Lush!
zaterdag 24 maart 2007 om 22:01
Hoi allemaal,
De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?
Groetjes, George
De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?
Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
donderdag 9 april 2009 om 17:16
haha, ja dat zag ik ook, maar ik vind de geur yukkie. Heb er een keer mn handen mee gewassen en vond m stinken. Mn vriend kwam een half uur later thuis en zei meteen: ´wat stinkt er hier zo?´ toen zei ik dat ik dat was: ´eh bah jij ruikt echt nooit zo vies´
toen heb ik het proefje weggedaan.
hij schijnt wel heel popi te zijn, er zijn ook een heleboel andere producten met die geur, maar die zijn niet voor mij.
toen heb ik het proefje weggedaan.
hij schijnt wel heel popi te zijn, er zijn ook een heleboel andere producten met die geur, maar die zijn niet voor mij.
donderdag 9 april 2009 om 21:11
donderdag 9 april 2009 om 21:19
quote:Asset schreef op 09 april 2009 @ 21:11:
Soo, zie dat de verslaving bij enkele personen (noem geen namen) ook al verontrustend begint te worden, haha.
Welke massagebars heb je Ellen, want ik heb een fever massagebar omgesmolten, dan zou je die kunnen proberen voor je een hele aanschaft. (geloof alleen dat die inmiddels retro is).
Hahaha je hoeft ook geen namen te noemen hoor, ik snap 'm
Ik heb aan massagebars:
Mange too
Heavanilli
Strawberry F F
Cosmic Dreamcatcher
Bewitched
En Butters:
King of Skin
Buffy
Soo, zie dat de verslaving bij enkele personen (noem geen namen) ook al verontrustend begint te worden, haha.
Welke massagebars heb je Ellen, want ik heb een fever massagebar omgesmolten, dan zou je die kunnen proberen voor je een hele aanschaft. (geloof alleen dat die inmiddels retro is).
Hahaha je hoeft ook geen namen te noemen hoor, ik snap 'm
Ik heb aan massagebars:
Mange too
Heavanilli
Strawberry F F
Cosmic Dreamcatcher
Bewitched
En Butters:
King of Skin
Buffy
donderdag 9 april 2009 om 21:50
Maakte maar een grapje he Ellen, zal ik een gedeelte van mijn schaamlijst laten zien?
Dit is hetgene wat ik zo weet dat ik heb :
Aqua Marina
Ocean Salt
Sex in the Shower
Buffy
King of Skin
You snapped the whip
Soft Touch
Candy Fluff
Ambrosia
Breath of Fresh Air
Silky Underwear
Dream Cream
Prince
Fresh Farmacy
Babyface
Sweet Japanese Girl
Tea Trea toner tabs
Taai Taai
Ghost
Snowfairy
Shimmy Shimmy
Therapy
Yummy Yummy
Rub Rub Rub
Flying Fox
Iridescent Glitterbug
Amazonian
The Godmother
Sympathy for the Skin
Mask of Magnaminty
Prince
Angels on Bare Skin
Something Wicked lotion -
Smitten
American Cream
Big
Cynthia Sylvia Stout
Fever
Ultra Bland
American Cream SP
Honey Trap Jungle
Angels Delight
Snowcake
Fair Trade Foot Lotion
Heavanilli
Business Time
Nutts
Lemony Flutter
Vanilla dee-lite lotion
Jungle forum special lotion
Tramp forum special lotion
Ultimate shine shampoobar
Squeeky green shampoobar
Seanik shampoobar
Helping hands
En het erge is dat die lijst in werkelijkheid nog veel langer is. Maar ja, zo houden we wel de economie draaiende he.
Als je een fever wilt proberen, kunnen we misschien via lush forum uitwisselen, kom er hier nooit echt achter of er een pb functie is, haha
Dit is hetgene wat ik zo weet dat ik heb :
Aqua Marina
Ocean Salt
Sex in the Shower
Buffy
King of Skin
You snapped the whip
Soft Touch
Candy Fluff
Ambrosia
Breath of Fresh Air
Silky Underwear
Dream Cream
Prince
Fresh Farmacy
Babyface
Sweet Japanese Girl
Tea Trea toner tabs
Taai Taai
Ghost
Snowfairy
Shimmy Shimmy
Therapy
Yummy Yummy
Rub Rub Rub
Flying Fox
Iridescent Glitterbug
Amazonian
The Godmother
Sympathy for the Skin
Mask of Magnaminty
Prince
Angels on Bare Skin
Something Wicked lotion -
Smitten
American Cream
Big
Cynthia Sylvia Stout
Fever
Ultra Bland
American Cream SP
Honey Trap Jungle
Angels Delight
Snowcake
Fair Trade Foot Lotion
Heavanilli
Business Time
Nutts
Lemony Flutter
Vanilla dee-lite lotion
Jungle forum special lotion
Tramp forum special lotion
Ultimate shine shampoobar
Squeeky green shampoobar
Seanik shampoobar
Helping hands
En het erge is dat die lijst in werkelijkheid nog veel langer is. Maar ja, zo houden we wel de economie draaiende he.
Als je een fever wilt proberen, kunnen we misschien via lush forum uitwisselen, kom er hier nooit echt achter of er een pb functie is, haha
vrijdag 10 april 2009 om 07:00
Wow Asset.............................
Wat heb je veel.............!!
Weet ik hoor dat je een grapje maakte, stond een knipoogje achter.
Maar ja ik zit er wel mee, ik wil nou alles proberen
Als je elkaar vriendjes maakt kun je gegevens uitwisselen en emailen.
Ben ook vriendjes geworden met kaatje, maar die heb ik nu een paar dagen niet gezien hier.
Misschien is ze aan het paaslushen?
Wat heb je veel.............!!
Weet ik hoor dat je een grapje maakte, stond een knipoogje achter.
Maar ja ik zit er wel mee, ik wil nou alles proberen
Als je elkaar vriendjes maakt kun je gegevens uitwisselen en emailen.
Ben ook vriendjes geworden met kaatje, maar die heb ik nu een paar dagen niet gezien hier.
Misschien is ze aan het paaslushen?
vrijdag 10 april 2009 om 07:04
Hee elle goedemorgen! Ook zo vroeg op?
Asset, een woord: wauauauw.
Wat zijn je favos? Ben wel benieuwd of je als je zon grote stash hebt ook echt alles gebruikt of dat er veel dingen in de kast blijven liggen...
Ik heb gisteren een proefjespakket gemaakt voor mn moeder. Ik hoop dat zij net zo enthousiast wordt als ik, dan kunnen we samen bestellen, haha.
Ik ga bij mn bestelling vragen om proefjes van haarproducten denk ik. Ook zou ik graag alle gezichtssmeersels uitproberen... Vind die zo fijn! Elle, had jij nu ook angels on bare skin besteld?
Asset, een woord: wauauauw.
Wat zijn je favos? Ben wel benieuwd of je als je zon grote stash hebt ook echt alles gebruikt of dat er veel dingen in de kast blijven liggen...
Ik heb gisteren een proefjespakket gemaakt voor mn moeder. Ik hoop dat zij net zo enthousiast wordt als ik, dan kunnen we samen bestellen, haha.
Ik ga bij mn bestelling vragen om proefjes van haarproducten denk ik. Ook zou ik graag alle gezichtssmeersels uitproberen... Vind die zo fijn! Elle, had jij nu ook angels on bare skin besteld?