Hoe vind ik een vent!?
zondag 10 november 2019 om 09:14
Wij hebben elkaar in een studentenhuis leren kennen, hij was derdejaars ik eerste-. Voor beide was het de eerste relatie. Het klikte meteen en onze levens zijn op een organische manier in- en aan elkaar gegroeid. Eigenlijk zijn we samen volwassen geworden. Het was een heerlijke tijd en dat is het ruim 30 jaar later nog steeds.
elfjetwaalfje wijzigde dit bericht op 10-11-2019 13:45
0.29% gewijzigd
Love is the meaning of life
zondag 10 november 2019 om 09:19
elfjetwaalfje schreef: ↑10-11-2019 09:14Wij hebben elkaar 8n een studentenhuis leren kennen, hij was derdejaars ik eerste-. Voor beide was het de eerste relatie. Het klikte meteen en onze levens zijn op een organische manier in- en aan elkaar gegroeid. Eigenlijk zijn we samen volwassen geworden. Het was een heerlijke tijd en dat is het ruim 30 jaar later nog steeds.![]()
Wat mooi lijkt me dat.
zondag 10 november 2019 om 09:21
Sletvrees? Dat is jouw eigen invulling. Als ik seks heb voor de seks met iemand die ik al jaren ken en jij hebt seks voor de seks op eerste dates (iemand die je voor het eerst ontmoet noem ik een wildvreemde) via Tinder, is er m.i. helemaal geen verschil in sletterigheid. Het enige verschil is dat ik de man waarmee ik seks heb al goed ken en jij eigenlijk geen idee hebt met wie je nou precies ligt te neuken. Dat veel vrouwen dat doen vind ik tamelijk bizar, omdat ik er niet aan moet denken. Ik zou het ook niemand aanraden (ook niet afraden, iedere volwassen vrouw maakt zelf uit wat ze doet). Vreemdenvrees is het juiste woord, als je er een naam aan wil geven. En natuurlijk kan je na die eerste seksdate vaker afspreken en elkaar leren kennen, waar ontken ik dat? Voor mij is dat alleen de omgekeerde volgorde.
zondag 10 november 2019 om 09:23
Bizar komt wel over als een fiks waardeoordeel, maar misschien gewoon een onhandige formulering?Lotus90 schreef: ↑10-11-2019 09:21Sletvrees? Dat is jouw eigen invulling. Als ik seks heb voor de seks met iemand die ik al jaren ken en jij hebt seks voor de seks op eerste dates (iemand die je voor het eerst ontmoet noem ik een wildvreemde) via Tinder, is er m.i. helemaal geen verschil in sletterigheid. Het enige verschil is dat ik de man waarmee ik seks heb al goed ken en jij eigenlijk geen idee hebt met wie je nou precies ligt te neuken. Dat veel vrouwen dat doen vind ik tamelijk bizar, omdat ik er niet aan moet denken. Ik zou het ook niemand aanraden (ook niet afraden, iedere volwassen vrouw maakt zelf uit wat ze doet). Vreemdenvrees is het juiste woord, als je er een naam aan wil geven. En natuurlijk kan je na die eerste seksdate vaker afspreken en elkaar leren kennen, waar ontken ik dat? Voor mij is dat alleen de omgekeerde volgorde.
zondag 10 november 2019 om 09:23
zondag 10 november 2019 om 09:25
Zeker.valentinamaria schreef: ↑10-11-2019 01:17Er zijn wel mannen die er geweldig uitzien met een baard, vind ik.
zondag 10 november 2019 om 09:26
Ik heb ooit een keer een fling gehad met een vrouw die ik bij de versafdeling (dat heette toen nog niet zo) tegenkwam. We zagen ook aan de hoeveelheid die in het mandje ging dat we alleenstaand waren. In elk geval hebben we het samen klaargemaakt en daarna elkaar samen klaargemaakt.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
zondag 10 november 2019 om 09:28
Je lijkt er met "tamelijk bizar" wel een waardeoordeel aan op te hangen. Laat mij er maar buiten verder, ik date helemaal niet en heb geen sexLotus90 schreef: ↑10-11-2019 09:21Sletvrees? Dat is jouw eigen invulling. Als ik seks heb voor de seks met iemand die ik al jaren ken en jij hebt seks voor de seks op eerste dates (iemand die je voor het eerst ontmoet noem ik een wildvreemde) via Tinder, is er m.i. helemaal geen verschil in sletterigheid. Het enige verschil is dat ik de man waarmee ik seks heb al goed ken en jij eigenlijk geen idee hebt met wie je nou precies ligt te neuken. Dat veel vrouwen dat doen vind ik tamelijk bizar, omdat ik er niet aan moet denken. Ik zou het ook niemand aanraden (ook niet afraden, iedere volwassen vrouw maakt zelf uit wat ze doet). Vreemdenvrees is het juiste woord, als je er een naam aan wil geven. En natuurlijk kan je na die eerste seksdate vaker afspreken en elkaar leren kennen, waar ontken ik dat? Voor mij is dat alleen de omgekeerde volgorde.
MOSTERD
anoniem_294939 wijzigde dit bericht op 10-11-2019 09:30
Reden: al antwoord op gegeven
Reden: al antwoord op gegeven
0.43% gewijzigd
zondag 10 november 2019 om 09:29
Absoluut geen onhandige formulering. En ook geen waardeoordeel. Ik vind best veel bizar & mensen zullen vast ook veel aan mij bizar vinden. Nou en. Mensen zijn nu eenmaal stuk voor stuk heel erg verschillend en dat hoef je echt niet altijd te begrijpen.
zondag 10 november 2019 om 09:29
elfjetwaalfje schreef: ↑10-11-2019 09:14Wij hebben elkaar 8n een studentenhuis leren kennen, hij was derdejaars ik eerste-. Voor beide was het de eerste relatie. Het klikte meteen en onze levens zijn op een organische manier in- en aan elkaar gegroeid. Eigenlijk zijn we samen volwassen geworden. Het was een heerlijke tijd en dat is het ruim 30 jaar later nog steeds.![]()
Mijn verhaal:
Wij hebben elkaar op dansles leren kennen, hij was tweedejaars ik eerste-. Voor beide was het de eerste relatie. Het klikte meteen en onze levens zijn op een organische manier in- en aan elkaar gegroeid. Eigenlijk zijn we samen volwassen geworden. Het was een heerlijke tijd en dat is het ruim 30 jaar later nog steeds.
zondag 10 november 2019 om 09:30
Ik kan erg goed koken (alzegikhetzelf) maar haal toch écht wel eens een patatje frietje.Hatchi schreef: ↑10-11-2019 07:56Dit zegt meer over jou en je omgeving dan over de gemiddelde man.
Waar kom jij die mannen tegen die niet kunnen koken? Ik ken ze niet.
Jij zou op zoek gaan naar mannen die te lui zijn om gezond te eten en kant-en-klare maaltijden eten? Gadver.
Jij zou gaan zoeken in de snackbar?!
Ik weet niet hoe leuk jouw snackbar is, maar in de gemiddelde snackbar komen voornamelijk de meer ‘simpele’ mannen. Type ‘voetbalpubliek’, ‘overgewicht’ ‘rokend’ en ‘onopgeleid’.
Ja, het zijn wel kerels die je tegenkomt, maar niet het type dat je hoeft voor te stellen aan je ouders.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
zondag 10 november 2019 om 09:31
Iets niet begrijpen is wat anders dan iets/iemand bizar noemen.
zondag 10 november 2019 om 09:33
Ik laat je er niet buiten, want je zegt dat je vindt dat ik sletvrees heb. Je moet dingen niet zo snel als veroordelend zien. En ook niet zo snel persoonlijk opnemen, ik gaf alleen een voorbeeld met “ik en jij” en ik had helemaal geen conclusies getrokken over jouw seksleven. Want ik ken jou niet.
zondag 10 november 2019 om 09:33
Oh, schoonmaakster. Ik dacht aan een poets die je iemand bakt.
zondag 10 november 2019 om 09:34
Ik kom alleen op de versafdeling omdat ik daar nu eenmaal doorheen moet om verder de winkel in te kunnen.oudebaas schreef: ↑10-11-2019 09:26![]()
Ik heb ooit een keer een fling gehad met een vrouw die ik bij de versafdeling (dat heette toen nog niet zo) tegenkwam. We zagen ook aan de hoeveelheid die in het mandje ging dat we alleenstaand waren. In elk geval hebben we het samen klaargemaakt en daarna elkaar samen klaargemaakt.
One day everything will be fine. Or not. Either way.
Week 33 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 33 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 10 november 2019 om 09:34
Je toon is veroordelend, dat wilde ik alleen zeggen. Als dat niet zo bedoeld is dan is het inderdaad een beetje onhandig geformuleerd allemaal.Lotus90 schreef: ↑10-11-2019 09:33Ik laat je er niet buiten, want je zegt dat je vindt dat ik sletvrees heb. Je moet dingen niet zo snel als veroordelend zien. En ook niet zo snel persoonlijk opnemen, ik gaf alleen een voorbeeld met “ik en jij” en ik had helemaal geen conclusies getrokken over jouw seksleven. Want ik ken jou niet.
zondag 10 november 2019 om 09:35