Napraattopic deel 120
vrijdag 1 november 2019 om 10:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
De link naar het nieuwe topic:
overig/napraattopic-deel-121/list_messa ... #p30613252
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
De link naar het nieuwe topic:
overig/napraattopic-deel-121/list_messa ... #p30613252
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

maandag 4 november 2019 om 10:00
Dank je.
Geen bijzonderheden

maandag 4 november 2019 om 10:00
Hahaha, dat bepaal ik nog altijd zelf

Maar helaas, mijn schermtijd zit er weer op

maandag 4 november 2019 om 10:14
Dat hoop ik ook!
Mijn galblaas moest eruit en liefst zo snel mogelijk. Spoedgeval er tussendoor en ik werd die dag niet meer geholpen (van 20:00 tot 15:00 nuchter geweest). Planning liep in de soep. Dat nuchter zijn vond ik erger dan de uitstel zelf.
maandag 4 november 2019 om 10:16

maandag 4 november 2019 om 10:19
De TO wel.quattro-stagioni schreef: ↑04-11-2019 09:43Het zure topic heb ik afgesloten. Net een grammofoonplaat die blijft hangen.
Nee, deze is veel leuker. TS moet verplicht op vakantie met een vuilbekkende meneer en zijn vieze gezin (inclusief nietwerkendwantPTSS vrouw die seksueel misbruik gewoon heeft verzonnen), want haar man die leidinggevende is van deze meneer heeft hen uitgenodigd.
Ik verzin het niet!
maandag 4 november 2019 om 10:22
Ja dat. Ik kan wel wachten.
Over het sociale topic: huisje staat upnorth.
Geen bijzonderheden
maandag 4 november 2019 om 10:25

maandag 4 november 2019 om 11:03

maandag 4 november 2019 om 11:39

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

maandag 4 november 2019 om 12:09
Zo ik ben weer thuis van mijn totaal oninteressante baantje van (nog maar) 1 ochtend in de week.
Ben wel moe.
@Yasmijn: zwaar mosterd maar toch ook nog sterkte van mij.
@Solomio: excuses aanvaard.
Ik wil hier nog even zeggen dat ik me niet beter voel dan wie dan ook. Dat ik totaal niet neerkijk op mensen die werkloos of ziek thuis zitten, integendeel, dat vind ik alleen maar heel vervelend voor ze.
En dat ik in dat hele zuurtopic niet heb meegedaan dus totaal niet wist waar je op doelde Solo.
Ik doe trouwens niet aan dat soort insinuaties. Als ik iets van je vind zeg ik het wel ronduit.
Fijne dag allemaal!
Ben wel moe.
@Yasmijn: zwaar mosterd maar toch ook nog sterkte van mij.
@Solomio: excuses aanvaard.
Ik wil hier nog even zeggen dat ik me niet beter voel dan wie dan ook. Dat ik totaal niet neerkijk op mensen die werkloos of ziek thuis zitten, integendeel, dat vind ik alleen maar heel vervelend voor ze.
En dat ik in dat hele zuurtopic niet heb meegedaan dus totaal niet wist waar je op doelde Solo.
Ik doe trouwens niet aan dat soort insinuaties. Als ik iets van je vind zeg ik het wel ronduit.
Fijne dag allemaal!
anoniem_310255 wijzigde dit bericht op 04-11-2019 12:53
Reden: tikfout
Reden: tikfout
0.08% gewijzigd