Vriend ieder weekend stappen

09-11-2019 16:38 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik heb iets waar ik erg mee zit en ben ben benieuwd naar jullie mening!
anoniem_368489 wijzigde dit bericht op 09-11-2019 19:04
85.29% gewijzigd
Is hij de laatste man op aarde ofzo?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Wat fijn dat ze een groot huis in Amsterdam hebben om te logeren! 20 meter....
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Haha! Nee, maar wel de man die ik erg leuk vind.
Livvh schreef:
09-11-2019 16:41
Dat maak je jezelf dan toch wijs als ik je klaagzang lees.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
-
anoniem_368489 wijzigde dit bericht op 09-11-2019 19:06
0.00% gewijzigd
Livvh schreef:
Maar duidelijk niet vertrouwd
Wonen jullie ver van elkaar of zo? Toen ik verkering kreeg met mijn man gingen we samen stappen met een heleboel vrienden.
En daar heb jij zin in?
En waarom slaapt hij op een plek waar ze allemaal slapen?

Houden ze misschien groeps seks feestjes?

Meid kom op je verdient toch heel veel beter? Hoe oud is hij eigenlijk?
Hij hoort jou op plek 1 te zetten en niet het stappen met zijn vrienden en al helemaal niet als je aangeeft er een probleem mee te hebben.

Ga jij dan ook wel eens mee stappen met hem en zijn vrienden?
Blijf in jezelf geloven !
:popcorn:
Niet mijn vent.
Weet je zeker dat hij daar alleen braaf ligt te slapen ???
Vind je het niet leuk dat je hem niet ziet, vind je de manier van uitgaan niet oké (brak, vrouwen etc.), of vertrouw je hem niet?
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Livvh schreef:
09-11-2019 16:42
Het is een bedrijf van een vriend waar zij slapen. Hij heeft de sleutel en is daar ieder weekend.
Kom op dit geloof je zelf toch niet. Dat is hun neuk hut.

Is het een pand van beter bed omdat er geslapen kan worden?
05-2019 wijzigde dit bericht op 09-11-2019 16:47
11.84% gewijzigd
Blijf in jezelf geloven !
Livvh schreef:
Dan heb je een slechte smaak.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Enne... is dit dezelfde vriend waar je een jaar geleden over schreef dat hij flirt met anderen??

Wie hou je hier voor de gek? Ik denk jezelf, wat is er leuk aan deze gast. Waarom ga je niet mee op stap??
Alhoewel, dat laatste moet je niet eens meer willen. Ik zie heel veel alarmbellen.
justagirly wijzigde dit bericht op 09-11-2019 16:47
16.90% gewijzigd
Hoe vaak zien jullie en elkaar doordeweeks? En doen jullie dan wel leuke dingen samen of is het eten, tv kijken en slapen voor weer een nieuwe werkdag? Wonen jullie samen? En waarom ga jij niet regelmatig mee uit?
-
anoniem_368489 wijzigde dit bericht op 09-11-2019 19:06
0.00% gewijzigd
En jij gelooft dat hij zich als enige netjes gedraagt?
Elke week?
Als al zijn vrienden daar meisjes scoren aan de lopende band?

Ik wil best geloven dat ie af en toe alleen slaapt, maar elke week ... yeah right.

Die kerel is gewoon nog niet toe aan een vaste relatie.

Wat gebeurt er overigens als jij zegt "Fijn, dan ga ik wel een weekendje mee feesten"?
Als hij toch altijd braaf alleen slaapt en uitgaan zijn hobby is moet dat gewoon kunnen, namelijk.
05-2019 schreef:
09-11-2019 16:45
Kom op dit geloof je zelf toch niet. Dat is hun neuk hut.
En hij doet als enige - zogenaamd- niet mee en hoort alle geluiden...wat zielig....daar loopt ie straks een trauma van op en jij een soa. Kan je straks door deze leuke man misschien wel geen kinderen meer krijgen wanneer je over 5 jaar ontdekt dat je al jaren met chlamydia rondloopt. Maar goed als hij echt leuk is dan is hij dat vast allemaal waard.
viva-amber wijzigde dit bericht op 09-11-2019 16:49
28.46% gewijzigd
Livvh schreef:
09-11-2019 16:47
Hij is bijna 25. We wonen niet ver van elkaar, maar hij vraagt mij nooit mee om mee te gaan. Ik wil mezelf ook niet uitnodigen als hij alleen met zijn vrienden uitgaat. Hij slaapt daar omdat hij perse wilt drinken... als hij naar huis zou rijden, heb ik er veel minder moeite mee. Ik zie vaak filmpjes van vrienden op social media dat hij alleen ligt, maar iedere avond dat hij weg is heb ik wel veel stress.
Tuurlijk dat ze filmpjes zullen draaien van hem alleen.
Ze weten ook wel wat er gebeurt als ze de vrouw die hij heeft meegenomen laten zien.

Daarnaast kan de seks of het gezoen ook elders plaats vinden.
Het hoeft niet op hun slaapplek.
Marnamai schreef:
09-11-2019 16:49
Tuurlijk dat ze filmpjes zullen draaien van hem alleen.
Ze weten ook wel wat er gebeurt als ze de vrouw die hij heeft meegenomen laten zien.

Daarnaast kan de seks of het gezoen ook elders plaats vinden.
Het hoeft niet op hun slaapplek.
Ik moet nog even 30 sec alleen op dat bed liggen voor mijn vriendin en YOUtube....
Als een man echt verliefd is dan wil hij ook de zaterdagavond met jou doorbrengen. Hij verkiest zijn vrienden boven jou. Dan op zondag ben jij aan de beurt... letterlijk.
viva-amber schreef:
09-11-2019 16:50
Ik moet nog even 30 sec alleen op dat bed liggen voor mijn vriendin en YOUtube....
"En hou die chick effe 10 meter verder of stuur ze effe naar 't toilet."
Sowieso zou ik op zondag niet meer met hem afspreken als hij toch alleen met een katerige kop zit. Mocht dat betekenen dat je hem dus nooit meer ziet in het weekend, dan zou ik mijn conclusies trekken en stoppen. Je vertrouwt hem niet, hij vindt dat je zeikt, echt een leuke relatie is het niet.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Blondie456 schreef:
09-11-2019 16:51
Als een man echt verliefd is dan wil hij ook de zaterdagavond met jou doorbrengen. Hij verkiest zijn vrienden boven jou. Dan op zondag ben jij aan de beurt... letterlijk.
Op zondag is ze niet aan de beurt.

Op zondag krijgt ze een vent te zien die een heel weekend heeft gefeest, zo brak is als iets en eigenlijk naar zijn bed wil.
En dus ook weer niets samen wil doen.
Marnamai schreef:
09-11-2019 16:52
"En hou die chick effe 10 meter verder of stuur ze effe naar 't toilet."
Dat hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn. Misschien ligt hij daar ladderzat en slaapt hij alleen daar maar om met zijn brakke kop de andere dag bij zijn vriendin te komen. Wat belangrijk is voor To is dat ze geen prioriteit is in zijn leven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven