Hoe vind ik een vent!?
dinsdag 12 november 2019 om 09:22
Goed streven.
Helaas is dat bij mij mislukt, dat gaat ook niet meer lukken.
If at first you don't succeed, just give up. No need to make it weird.
Week 16 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 16 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 12 november 2019 om 12:55
Ha, een goede vraag waar ik destijds ook een antwoord op zocht! Ik heb dat probleem buiten de supermarkt verplaatst en daar alleen gevraagd of ik haar een brief mocht geven..
dinsdag 12 november 2019 om 16:04
the_Wicked_Witch schreef: ↑12-11-2019 06:42Ook dat. Als ik zoon 1 bij me heb lijkt het van een afstand op een nieuwe verkering. Of dat ik een Dréetje (let op, dit wordt een nieuw woord) doe.
dinsdag 12 november 2019 om 16:06
grappig , dat heb ik ook.Solomio schreef: ↑12-11-2019 09:08Ik ben er inmiddels achter dat ik zorgzaam gewoon onaantrekkelijk vind.
Bij mannen zowel als bij vrouwen.
Maar: bij vrouwen vind ik een leeg kinderzitje op de fiets een mooi bewijs dat ze ook dingen doen zonder hun kinderen (aantrekkelijk dus), terwijl ik bij mannen een leeg kinderzitje vooral een bewijs vind dat ze ook zorgzaam (onaantrekkelijk dus) zijn.
dinsdag 12 november 2019 om 19:26
Een leeg kinderzitje hoeft niet te betekenen dat diegene kinderen heeft. Ik heb een kinderzitje achterop mijn fiets om diefstal tegen te gaan. Fietsen met kinderzitjes worden hier minder snel gestolen dan fietsen zonder kinderzitjesSolomio schreef: ↑12-11-2019 09:08Ik ben er inmiddels achter dat ik zorgzaam gewoon onaantrekkelijk vind.
Bij mannen zowel als bij vrouwen.
Maar: bij vrouwen vind ik een leeg kinderzitje op de fiets een mooi bewijs dat ze ook dingen doen zonder hun kinderen (aantrekkelijk dus), terwijl ik bij mannen een leeg kinderzitje vooral een bewijs vind dat ze ook zorgzaam (onaantrekkelijk dus) zijn.
dinsdag 12 november 2019 om 19:32
Zorg dan maar dat niemand ooit het kinderzitje steelt om op haar eigen fiets te zetten
dinsdag 12 november 2019 om 21:20
Eens. Kan er niks aan doen maar vind het ook vreselijk.Miss-Pippilotta schreef: ↑10-11-2019 09:06Ik vind het nog steeds afschuwelijk. Bij iedereen. Begrijp het ook echt niet.
Jak...
Verder heb ik eigenlijk weinig tips.. Heb zelf ook geen vent, al heel lang niet