Hoe vind ik een vent!?
zaterdag 9 november 2019 om 23:54
zaterdag 9 november 2019 om 23:59
Eens. Als je seks wil kan je op iedere straathoek wel een vrijwilliger vinden natuurlijk. Dan zou ik zelf altijd kiezen voor iemand die ik al ken. Maar genoeg vrouwen installeren daar Tinder voor en doen het met de eerste de beste wildvreemde. Voor ieder wat wils dus.
zondag 10 november 2019 om 00:12
Heb je ze allemaal al gehad?
zondag 10 november 2019 om 00:18
Misschien TO je top 10 even pb’ en.
zondag 10 november 2019 om 00:23
Maud*de*Braose schreef: ↑10-11-2019 00:21Met stip op 1 natuurlijk Willen, die is zo verfijnd.
2. TAM, want dat is een echte genteman
3..... oh shit, je zei mailen![]()
zondag 10 november 2019 om 00:32
De gemiddelde alleenstaande man kan niet koken.
Bij de rekken van de kant-en-klare maaltijden - liefst dan nog bij de 1-persoonsmaaltijden - in de supermarkt dus kijken.
Of zoek ook eens in de snackbar.
Bijkomend voordeel aan daar een man opvissen:
Ben je zeker dat hij geen 2 uur verder woont.
(Wat op Tinder of online wel zo kan zijn.)
Bij de rekken van de kant-en-klare maaltijden - liefst dan nog bij de 1-persoonsmaaltijden - in de supermarkt dus kijken.
Of zoek ook eens in de snackbar.
Bijkomend voordeel aan daar een man opvissen:
Ben je zeker dat hij geen 2 uur verder woont.
(Wat op Tinder of online wel zo kan zijn.)
zondag 10 november 2019 om 00:37
Op de een of andere manier komt t altijd vanzelf als je er echt aan toe bent of zo.
Mijn vriend ken ik al meer dan 20 jaar. Hij was vroeger met mijn beste vriendin getrouwd (zij heeft ons gekoppeld, ze zijn al jaren gescheiden). Na de eerste tijd dat t echt gek was is t nu alsof t zo heeft moeten zijn (ha ja luefdeshormonen). Ik vond hem altijd al een superleuke man maar dacht niet op die manier over hem want hij was met mijn vriendin. Nu we samen zijn is t echt tof omdat we elkaar al zo lang kennen en vrienden waren...
Ik was er een tijd lang nket aan toe na mijn laatste ex... Maar toen ik me beter voelde kwam de koppel poging en nu is dat super leuk.
Mijn vriend ken ik al meer dan 20 jaar. Hij was vroeger met mijn beste vriendin getrouwd (zij heeft ons gekoppeld, ze zijn al jaren gescheiden). Na de eerste tijd dat t echt gek was is t nu alsof t zo heeft moeten zijn (ha ja luefdeshormonen). Ik vond hem altijd al een superleuke man maar dacht niet op die manier over hem want hij was met mijn vriendin. Nu we samen zijn is t echt tof omdat we elkaar al zo lang kennen en vrienden waren...
Ik was er een tijd lang nket aan toe na mijn laatste ex... Maar toen ik me beter voelde kwam de koppel poging en nu is dat super leuk.
zondag 10 november 2019 om 00:39
Op de een of andere manier komt t altijd vanzelf als je er echt aan toe bent of zo.
zondag 10 november 2019 om 00:40
Ik spreek dan ook over gemiddelden.
Er zijn altijd positieve uitschieters.