Napraattopic deel 120
vrijdag 1 november 2019 om 10:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
De link naar het nieuwe topic:
overig/napraattopic-deel-121/list_messa ... #p30613252
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
De link naar het nieuwe topic:
overig/napraattopic-deel-121/list_messa ... #p30613252
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 8 november 2019 om 18:34
Duhh, omdat zij dat zegt natuurlijkthe_Wicked_Witch schreef: ↑08-11-2019 18:17Hoe weten we überhaupt of dit wel een gecertificeerde relatietherapeut is en geen gekkie met teveel tijd?![]()
Ik heb wel ooit dubbel gelegen om die Jomanda. Die kon je toekomst voorspellen. Je stelde een vraag en dan speurde ze het hele forum af naar feitjes en weetjes over jou en dan kwam ze met haar 'voorspelling'. Duidelijk een troll maar wel een hele grappige.
vrijdag 8 november 2019 om 19:16
Schuimbek met mosterd.Marana schreef: ↑07-11-2019 23:07Waarom laat je in deze tijd nog steeds een zwangerschap doorgaan als je de vader in kwestie een lamlul vindt? Wil je zo graag moeder worden dat je het niet uitmaakt hoe de vader is? Vind je dat je jezelf en je toekomstige kind moet straffen omdat je zo dom was om zwanger te worden? Waarom in hemelsnaam? Ik heb al meerdere van dat soort topics gezien deze week. Het is echt niet meer van deze tijd dat je 'de gevolgen nou eenmaal moet dragen' als je per ongeluk zwanger bent geworden. Wat doe je dat kind aan?
Wóést wordt ik van dit soort stemmingmakerij.
Abortus is een recht, geen plicht.
Persoonlijk vind ik echt vaak mensen die dit soort dingen hardop durven zeggen slechter voor kinderen dan vrouwen die er, ondanks dit soort sentimenten van een buitenwereld die er verder helemaal niets mee te maken heeft, voor kiezen een zwangerschap door te zetten.
Echt, het is helaas van deze tijd om voor anderen een heleboel voorwaarden te bedenken, lieft nog met excessen als ‘bewijs’ dat met daarom het recht heeft om zich op zo’n manier over privébeslissingen uit te laten.
Yep, ik beken. Grote frustratie hier.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 8 november 2019 om 20:03
vrijdag 8 november 2019 om 20:26
Hangt van je schoenmaat af.
Als die 37 is zal ik je eerst moeten laten struikelen en bij het overeind helpen van je schoenen beroven voor ik je groet.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.