Napraattopic deel 119

25-10-2019 22:23 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Griebus67 schreef:
29-10-2019 21:47
Denk je voor de waarschuwing. Ik heb niets gehad, geen reactie, geen mail, wat dan ook. Stafje is verwijderd. Geen verrassing natuurlijk.
Geen dank hoor. Maar daar modereren ze heel streng op.
Afbeelding

Toch niet je zondagse, Meds ? Het was de enige die je paste....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Doreia* schreef:
29-10-2019 22:12
Dat was echt volkomen duidelijk. Maar niet voor de betreffende personen die het zich persoonlijk aantrokken.
nee maar ja je kan echt geen rekening houden met alle lange tenen die er zijn
YellowLemon schreef:
29-10-2019 21:59
Ze heeft een punt. Eerst staat ze volledig achter haar stuk. Vervolgend word de titel aangepast. Vervolgens komt ze met dat er een verward persoon zou zijn omdat haar stuk niet goed ontvangen wordt. Om dan het hele stuk van je Facebook te halen.

Ik denk dat je dan eens goed moet nadenken over wat je belangrijk vind als journalist en waar je voor wil staan.
Fleur probeert toch gewoon een geil verhaal te schrijven. Ze verkondigt toch niet haar eigen visie over de positie van de vrouw in de maatschappij?
Ze is hier om een verhaal te schrijven wat verkoopt, clicks en omzet genereert.
Dat kan je een goed of slecht verhaal vinden.
Let’s Go Brandon!
Doreia* schreef:
29-10-2019 22:12
Dat was echt volkomen duidelijk. Maar niet voor de betreffende personen die het zich persoonlijk aantrokken.
Wat misschien wel wat zegt over de persoon en wat zij zelf vindt van de stukjes. Als je je na een algemeen stuk gelijk aangevallen voelt, betrek je het dus wel gelijk heel erg op jezelf. Herken je het dan.
Later is nu
Murrmurr schreef:
29-10-2019 22:00
Was dat stuk met die emmers journalistiek??
Diepte-interview.
Everything will be fine. Just not for you.
Week 21 van de Extremely Demotivational Calendar
blijfgewoonbianca schreef:
29-10-2019 19:17
Ik had me nog wel zo verheugd op vanaf-de-eerste-minuut-multiquotes.
Wat een domper, zeg.
Jij zegt het, ik dacht het.
Am Yisrael Chai!
S-Meds schreef:
29-10-2019 22:14
nee maar ja je kan echt geen rekening houden met alle lange tenen die er zijn
En met de professionaliteit alhier heb je ook niet rekening gehouden.
blijfgewoonbianca schreef:
Afbeelding

Toch niet je zondagse, Meds ? Het was de enige die je paste....
nee ik ga echt niet mijn eigen beha’s verbranden. de ouden van dagen hadden drie containers vol ingezameld. Hebben we in kisten gedaan en opgestapeld, nou ik stond bovenop en kon zo in het bouwvakkersdecollete van meneer rutte kijken die in het torenkamertje over de grond kroop om iets te zoeken samen met die minister kwiebus.
RikM schreef:
29-10-2019 22:08
Wacht, welke journalisten hebben we het nu over? Toch niet die tuttebel met d'r flutblogje? :hihi:
Gaat wat ver, toch? Maar ik vrees dat ze die wel bedoelen.
Lange-met-een-korte schreef:
Fleur probeert toch gewoon een geil verhaal te schrijven. Ze verkondigt toch niet haar eigen visie over de positie van de vrouw in de maatschappij?
Heb je iets begrepen van wat Meds geschreven heeft?
het was een kutverhaal maar DAAR GING HET NIET OM. het gaat erom dat haar baas haar op het forum neerzet als iemand die liters sperma heeft verzameld in haar weet ik veel maar ik had er wel een beeld bij. En dat haar baas dat enkel deed voor de clicks.
Murrmurr schreef:
29-10-2019 19:42
Het Verhaal van Meds: "Ik dacht dat ik feminist was maar der moest gewoon een kinderarmpje in"
:rofl:
Am Yisrael Chai!
Michiel de mediator.
https://www.viva.nl/werk-en-leven/gedoe ... uiswerken/
S-Meds schreef:
29-10-2019 21:36
het is een compleet belachelijke situatie. Dat mods en redactie zo in de kramp schieten van een kritisch stukje geeft te denken. Dat ze vervolgens op geen enkele manier in gesprek willen gaan is ontzettend onvolwassen. We worden met z’n allen geghost joh. op geen enkele manier hebben de mods de community gemanaged. En zo moeilijk was het niet.

ik vind het wel echt van de pot gerukt dat mensen die opgeleid zijn en werken als journalist of auteur censuur toepassen wanneer er kritiek wordt gegeven. Daarbij ook niet eens het onderscheid kunnen maken tussen kritiek op het instituut of kritiek op de persoon. Ik kwam nog voor Fleurop omdat ik het zielig vond dat haar redacteur zo’n absurde titel naast haar hoofd had gezet.

Ik maak me nu dus zorgen over de kernwaarden van vrije pers en vrijheid van meningsuiting. Ik verwacht van journalisten en auteurs dat ze die waarden met vuur en zwaard bewaken en niet dat ze hun idealen verkwanselen omdat ze zich persoonlijk aangevallen voelen.
Op geen enkele manier de community managen... dat is niet nieuw.
Zo moeilijk was het niet .... dat zijn de bugs ook niet
Opgeleid zijn en werken als journalist of auteur.... :rofl:
Vrijheid van meningsuiting....op dít forum, waar ‘vrouwen met een mening’ vervangen zijn door “smaakvol”(leesook) en steeds meer taboeonderwerpen op het forum (Piet, pleisters)..... :rofl:

De CM is om. Is nu helemaal bij de redactie. Met dr stagiaires.
Ben reuze ‘benieuwd’ hoe ze nu gaat reageren als je in het modtopic vraagt om aan de redactie door te geven dat een leesooktitel wéér goor en ongepast is. Met dr ‘daar kunnen wij niets aan doen, ik geef het door, ik doe mijn best’
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
S-Meds schreef:
oh wie ben jij dan?
Die het lef heeft jouw visie in twijfel te trekken?
Let’s Go Brandon!
S-Meds schreef:
oh wie ben jij dan?
lange-met-een-korte wijzigde dit bericht op 29-10-2019 22:26
22.55% gewijzigd
Let’s Go Brandon!
- kunnen we hier trouwens wel vrijuit praten? -
29-10-2019 22:19
Die het lef heeft jouw visie in twijfel te trekken?
oh kind mijn vissie was al gepekeld toen jij nog in de luiers zat
Het enige juiste antwoord hierop is de OP van Meds, die ik hier zou kunnen plakken, maar ik heb geen zin in een ban.
feow schreef:
29-10-2019 22:19
Op geen enkele manier de community managen... dat is niet nieuw.
Zo moeilijk was het niet .... dat zijn de bugs ook niet
Opgeleid zijn en werken als journalist of auteur.... :rofl:
Vrijheid van meningsuiting....op dít forum, waar ‘vrouwen met een mening’ vervangen zijn door “smaakvol”(leesook) en steeds meer taboeonderwerpen op het forum (Piet, pleisters)..... :rofl:

De CM is om. Is nu helemaal bij de redactie. Met dr stagiaires.
Ben reuze ‘benieuwd’ hoe ze nu gaat reageren als je in het modtopic vraagt om aan de redactie door te geven dat een leesooktitel wéér goor en ongepast is. Met dr ‘daar kunnen wij niets aan doen, ik geef het door, ik doe mijn best’
feow rustig
Phineas schreef:
29-10-2019 22:21
Het enige juiste antwoord hierop is de OP van Meds, die ik hier zou kunnen plakken, maar ik heb geen zin in een ban.
je kan hem wel opvragen bij de mod
S-Meds schreef:
29-10-2019 22:20
Soms wordt er ineens gewist e/o geband.
Lekker! Viva: voor vrouwen met een vissie
S-Meds schreef:
29-10-2019 22:20
Heel veel mensen hebben je OP gerepost en zijn er allemaal nog. Dus of de rekening komt nog of ze hebben door dat ze het grootste deel van het forum kunnen gaan bannen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven