Napraattopic deel 120
vrijdag 1 november 2019 om 10:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
De link naar het nieuwe topic:
overig/napraattopic-deel-121/list_messa ... #p30613252
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
De link naar het nieuwe topic:
overig/napraattopic-deel-121/list_messa ... #p30613252
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

maandag 4 november 2019 om 08:21
Nog even een reactie op de valreep: wat bedoel je nu?Solomio schreef: ↑04-11-2019 08:19Wat is dat toch tegenwoordig, dat er zo benadrukt moet worden (niet alleen door jou) dat mensen toch echt heus waar een zeer interessant leven buiten het forum hebben?
Voel je (je als in 'men') je dan weer lekker verheven boven het sneue gepeupel dat irl geen leven heeft en dat compenseert door hier iedereen af te zeiken?
Werk ze.
maandag 4 november 2019 om 08:21
Ik heb het voor de zekerheid even teruggelezen, want ja, het zou zomaar kunnen dat ik het verkeerd gelezen heb.herfstappeltaart schreef: ↑04-11-2019 08:18Die stelligheid is gewoon niet waar. Het waren gewoon tips. Handvatten waar iemand misschien iets aan heeft. Of niet. Dat mensen dan zo in de contramine gaan vind ik echt absurd.
Maar ik lees nog steeds die stelligheid vanuit onwetendheid.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
maandag 4 november 2019 om 08:22
Wat begrijp je er niet aan?
David Dunning
David Dunning

maandag 4 november 2019 om 08:24
Ik begrijp niet wat je bedoelt met benadrukken dat ik een leven heb?
Ik werk 1 ochtend in de week, daar bedoel ik verder niks mee hoor. Ik bedoelde te zeggen dat ik weg moet en dus niet meer reageer.
Heb ik daar nu ook alweer iemand mee beledigd?
maandag 4 november 2019 om 08:24
Hou je niet van domme zeg.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

maandag 4 november 2019 om 08:26
Nou vooruit, voordeel van de twijfel dan.herfstappeltaart schreef: ↑04-11-2019 08:25Ik hou me niet van de domme. Serieus niet. Waar gaat dit nu over? Dat ik zeg dat ik moet gaan werken?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 4 november 2019 om 08:28
Yep, hier ook.
Mijn reactie werd ingegeven door diverse posts in de afgelopen dagen waarin mensen benadrukken dat het zure groepje bestaat uit werkloze sneuneuzen die niks anders te doen hebben dan 24/7 forummers afzeiken.
@herfstappeltaart: sorry als ik jouw post verkeerd heb uitgelegd.
Komt door het anti-zure groepje.
David Dunning
David Dunning
maandag 4 november 2019 om 08:29
Mooi gezegd.
David Dunning
David Dunning
maandag 4 november 2019 om 08:30
maandag 4 november 2019 om 08:31
Mosterd.Solomio schreef: ↑04-11-2019 08:28Yep, hier ook.
Mijn reactie werd ingegeven door diverse posts in de afgelopen dagen waarin mensen benadrukken dat het zure groepje bestaat uit werkloze sneuneuzen die niks anders te doen hebben dan 24/7 forummers afzeiken.
@herfstappeltaart: sorry als ik jouw post verkeerd heb uitgelegd.
Komt door het anti-zure groepje.
Life is short. Eat dessert first.
maandag 4 november 2019 om 08:35
Dat is nou al de tweede keer in korte tijd dat jij mij gaat uitleggen dat ik iemand verkeerd begrepen heb.doornroosje9 schreef: ↑04-11-2019 08:30Geschreven woord, soms niet makkelijk.
Ik denk niet dat ze het zo bedoelde, solo.
Solliciteer jij naar een grexit?
David Dunning
David Dunning
maandag 4 november 2019 om 08:39
maandag 4 november 2019 om 08:40
Tjonge wat een lange tenen. Ze gaat gewoon werken. Is dat nu ook al taboe omdat anderen die niet kunnen werken dan misschien denken dat jij je beter voelt dan zijzelf? Als we zo doorgaan, kan je niks meer.Solomio schreef: ↑04-11-2019 08:19Wat is dat toch tegenwoordig, dat er zo benadrukt moet worden (niet alleen door jou) dat mensen toch echt heus waar een zeer interessant leven buiten het forum hebben?
Voel je (je als in 'men') je dan weer lekker verheven boven het sneue gepeupel dat irl geen leven heeft en dat compenseert door hier iedereen af te zeiken?
Werk ze.
Ik zou ook wel willen studeren. Vind het gewoon leuk voor jou dat jij dat wel doet.
Zo kan het ook, toch?
maandag 4 november 2019 om 08:46
De afgelopen dagen wordt er in het zuurtopic geregeld geïnsinueerd dat mensen geen leven hebben en daarom zuur zijn. Ze hebben geen leven en zijn dus minder waard. Als iemand dan dezelfde bewoordingen gebruikt, kan daar gewoon een reactie op volgen. In dit geval onterecht, maar niet minder begrijpelijkyette schreef: ↑04-11-2019 08:40Tjonge wat een lange tenen. Ze gaat gewoon werken. Is dat nu ook al taboe omdat anderen die niet kunnen werken dan misschien denken dat jij je beter voelt dan zijzelf? Als we zo doorgaan, kan je niks meer.
Ik zou ook wel willen studeren. Vind het gewoon leuk voor jou dat jij dat wel doet.
Zo kan het ook, toch?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
maandag 4 november 2019 om 08:49
Totdat ik om de haverklap ga sneren dat mensen die geen universitaire studie aankunnen beneden mijn stand zijn.yette schreef: ↑04-11-2019 08:40Tjonge wat een lange tenen. Ze gaat gewoon werken. Is dat nu ook al taboe omdat anderen die niet kunnen werken dan misschien denken dat jij je beter voelt dan zijzelf? Als we zo doorgaan, kan je niks meer.
Zo kan het ook, toch?
David Dunning
David Dunning
maandag 4 november 2019 om 08:49
Juist, dit.rosanna08 schreef: ↑04-11-2019 08:46De afgelopen dagen wordt er in het zuurtopic geregeld geïnsinueerd dat mensen geen leven hebben en daarom zuur zijn. Ze hebben geen leven en zijn dus minder waard. Als iemand dan dezelfde bewoordingen gebruikt, kan daar gewoon een reactie op volgen. In dit geval onterecht, maar niet minder begrijpelijk
David Dunning
David Dunning