie, terwijl ik letterlijk alles lus normaal. Ik moet ook bijna elke dag overgeven al een week of 2. En ben erg moe en slapjes. Maar begin me wel iets beter te voelen of ik begin er aan te wennen.
Verder werk ik maar ben ik sinds de bloeding een weekje thuis. Van af morgen ga ik weer aan het werk.
❤
Ik ga even een verhaaltje doen zo dat jullie wat beter weten wie ik ben en hoe het bij mij gaat tot nu toe. Want ik zit nog maar net in deze groep.
Ik weet sinds de 5e week dat ik zwanger ben, woon nog thuis maar ga bij mijn vriend(33) in, ik ben zelf 22 maar qua leeftijdsverschil loopt het juist goed.
Ik heb het mijn ouders nog niet verteld, maar ga dat deze week doen. Ik denk dat ze wel schrikken maar het wel echt leuk gaan vinden (qua leeftijd zijn ze er zeker aan toe, 65&59 )
Verder heb ik in de 6e week een erg klein bloeding gehad wat maar een uurtje duurde, maar ik heb vorige week een grootte bloeding gehad waarbij ik stolsels verloos en het bloed er aan een stuk door uit kwam. Hierdood het ik de verloskundige gebeld de volgende dag toen het nogsteeds bloedde en ik mocht die zelfde dag nog voor een echo komen, vriend vrij gevraagd van werk en met mij mee. Wij waren er zo bang voor dat er niks meer zou zitten, dit werd on ook verteld door al 2 verloskundigen. Maar meteen toen de echo begon (uitwendig) was zichtbaar dat er nog wel wat zat, zelfs 2! Met allebij een kloppend hartje, wel was er een grootte bloeding /bloed prop te zien van een vrij grootte omvang, deze zit gelukkug onder aan waardoor de kans dat deze de hele zwangerschap mee neemt naar buiten niet heel groot is, wel is die kans nog aanwezig dus moet ik rustig aan doen de eerst komende tijd. Bloeding is gestopt en ik hoop dat de bloedprop of hoe het wordt genoemt van zelf op lost.
4 november heb ik weer een echo en ik ben erg benieuwd of het er al wat rustiger uit ziet.
Verder heb ik veel last van misselijkheid, ik wordt misselijk van bijna al het eten wat ik zie, terwijl ik letterlijk alles lus normaal. Ik moet ook bijna elke dag overgeven al een week of 2. En ben erg moe en slapjes. Maar begin me wel iets beter te voelen of ik begin er aan te wennen.
Verder werk ik maar ben ik sinds de bloeding een weekje thuis. Van af morgen ga ik weer aan het werk.
❤

dinsdag 29 oktober 2019 om 10:36
Hi meiden,
Afgelopen weken erg moe en misselijk geweest dus ook niet veel energie gehad voor het forummen. Ik ga vanmiddag al jullie berichten lezen
Hier in ieder geval goed nieuws. Gister met 7wk5d een goede eerste echo gehad. Het zit op de goede plek, hartje klopte en de groei is ook zoals het zijn moet. Wat een opluchting!
Nu natuurlijk alweer aan het uitkijken naar de echo bij de vk over 3 weken
Afgelopen weken erg moe en misselijk geweest dus ook niet veel energie gehad voor het forummen. Ik ga vanmiddag al jullie berichten lezen
Hier in ieder geval goed nieuws. Gister met 7wk5d een goede eerste echo gehad. Het zit op de goede plek, hartje klopte en de groei is ook zoals het zijn moet. Wat een opluchting!
Nu natuurlijk alweer aan het uitkijken naar de echo bij de vk over 3 weken
dinsdag 29 oktober 2019 om 10:38
Erg spannend en vervelend met het bloedverlies, ik ken het❤Mihoen62 schreef: ↑29-10-2019 09:23Sunflower, hoe was je echo gister?
Hoop dat het bloedverlies snel ophoudt.

dinsdag 29 oktober 2019 om 10:48
Sorry mensen, voor de duidelijkheid ik was dit. Was nog blijbaar op dat account ingelogd van toen ik de tabel heb aangepast.UDjuni2020 schreef: ↑29-10-2019 10:33Heyhey,
❤

dinsdag 29 oktober 2019 om 10:51
Wat fijn dat de echo goed was!❤Sunflower23 schreef: ↑29-10-2019 10:36Hi meiden,
Nu natuurlijk alweer aan het uitkijken naar de echo bij de vk over 3 weken![]()
dinsdag 29 oktober 2019 om 10:53
Haha oh gelukkig jij bent het. Ik vond het al zo gek!whattodo97 schreef: ↑29-10-2019 10:43Huh op eens was mijn account niet ingelogd maar het account van de groep. Erg vreemd,.komt denk ik omdat ik er gisteren op heb gezeten voor de tabel, maar ik had het wel weer uitgelogd.
dinsdag 29 oktober 2019 om 11:57
dinsdag 29 oktober 2019 om 13:03
ik zou het liefst de hele zwangerschap voor me houden, maar dat vindt partner niet zo leuk. wordt ook lastig als we met kerst in NL zijn natuurlijk

idd even anders... wel leuk?
Ik had echt net al m'n voedingstops uit de kast gehaald en normale kleren ervoor in de plaats gelegd (alles gewassen natuurlijk, ook weer een week bezig), dus ik hoop dat ik daar nog even mee vooruit kanSneeuwwitje1993 schreef: ↑28-10-2019 15:06Hoe zit jullie kleding? Heeft iemand al iets nieuws gekocht? Ik heb bijna alleen maar hele strakke broeken en die passen nog wel maar zitten absoluut niet lekker meer. Heb nog 1 broek met een soort elastiek bovenin dus daar wordt nu behoorlijk goed gebruik van gemaakt haha.

Gefeliciteerd!Sunflower23 schreef: ↑29-10-2019 10:36Hier in ieder geval goed nieuws. Gister met 7wk5d een goede eerste echo gehad. Het zit op de goede plek, hartje klopte en de groei is ook zoals het zijn moet. Wat een opluchting!
Nu natuurlijk alweer aan het uitkijken naar de echo bij de vk over 3 weken![]()
Ik kijk ook al uit naar de volgende echo hoor. Heel normaal volgens mij. Totdat je de baby voelt bewegen, weet je anders toch niet of het allemaal nog goed gaat daarbinnen?
Volgens mij gyn mag je drie koppen koffie per dag en in cola zit veel minder caffeïne, dus dat zal wel gaan toch? Helpt bij mij ook goed. Of appelsap met spa rood.Livingontheedge schreef: ↑29-10-2019 11:57Ik drink nu af en toe cola, dat helpt echt goed tegen de ergste misselijkheid. Ok niet zo gezond en cafeïne, maar koffie drink ik op dit moment toch niet. Ohja en droge crackertjes of tuc ga ik ook goed op![]()
Sterkte hiermee, lijkt me echt naar, al schijnt het idd geen kwaad te kunnen. Wel leuke reacties van je collega's?Mihoen62 schreef: ↑29-10-2019 09:23Hier blijf ik telkens wat bloedverlies houden, erg vervelend. Schijnbaar kan het geen kwaad. Wel heeft man het werk ingelicht, want die moest gister dus ook overdag opeens weg en ik vertel het ook aan mijn 2 directe collega's. De verloskundige heeft me op het hart gedrukt om rustig aan te doen, dus dan moeten mijn collega's het wel weten.
Ik ben echt al drie weken af en aan ziek, ben er zo klaar mee

dinsdag 29 oktober 2019 om 13:32
Hoi allemaal,
Doordat ik zo misselijk was in de afgelopen weken helaas niet alle berichten goed bij kunnen houden.
Morgen zit ik op 9 weken (UD is 3 juni nav vroege echo), dus hopelijk is nu de piek en gaat het gauw wat beter!
Wat een wisselende berichten van iedereen.
Super fijn dat intussen een flink aantal een goede vroege echo hebben gehad!
Heftig van de bloedingen bij een aantal, lijkt me erg schrikken!
Zelf ben ik nog ziek thuis van werk (nu een aantal weken), en kreeg vorigr week van mijn directe collega bericht hoe mijn taken overgenomen zullen worden. Super fijn, maar wel heel confronterend dat je dus je eigen werk nu langdurig niet kunt doen. Ik mis mijn werk echt!
Ik lees steeds meer anderen ook met misselijkheidsklachten. Kunnen jullie nog functioneren en werken?
Melon, werkt de emesafene bij jou?
Ik zal vanaf nu proberen de berichten wat beter bij te houden
Doordat ik zo misselijk was in de afgelopen weken helaas niet alle berichten goed bij kunnen houden.
Morgen zit ik op 9 weken (UD is 3 juni nav vroege echo), dus hopelijk is nu de piek en gaat het gauw wat beter!
Wat een wisselende berichten van iedereen.
Super fijn dat intussen een flink aantal een goede vroege echo hebben gehad!
Heftig van de bloedingen bij een aantal, lijkt me erg schrikken!
Zelf ben ik nog ziek thuis van werk (nu een aantal weken), en kreeg vorigr week van mijn directe collega bericht hoe mijn taken overgenomen zullen worden. Super fijn, maar wel heel confronterend dat je dus je eigen werk nu langdurig niet kunt doen. Ik mis mijn werk echt!
Ik lees steeds meer anderen ook met misselijkheidsklachten. Kunnen jullie nog functioneren en werken?
Melon, werkt de emesafene bij jou?
Ik zal vanaf nu proberen de berichten wat beter bij te houden

dinsdag 29 oktober 2019 om 14:23
Hoi allemaal, bij mijn eerste zwangerschap ook gezellig meegekletst (met de juni 2018 club) dus leuk om nu weer aan te sluiten. Ik ben momenteel zwanger van mijn tweede kindje en volgens eigen berekening zou ik 14 juni uitgerekend zijn. A.s. donderdagavond eerste echo. Spannend weer (het lijkt nu nóg spannender dan de eerste keer) en wat duurt het wachten lang!
Wat fijn dat er al zoveel kindjes zijn met een kloppend hartje!
Wat fijn dat er al zoveel kindjes zijn met een kloppend hartje!
dinsdag 29 oktober 2019 om 15:44
Welkom Grrrlstar! Gefeliciteerd!
Ik heb ook meegeschreven in juni 2018, maar ik denk dat er toen 2 waren
@poezzels, super goed nieuws!
@groenecomputermuis, hoeveel pilletjes neem jij van emesafene? Ik neem het ook sinds donderdag. Hele weekend 1 genomen (voordat ik ging slapen), maar gisteren en vandaag kwam de misselijkheid er gewoon door, dus twijfel om er smorgens nog 1 te nemen. Mag wel volgens voorschrift.
Ik heb ook meegeschreven in juni 2018, maar ik denk dat er toen 2 waren

@poezzels, super goed nieuws!

@groenecomputermuis, hoeveel pilletjes neem jij van emesafene? Ik neem het ook sinds donderdag. Hele weekend 1 genomen (voordat ik ging slapen), maar gisteren en vandaag kwam de misselijkheid er gewoon door, dus twijfel om er smorgens nog 1 te nemen. Mag wel volgens voorschrift.
dinsdag 29 oktober 2019 om 15:50
Ik neem emesafene naar behoefte, maximaal 2 per dag, het liefst 1 staat er op m'n doosje. Ik neem 'm 's ochtends en heb niet echt het idee dat het werkt.
Ik ben de hele dag misselijk met enorme honger, aan het einde van de dag trekt het iets weg gelukkig. Zal vanavond eens een tabletje voor het slapen nemen, misschien is het dan morgenochtend wat beter.
Vanochtend ook gespuugd. Heb echt gewoon heel veel slijm en snot 's ochtends. Net als bij zwangerschap van dochter.
Ik ben de hele dag misselijk met enorme honger, aan het einde van de dag trekt het iets weg gelukkig. Zal vanavond eens een tabletje voor het slapen nemen, misschien is het dan morgenochtend wat beter.
Vanochtend ook gespuugd. Heb echt gewoon heel veel slijm en snot 's ochtends. Net als bij zwangerschap van dochter.
dinsdag 29 oktober 2019 om 16:28
@livingontheedge en melon: ik neem er twee per dag (elke avond voor het slapengaan en 's ochtends zodra ik wakker word). Dit is volgens wat ik voorgeschreven heb gekregen.
Ik neem het nu 3 weken op deze manier.
Ik heb alsnog betere en slechtere dagen, maar de scherpe kantjes zijn er over het algemeen iets af heb ik het idee. Ik merk wel dat consistenter gebruik ervoor zorgt dat de bijwerking (suf/verminderd reactievermogen) afneemt.
Ik neem het nu 3 weken op deze manier.
Ik heb alsnog betere en slechtere dagen, maar de scherpe kantjes zijn er over het algemeen iets af heb ik het idee. Ik merk wel dat consistenter gebruik ervoor zorgt dat de bijwerking (suf/verminderd reactievermogen) afneemt.
dinsdag 29 oktober 2019 om 19:51
Wat word er lekker veel geschreven. Ik moest eventjes alles terug lezen hoor.
Wat fijn om te lezen dat er weer een aantal goede echo’s zijn geweest.
Ik moet nog iets meer dan een week wachten, pfff, vind het zó spannend!
@springmommy Ik ben vanaf 5,5 week misselijk. Toen is het begonnen. Wat bij mij helpt zijn stukjes appel, elke keer als de misselijkheid komt opzetten eet ik een stukje. Manderijnen en kiwi’s doen het ook goed. Maar ik weet ook dat dat zo weer over kan zijn. Ik probeer een beetje fruit te eten want drinken gaat echt slecht bij mij.. en door het fruit krijg ik toch nog wat vocht binnen.
@sneeuwwitje ik heb nog geen kleding gekocht. Van de vorige zwangerschap heb ik nog een aantal broeken liggen dus die hoef ik niet meer te kopen. Ik heb voor mezelf zowiets van: als mijn eerste echo goed is, dan ga ik wat shirts inslaan. Over het algemeen draag ik toch wel los zittende shirts, dus voor nu kan ik het nog prima verbergen.
Wat ik al wel doe is: mijn broek knoop los en een elastiekje erdoor..
want aan het einde van de dag zwelt m’n buik toch al op hoor en zitten de broeken niet meer zo fijn.
@whattodo wat een heftig verhaal van je bloeddingen. Wat zal jij geschrokken zijn. Heel fijn dat het uiteindelijk tóch goed zat! En nog eens 2 ook....
dubbel geluk!
@groeneconputermuis op mijn werk heb ik al een aantal keer de vraag gehad of het wel goed met me ging, want ik zag er zo moe uit volgens een aantal collega’s. Tja, heb mezelf er maar geprobeerd onderuit te praten..
De misselijkheid kwam met vlagen omhoog, dan probeer ik altijd even te gaan zitten en net te doen of ik “druk” bezig met achter de computer met rapporteren....
soms is het wel even afzien hoor.
Ik zat net te denken, moet ook weer eens naar mijn zorgverzekering kijken hoe alles is geregeld omtrent zwangerschap.
Maar goed, eerst aftellen en hopen op een goede echo volgende week.

Wat fijn om te lezen dat er weer een aantal goede echo’s zijn geweest.

@springmommy Ik ben vanaf 5,5 week misselijk. Toen is het begonnen. Wat bij mij helpt zijn stukjes appel, elke keer als de misselijkheid komt opzetten eet ik een stukje. Manderijnen en kiwi’s doen het ook goed. Maar ik weet ook dat dat zo weer over kan zijn. Ik probeer een beetje fruit te eten want drinken gaat echt slecht bij mij.. en door het fruit krijg ik toch nog wat vocht binnen.
@sneeuwwitje ik heb nog geen kleding gekocht. Van de vorige zwangerschap heb ik nog een aantal broeken liggen dus die hoef ik niet meer te kopen. Ik heb voor mezelf zowiets van: als mijn eerste echo goed is, dan ga ik wat shirts inslaan. Over het algemeen draag ik toch wel los zittende shirts, dus voor nu kan ik het nog prima verbergen.
Wat ik al wel doe is: mijn broek knoop los en een elastiekje erdoor..

@whattodo wat een heftig verhaal van je bloeddingen. Wat zal jij geschrokken zijn. Heel fijn dat het uiteindelijk tóch goed zat! En nog eens 2 ook....

@groeneconputermuis op mijn werk heb ik al een aantal keer de vraag gehad of het wel goed met me ging, want ik zag er zo moe uit volgens een aantal collega’s. Tja, heb mezelf er maar geprobeerd onderuit te praten..
De misselijkheid kwam met vlagen omhoog, dan probeer ik altijd even te gaan zitten en net te doen of ik “druk” bezig met achter de computer met rapporteren....

Ik zat net te denken, moet ook weer eens naar mijn zorgverzekering kijken hoe alles is geregeld omtrent zwangerschap.
Maar goed, eerst aftellen en hopen op een goede echo volgende week.

dinsdag 29 oktober 2019 om 21:31
Spannend lama!! Nog even geduld
@melon, ik herken t, heb ook veel slijm. Liefst wil ik t de hele dag oprochelen, maarja dat doe ik mijn collega’s maar niet aan
@groenecomputermuis, bedankt voor je tip, ga er nu ook smorgens 1 nemen, merk dat ik idd suf ben, maar hopelijk gaat dat dan wat minder worden
@melon, ik herken t, heb ook veel slijm. Liefst wil ik t de hele dag oprochelen, maarja dat doe ik mijn collega’s maar niet aan

@groenecomputermuis, bedankt voor je tip, ga er nu ook smorgens 1 nemen, merk dat ik idd suf ben, maar hopelijk gaat dat dan wat minder worden