Wie wil zijn meest afgrijselijke date ervaring kwijt?

16-08-2006 14:48 1523 berichten
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk komt dit niet uit het niets! Ik heb een date achter de rug!

Na lange tijd en rottige relatie ben ik weer aan het daten geslagen. Niet dat ik me op datingsites begeef (ben toch een beetje van de ouderwetse klik in real life)

Nu heb ik iemand ontmoet, mijn leeftijd en ziet er niet slecht uit. Heel spontane man en onze eerste gesprekken verliepen erg leuk en gezellig. Onze dates zijn beperkt gebleven tot uit etentjes, een dagje terassen en een paar keer dvdtje/eten bij hem thuis. Hij is nog niet bij mij thuis geweest, ten eerste omdat ik rustig aan wil doen en het prettig vind om te zeggen "ik ga maar eens op huis aan" en ik dus bepaal wanneer er een einde aan de date komt, en ten tweede omdat ik ergens vraagtekens bij zijn persoonlijkheid zet...

De eerste keer dat ik bij hem thuis kwam, was zijn moeder er. Hij woont niet meer thuis. Zij was daar in haar kloffie aan het poetsen en iets zei me dat dat vast niet de eerste keer was. Vast niets verkeerd mee, maar ik hou meer van onafhankelijke mannen die zelf hun zaakjes regelen. Hij werkt voornamelijk thuis en heeft overdag niet al te veel om handen (verneem ik aan zijn frequente online msn gedrag en bezoekjes aan de sportschool waar ie me over verteld).

Waar ik ook mijn vraagtekens bij zette, zijn moeder vertelde hem dat ze hem morgen ochtend kwam halen want ze moesten nog boodschappen doen en ze zou dan gelijk zijn was brengen. Hij heeft zelf een auto en ook een wasmachine (heb ik nagevraagd).

Hij is nogal materialistisch, en alhoewel ik zelf ook wel van leuke spullen hou vind ik het wat te ver gaan om daar een specifiek merk of bedrag aan te verbinden. Alles wat hij heeft is merk en duur, wat hij ook graag benadrukt. Dat vind ik een afknapper... En hij zit vol met grote verhalen. En ik zou het helemaal niet zo'n probleem vinden als ie door zo draven over wat voor'n voetbal tallent hij is, maar dit gaat vooral over geld en invloedrijke mensen, dat soort dingen. Hoe hij een vip behandeling daar en daar krijgt omdat hij vriendjes met die en die is en hoe goed ze hem dan wel niet behandelen (BORING)

Tijdens onze laatste DVD'tje bij hem thuis heeft zijn moeder hem wel 6 keer gebeld!:o waarbij ie constant eindigd met woorden als "dankjewel mamma" en "ik vind je lief" en "ik hou ook van jou" Ze gaan samen (alleen met zn 2tje) op vakantie en zijn moeder moest hem dus  bellen omdat ze vragen heeft (zijn verklaring toen ik opmerkte dat zijn moeder wel erg vaak belde). Er zaten ook allemaal van die Hallmark kaartjes aan de deur geplakt, weet je wel van die kaartjes als "je bent de allerliefste" en "ik hou zoveel van jou" dat soort dingen.  Dus ik denk vraag eens of ie nog niet helemaal los van zn ex is (beetje met humor) begint ie te lachen en zegt ie, nee joh, die zijn van mn moeder. ik denk dat ik het toch gezonder vond als ze nog van zn ex waren) De hele deur zat onder!

Opeens vindt ik het helemaal niet raar dat ie nog vrijgezel is... Deze kerel komt niet door de sollicitatieprocedure heen. Niet geschikt! Niet dat ik helemaal geweldig ben hoor! Heb ook zo mijn mankementen, maar jeetje!!!

Wie heeft er ook van die ervaringen? Dat die man die heel erg leuk leek, toch niet zo heel erg leuk was?
Niet van mezelf, maar van een vriendin, jaren geleden. Ze had een collega die helemaal hoteldebotel van haar was. Ze vond hem wel aardig maar meer ook niet. Na maanden proberen van zijn kant (op een acceptabele manier, niet creepy) dacht ze dat ze het toch een kans wilde geven toen hij haar uitnodigde bij hem thuis. Hij zou voor haar koken en hij benadrukte dat er geen enkele druk op zat, als zij het toch niks vond qua date, dan hield het daar gewoon op, no pressure.

Ze hadden aardig gegeten, niet heel fancy maar wel lekker. Wat haar betreft sprong er echt geen vonk over. Dat vond hij toch niet kunnen, bij nader inzien. Hij had recht op een afscheidskus op zijn minst want biefstuk. Toen ze daar duidelijk voor bedankte begon hij een bedrag te schreeuwen. Hij vond dat ze moest betalen voor het eten dan.

Ze is ijzig kalm langs hem heen gelopen toen hij tierend tussen de voordeur en haar ging staan met alle air die ze nog in haar had maar ze was flink overstuur, had die omslag niet verwacht bij hem.

De maandag erop ging ze met buikpijn naar haar werk maar het viel eigenlijk wel mee, hij negeerde haar straal ineens. Niks meer over van die aardige, relaxte gast die hij daarvoor was. Gelukkig is ze er dus niet ingetrapt, wie weet wat zo'n engbek had gedaan als ze wel een relatie met hem aangegaan was.

Dit is tweeëneenhalf decennium geleden, overigens. Als zoiets nu gebeurt dan zou er werk gemaakt van zijn, al dan niet op de werkvloer.
Meatlover schreef:
25-09-2019 07:09
Ja Brownietaart daar denk ik ook wel eens aan misschien heeft hij wel camera's in huis hangen. Een foto kan hij denk ik niet ongezien gemaakt hebben dan had hij zijn gsm in zijn hand moeten hebben. Die foto van zijn zogenaamde ex was duidelijk door hem gemaakt (doggystyle) dat moet zij geweten hebben dat hij die gemaakt heeft.
In doggystyle kun je dat prima doen zonder dat de ander dat weet. Mijn man had ook een vriend die dat soort foto's maakte van z'n scharrels tijdens de sex, zelfs filmpjes.

Wat ik überhaupt niet snap is dat hij dit naar jou stuurt. Waarom zou je willen zien dat hij seks heeft met een ander? Daar wordt toch niemand blij van? Daarnaast zou ik proberen of je in contact kan komen met die vriendin. Zo sneu dit voor die vrouw.
Meatlover schreef:
25-09-2019 00:04
Yep dat doe ik ook en voel me ook erg schuldig tegenover die arme vriendin van hem. Zo blij dat ik wel veilige seks gehad heb
dat doe ik altijd. Hij was hier niet zo blij mee en stuurde aan op zonder hij was volgens hem geholpen, maar gelukkig ging ik hier niet in mee. Wie weet bij hoeveel vrouwen hij dit doet.
Wat knipwerk helpt natuurlijk geen zier tegen geslachtsziekte, dus slim dat je het safe hebt gedaan. Hopelijk heeft hij jullie niet stiekem ook gefilmd...
You can never have too many hats, gloves and shoes
Soepbal schreef:
01-09-2019 18:06
Dit klinkt als de standaard smoes. Doen “wij vrouwen” dat ook niet? Vriendin laten opbellen met een smoes zodat je weg kan? (Heel laf natuurlijk niet daarom...)
Ja die heb ik vaker gehoord, heel laf inderdaad. En van die man vooral super aso dat hij niet eens voor zijn koffie betaalde!
Vriendgedumpt schreef:
25-09-2019 08:53
Wat erg dit! Ik zou die vriendin dit zeker op de een of andere manier laten weten. Wat een ontzettend klootzak.
Ja ik zou ook die vriendin een anonieme tip geven.
Suzan_1991 schreef:
25-09-2019 09:54
In doggystyle kun je dat prima doen zonder dat de ander dat weet. Mijn man had ook een vriend die dat soort foto's maakte van z'n scharrels tijdens de sex, zelfs filmpjes.

Wat ik überhaupt niet snap is dat hij dit naar jou stuurt. Waarom zou je willen zien dat hij seks heeft met een ander? Daar wordt toch niemand blij van? Daarnaast zou ik proberen of je in contact kan komen met die vriendin. Zo sneu dit voor die vrouw.
Zat die vriend van jouw man toevallig bij defensie?
Ik heb gelukkig geen doggystyle gedaan met hem hou zelf altijd graag de controle vooral in het begin. Nu hopen dat er geen verborgen camera's hingen daar.

Nadat ik steeds ongevraagd die dickpicks kreeg werd ik wat geirriteerd en zei ik eigenlijk sarcastisch bedoeld saai hoor heb je geen filmpje. Hier ging hij serieus op in en stuurde mij die foto van haar van bovenaf en het filmpje van haar onder de douche. Ik heb daarna aangegeven dat ik het belachelijk en totaal respectloos vond naar zijn 'ex'. Er kwam toen nog een lulverhaal dat zij heel open minded was en ze ook een open relatie hadden gehad en naar parenclubs gingen en dus wat niet weet wat niet deert. Daarna heb ik hem meteen geblokkeerd. Creep

Heb haar fb pagina gevonden daar zag ik foto's maar verder alles afgeschermd. Geen woonplaats of adres bekend dus kan niet even een anonieme brief sturen. Dit komt vast wel een keer uit hij woont in een dorp en ik ben vast niet de enige die hij thuis uitnodigd. Buren liepen gewoon buiten toen ik daar aankwam dus geen geheimzinnig gedoe anders had ik wel argwaan gekregen.
lotus77 schreef:
25-09-2019 09:39
Niet van mezelf, maar van een vriendin, jaren geleden. Ze had een collega die helemaal hoteldebotel van haar was. Ze vond hem wel aardig maar meer ook niet. Na maanden proberen van zijn kant (op een acceptabele manier, niet creepy) dacht ze dat ze het toch een kans wilde geven toen hij haar uitnodigde bij hem thuis. Hij zou voor haar koken en hij benadrukte dat er geen enkele druk op zat, als zij het toch niks vond qua date, dan hield het daar gewoon op, no pressure.

Ze hadden aardig gegeten, niet heel fancy maar wel lekker. Wat haar betreft sprong er echt geen vonk over. Dat vond hij toch niet kunnen, bij nader inzien. Hij had recht op een afscheidskus op zijn minst want biefstuk. Toen ze daar duidelijk voor bedankte begon hij een bedrag te schreeuwen. Hij vond dat ze moest betalen voor het eten dan.

Ze is ijzig kalm langs hem heen gelopen toen hij tierend tussen de voordeur en haar ging staan met alle air die ze nog in haar had maar ze was flink overstuur, had die omslag niet verwacht bij hem.

De maandag erop ging ze met buikpijn naar haar werk maar het viel eigenlijk wel mee, hij negeerde haar straal ineens. Niks meer over van die aardige, relaxte gast die hij daarvoor was. Gelukkig is ze er dus niet ingetrapt, wie weet wat zo'n engbek had gedaan als ze wel een relatie met hem aangegaan was.

Dit is tweeëneenhalf decennium geleden, overigens. Als zoiets nu gebeurt dan zou er werk gemaakt van zijn, al dan niet op de werkvloer.
Wat een engerd je vriendin mag blij zijn dat ze op tijd achter zijn ware aard kwam.

Er zou echt een soort van zwarte lijst moeten zijn van dit soort enge gasten zou een hoop leed en ellende kunnen voorkomen.
Meatlover schreef:
25-09-2019 11:30
Zat die vriend van jouw man toevallig bij defensie?
Ik heb gelukkig geen doggystyle gedaan met hem hou zelf altijd graag de controle vooral in het begin. Nu hopen dat er geen verborgen camera's hingen daar.

Nadat ik steeds ongevraagd die dickpicks kreeg werd ik wat geirriteerd en zei ik eigenlijk sarcastisch bedoeld saai hoor heb je geen filmpje. Hier ging hij serieus op in en stuurde mij die foto van haar van bovenaf en het filmpje van haar onder de douche. Ik heb daarna aangegeven dat ik het belachelijk en totaal respectloos vond naar zijn 'ex'. Er kwam toen nog een lulverhaal dat zij heel open minded was en ze ook een open relatie hadden gehad en naar parenclubs gingen en dus wat niet weet wat niet deert. Daarna heb ik hem meteen geblokkeerd. Creep

Heb haar fb pagina gevonden daar zag ik foto's maar verder alles afgeschermd. Geen woonplaats of adres bekend dus kan niet even een anonieme brief sturen. Dit komt vast wel een keer uit hij woont in een dorp en ik ben vast niet de enige die hij thuis uitnodigd. Buren liepen gewoon buiten toen ik daar aankwam dus geen geheimzinnig gedoe anders had ik wel argwaan gekregen.
Nee hij zat niet bij defensie, zou hij niet binnen komen ook. Je kan haar overigens toch ook op fb een berichtje sturen? Wel onder een andere naam uiteraard. Ze zal zo'n bericht natuurlijk wel raar vinden, maar je kunt haar gewoon het bewijs sturen. Dat ze openminded is, is natuurlijk een lulverhaal en of ze dat nu wel of niet is, heeft hier niets mee te maken. Als hij vindt dat ze het niet hoeft te weten, zal ze het waarschijnlijk echt niet leuk vinden. Straks stuurt hij het naar de verkeerde en staat ze overal op internet met alle gevolgen van dien.
Meatlover schreef:
25-09-2019 11:35
Wat een engerd je vriendin mag blij zijn dat ze op tijd achter zijn ware aard kwam.

Er zou echt een soort van zwarte lijst moeten zijn van dit soort enge gasten zou een hoop leed en ellende kunnen voorkomen.
Ik vind ook dat er een zwarte lijst moet komen. Teveel creeps die vrouwen verschrikkelijk behandelen. Aanleggen dan maar?
Vriendgedumpt schreef:
25-09-2019 15:39
Ik vind ook dat er een zwarte lijst moet komen. Teveel creeps die vrouwen verschrikkelijk behandelen. Aanleggen dan maar?
Nou ik noem geen namen maar mocht iemand denken een hele leuke date aan de haak geslagen te hebben (ik had hem via Lexa) die bij defensie (marine) werkt en twijfelen of het degene is van mijn horrordate. Stuur mij maar een pb mocht het diegene zijn van mijn verhaal dan zeg ik het je.
Heb gelukkig nooit met die man gedate, want tijdens mijn gesprekken met hem gingen er al alarmbellen rinkelen.

Ik kende hem via via en hij nam contact met mij op dmv een smoes om een gezamenlijke kennis ergens mee te verrassen. Ik geloofde dat.

Na een tijdje kletsen begon hij mij te versieren, en in eerste instantie vond ik dat nog wel leuk.

Vervolgens ging hij elke dag bellen en las mijn horoscoop voor. Elke dag. :-?
Hij begon boos te worden als ik niet kon opnemen en jaloers als ik bij vrienden was.
Ging me foto’s sturen van zijn kinderen en zag in mij de nieuwe moeder.. O_O
Daarna vertelde hij dat hij de duivel had gezien. En als klap op de vuurpijl, kwam ik zelf achter zn “ strafblad” nadat ik hem had gegoogled Nav iets dat hij zei.

Snel afscheid genomen. Hij probeert nog wel eens contact te zoeken. Ik negeer hem volledig. Toedeledoki.
Dat hij de duivel had gezien zal wel kloppen. Duivelsgebroed is het, zulk soort mannen (6)
Na heerlijk genoten te hebben van iedereen zijn/haar verhaal wil ik ook mijn verhalen delen.

Het was net uit met mijn ex en ik zat behoorlijk in de put, ik besloot toen als afleiding tinder te downloaden.
Leuke virtual gesprekken met een jongen gehad en wilde wel samen op date. De desbetreffende jongen zag er goed uit en was ook nog eens gevat.
Mijn moeder was de avond van de date ziek (niet iets heftigs hoor, gewoon koorts) (woonde ook nog thuis en vaderlief was niet thuis) en had al gemeld aan date dat ik niet al te lang kon blijven, zodat ik ook nog voor mijn moeder kon zorgen.

Ik laat weten hoe ik eruit zie, en wacht netjes op de date. Op een gegeven moment zie ik iemand op mij aflopen. Ik moest even wrijven met mijn ogen, denk ik, want deze jongen leek totaaaaal niet op mijn oorspronkelijke verwachting van date.

Maar goed, ook weer lullig om hem dan meteen af te wimpelen, want uiterlijk is niet alles natuurlijk. We gingen naar een pub toe en hadden wel gezellige gesprekken, alleen was hij veel te handtastelijk en was iets te gewillig met alles. Ik kan er sowieso niet goed tegen als een jongen mij al op date nr 1 ,of überhaupt zonder dat ik het wil, in mijn bovenbeen knijpt en eroverheen wrijft.
Ik haalde zijn hand weg en zei dat ik liever niet had dat hij mij daar aanraakte. Verontschuldigde zich en alles was weer prima.

Na een drankje wilde hij nog de stad zien en tijdens de wandeling vond meneer het nodig om zijn arm om mijn heup te slaan. Ik sloeg letterlijk mijn arm om een lantaarnpaal en draaide daar omheen, zodat ik van hem af was en zei dat ik weer liever niet had dat hij dat deed. Deze keer was hij niet meer zo vriendelijk en zei dat ik zeurde.
Gelukkig waren we vlakbij het treinstation en zei ik dat ik mijn moeder moest verzorgen.

Bij het treinstation wilde hij nog een afscheidskus... Ik sloeg het aanbod af en zei dat ik liever het hierbij wilde laten. Volgens mij begreep hij het niet helemaal, want hij liep vrolijk naar zijn eigen trein.

Ik kwam thuis en ik heb niet meer op mijn telefoon gekeken.

De volgende ochtend was ik overal op geblokkeerd en zag ik ergens tussen mijn facebook verzoekberichten: ''Je bent echt een enorme bitch, jammer''

Bleek dus dat hij via Whatsapp een x aantal appjes had gestuurd en boos werd, aangezien ik niet had gereageerd.
iertjepiertje wijzigde dit bericht op 27-09-2019 15:57
0.71% gewijzigd
Ook een hele leuke jongen ontmoet via tinder ( verschrikkelijke app zeg)
Super knappe gast, Brits, was wie hij zei dat hij was.

Super gezellige date gehad, echt niks om te klagen.

Alleen was hij opeens drie weken verdwenen van de aardbol. Na enig wat graven, kwam ik erachter dat de meneer een relatie van 5 jaar had en drie weken op vakantie was met zijn vriendin..

Er kwam geen tweede date meer ;)
Oh ja! Ook nog een gezellige date gehad met een leuke jongen.
Alleen toen hij mij zoende, leek het wel alsof mijn mond weggedrukt moest worden of zo. Het deed echt enorm veel pijn.

Ook geen tweede date mee gehad natuurlijk.

Hij voelde achteraf gezien de klik ook niet echt.
Jaren geleden toen ik vrijgezel was kwam ik op Instagram in contact met een kennis van een kennis toentertijd.
En het leek heel goed te klikken, totdat hij constant begon te appen.
En ik ben niet iemand die altijd meteen reageert.
Had die dag gewerkt, hele drukke dag dus had nog niet terug geappt.
Keek op Instagram, had hij mij ontvolgd en een foto van mij ge-repost met de tekst : dit doe ik met tyfus hoeren.

Ik heb dat maar genegeerd.

Later op de avond nog een appje dat hij de volgende dag wel even langs zou komen want niemand kon op deze manier met hem fucken.

Voor de duidelijkheid, ik heb hem nooit in het echt ontmoet en ik ben uiteraard heel blij dat hij zijn ware aard heeft laten zien voordat ik hem zou ontmoeten!
@libra;

O_O

Wat een engerd!
WoW Libra, wat een griezel!

Doet mij denken aan een date die mij ooit voor h*er uitmaakte op een vol terras in de stad. Ik wilde niks van hem, en hij zag mij wel zitten...maar kon niet tegen de afwijzing. Gelukkig liet hij ook snel zijn ware aard zien :P
Voor iedereen een groene tuin
Nog niet zo lang geleden een date gehad met een man uit het oostblok. Toen ik hem aan zag komen lopen betwijfelde ik of er een klik zou zijn maar hij zag er zo aandoenlijk uit dat ik het een kans wilde geven.

Hij had een bosje rozen bij zich wat ik maar voor het gemak in een hoekje van mijn tas stopte want we gingen wat drinken en tja, geen vaas bij de hand :D

Zijn engels haperde wat dus het gesprek liep niet altijd even soepel. Ons gesprek werd af en toe onderbroken doordat hij af en toe een e-sigaret opstak waarbij hij dan even schuin achter me ging staan op het terras.

Op een gegeven moment vertelde hij me dat hij me wat wilde vragen maar dat het makkelijker voor hem zou zijn wanneer hij me dat appte, dan kon ik er even over denken terwijl hij weer even een e-sigaret opstak. Hij stond weer achter me te paffen en ik las zijn bericht. Hij appte me dat hij zijn ogen maar niet van mijn borsten kon afhouden en of ik hem echt niet mee naar huis wilde nemen.

Toen hij weer ging zitten vertelde ik hem dat dit er helaas niet in zat. Ik heb hem weer naar de trein gebracht en gedag gezwaaid. Hij heeft me nog een paar keer geappt, dronken vermoed ik, gezien de wartaal. Ik krijg op een of andere manier een beetje medelijden in dit soort situaties of is dat raar
Wat een creep Margootje o_o
Voor iedereen een groene tuin
Tvp
Tvp en hoop op nieuwe verhalen 😄
Best tijdje terug met een man uit Woerden. Waarom ik dat nog weet...
Echt iedere zin, ieder woord, iedere ademhaling ging over seks. En dan in de meest vreselijke bewoordingen.
Hij had mij op de dating site gevonden op de zoekterm sensueel. Okay
Hij ging graag met zijn ex naar paren clubs. Met beschrijvingen waarbij de woorden ‘ ik mag graag aan een grote tiet zuigen’ in mijn geheugen zijn blijven hangen.
Hij was goed geschoren van onder.
Ik had een stel goede poten en een lekker bos hout voor de deur
Hij hield wel van een lekkere stoeipartij.

Ik zat echt sprakeloos met mijn glas rosé te luisteren en ben snel vertrokken.
Hij bood nog aan mij thuis te brengen in zijn Auto. NOT
Ik heb best veel gedate en hele leuke mannen ontmoet. Het waren altijd mannen waarmee ik al langer had ge-appt voordat ik ze ging ontmoeten.

De mannen met wie ik heel snel afsprak, gebeurde niet vaak maar als het gebeurde was het altijd op initiatief van hen, en waren nooit succesvol. Ik herinner me nog een man die wat jonger was dan ik. Hij rookte, en ik had hem al gezegd dat ik daar niet van hield. Hij wilde toch graag afspreken en toen ik me een avondje verveelde, heb ik met hem afgesproken.

Ik zag al direct dat het geen type voor mij was maar ik probeerde gewoon gezellig te zijn, totdat hij vertelde dat hij de hond van zijn ex vriendin had mishandeld. Dat beestje had in huis gepoept toen ze afwezig waren en toen ze terugkwamen (was niet eens zijn huis maar die van zijn ex vriendin) toen heeft hij dat beestje zo hard geslagen dat die van angst zijn urine liet lopen. Ik vond dat zo walgelijk dat ik snel naar huis wilde. Hij liep een stuk mee naar buiten en begon direct een shaggie te draaien en stak deze op, wilde me ook zoenen, maar ik trok net op tijd mijn hoofd weg.
Tvp

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven