Hoe vind ik een vent!?

09-11-2019 23:49 184 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben heel benieuwd naar de manier waarop jullie een man hebben ontmoet! Datingsites, kroeg etc......
De mijne trouwens ontmoet op een politiek forum.

Vervolgens doorgegaan naar een kleiner forum.
Ruim 7 maanden zitten pb'en voor we vast-stelden dat we op 1.5 km van elkaar woonden en hij mij overhaalt kreeg toch eens in real life af te spreken.

Die avond in de kroeg werden we een koppel.

Maar voor mijn ouders heb ik hem nog altijd ontmoet in de supermarkt, bij de kant-en-klare maaltijden :-).
komisch om te lezen allemaal :popcorn:
Mijn ex ben ik tegen het lijf gelopen op het treinstation. Na elkaar een paar weken lang elke dag tegen te komen raakten we aan de praat....

Mijn huidige vriend ben ik in de supermarkt bij, jawel, het eenpersoonsmaaltijden vriezerschap tegen het lijf gelopen. Letterlijk....

Verder ben ik mijn anderen exen tegengekomen op de universiteit en op werk.
Crossfit schijnt ook geschikt te zijn om je toekomstige partner tegen te komen.
Maar alsjeblieft, ga niet ´gezellig na de Crossfit-les iets drinken´ met een getrouwde kerel die net een kind heeft gekregen.
Menig huwelijk is al gesneuveld op die manier.
Ik ben vandaag zowel met de bus gegaan in twee verschillende steden alsook een snackbar bezocht. Niks hoor.
Odense2 schreef:
10-11-2019 21:25
Maar alsjeblieft, ga niet ´gezellig na de Crossfit-les iets drinken´ met een getrouwde kerel die net een kind heeft gekregen.
OKEE!
Odense2 schreef:
10-11-2019 21:25
Crossfit schijnt ook geschikt te zijn om je toekomstige partner tegen te komen.
Djeez. Ik wist niet dat koffie ná crossfit huwelijken kon slopen. Zal het maar niet meer doen dan. Wel ervóór, kunnen we het cafeïne-kickje goed benutten.
Murrmurr schreef:
10-11-2019 11:20
Bushalte?! Welk een gepeupel zal men daar treffen

Toen nog veel dienstplichtige militairen en studenten :lol:
Hou de wet van drie in ere, driemaal zullen je daden wederkeren. Leer de wet en leer ook goed, dat wat je zaait je ook oogsten moet!

Disclaimer: alles wat ik schrijf is mijn mening, ongeacht de overeenkomsten met waarheid....
Ik haat sport maar ik heb toch maar even gekeken bij Crossfit in mijn woonplaats uit nieuwsgierigheid. Gelukkig hebben ze Instagram en hoefde ik alleen maar plaatjes te kijken i.p.v. vermoeiende prestaties in tekst.
Om eerlijk te zijn zitten daar best wel leuke mannen tussen dus ik vraag me nu af of je daar ook koffie mag kunt drinken als á-sportieve vrouw.
.
El4ra schreef:
11-11-2019 15:58
Ik haat sport maar ik heb toch maar even gekeken bij Crossfit in mijn woonplaats uit nieuwsgierigheid. Gelukkig hebben ze Instagram en hoefde ik alleen maar plaatjes te kijken i.p.v. vermoeiende prestaties in tekst.
Om eerlijk te zijn zitten daar best wel leuke mannen tussen dus ik vraag me nu af of je daar ook koffie mag kunt drinken als á-sportieve vrouw.
Tuurlijk.
Dan doe je net alsof je een schouderblessure hebt (= veel voorkomende blessure bij Crossfitters) en krijg je gelijk advies van zo'n leuke kerel over de juiste techniek, omliggende spiergroepen en het stabiliseren van je schouders.
Odense2 schreef:
11-11-2019 16:13
Tuurlijk.
Dan doe je net alsof je een schouderblessure hebt (= veel voorkomende blessure bij Crossfitters) en krijg je gelijk advies van zo'n leuke kerel over de juiste techniek, omliggende spiergroepen en het stabiliseren van je schouders.

