Napraattopic deel 120

01-11-2019 10:03 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

De link naar het nieuwe topic:
overig/napraattopic-deel-121/list_messa ... #p30613252

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
rosanna08 schreef:
04-11-2019 08:46
De afgelopen dagen wordt er in het zuurtopic geregeld geïnsinueerd dat mensen geen leven hebben en daarom zuur zijn. Ze hebben geen leven en zijn dus minder waard. Als iemand dan dezelfde bewoordingen gebruikt, kan daar gewoon een reactie op volgen. In dit geval onterecht, maar niet minder begrijpelijk
Gezien het feit dat die mensen de hele dag online zijn om bij voortduring te roepen dat de zuurderiken geen leven hebben neem ik die uitingen maar niet al te serieus.
Oh, sorry Mir, ook mosterd.

Nou ja, laten we ervoor waken dat we doorschieten. Dat zure topic gaat ervan uit dat er hier voortdurend en overal achterbaks gesneerd wordt, maar we weten wel beter toch? Als het hier echt zo zou gaan, dan zaten we hier niet.
Lady*Voldemort schreef:
04-11-2019 08:52
Gezien het feit dat die mensen de hele dag online zijn om bij voortduring te roepen dat de zuurderiken geen leven hebben neem ik die uitingen maar niet al te serieus.
Ik denk dat het ook aan je eigen psychische gesteldheid van het moment ligt of het wel of niet binnenkomt.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
rosanna08 schreef:
04-11-2019 08:55
Ik denk dat het ook aan je eigen psychische gesteldheid van het moment ligt of het wel of niet binnenkomt.
Ja, dat is ook zo.
yasmijn schreef:
04-11-2019 08:25
Heb al een liter wodka in de mik. In mijn kekke operatiejurk.
Sterkte!
Solomio schreef:
04-11-2019 08:49
Totdat ik om de haverklap ga sneren dat mensen die geen universitaire studie aankunnen beneden mijn stand zijn.
Klopt, maar dat doet Taart niet.

Wat ik zei, zoek er niet teveel achter.

Pas als iemand expliciet aangeeft zich beter te voelen dan een ander of in een topic over arbeidsongeschiktheid gaat lopen opscheppen over haar baan, heb je reden om zuur te reageren.

En dan nog. Mensen die dat doen, zetten zichzelf ook wel te lakken zonder dat je erop ingaat.

Iets met sop en kool.
Sterkte Yas!
rosanna08 schreef:
04-11-2019 08:46
De afgelopen dagen wordt er in het zuurtopic geregeld geïnsinueerd dat mensen geen leven hebben en daarom zuur zijn. Ze hebben geen leven en zijn dus minder waard. Als iemand dan dezelfde bewoordingen gebruikt, kan daar gewoon een reactie op volgen. In dit geval onterecht, maar niet minder begrijpelijk
Ik kom gelukkig niet in dat zuurgleuftopic. Moet die nonsens daar dan hier ook toegepast worden?
Geen bijzonderheden
yette schreef:
04-11-2019 09:02
Sterkte Yas!
💪🏻😗
Geen bijzonderheden
Wat ik niet begrijp, is dat "jullie" je zo veel gelegen laten liggen aan anonieme (zeikzure) forummers. Het is toch volstrekt oninteressant wat een klein groepje van je vindt?
Of je nu werkt of niet, depressief bent of niet, studeert of niet... Wat maakt het in godesnaam uit.
Ja hoor, er is een OK tussen gekomen en ze kunnen niet aangeven hoelang dat duurt.

Nou ja, het is wat het is.
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
04-11-2019 09:06
Ja hoor, er is een OK tussen gekomen en ze kunnen niet aangeven hoelang dat duurt.

He gatver.

Gelukkig heb je ons nog.
broekrok schreef:
04-11-2019 09:05
Wat ik niet begrijp, is dat "jullie" je zo veel gelegen laten liggen aan anonieme (zeikzure) forummers. Het is toch volstrekt oninteressant wat een klein groepje van je vindt?
Of je nu werkt of niet, depressief bent of niet, studeert of niet... Wat maakt het in godesnaam uit.
Eens.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
yasmijn schreef:

Pffff, altijd hetzelfde hè.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
broekrok schreef:
Ik word niet graag onterecht beschuldigd, anoniem of niet.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Mijn dochter moest een keer om negen uur in het ziekenhuis zijn en om kwart over vijf mocht ze nog een keer naar de OK. Kind was intussen totaal uitgehongerd en volledig verzenuwd. Stomme ziekenhuizen.
yasmijn schreef:

Nou, genoeg te lezen hier. Topics over bruidsschatten en verschil in sociale klasse in de relatiepijler... o_o
anoniem_64833f9ed6645 wijzigde dit bericht op 04-11-2019 09:11
0.68% gewijzigd
Phineas schreef:
04-11-2019 09:10
Nou, genoeg te lezen hier. Topics op bruidsschatten en verschil in sociale klasse in de relatiepijler... o_o
Die heeft wel potentie :-D
Lady*Voldemort schreef:
04-11-2019 09:10
Mijn dochter moest een keer om negen uur in het ziekenhuis zijn en om kwart over vijf mocht ze nog een keer naar de OK. Kind was intussen totaal uitgehongerd en volledig verzenuwd. Stomme ziekenhuizen.
Maar daar kunnen die spoedgevallen niks aan doen, maar het is wel heel erg vervelend.
broekrok schreef:
Zo eens! Boeien.
Geen bijzonderheden
Solomio schreef:
04-11-2019 09:09
Ik ook niet. Dus snap je felheid.
Solomio schreef:
04-11-2019 09:09
Het is ook gewoon een hele geniepige manier om mensen weg te zetten. Wat dan weer “ grappig” is dat het komt van degenen die op de barricades staan dat we liever moeten zijn hier
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Coconuts12 schreef:
04-11-2019 09:12
Maar daar kunnen die spoedgevallen niks aan doen, maar het is wel heel erg vervelend.
Nee precies.
Ik hield er al rekening mee.

Ik mocht niet meer eten sinds gisteravond 1800 dus ik heb honger!!!!
Het gaat nog wel even duren voordat ik eten krijg.
En ik snak naar een kop thee. ( en een glas wijn 🤩😂)
Geen bijzonderheden
broekrok schreef:
Dat bedoel ik te zeggen. Als iemand een ander de grond intrapt, zegt vooral iets over degene die dat doet. Laat het mooi daar. Door zo fel op ze te reageren weten ze dat ze een teer punt hebben geraakt - wat waarschijnlijk precies de bedoeling was!
Coconuts12 schreef:
04-11-2019 09:12
Toen mijn galblaas eruit moest had ik ook echt te doen met de mensen die daardoor langer moesten wachten.
Hoewel ik helemaal niet weet of er daadwerkelijk geplande operaties moesten wachten.
Ik kreeg de indruk dat ze een aparte spoed-OK hadden.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven