Napraattopic deel 119
vrijdag 25 oktober 2019 om 22:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 27 oktober 2019 om 21:38
SHIFTY schreef: ↑27-10-2019 21:34Ja duh, meds is soms ook gewoon irritant. Maar de manier waarop hier gemodereerd wordt overtreft dat wel 100 keer natuurlijk. Eindelijk iemand die 'irritant' genoeg is om dat eens expliciet te zeggen. Niemand doet dat zo expliciet omdat je weet dat je aan een dood paard trekt en omdat je ook weet dat de mods daar niet mee om kunnen gaan. Meds is dus zinvol irritant tegen zinloos kinderachtig gedrag en het nodeloos om zeep helpen van een mooi forum. Ik ga graag weer eens met liefde in de clinch met meds als hierdoor het forum enigszins draaglijker zou worden.
![]()

zondag 27 oktober 2019 om 21:39
saskia belleman ? eva hoeke ?bethweeter schreef: ↑27-10-2019 21:19Je moet even een paar populaire twitteraars taggen. Ik zal ook even nadenken wie daar handig voor zijn.
#literssperma verdient het om trending te zijn
anoniem_646db39a375d0 wijzigde dit bericht op 27-10-2019 21:40
2.38% gewijzigd

Ik hou van jou. Weet je dat? Platonisch enzo, uiteraard maar

Maelstrom schreef: ↑27-10-2019 21:37Luister...ik ook. Ik lees haar ook niet graag. En dat hoeft ook niet. Want negeerknop die heel goed werkt. En daar zat ze bij mij vrij vaak onder. Maar daar gaat het hier niet om. Haar post over hoe Viva over vrouwen en seksualiteit schrijft is zeer to the point. Ik wou dat ik hem zelf had geschreven. Het feit dat haar topic gezien wordt als provocatie en haar van zijn gewoon onterecht. Het is machtsmisbruik en geeft naar mijn mening een verkeerd beeld van hoe er over vrouwen op dit forum geschreven wordt.
Snap je dat onderscheid? Of je haar een nare forummmer vindt heeft er niks mee te maken...
Dit dus.

zondag 27 oktober 2019 om 21:40
AllyMcBeal schreef: ↑27-10-2019 21:39Zo zeg ik loop 36 pagina's achter.
Maar zag ik nou het paardje weer mee posten? Aniuk dat is fijn zeg![]()

zondag 27 oktober 2019 om 21:40
Goed idee.
Jezelf loepen en maar plakken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

zondag 27 oktober 2019 om 21:45
Ik kan dat bíjna niet meer lezen zonder een beetje misselijk te worden

zondag 27 oktober 2019 om 21:48
Meds postte dit een stuk. dat werd verwijderd. Mensen boos. Mod topic dicht. Dat stuk overal gequote, mods in paniek, mod topic weer open, en toch weer dicht. Mods blijven wissen en het stuk blijft steeds terugkomendoornroosje9 schreef: ↑27-10-2019 21:46Wat is er aan de hand hier? Ik heb even een leven. Iemand een samenvatting?