2009, ons jaar!

18-03-2009 18:07 3737 berichten
Alle reacties Link kopieren
na bijna 13500 reacties in ons oude topic, moest er ruimte gemaakt worden voor een nieuwe! Ellein , tnx voor het mooie topic wat je hebt geopend. We hebben een mooi jaar met elkaar gedeeld en gaan in 2009 hier gezellig mee verder.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009

mama uitger j/m opmerkingen Missc18 aug ? VERLOF! Gorgi 2 jan 13 aug 20 weken echo Rossia1 feb 18 aug vlos 21, sept 20 wkn echoWIE VOLGT?

naam start NOD opmerkingen Floortjejan 0816 aug Ann

het oude topic kun je hier teruglezen
nee klopt...kan me Teddyman nog goed voor de geest halen met zijn griep van een tijdje terug.

Schat, mag ik een kopje thee? Lief, wil je me even een beschuitje brengen? Oh oh oh, wil je alsjeblieft het bad even aanzetten?
hehehehehe ik moet echt heel erg lachen nu. Laat onze mannen dit maar niet lezen
ik ga eens even koken. eigenlijk nog geen honger, maar tis al 8 uur zie ik net
ik heb al gegeten, manlief moest immers weg. Risotto met zalm en venkel jammie was erg lekker! Maareh kook ze en eet smakelijk!
mijn wraps staan in de oven
Meiden, heb nog niet bijgelezen want al de hele dag handen vol aan uk en nu bezoek, maar het gaat beter hier hoor! Wlde ik jullie even snel laten weten. Urine was schoon!! HOERA!!! Volgende week weer laten nakijken en in de tussentijd de temp goed in de gaten houden. Vooralsnog geen zorgen!

Kleintje heeft het moeilijk met gisteren volgens mij. Ze slaapt alleen bij mij op schoot met mijn pink in haar mond. Zodra ik even beweeg of haar neerleg is het wakker worden en klaaglijk huilen. Bij mij op schoot is het lachen en blij zijn! Dus ik geef er nu gewoon aan toe en laat haar lekker bij me zijn. Maar vandaar de stilte van vandaag!!

Hoop morgen weer gewoon bij te lezen. Heb me nu beperkt tot de berichten van Jobje. Heel blij te lezen dat je weer wat positiever bent. Maar o wat lijkt het me moeilijk, deze situatie waar je in zit!! Ik denk dat ik van de weeromstuit meteen minder leven zou voelen.... ik hoop dat je je nog steeds wel rustig voelt!!

Tot morgen allemaal!!
Hee meiden,

Ik heb even de berichtjes van Jobje en Michigan gelezen. Gelukkig ziet het er voor Michigan heel positief uit en voor Jobje alweer iets positiever. Dikke voor jullie allebei!

Ik heb iets minder goed nieuws.... ik heb een flinke borstontsteking. Ik had toch verteld dat mijn linkerborst gevoelig was de laatste tijd? Vanochtend zag ik wat rode vlekken en deed het iets meer pijn maar het leek alsof mijn bh verkeerd had gezeten. Dus wij op naar het terras. Daar begon ik ineens in de zon te rillen enzo. Ik kreeg ook erge pijn in mijn borst. Op een gegeven moment zijn we naar huis gegaan, ik voelde me zooo ellendig! Temp opgenomen: 39.5! Ineens zag ik ook dat mijn borst helemaal rood was. Dus de huisarts gebeld. Kon nog even tussendoor langskomen. Comclusie: flinke borstontsteking. Ik heb nu antibiotica gekregen. Net nog even temp opgenomen: 40.2... Ik had hoofdpijn, was misselijk etc etc. Nu lijkt het iets beter te gaan, al voel ik me flink beroerd. Ik moet nu een week rust houden en antibiotica slikken. Voeden ging net voor geen meter en ik ben bang dat ik straks moet stoppen met bv. Dat wil ik niet! Voor vanavond hebben we een flesje uit de vriezer gehaald en ga ik kolven.

Teddy, na hoeveel dagen voelde jij je weer iets beter???

Oef, ik ga weer plat want voel me niet goed.
Vera he gatsie dat is ook niet leuk zeg. Bah het is wel de week met rot nieuws zeg.

Ik hoop dat de anti-biotica snel aanslaat (meestal wel) en dat je dan jezelf snel beter voelt.

Niet stoppen nu met de bv hoor, als de melk achterblijft dan is dat juist een voedingsbodem voor bacterien en kan het alleen maar langer duren...

Rust uit en ik hoop dat je snel hersteld.

X Floortje
oh vera ik weet precies hoe jij je voelt. Bij mij sloeg de antibiotica meteen goed aan. Ik voelde me de dag erna alweer een stuk beter. De koorts was gezakt en dat scheelt een heel stuk! Maar neem rust. Slaap, hang of lig...maar dat werkt het beste.

Probeer inderdaad wel te kolven. Zorg dat je borsten goed leeg zijn. Na een dag of 3 was ik weer helemaal back on track. Maak je geen zorgen over het stoppen. Als je gewoon kolft, ook al is het maar een beetje, blijft je productie op peil en kun je gewoon doorgaan met voeden hoor. Sterkte!

Michigan wat fijn dat de urine schoon was. En houdt je kleintje maar lekker op schoot hoor. dicht bij mama is het het veiligst.
waarom is er nou niets leuks op tv, verveel me suf
xfactor is erop floortje! erg leuk. vooral met de laptop erbij en het xfactor topic
ik hou niet zo van x-factor.....
misschien kun je ook meedoen aan pim-pam-pet op het overige pijler. Zeer verslavend....
Ben ook niet zo van x-factor en verveel me ook.....
heb nog een flesje rose staan...
hmmm...lekker!!!!!! Als je hem open trekt, drink er dan ook eentje voor mij!!! Ik heb hier nog een flesje rose zonder alcohol staan, maar das lang niet zo lekker...

owja Floor, ik woon in 'de parel van het zuiden' als dat je wat zegt
*proost*
Is het een lekker roseetje, Teddy?

Ik ben de website van mini maar even gaan bijwerken, was er al beschamend lang niet meer geweest...
heerlijk!

oh mogen wij ook op de site kijken??

ik heb slechts 5 schermen tegelijk open staan dus daar kan er nog wel 1 bij
ehmm eh nee ik weet niet waar de parel van het zuiden is...?

ja ben ook benieuwd naar site OGG!

ik heb glaasje wit maar smaakt me niet zo goed op een of andere manier, zou ook aan grote hoeveelheid paaseieren kunnen liggen die ik al op heb...
Hmmm.... zou op zich best mogen, maar er staan ook een aantal foto's op van mijn familie en ik vind dat ik ivm hun privacy eerst aan hun moet vragen of zij het goed vinden als andere mensen hun foto's kunnen zien...(zit ook een wachtwoord op de site, zodat onbekenden er niet zomaar op kunnen) Dus sorry...
jammer..

nog meer hints tav parel van het zuiden?
oh heb het al gevonden. Ik woonde in de buurt van de hoofdstad van brabant, ben daar opgegroeid
pfff zo'n laptop op schoot is best wel warm
Floor, bij paaseieren (als ze tenminste van chocola zijn) smaakt rode wijn het lekkerst! De parel van het zuiden is waar AZ vanavond geen kampioen gaat worden... ! (anders komt OGG-vriend nl. niet zo vrolijk thuis...)

Ohh...had jullie best graag de site willen laten zien, want er staan echt heel leuke foto's op, maar ik weet dat er wat mensen zijn van de familie die het al niet zo tof vonden dat ik foto's van mini op internet zou zetten...zijn geloof ik bang voor rare mensen die er rare dingen mee doen...denk dat die het dus niet op prijs stellen als andere mensen er dan op kunnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven