Napraattopic deel 120
vrijdag 1 november 2019 om 10:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
De link naar het nieuwe topic:
overig/napraattopic-deel-121/list_messa ... #p30613252
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
De link naar het nieuwe topic:
overig/napraattopic-deel-121/list_messa ... #p30613252
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

maandag 4 november 2019 om 09:19
He bah, zo lang al nuchter! Als het te lang gaat duren mss even aangeven bij de verpleging. Sterkte!

maandag 4 november 2019 om 09:22
Zie ik jou hier nou ook al suggereren dat de mate waarin iemand hier aanwezig is, iets zegt over het al dan niet hebben van een leven?Lady*Voldemort schreef: ↑04-11-2019 08:52Gezien het feit dat die mensen de hele dag online zijn om bij voortduring te roepen dat de zuurderiken geen leven hebben neem ik die uitingen maar niet al te serieus.
Iedereen heeft een leven. Ik kan niet werken door mijn handicap. Da's geen leven zoals ik had gehoopt, maar reken maar dat het een leven is!

maandag 4 november 2019 om 09:22
Mijn dochter was zelf ook een spoedgeval, maar blijkbaar waren er nog heel veel ergere spoedgevallen. Des te lulliger voor die mensen natuurlijk, maar op dat moment was het vooral voor dochter heel erg vervelend.
maandag 4 november 2019 om 09:26
Ja, mijn galblaas bleef ook langer zitten dan ik prettig vond, vanwege ernstiger spoedgevallen.Lady*Voldemort schreef: ↑04-11-2019 09:22Mijn dochter was zelf ook een spoedgeval, maar blijkbaar waren er nog heel veel ergere spoedgevallen. Des te lulliger voor die mensen natuurlijk, maar op dat moment was het vooral voor dochter heel erg vervelend.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

maandag 4 november 2019 om 09:27
Eh... dat zijn hun woorden he. En als ze dan zelf blijkbaar ook de hele dag de tijd hebben om op anderen in te hakken vind ik dat grappig ja.yette schreef: ↑04-11-2019 09:22Zie ik jou hier nou ook al suggereren dat de mate waarin iemand hier aanwezig is, iets zegt over het al dan niet hebben van een leven?
Iedereen heeft een leven. Ik kan niet werken door mijn handicap. Da's geen leven zoals ik had gehoopt, maar reken maar dat het een leven is!
Ik dacht dat het verder toch wel genoegzaam bekend is dat ik wel de laatste ben om een oordeel te hebben over wat voor leven dan ook.
maandag 4 november 2019 om 09:30
Kijk, en zo werkt het.Lady*Voldemort schreef: ↑04-11-2019 09:27Eh... dat zijn hun woorden he. En als ze dan zelf blijkbaar ook de hele dag de tijd hebben om op anderen in te hakken vind ik dat grappig ja.
Ik dacht dat het verder toch wel genoegzaam bekend is dat ik wel de laatste ben om een oordeel te hebben over wat voor leven dan ook.
Mij was volkomen duidelijk hoe jij het bedoelde, omdat ik én het zure topic lees én jou ken (denk te kennen iig).
Yette las het anders.
En zo komen de zuurtjes in de wereld.
David Dunning
David Dunning
maandag 4 november 2019 om 09:31
Niet elke OK is hetzelfde hè? Ik zit bij de traumachirurgen. Die zijn nu kennelijk allemaal bezet en is mijne ingezet voor het spoedgeval en ik ben geen spoed dus ik kan wachten.
Mijn buurvrouw hier op de kamer is net wel opgehaald maar die heeft een interne ingreep waar weer een ander soort chirurg bij aan te pas komt.
Ik heb er wel begrip voor.
Mijn buurvrouw hier op de kamer is net wel opgehaald maar die heeft een interne ingreep waar weer een ander soort chirurg bij aan te pas komt.
Ik heb er wel begrip voor.
Geen bijzonderheden
maandag 4 november 2019 om 09:34
Misschien had ik er voor de duidelijkheid na mijn eerste zin eenLady*Voldemort schreef: ↑04-11-2019 09:27Eh... dat zijn hun woorden he. En als ze dan zelf blijkbaar ook de hele dag de tijd hebben om op anderen in te hakken vind ik dat grappig ja.

maandag 4 november 2019 om 09:36
Dan hoop ik dat je geen narcose krijgt.
Je weet dat je 'stemming' na de narcose beïnvloed kan worden door je laatste gedachte vóór de narcose hè?
David Dunning
David Dunning
maandag 4 november 2019 om 09:37
Ik ook niet. Die opmerking is zo oud als de weg naar Rome.Lady*Voldemort schreef: ↑04-11-2019 08:52Gezien het feit dat die mensen de hele dag online zijn om bij voortduring te roepen dat de zuurderiken geen leven hebben neem ik die uitingen maar niet al te serieus.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

maandag 4 november 2019 om 09:38
Dat is een Examen Ethisch Reageren, toch? De diploma-uitreiking is in het zure topic.quattro-stagioni schreef: ↑04-11-2019 09:36Er is inmiddels een interessanter topic. Over sociale klasse.
maandag 4 november 2019 om 09:42
Ja, dan is het logisch dat je moet wachten, en fijn dat jij 'alleen maar' wat ijzerwerk hoeft te laten verwijderen.
Maar je mag het ook gewoon kudt voor jezelf vinden.
David Dunning
David Dunning

maandag 4 november 2019 om 09:43
Het zure topic heb ik afgesloten. Net een grammofoonplaat die blijft hangen.
Nee, deze is veel leuker. TS moet verplicht op vakantie met een vuilbekkende meneer en zijn vieze gezin (inclusief nietwerkendwantPTSS vrouw die seksueel misbruik gewoon heeft verzonnen), want haar man die leidinggevende is van deze meneer heeft hen uitgenodigd.
Ik verzin het niet!

maandag 4 november 2019 om 09:49
Ik ben dan ineens echt niet meer belangrijk.quattro-stagioni schreef: ↑04-11-2019 09:44Oh bah...! Erg voor de betrokkenen, maar voor jou ook heel vervelend.
En ik vind het ook niet vervelend. Ik hoop dat dit goed afloopt voor die mensen!
Geen bijzonderheden
maandag 4 november 2019 om 09:49
Ik heb het gezien - omdat iemand in het zure topic suggereerde dat de moraalridders mooi even aan die nieuwe forumster konden gaan showen hoe ze vinden dat er hier gereageerd dient te worden.quattro-stagioni schreef: ↑04-11-2019 09:43Het zure topic heb ik afgesloten. Net een grammofoonplaat die blijft hangen.
Nee, deze is veel leuker. TS moet verplicht op vakantie met een vuilbekkende meneer en zijn vieze gezin (inclusief nietwerkendwantPTSS vrouw die seksueel misbruik gewoon heeft verzonnen), want haar man die leidinggevende is van deze meneer heeft hen uitgenodigd.
Ik verzin het niet!