Hoe vind ik een vent!?
zondag 10 november 2019 om 01:24
valentinamaria schreef: ↑10-11-2019 01:17er zijn wel mannen die er geweldig uitzien met een baard, vind ik.
Oh vast maar aub niet in bed en in mijn lagere regionen. Maar als het de heer niet uitmaakt, zal hij mijn Koala in winterslaap ook nog te pruimen vinden.
wij slapen nooit.
zondag 10 november 2019 om 03:21
mijnes kan absoluut niet koken maar de seks is hemelsvalentinamaria schreef: ↑10-11-2019 00:42vrijwel al mijn dates kookten gewoon zelf hoor.
eentje kon er zelfs fantastisch koken, de seks was zo zo, maar zijn gerechten waren hemels.
zondag 10 november 2019 om 05:14
Marnamai schreef: ↑10-11-2019 00:32De gemiddelde alleenstaande man kan niet koken.
Bij de rekken van de kant-en-klare maaltijden - liefst dan nog bij de 1-persoonsmaaltijden - in de supermarkt dus kijken.
Of zoek ook eens in de snackbar.
Bijkomend voordeel aan daar een man opvissen:
Ben je zeker dat hij geen 2 uur verder woont.
(Wat op Tinder of online wel zo kan zijn.)
Ik ken genoeg single mannen die zonder enige twijfel beter koken dan ik. Oké er zijn een paar chef-koks bij, maar ook mannen die een totaal ander beroep hebben en gewoon graag en goed koken.
Bijna jammer dat ik single wil blijven. Minder vaak koken, lijkt mij geen straf.
zondag 10 november 2019 om 07:34
Ik vond het juist een briljante tip.
Wil je een man die kan koken? Kijk dan in de supermarkt bij de versafdeling.
Today I am taking control of my emotions. I am choosing anger.
Week 15 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 10 november 2019 om 07:56
Sletvrees much. Door te daten kun je ook mensen leren kennen hè. Niet heel anders dan hoe jij mensen kent, of ken je die sinds geboorte?Lotus90 schreef: ↑09-11-2019 23:59Eens. Als je seks wil kan je op iedere straathoek wel een vrijwilliger vinden natuurlijk. Dan zou ik zelf altijd kiezen voor iemand die ik al ken. Maar genoeg vrouwen installeren daar Tinder voor en doen het met de eerste de beste wildvreemde. Voor ieder wat wils dus.
zondag 10 november 2019 om 07:59
Wat een aannames zegHatchi schreef: ↑10-11-2019 07:56Dit zegt meer over jou en je omgeving dan over de gemiddelde man.
Waar kom jij die mannen tegen die niet kunnen koken? Ik ken ze niet.
Jij zou op zoek gaan naar mannen die te lui zijn om gezond te eten en kant-en-klare maaltijden eten? Gadver.
Jij zou gaan zoeken in de snackbar?!
Ik weet niet hoe leuk jouw snackbar is, maar in de gemiddelde snackbar komen voornamelijk de meer ‘simpele’ mannen. Type ‘voetbalpubliek’, ‘overgewicht’ ‘rokend’ en ‘onopgeleid’.
Ja, het zijn wel kerels die je tegenkomt, maar niet het type dat je hoeft voor te stellen aan je ouders.
Domme mannen gaan naar een snackbar
Mannen die van voetbal houden stel je niet voor aan je ouders
Dikke mannen ook niet
Etc etc.
Vermoeiend
zondag 10 november 2019 om 07:59
En dit zegt dan weer veel over jouw omgeving en vooroordelen.Hatchi schreef: ↑10-11-2019 07:56Dit zegt meer over jou en je omgeving dan over de gemiddelde man.
Waar kom jij die mannen tegen die niet kunnen koken? Ik ken ze niet.
Jij zou op zoek gaan naar mannen die te lui zijn om gezond te eten en kant-en-klare maaltijden eten? Gadver.
Jij zou gaan zoeken in de snackbar?!
Ik weet niet hoe leuk jouw snackbar is, maar in de gemiddelde snackbar komen voornamelijk de meer ‘simpele’ mannen. Type ‘voetbalpubliek’, ‘overgewicht’ ‘rokend’ en ‘onopgeleid’.
Ja, het zijn wel kerels die je tegenkomt, maar niet het type dat je hoeft voor te stellen aan je ouders.
zondag 10 november 2019 om 08:11
Daar zeg je zoiets, ben over de jaren al wel wat leuke mannen tegen gekomen tijdens het uitlaten van mijn hond.Waterman26 schreef: ↑10-11-2019 08:00Een hond nemen en veel wandelen. Die ene man die ook altijd alleen de hond uitlaat....
Jammer genoeg is de mijne geen hondenvriend en zet me steeds zwaar uitvallend voor schut (niet beginnen zagen, asielhond met rugzak). Moeilijk een praatje te maken terwijl je een razende hond in bedwang probeert te houden.
zondag 10 november 2019 om 08:29
zondag 10 november 2019 om 08:52
Dat kan natuurlijk ook een man zijn die de boodschappen doet voor zijn vrouw die goed kan koken....
Mijn man zie je daar bijvoorbeeld de meest lekkere dingen in zijn karretje laden die hij zelf niet klaar zal maken.
Hij kan koken, daar hoeft geen bijvoeglijknaamwoord bij.
zondag 10 november 2019 om 09:01
En ik moet er niet aan denken dat ik een man (m/v) tref die kan koken.Andersom schreef: ↑10-11-2019 08:52Dat kan natuurlijk ook een man zijn die de boodschappen doet voor zijn vrouw die goed kan koken....
Mijn man zie je daar bijvoorbeeld de meest lekkere dingen in zijn karretje laden die hij zelf niet klaar zal maken.
Hij kan koken, daar hoeft geen bijvoeglijknaamwoord bij.
Moet ik zeker ineens van alles lekker gaan vinden?
zondag 10 november 2019 om 09:05
Hier zou ik juist ver weg van blijven. Wat moet je met een volwassen vent die niet naar behoren voor zichzelf kan zorgen.Marnamai schreef: ↑10-11-2019 00:32De gemiddelde alleenstaande man kan niet koken.
Bij de rekken van de kant-en-klare maaltijden - liefst dan nog bij de 1-persoonsmaaltijden - in de supermarkt dus kijken.
Of zoek ook eens in de snackbar.
Bijkomend voordeel aan daar een man opvissen:
Ben je zeker dat hij geen 2 uur verder woont.
(Wat op Tinder of online wel zo kan zijn.)
Ontopic: Als mijn man en ik ooit nog uit elkaar gaan, dan ga ik denk ik voor dating websites. Ik kom anders niet verder dan een enkele verdwaalde vrijgezelle schoolplein vader. Of inderdaad de supermarkt mannen
zondag 10 november 2019 om 09:06
Ik vind het nog steeds afschuwelijk. Bij iedereen. Begrijp het ook echt niet.valentinamaria schreef: ↑10-11-2019 01:17er zijn wel mannen die er geweldig uitzien met een baard, vind ik.
Jak...