Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

Dankje Jin.

Het hangt er vanaf of ze genoeg handicaps heeft. Meestal is er toelating als ze motorisch het meest achter zijn en een syndroom hebben. Dat is het geval. Een commissie gaat zich erover buigen.

Leuk jullie te zien op Hyves! Ik herken 1 iemand niet.

Ik heb net een filmpje geplaatst trouwens.
Spannend Compu, hoop je dat ze naar die school mag? Is er een goed alternatief?
Zo, wij hebben een nieuwe auto. Vent haalt hem morgen op.

Compu, wat verdrietig voor je vriendin. Na 14 weken denk je toch veilig te zijn.

Jin, fijn dat het wat beter lijkt te gaan met jongste zoon z'n huidje. Wordt het niet tijd om een forumnaam te bedenken voor je mannen?

Ga weer bankhangen. Ben The Lake House aan het kijken, mooie film!
Hè Compu, wat vervelend voor je vriendin... Naar hoor, 14 weken... Bah. En ook vervelend voor vriend. Fijn dat je er zo goed mee om kunt gaan dan nu!

Hoop dat CG naar de school mag!

Mamax: ah de nieuwe auto geregeld. Mooi, want anders ben je toch behoorlijk onthand even!

Amalia: ah beide mannen geveld. Ach dan heb je dat maar gehad hè!

Suus: ga je met Hel een weekendje weg? Lekker! Waarheen?

Star: als je het nog leest: veel plezier!

Starman: succes!

Zo, crematie gehad. Was erg "mooi". Er werden enorm mooie en rake woorden gezegd. Rouwstoet kwam (voor mij onverwacht) eerst nog hierlangs en daarna naar crematorium. Veel bloemen en een mooi zonnetje wat naar binnen scheen. Mooie muziek, dus het is goed zo.
Jeetje wat een trage sh*t of ligt het aan mijn computer? Het duurt verschrikkelijk lang voordat de pagina er is en naar beneden scrollen is ook geen succes.

Morgen een nieuwe poging.

Slaap lekker allemaal
Nee Bridges, toch alleen Laurens. Ieks, heb net hele nare waterpokfoto's bekeken.. hoop dat het hier blijft bij wat het is, alleen op het lijfje dus.

Romantisch hè, The Lake House? Lief is maar boven gaan zitten, vond er geen zak aan, ha ha
Mijn kerel ging ook naar bed. Had het eerste half uur gemist en snapte er na mijn uitleg nog geen bal van. Ik vond hem prachtig!

Fijn dat het een mooi afscheid was Bridge!

Ik heb weer wat nieuwe foto's op m'n Hyves gezet. Vorige week naar de kapper geweest, heb nu weer een pony.
En goedemorgen!
Hey Malletje, ik zie dat jij ook al weer wakker bent. Weet je al wat je met je rijlessen doet?
Waar is iedereen?! Ik moet echt zoveel doen, maar 0,0 zin.
Hier is de zin ook ver te zoeken...

Goedemorgen!!
Het is gewoon te mooi weer om wat te doen. Heb wel al een was buiten gehangen en de vaatwasser uitgeruimd
Goeiemorgen, over een uur of 2 ben ik weer terug, ik moet 'even' bijlezen
En Mal, had Malman nog spierpijn van het sporten?

Ow Mamax auto helemaal total loss. Vent nergens last van?

En nu al een nieuwe auto? Goed zeg!

Oh Amalia, waterpokken. Jakkes. Ik zit er hier eigenlijk ook een soort van op te wachten, er was er 1 op het dagverblief die het had.

Star, veel plezier in Londen! Leuk zeg.

Bridges zielig voor je kleine meid, ontstoken ogen! Ziet er ook altijd zo naar uit.

Juud heftig een huidafwijking. Niet leuk Maar nog niet bijvoeden? Geef je alleen nog bv dan?

Haha Hel, Dankjewel u.. hihi.. Hier zegt Tobias vaak Dank U, maar dat komt omdat ik dat vaak tegen hem zeg, als hij helpt of iets geeft ofzo.

Compu wat verdrietig voor je vriendin. 14 weken is toch al erg ver!

Suze hoe is het met je? Voel je je alweer een beetje goed? Mhh huilbuien, tja, als hier meneer zn zin niet krijgt, tovert hij ook zomaar de tranen te voorschijn.

Jinny, pff opera, niet echt mijn ding, maar leuk dat je daar naartoe bent geweest!

Is T nog een beetje lief voor de kleine man?

Bam, ben je al helemaal hersteld van de operatie? Heb je nu ook 4(of 5) kleine littekens?
Zo Tobias en Robin zijn nu bijna van het hoesten en snotteren af, heb ik het ineens te pakken. Ik proef en ruik niks meer, zit vol met snot en hoest me het heen en weer. Bah, ik dacht dat ik het niet zou krijgen, maar helaas.

Vandaag is Robin alweer 7 maanden! Gaat zo snel! Hij gaat nu het vaste voedsel ook een beetje lekker vinden. Fruit en groenten gaat nu eindelijk een beetje goed. En vandaag krijgt hij een korstje van het brood, kijken of hij dat wat vindt. Hij heeft alleen nog geen tanden, dus ik ben benieuwd.

Nou ik ga even alle dingen doen die Mamax al gedaan heeft. Ben vandaag niet echt vooruit te branden.
Het is echt te mooi weer Naatie! Robin alweer 7 maanden, wat gaat het hard hè. Moet ik nodig zeggen, morgen vieren we Sam z'n tweede (!) verjaardag. Ik heb intussen 2 wassen gedraaid, waaronder het beddengoed wat nu lekker buiten hangt te drogen, de wc beneden gesopt, de badkamer gesopt en een boodschappenlijstje gemaakt. Nu jij nog Naatie
Ik heb alleen nog maar met mijn buurvrouw in de tuin zitten kletsen! Heerlijk! Maar moet nu toch echt maar soppen. Eerst broodje eten. Oh en dan eerst nieuwe kleren kopen voor bruiloft volgende week (nee niet de mijne ) en dan toch echt maar soppen...
We moeten in mei met Cas naar Nijmegen, daar gaan we dan naar de klinisch geneticus en naar de dermatoloog. Ik denk niet dat het psoriasis is Suze want dat had de dermatoloog hier vast wel herkend. Hij had een heel ingewikkeld verhaal over celdeling, dna-afwijkingen en nog wat dingen waar wij geen idee van hebben. We wachten maar even af.

Suze en Hel gaan jullie samen met de dames een weekendje weg? Of heb ik dat verkeerd gelezen?

Compu wat verdrietig voor je vriendin, heb je een mooie kaart kunnen vinden? Goed dat je je kunt afsluiten voor de buien van je vriend! Scheelt je vast een hoop energie.

Oh ja dat lijnen, dat gaat hier maar heel langzaam. Ik was na de bevalling al veel meer kwijt maar door het spiraaltje ben ik toch wel wat aangekomen en dan nu met al die paashazen... Wil je veel afvallen?

Mamax jij hebt al een hoop gedaan, dat moet ik allemaal nog. Maar ik stond om 9 uur al in de supermarkt en ik ben ook al naar de Intratuin geweest, nu een uurtje "pauze" en dan maar eens wat gaan doen. Hoe rijdt de nieuwe auto?

Grappig Hel de communicatie verloopt hier precies hetzelfde. Mart noemt ons tegenwoordig ook heel vaak bij onze afgekorte voornaam. Vent vindt het maar niks maar ik vind het wel bij Mart passen om dat te doen.

Kokos wanneer is je nichtje geboren? Dat heb ik even gemist.

Naat wat worden ze groot he! Hier gaat het ook zo snel. Cas krijgt nu alleen de fles. Hij heeft 6 maanden de borst gehad. Daarna trok ik het niet meer met al die slapeloze nachten, het slechte drinken, gewichtsverlies bij Cas (helaas niet bij mij) en spruw. Als ik had geweten dat hij "gewoon" een koemelkallergie had dan was ik zelf wel aan de soja gegaan, maar ja daar kwam ik helaas pas achter toen hij flesvoeding kreeg.

Heeft Tobias het nog naar zijn zin op de creche?
Bridge leuk nieuwe kleren kopen! Wie gaat er trouwen?

Het was gister gezellig met Mal, lekker taartje gegeten en lekker gekletst.

Zo mijn pauze is om, nu maar eens wat gaan doen.

Vanavond lekker bbq-en !

Hi, mooie Paasdagen in het vooruitzicht. Heerlijk.

Ben vanochtend met koters naar vriendin geweest; Lianne heeft heel leuk gespeeld met haar zoontjes (5 en 3). Ik merk dat ze nu ook echt samen speelt en wat assertiever is.

Kokosman is gaan klussen; alle plinten zitten nu vast. Ook weer gedaan.

Juud, berichtjes gekruisd. Nog meer onderzoeken, wel vervelend, maar uiteindelijk wil je wel verbetering toch?

Amaal en Hel; prachtige uitspraken.

Compu, voor jou; voor miskraam vriendin en vanwege dip van je man. Wat Amaal zegt over miskramen klopt wel Ik heb heel veel verdriet van de miskraam (11 weken) gehad, heeft zeker 4 maanden geduurd voordat ik er een beetje overheen was. Het is makkelijk gezegd:"Dan zou het wel niet goed geweest zijn"> daar gaat het niet om. Het gaat erom dat je zwanger bent, wat je (over het algemeen) heel graag wil en dan is het voorbij. Dat is het ergste (althans, zo voelde ik het).

Lekker dat jullie een keuze voor school hebben gemaakt.

Hel, mijn schoonzus moest naar de dokter en aangezien ik toch thuis ben....

Ze is wel heel nuchter, weinig gevoel er in. Misschien dat ze daarom haar dochtertje zo snel alleen bij mij laat (ik ken schoonzus al jaren, maar weet nog steeds niet wat ik soms aan haar heb, ze toont geen gevoelens).

Nu lijkt het dat ik het niet leuk vond, maar dat is niet zo.

Suze, graag gedaan

Naatie, vervelend van je verkoudheid. Neusspray werkt, weet ik uit ervaring . Aha, Robin ook aan de fruit -en groentehapjes. Proest hij je ook zo lekker onder? Tim gaat altijd bellen blazen

Juud, nichtje is 21 maart geboren.

En nu het zonnetje in.
Jeeeee wat een weertje vandaag! Heet gewoon!

Zo, vanmorgen heel veel gekookt en net even naar de kleine Zara gereden om haar ouders wat eten voor de komende dagen te brengen. Zij blij, en ik even met de kleine meid geknuffeld. Goeie ruil toch ?

- En ze werd meteen stil bij mij, dat is een goed teken, hi hi-

Nou, lekker Idols kijken. Ik vind nog steeds Lisa zo ontzettend goed en ben ook erge fan van Buurman en Buurman/Whatever of hoe ze ook nu gaan heten.

Morgen weer zulk mooi weer, geniet ervan!!!!

Oh, lekker ego bericht zie ik nu...

Naatie, sterkte met de verkoudheid! Yek.

Kokos, leuk, zo met die vriendin. Klinkt gezellig.

Juud, zo naar dat Cas nog steeds last heeft. Hopelijk komt er snel een oplossing. Laurens noemt lief ook vaak bij zijn voornaam, mij niet, gek hè?

Bridges, de buurvan van het niet lege huis neem ik aan, ha ha. Hoe is het afgelopen met de kijkers van het andere huis?

Mamax, ik ga naar je pony kijken hoor

Oei, goed die Irma. Alleen dat haar....
Bridges, gek idee van die uitvaart. Sterkte. En heerlijk van het weer genoten dus, fijn! Wat voor kleren wil je voor de bruiloft?

Amalia, ik doe dat ook vaak als het lukt. Eten geven als iemand aan het kramen is of net verhuisd oid. Zijn veel mensen altijd erg blij mee. Ik geef meestal een paan soep en stokbrood. Wat heb jij gegeven? Leuk dat je met de kleine dame mocht knuffelen!

Mamax, "forumnamen" zijn jongste en oudste. Leek me wel zo duidelijk haha. Bevalt je pony? Ben benieuwd!

Kokos, wat gezellig met al die kinderen. Leuk dat Lianne zo speelt.

Juud, klinkt best ernstig wat je beschrijft. Psoriasis (is het niet dacht je he?) krijg je toch ook vaak pas als je wat ouder bent?

Naatie, zeven maanden al. Het gaat echt heel erg hard! Leuk dat hij wat aan het wennen is aan de bijvoeding.
Ik heb een hartige taart gemaakt en een flinke bak lasagne. Ze eten niet zo veel, dus ik denk dat ik voor minstens 4 dagen eten voor ze heb. Als ze het lekker vinden natuurlijk....

Oei wat zijn ze goeoeooeooeoed bij X Factor! Alleen die guiliano ofzo vind ik wat minder. En gaat die Laurens met een van Whatever ofzo, omdat ie steeds in beeld was?
Hai!

Juud, nee inderdaad. Dat zou die dermatoloog wel gezien hebben waarschijnlijk. Nou, echt rot voor het arme mannetje (en voor jullie als ouders natuurlijk ook nie leuk!).

Jinster, hai! Stuur jij eens een foto van oudste en jongste?

Amalia, lekker attent jij! Doe ik ht makkelijker: ik bel de slager op de hoek en vraag hem een biefstuk/filet/stampotpakket samen te stellen en te bezorgen. Ik ben een beetje lui .

Nee hoor, dat doe ik alleen als ze verder weg wonen. Zelfde idee, toch?

Naat, hai! Helemaal bijgelezen dus? Nou niet te lang meer wegblijven want anders moet je weer 2 uur . Liefje al weer 7 maanden, time flies!

Mamax, hoe rijdt tie???

Zou Sterretje al failliet zijn? Ha ha ha.

Zo, ik ga naar bed. Vandaag helaas gewerkt (maar daarna wel heeeeerlijk buiten gegeten!) dus morgen op tijd op om van het weer te genieten.

Coescoes meisjes!
Zooooo, wat een weer vandaag! Echt prachtig!

Drukke week gehad met veel oudergesprekken. Altijd erg vermoeiend!

Verder vandaag op kraamvisite geweest in het zhuis, een hele goede vriendin van me heeft vanmorgen een dochtertje gekregen. Helemaal leuk dus! (alleen me wild geergerd aan de manier waarop die kraamverzorgster in het zhuis de tepel in dat pasgeboren mondje willen frotten maar ok).

Vervelend Juud, die huidproblemen bij Cas. Hier hadden de oudste 2 het ook en Cas juist niet. Hopelijk vinden ze snel een goede behandeling.

Hihi, een biefstuk/filet/stampotpakket, bestaat zoiets? :-)

M'n moeder was vandaag wezen shoppen met Sam en die ziet er de hele zomer weer helemaal geweldig uit. De jongens ook wat nieuwe shirts. Ze koopt altijd dezelfde shirts voor Gijs en Cas en dat ziet er wel grappig uit als ze die dan aanhebben.

Mamax, rijd je nieuwe auto lekker? Of heb je 'm nog niet?

Bam, gaat het met jou goed?

Naatie, Robin al zeven maanden? Het gaat idd snel! Hier wordt Cas al bijna 2. Pffffff.

Enka, hoe gaat het met Lars? Leuk geboortekaartje! (de post komt hier nogal laat :-) )

Er komt een relaxed weekje aan. De kinderen gaan morgen na een kinderfeestje in Ballorig in Houten logeren en komen dan pas vrijdag terug. Ze hebben paasvakantie hier en ik heb geen vakantie. In de meivakantie moet Eduard naar de VS en dan komt z'n zusje helpen ... maar dan zitten de kinderen weer op school en heb ik vrij. Goed geregeld, toch? (sommige mensen vinden het een nadeel maar ik vind het lekker dat er 2 vakanties zijn die niet samenvallen).

Ik wil ook X-factor kijken maarja, geen rtl4. Dus kijk ik 1 of andere dansfilm op VTM.

Ok, ze gaan de einddans doen. Maar even kijken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven