Hoe vind ik een vent!?
zondag 10 november 2019 om 20:06
De mijne trouwens ontmoet op een politiek forum.
Vervolgens doorgegaan naar een kleiner forum.
Ruim 7 maanden zitten pb'en voor we vast-stelden dat we op 1.5 km van elkaar woonden en hij mij overhaalt kreeg toch eens in real life af te spreken.
Die avond in de kroeg werden we een koppel.
Maar voor mijn ouders heb ik hem nog altijd ontmoet in de supermarkt, bij de kant-en-klare maaltijden
.
Vervolgens doorgegaan naar een kleiner forum.
Ruim 7 maanden zitten pb'en voor we vast-stelden dat we op 1.5 km van elkaar woonden en hij mij overhaalt kreeg toch eens in real life af te spreken.
Die avond in de kroeg werden we een koppel.
Maar voor mijn ouders heb ik hem nog altijd ontmoet in de supermarkt, bij de kant-en-klare maaltijden
zondag 10 november 2019 om 21:21
Mijn ex ben ik tegen het lijf gelopen op het treinstation. Na elkaar een paar weken lang elke dag tegen te komen raakten we aan de praat....
Mijn huidige vriend ben ik in de supermarkt bij, jawel, het eenpersoonsmaaltijden vriezerschap tegen het lijf gelopen. Letterlijk....
Verder ben ik mijn anderen exen tegengekomen op de universiteit en op werk.
Mijn huidige vriend ben ik in de supermarkt bij, jawel, het eenpersoonsmaaltijden vriezerschap tegen het lijf gelopen. Letterlijk....
Verder ben ik mijn anderen exen tegengekomen op de universiteit en op werk.
maandag 11 november 2019 om 00:57
Djeez. Ik wist niet dat koffie ná crossfit huwelijken kon slopen. Zal het maar niet meer doen dan. Wel ervóór, kunnen we het cafeïne-kickje goed benutten.
maandag 11 november 2019 om 15:43
Toen nog veel dienstplichtige militairen en studenten
Hou de wet van drie in ere, driemaal zullen je daden wederkeren. Leer de wet en leer ook goed, dat wat je zaait je ook oogsten moet!
Disclaimer: alles wat ik schrijf is mijn mening, ongeacht de overeenkomsten met waarheid....
Disclaimer: alles wat ik schrijf is mijn mening, ongeacht de overeenkomsten met waarheid....
maandag 11 november 2019 om 15:58
Ik haat sport maar ik heb toch maar even gekeken bij Crossfit in mijn woonplaats uit nieuwsgierigheid. Gelukkig hebben ze Instagram en hoefde ik alleen maar plaatjes te kijken i.p.v. vermoeiende prestaties in tekst.
Om eerlijk te zijn zitten daar best wel leuke mannen tussen dus ik vraag me nu af of je daar ook koffie mag kunt drinken als á-sportieve vrouw.
Om eerlijk te zijn zitten daar best wel leuke mannen tussen dus ik vraag me nu af of je daar ook koffie mag kunt drinken als á-sportieve vrouw.
.
maandag 11 november 2019 om 16:13
Tuurlijk.El4ra schreef: ↑11-11-2019 15:58Ik haat sport maar ik heb toch maar even gekeken bij Crossfit in mijn woonplaats uit nieuwsgierigheid. Gelukkig hebben ze Instagram en hoefde ik alleen maar plaatjes te kijken i.p.v. vermoeiende prestaties in tekst.
Dan doe je net alsof je een schouderblessure hebt (= veel voorkomende blessure bij Crossfitters) en krijg je gelijk advies van zo'n leuke kerel over de juiste techniek, omliggende spiergroepen en het stabiliseren van je schouders.
maandag 11 november 2019 om 16:14
Dank je voor het advies!
Je bent een engel
.
maandag 11 november 2019 om 18:32
iceteapeach schreef: ↑10-11-2019 00:50Ik had het andersom, zozo in de keuken. Ons een scheur gelachen toen ik zijn keukenkastjedeurtje eruit knalde. Seks was fantastisch met de Rotterdammert. Zijn badkamer ook trouwens om ff lekker in te wentelen/te douchen.
Sorry ITP maar ik zou toch voor het eten gaan
maandag 11 november 2019 om 18:39
Hmm, lastig lijstje. Ik ken eigenlijk alleen maar vrouwen die aan dat laatste punt voldoen. Beetje schaap met zes en een halve poot.Auditor schreef: ↑10-11-2019 19:39Denk dat ik het geen vrouw wil aandoen een relatie met mij te hebben.
Ik ben niet meer op te voeden en bij te sturen. Te lang alleen en daardoor te eigenwijs.
Maar als het toch moet:
Motorrijdster die goed kan sleutelen met flink technisch inzicht.
Als ze goed klan klussen in het algemeen is dat ook een pré, moet volgend jaar een balkon vervangen.
Goed salsa kunnen dansen. Maar wel begrijpen dat dit niet betekent dat ik op feestjes alleen met haar dans.
En vooral geen moeite hebben met mijn al ruim 20 jaar durende vriendschap met een vrouw.
maandag 11 november 2019 om 19:17
maandag 11 november 2019 om 19:20
maandag 11 november 2019 om 19:45
Nou ja, ik ben mijn vent in 1999 tegengekomen op een meerdaags kampeerweekend. Een half uur na kennismaking zaten we hevig te zoenen en hij ging heel gewillig mee naar mijn tentje hoor
maandag 11 november 2019 om 19:50
Je ziet een leuke dame. Zonder trouwring en zonder kind in draagdoek. Ze heeft een halve liter melk, een tijgerbolletje en drie appels in haar winkelmandje. Ze doet oesterzwammen in haar mandje. Je zegt: "Oesterzwammen, dat heb ik nog nooit gegeten. Waar gebruik je die in?" Dan zegt zij: "Wat ben jij een cultuurbarbaar. Iedereen eet toch oesterzwammen." Of ze geeft je zo'n receptenkaartje van de Appie. Of ze kijkt je woedend aan, omdat ze mindful boodschappen wil doen en jij haar mindful-moment hebt verstoord. Of ze maakt een praatje met je.