Dank je voor het advies!
Je bent een engel :flirting:
.
iceteapeach schreef:
10-11-2019 00:50
Ik had het andersom, zozo in de keuken. Ons een scheur gelachen toen ik zijn keukenkastjedeurtje eruit knalde. Seks was fantastisch met de Rotterdammert. Zijn badkamer ook trouwens om ff lekker in te wentelen/te douchen.

Sorry ITP maar ik zou toch voor het eten gaan ;)
Auditor schreef:
10-11-2019 19:39
Denk dat ik het geen vrouw wil aandoen een relatie met mij te hebben.
Ik ben niet meer op te voeden en bij te sturen. Te lang alleen en daardoor te eigenwijs.

Maar als het toch moet:
Motorrijdster die goed kan sleutelen met flink technisch inzicht.
Als ze goed klan klussen in het algemeen is dat ook een pré, moet volgend jaar een balkon vervangen.
Goed salsa kunnen dansen. Maar wel begrijpen dat dit niet betekent dat ik op feestjes alleen met haar dans.
En vooral geen moeite hebben met mijn al ruim 20 jaar durende vriendschap met een vrouw.
Hmm, lastig lijstje. Ik ken eigenlijk alleen maar vrouwen die aan dat laatste punt voldoen. Beetje schaap met zes en een halve poot.
Sportschool idd! Ik heb net geflirt met Mooie Sportschooljongen. Het lijkt me geen relatiemateriaal maar hij wel vrijgezel en vrij lekker :)
Hoe versier je in godsnaam iemand in de supermarkt, dat heb ik nou nooit begrepen. Hoe gaat dat gesprek?
RikM schreef:
11-11-2019 19:14
Hoe versier je in godsnaam iemand in de supermarkt, dat heb ik nou nooit begrepen. Hoe gaat dat gesprek?
“Wat heb jij veel lekkers in je mandje, ben jij zelf ook zo lekker :clown: “...
Voor iedereen een groene tuin
Oh nee! Ik laat me bonuskaart vallen! En dan het aloude Bukken en Spreiden?
RikM schreef:
Ouwebaas gaf een hint "Zin om het samen op te eten?" Niet slecht toch..
RikM schreef:
Beginnen over wat hij het lekkerste vindt dat er in 't schap ligt?

Naar vervolgens samen dat testen en of hij ook zo lekker is als "gerechtje x".
Antoon69 schreef:
11-11-2019 19:19
Ouwebaas gaf een hint "Zin om het samen op te eten?" Niet slecht toch..

En dan gaat zo'n vrouw meteen met een wildvreemde vent naar (haar) huis? Anno 2019?
RikM schreef:
11-11-2019 19:42
En dan gaat zo'n vrouw meteen met een wildvreemde vent naar (haar) huis? Anno 2019?
Nou ja, ik ben mijn vent in 1999 tegengekomen op een meerdaags kampeerweekend. Een half uur na kennismaking zaten we hevig te zoenen en hij ging heel gewillig mee naar mijn tentje hoor :rofl:
RikM schreef:
11-11-2019 19:42
Ligt er maar net aan wat voor gezicht hij er bij trekt. Ik vind 'm wel sterk hoor.
RikM schreef:
Je ziet een leuke dame. Zonder trouwring en zonder kind in draagdoek. Ze heeft een halve liter melk, een tijgerbolletje en drie appels in haar winkelmandje. Ze doet oesterzwammen in haar mandje. Je zegt: "Oesterzwammen, dat heb ik nog nooit gegeten. Waar gebruik je die in?" Dan zegt zij: "Wat ben jij een cultuurbarbaar. Iedereen eet toch oesterzwammen." Of ze geeft je zo'n receptenkaartje van de Appie. Of ze kijkt je woedend aan, omdat ze mindful boodschappen wil doen en jij haar mindful-moment hebt verstoord. Of ze maakt een praatje met je.
Datingsite. Met vragen een bepaald percentage ‘passend’ bij elkaar. Paar maanden mailen, eerste date, 3 maanden later verkering. Ondertussen al 4 jaar samen, waarvan bijna 2 getrouwd!😍❤️
RikM schreef:
Per ongeluk iemands mandje omver lopen en daarna zelf ook languit te gaan over dat mandje werkt goed is mijn ervaring.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven