Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

24-03-2007 22:01 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?

Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
quote:lola68 schreef op 09 april 2009 @ 08:30:

Ja ik denk het wel. Ik wil nog iets van zeep of douchespul. Maar wilde daar eerst aan snuffelen.

Lekker gebadderd gisteren? En hoe ruik je???

Heerlijk!!!

Haren gewassen met Trichomenia.

Gedoucht met gewone badschuim ( moet ook nog op )

Massage bar Mange too na het douchen gebruikt, en die geur blijft zoooooooooo lang hangen........heerlijk istie echt hoor Lola moet je proberen, vraag ook maar aan Bloempje.

Vanmorgen gezicht gereinigd met Fresh Farmacy en na de tijd Imperialis opgesmeerd, lekker zacht velletje.

Ik geef nog wel even door wat ik nog wil, mag vrijdag wel hè?
quote:Pinksterbloempje schreef op 09 april 2009 @ 08:42:

[...]

Ze zijn snel nietwaar??? Fijn, dan kom ik mijn deel volgende week halen als dat kan. Ik mail je nog wel even. Ja hoor is goed Bloempje, ik ben thuis.
Ow ja, er zaten een ook nog een paar proefjes bij.

Had even gekeken en ik had er in het opmerkingenveld ook om gevraagd.

4 proefjes:

Skinny Dip

Veganese

Karma zeep

Cherry Tree Lane

Even kijken wie wat wil, Lola en Bloempje!

Skinny Dip heb ik al besteld de vorige keer!
Maakt me niet uit. Alleen is die skinny dip een butter ofzoiets? die hoef ik niet....

Kies er zelf eerst maar wat van uit. Jij hebt alle moeite gedaan.
Goed, dan krijgt Bloempje in ieder geval Skinny Dip erbij.

Dan blijven er nog 3 over, dan mag Bloempje eerst kiezen want die komt volgende week donderdag haar spulletjes ophalen.
Als ik naar boven loop komen mij de geuren al tegemoet.

Heerlijk!

Heb alles nog in de kast op de overloop liggen, moet alles nog in bakjes doen, maar moet eerst nog bakjes kopen.
Leuk elle, dat alles er nu al is!! Je hebt echt lekkere producten besteld! Wat vind je er tot nu toe van? Ben vooral benieuwd naar wat je van de shampoo vind (ik vind die heerlijk) en van de dagcreme (ik heb er nog nooit een gebruikt van lush).

Leuk dat je ook proefjes hebt! Neem aan dat je niet naar specifieke producten gevraagd had?

ikzelf bewaar de producten ook graag bij mn kleren, tussen mn sokken en ondergoed en naast mn bed, ruikt het overal lekker!
Nee pepernoek, ik heb niet specifiek gevraagd naar proefjes van bepaalde producten, maar dat kan ik de volgende keer natuurlijk wel doen.

Ja de shampoo ruikt echt heerlijk ( trichomania ) had alleen gedacht dat ie meer schuimde, misschien iets meer gebruiken?

En de creme ( imperialis ) is ook wel lekker.

Ik ga nu eerst de imperialis voor overdag gebruiken en de Skin Drink voor 's nachts.
Hahahaha dus als jij iets wilt gebruiken moet je eerst zoeken waar je het hebt?
Ik kan op mn neus afgaan :-)

Leg vooral de massagebars overal, soft coeur tussen mn kleren is zo lekker!
Ja die soft coeur......die wil ik ook nog!

In het krantje wat ik er bij kreeg las ik dat soft coeur de meeste verkochte massage bar is.
hij is dan ook heeeeerlijk, ik heb er nu ook een naast me liggen om af en toe even aan te snuffelen.

had ik al gezegd dat ik fan ben?
quote:elleinspe schreef op 09 april 2009 @ 11:43:

Goed, dan krijgt Bloempje in ieder geval Skinny Dip erbij.

Dan blijven er nog 3 over, dan mag Bloempje eerst kiezen want die komt volgende week donderdag haar spulletjes ophalen.

Oei, lekker! Iets met kokos, las ik. Jummie.

Wat is die Cherry tree lane, Elle? Kan hem niet vinden op de site...
quote:Pinksterbloempje schreef op 09 april 2009 @ 13:44:

[...]

Oei, lekker! Iets met kokos, las ik. Jummie.

Wat is die Cherry tree lane, Elle? Kan hem niet vinden op de site...

Cherry tree lane weet ik niet, ik zie hem er niet tusen staan op de NL site, ik kijk zo even op de engelse site.

Het ziet er uit als een zeepje, maar weet niet of het een andere werking heeft.
quote:elleinspe schreef op 09 april 2009 @ 13:48:

[...]

Cherry tree lane weet ik niet, ik zie hem er niet tusen staan op de NL site, ik kijk zo even op de engelse site.

Het ziet er uit als een zeepje, maar weet niet of het een andere werking heeft.Kan hem op de UK-site ook niet vinden Elle. Misschien is het iets nieuws. Doe mij die er maar bij dan. Veganese is een conditioner zag ik en die gebruik ik nooit.
Ja is een zeepje.

Heb op de engelse site even ingevoerd op search en toen kwam hij tevoorschijn.

Goed doe hem erbij voor jou.

Dan krijg je de Skinny Dip en de Cherry Tree Lane.

En je krijgt 2 gratis blikjes, een voor een massage bar en een voor een bodybutter.
quote:elleinspe schreef op 09 april 2009 @ 13:56:

Ja is een zeepje.

Heb op de engelse site even ingevoerd op search en toen kwam hij tevoorschijn.

Goed doe hem erbij voor jou.

Dan krijg je de Skinny Dip en de Cherry Tree Lane.

En je krijgt 2 gratis blikjes, een voor een massage bar en een voor een bodybutter.Elle, ik ben al in het bezit van verschillende blikjes. Heeft Lola daar niet meer belang bij? Zo ja, dan heb ik liever dat zij ze krijgt of jij er zelf wat van houdt.
quote:Pinksterbloempje schreef op 09 april 2009 @ 14:03:

[...]

Elle, ik ben al in het bezit van verschillende blikjes. Heeft Lola daar niet meer belang bij? Zo ja, dan heb ik liever dat zij ze krijgt of jij er zelf wat van houdt.

Ik kreeg al 3 blikjes erbij , want ik heb 4 massagebars en 2 butters besteld, en jij 2 blikjes voor je 2 massagebars en je 2 butters.

Dus ik had Lola er al 1 van mij bijgedaan, maar dan krijgt ze die van jou ook, oké?
haha, elle, je bent ook wel een fan van de massagebars ook he?!

4 stuks besteld en weeral een nieuwe op je lijstje!
quote:elleinspe schreef op 09 april 2009 @ 14:08:

[...]

Ik kreeg al 3 blikjes erbij , want ik heb 4 massagebars en 2 butters besteld, en jij 2 blikjes voor je 2 massagebars en je 2 butters.

Dus ik had Lola er al 1 van mij bijgedaan, maar dan krijgt ze die van jou ook, oké?Prima!
Haha, het is gewoon leuk om allemaal te lezen.

Maar ik heb nog helemaal geen blikjes, dus als jullie voorzien zijn....kom maar op!
Hahaha,mijn man vind het ook heerlijk als ik gedoucht heb en daarna een massage bar heb gebruikt pepernoek.

Mange too is favoriet bij hem, vandaar dat ik hem nu ook weer besteld had.
quote:lola68 schreef op 09 april 2009 @ 14:32:

Haha, het is gewoon leuk om allemaal te lezen.

Maar ik heb nog helemaal geen blikjes, dus als jullie voorzien zijn....kom maar op!Je krijgt er 3 meid
zeker omdat hij die kan opeten? ik vind trouwens dat ze alle lushproducten eetbaar zouden moeten maken!

mijn vriend houdt ook van lushgeuren, en gebruikt ook heel de tijd de zepen onder de douche. laatst was mn proefje van trichomania op en toen vroeg hij heel beteuterd: is dat haarblok er niet meer? haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven