Wat moet ik nu
maandag 4 november 2019 om 03:23
maandag 4 november 2019 om 03:29
maandag 4 november 2019 om 03:35
Ik hang aan de telefoon kan pas om 05:45 u terrecht en moet ik allang op het werk zijnGroenecomputermuis schreef: ↑04-11-2019 03:33Ik zou na de huisartsenpost beslissen wat je doet.
Eerst daarheen, kijken wat ze met je knie doen en wat voor medicatie tegen de pijn ze eventueel geven. Op basis daarvan contact opnemen met je collega's over de vroege dienst.
maandag 4 november 2019 om 03:38
Hoe laat moet je beginnen en hoe lang is het reizen? En kun je sowieso wel op je werk komen? Ik bedoel: doet de scooter het nog en kun je eventueel wel rijden met die knie?
En als je je afmeldt, waar doe je dat dan? HR zal nog niet werken, neem ik aan. Ik denk dat ik gewoon zou overleggen met je werkgever. Foto'tje meesturen van je knie en uitleggen wat er gebeurd is. Dat gaan ze je echt niet kwalijk nemen!
En als je je afmeldt, waar doe je dat dan? HR zal nog niet werken, neem ik aan. Ik denk dat ik gewoon zou overleggen met je werkgever. Foto'tje meesturen van je knie en uitleggen wat er gebeurd is. Dat gaan ze je echt niet kwalijk nemen!
maandag 4 november 2019 om 06:03
maandag 4 november 2019 om 06:18
Och wat naar.
Ik heb mij eens in de eerste week ziek gemeld. Was via een uitzendbureau. Lag te projectielbraken als een malle:). Maar dat namen ze mij echt niet kwalijk. Heb nog 3 jaar bij dat bedrijf gewerkt. Vervelend, maar soms kun je er gewoon niets aan doen joh!
Bel direct bij opening je leidinggevende en leg het uit. Zou wel bellen. Niet appen etc.
Beterschap en hoop dat het meevalt met je knie!
Ik heb mij eens in de eerste week ziek gemeld. Was via een uitzendbureau. Lag te projectielbraken als een malle:). Maar dat namen ze mij echt niet kwalijk. Heb nog 3 jaar bij dat bedrijf gewerkt. Vervelend, maar soms kun je er gewoon niets aan doen joh!
Bel direct bij opening je leidinggevende en leg het uit. Zou wel bellen. Niet appen etc.
Beterschap en hoop dat het meevalt met je knie!