Relatie redden
donderdag 7 november 2019 om 13:15
Als ik ergens niet tegen kan, is het weglopen uit de situatie. Hij zei dat ik hem met rust moest laten en dat dit juist is wat hij bedoelde waardoor hij zo stil is. Nu heeft hij mij vanmorgen berichten gestuurd dat hij er helemaal klaar mee is, dat ik alleen maar voor ellende zorg en dat hij niks meer voor mij voelt. Nou gevoel kan niet binnen een dag weg zijn, dus naar mijn idee is het nog een beetje reageren in zijn emotie. Ik zou er oprecht alles aan willen doen om het te laten werken, ik geef niet zomaar op. Ik probeer hem te bereiken maar hij neemt zoals gewoonlijk niet op. Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen, het lijkt alsof hij er echt klaar mee is en niet meer verder wil, maar ik kan die gedachte niet aan. Wat zouden jullie doen? Het zo laten en stoppen of er voor gaan?
God, wat begrijp je er niet aan. Je dramt en hij is er klaar mee. Laat hem met rust.
God, wat begrijp je er niet aan. Je dramt en hij is er klaar mee. Laat hem met rust.
donderdag 7 november 2019 om 13:39
Dit idee krijg ik ook.
Je wilt graag je zin en doet hij dat niet gooi jij het op jou niet snappen.
Dat is njet her geval hoor
Hij wil gewoon niet wat jij wil.
Dat hebben mijn man en ik ook wel eens hoor, dat hij zwart zegt en ik wit
Als we echt heel stellig bij ons punt blijven dan doet de ene keer op water bij de wijn, en de keer daarna hij
Denk dat dat ook de reden is dat wij zelden ruzie hebben
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 7 november 2019 om 13:45
Oh wow! Zie je nou zelf echt niet wat er gebeurt?
Hij zei dat je hem met rust moest laten - maar jij probeert hem te bereikenen.
Hij zei dat hij er helemaal klaar mee is - maar jij geeft niet zomaar op.
Hij zei dat hij niks meer voor jou voelt - maar jij zegt dat gevoel niet binnen een dag weg kan zijn.
Hij probeert te communiceren, maar jij lijkt helemaal niet naar hem te luisteren. Zelfs als hij zegt hoe hij zich voelt, beweer je dat jij beter weet wat hij voelt. Dat gaat echt veel te ver. Ik snap dat hij geen zin meer heeft om met je te praten, dat heeft helemaal geen nut als je toch niet naar hem luistert.
Hij zei dat je hem met rust moest laten - maar jij probeert hem te bereikenen.
Hij zei dat hij er helemaal klaar mee is - maar jij geeft niet zomaar op.
Hij zei dat hij niks meer voor jou voelt - maar jij zegt dat gevoel niet binnen een dag weg kan zijn.
Hij probeert te communiceren, maar jij lijkt helemaal niet naar hem te luisteren. Zelfs als hij zegt hoe hij zich voelt, beweer je dat jij beter weet wat hij voelt. Dat gaat echt veel te ver. Ik snap dat hij geen zin meer heeft om met je te praten, dat heeft helemaal geen nut als je toch niet naar hem luistert.
donderdag 7 november 2019 om 13:48
TS is begin twintig en ze delen (nog) niks samen. Als er een cursus nodig zou zijn, zou ik gewoon stoppen.Madeliefjees schreef: ↑07-11-2019 12:31Ga eerst eens samen op een cursus: leren communiceren.
Besef wel, het is in een relatie geven en nemen, en altijd meer geven. Hoe ging die ruzie dan? Hij wilde zwarte verf en jij witte? Hij moet gewoon lekker zn eigen huis in gaan richten, en dan zien jullie wel of jij er wel of niet gaat wonen.
Je kan 100x een conflict met iemand hebben, en dan opeens is t emmertje vol, dan wil je gewoon echt niet meer.
donderdag 7 november 2019 om 13:51