Vriend ieder weekend stappen
zaterdag 9 november 2019 om 16:58
Misschien seks dus wel en dan weer willen slapen. Anders kon hij net zo goed thuis blijven.
zaterdag 9 november 2019 om 17:10
Dat is vast kiki met haar dinnetjes. Inspiratie opdoen voor haar stukjes.ClumsyNinja schreef: ↑09-11-2019 17:07En iedere week vinden ze vrouwen die het een goed idee lijkt om met een groep mannen mee naar een bedrijfspand te gaan om daar te neuken.
Dat vind ik ook nogal eh, bijzonder.
zaterdag 9 november 2019 om 17:13
Kunnen vaste scharrels zijnClumsyNinja schreef: ↑09-11-2019 17:07En iedere week vinden ze vrouwen die het een goed idee lijkt om met een groep mannen mee naar een bedrijfspand te gaan om daar te neuken.
Dat vind ik ook nogal eh, bijzonder.
zaterdag 9 november 2019 om 17:16
Mijn advies zou zijn om deze nog veel plezier te wensen qua feesten.
En op zoek te gaan naar een volwassener exemplaar.
Waarbij enige tijd vrijgezel zijn ook geen ramp is.
zaterdag 9 november 2019 om 17:17
Groepsseks werkt aanstekelijk. Eerlijk gezegd geloof ik er niets van dat je vriend dan braaf alleen gaat liggen of zich omdraait zodra zijn vrienden hun weekendroutine afdraaien daar.Livvh schreef: ↑09-11-2019 16:47Hij is bijna 25. We wonen niet ver van elkaar, maar hij vraagt mij nooit mee om mee te gaan. Ik wil mezelf ook niet uitnodigen als hij alleen met zijn vrienden uitgaat. Hij slaapt daar omdat hij perse wilt drinken... als hij naar huis zou rijden, heb ik er veel minder moeite mee. Ik zie vaak filmpjes van vrienden op social media dat hij alleen ligt, maar iedere avond dat hij weg is heb ik wel veel stress.
En dat na veel bier drinken
Wat zegt jouw onderbuikgevoelens hierover?
.
zaterdag 9 november 2019 om 17:22
En opstartster, ik zeg nooit dat een vent van 25 niet mag uitgaan.
Hij zou van mij best af en toe een weekendje naar Amsterdam mogen.
Maar elke week zich een heel weekend straalbezopen zuipen samen met zijn maties, die vrouwen erbij, het brak zijn, ... is er gewoon over.
En als het dan af en toe zou zijn, zou ik ook nog eens af en toe meegaan.
Jij bent waarschijnlijk ook pas 24 of 25, waarom zou je dan niet kunnen meefeesten?
Hij zou van mij best af en toe een weekendje naar Amsterdam mogen.
Maar elke week zich een heel weekend straalbezopen zuipen samen met zijn maties, die vrouwen erbij, het brak zijn, ... is er gewoon over.
En als het dan af en toe zou zijn, zou ik ook nog eens af en toe meegaan.
Jij bent waarschijnlijk ook pas 24 of 25, waarom zou je dan niet kunnen meefeesten?
zaterdag 9 november 2019 om 17:23
zaterdag 9 november 2019 om 17:25
Waarschijnlijk elke week in Amsterdam ook nog dezelfde kroegen / disco's waar ze naartoe gaanviva-amber schreef: ↑09-11-2019 17:23Eigenlijk is hij best saai en voorspelbaar voor iemand van 25.
En hun favo drankje op de toog verschijnt als ze binnenstappen.
Ik vraag me ook af hoeveel kinderen heel dat clubje al heeft nagelaten.
Bestaat Spoorloos over 20 à 30 jaar nog?