Napraattopic deel 121

12-11-2019 16:32 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Solomio schreef:
13-11-2019 07:00
Jullie?
Ik deed toen nog niet mee hè. Ik dacht dat Napraat een zuur topic zou worden.

Vooruitziende blik :lol:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wat leuk om de eerste napraat nog een keertje te zien. En sommige forummers die al lang weg zijn of voor mij onherkenbaar forummen nu:
Stora, zo grappig. Scamp ook. En natuurlijk MissInuendo :P

En om mijn oude nick er ook nog tussen te zien staan.
Nouschi schreef:
13-11-2019 06:52
Niet als kletstopic! Echt om na te praten. Een aantal hadden eigen kletstopics.
Volgens mij was één van de eerste posts van jou in Napraat 1 dat de oude Napraat toch wel het leukste kletstopic was en vond je het gezellig dat er weer een Napraattopic was.

Watskebeurt?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Nouschi schreef:
13-11-2019 08:27
Vooruitziende blik :lol:
Mensenkennis.

David Dunning
Solomio schreef:
13-11-2019 08:34
Volgens mij was één van de eerste posts van jou in Napraat 1 dat de oude Napraat toch wel het leukste kletstopic was en vond je het gezellig dat er weer een Napraattopic was.

Watskebeurt?

Stond wel een smiley achter hè.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
13-11-2019 08:38
Stond wel een smiley achter hè.
Nog erger. :biggrin:

David Dunning
:french:
Such fun!1
himalaya schreef:
12-11-2019 23:39
Dus omdat mensen met diagnoses strooien in de reacties terwijl een TO alleen om ervaringen vraagt, wordt een heel topic verwijderd? Dat is lullig..

En lui.
Dan verwijder je de betreffende posts, niet het hele topic.
User was niet nieuw trouwens, integendeel.
Was de LSD in de aanbieding vannacht? Dat Dusty topic.. ik probeerde de OP te lezen maar nu heb ik hoofdpijn :@@:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Malagueña schreef:
13-11-2019 09:41
Was de LSD in de aanbieding vannacht? Dat Dusty topic.. ik probeerde de OP te lezen maar nu heb ik hoofdpijn :@@:
Ik kom er net vandaan en heb ook even geloept, maar wat een rare verhalen...
ModeratorViva schreef:
12-11-2019 21:53
We zullen er nog eens naar kijken!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

De overdreven en onterechte ban van 24 uur van boannan zit er al bijna op hé..
Malagueña schreef:
Krullen doen rare dingen met een mens.

David Dunning
Solomio schreef:
13-11-2019 09:49
Nou ja zeg..... >:-(
Ik vind het vooral trieste verhalen. Het zou mooi zijn als ze de boel nu op de rails heeft, maar gezien dat vage Dusty-plan, vrees ik dat ze er nog lang niet is.
Malagueña schreef:
Ze was eerst onzeker. Maar is nu gegroeid en nu voelen alle mannen overal waar ze komt zich tot haar aangetrokken :proud:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Solomio schreef:
Tssss
Solomio schreef:

Fijn, eindelijk een verklaring / excuus waarom dingen niet lopen in mijn leven, waarom ik maar niet functioneer. Ligt gewoon aan mijn krullen! Ga ze gelijk gladstrijken. Dat kan toch wel gewoon met een strijkijzer?
Woehahaha, dat Sinterklaas-topic! Niet naar de lokale intocht kunnen omdat die met de boot is, terwijl Sint met de trein zou komen. Anders valt kind van zijn geloof...
Maud*de*Braose schreef:
13-11-2019 10:52
Fijn, eindelijk een verklaring / excuus waarom dingen niet lopen in mijn leven, waarom ik maar niet functioneer. Ligt gewoon aan mijn krullen! Ga ze gelijk gladstrijken. Dat kan toch wel gewoon met een strijkijzer?
Wij hebben allemaal steil haar en gaan probleemloos door het leven.

Ik heb niet voor alle zekerheid even opgezocht of het toch niet 'stijl' moest zijn. Of mss wel.

David Dunning
Maud*de*Braose schreef:
13-11-2019 10:52
Ja joh, lekker op de heetste stand. En dan die lucht van verschroeide haren, heerlijk. Ben je daarna kaal, maar zijn wel al je problemen opgelost :rofl:
Oh wauw.... Ik krijg een officiële waarschuwing omdat ik off topic reageer in het topic Squirten. Ik wijs TO erop dat zijn Nederlands nogal beroerd is en geef inhoudelijk aan dat hij vooral door moet gaan met oefenen.
En DAAR krijg ik een waarschuwing voor? Haal het halve forum maar leeg dan, in ieder topic staan genoeg niet-inhoudelijke reacties.
SilverShadow schreef:
13-11-2019 11:00
Oh wauw.... Ik krijg een officiële waarschuwing omdat ik off topic reageer in het topic Squirten. Ik wijs TO erop dat zijn Nederlands nogal beroerd is en geef inhoudelijk aan dat hij vooral door moet gaan met oefenen.
En DAAR krijg ik een waarschuwing voor? Haal het halve forum maar leeg dan, in ieder topic staan genoeg niet-inhoudelijke reacties.
Vast gestaft door een sneeuwvlokje met lange tenen. Pfffff, het wordt hier steeds kinderachtiger.
Solomio schreef:
13-11-2019 10:56
Wij hebben allemaal steil haar en gaan probleemloos door het leven.

Ik heb niet voor alle zekerheid even opgezocht of het toch niet 'stijl' moest zijn. Of mss wel.
Ik vond jouw altijd al zo'n zondagskind. Nu begrijp ik ook waarom.
Phineas schreef:
13-11-2019 10:59
Ja joh, lekker op de heetste stand. En dan die lucht van verschroeide haren, heerlijk. Ben je daarna kaal, maar zijn wel al je problemen opgelost :rofl:

Kaal staat misschien wel heel mooi. Het nieuwe cool voor dames van middelbare leeftijd.
Phineas schreef:
13-11-2019 10:55
Woehahaha, dat Sinterklaas-topic! Niet naar de lokale intocht kunnen omdat die met de boot is, terwijl Sint met de trein zou komen. Anders valt kind van zijn geloof...
Dat kan niet echt zijn :rofl:
Geen bijzonderheden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven