Napraattopic deel 121

12-11-2019 16:32 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
the_Wicked_Witch schreef:
13-11-2019 12:35
Het is gewoonweg onbeschoft. Wat een zooitje maken ze ervan.
Daar worden ze op uitgekozen denk ik. Geen weerwoord hebben. Braaf doen wat je is opgedragen.

1. Verplaats het naar Napraat want dan staat het niet meer in het Modtopic(als het er niet staat bestaat het niet)
2. Wis de post(als het er niet staat bestaat het niet)
3. Post dat er een mail moet worden gestuurd(die hoeven ze dan niet te beantwoorden want mails komen 9 van de 10 keer niet aan)
4. Snoer de forummers de mond door te dreigen dat er maatregelen worden genomen als ze offtopic berichten plaatsen in het Modtopic
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Solomio schreef:
13-11-2019 13:28
Dat is zo'n stukje traditie wat gewoon verdwenen is. Niemand over gehoord.
Precies. Je hoort nou nooit een blokkeerfries zeuren over de roe of over de zak waarmee stoute kindertjes naar Spanje werden gebracht. Terwijl dat toch ook mooie tradities zijn die ons door die buitenlanders zijn afgepakt.
charlottew88 schreef:
13-11-2019 13:44
Daar worden ze op uitgekozen denk ik. Geen weerwoord hebben. Braaf doen wat je is opgedragen.

1. Verplaats het naar Napraat want dan staat het niet meer in het Modtopic(als het er niet staat bestaat het niet)
2. Wis de post(als het er niet staat bestaat het niet)
3. Post dat er een mail moet worden gestuurd(die hoeven ze dan niet te beantwoorden want mails komen 9 van de 10 keer niet aan)
4. Snoer de forummers de mond door te dreigen dat er maatregelen worden genomen als ze offtopic berichten plaatsen in het Modtopic
Mag je hier wel off-topic regaren? #verward
Hoe komt het eigenlijk dat die vent met die enorme hengel (naar eigen zeggen) hier al jaren ongestoord kan vissen? Is dat een gedoogforummer of zo?
Hij post alleen maar op de sekspijler en in werkelijk ELKE post moet hij laten doorschemeren wat een dekhengst hij is.
Ik vond het eerst nog wel vermakelijk maar het begint me eerlijk gezegd enorm te irriteren. Ben ik echt de enige die zich daaraan stoort?
RikM schreef:
13-11-2019 14:56
Hoe komt het eigenlijk dat die vent met die enorme hengel (naar eigen zeggen) hier al jaren ongestoord kan vissen? Is dat een gedoogforummer of zo?
Hij post alleen maar op de sekspijler en in werkelijk ELKE post moet hij laten doorschemeren wat een dekhengst hij is.
Ik vond het eerst nog wel vermakelijk maar het begint me eerlijk gezegd enorm te irriteren. Ben ik echt de enige die zich daaraan stoort?
Wie?
Geen bijzonderheden
RikM schreef:
Wie?
RikM schreef:
Ik stoor mij er nooit aan.
Lach erom en sja....hij is belg, hè 8-)
RikM schreef:
Charles?
Ik kom nooit op die pijler gelukkig.
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
13-11-2019 15:14
Ik kom nooit op die pijler gelukkig.
Ik ook niet, viespeukerij daar.
Ik geeft het toe, viespeuk van de ergste soort ben ik :rofl:
broekrok schreef:
13-11-2019 15:16
Ik geeft het toe, viespeuk van de ergste soort ben ik :rofl:
Omg 😱
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
13-11-2019 15:19
Omg 😱

Ik heb haar gelijk onder de negeer gedaan. :(
Star² schreef:
13-11-2019 12:35
Ik ook. Prima trouwens topics over Sinterklaas. Maar waar ik ontzettend slecht tegen kan is dat waarom lieg je tegen je kind gegil. Flikker op.
Oh ik ook! Wat een gezeik zeg.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
broekrok schreef:
13-11-2019 15:08
Ik stoor mij er nooit aan.
Lach erom en sja....hij is belg, hè 8-)

O ik dacht Feyenoorder.
Maud*de*Braose schreef:
13-11-2019 15:21
Ik heb haar gelijk onder de negeer gedaan. :(
Ik lach er wel om. Ik vind het trouwens jammer dat onze Willempie niet meer post.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
RikM schreef:

Erg irritant inderdaad. Het meest storende vind ik wel dat het zo voor de hand liggend gehengel/gejengel is dat je alleen maar kan denken dat dit werkt op basis van de aanname dat vrouwen hier zwakzinnige zaadvragende glijmiddelen zijn. Het is dus aanmatigend voor vrouwen en stigmatiserend voor mannen.

Natuurlijk is negeren ook een optie, maar ergens vind ik het toch irritant om iedere keer geconfronteerd te worden met die tekstuele paardenlul die er telkens weer in gegooid wordt.
bethweeter schreef:
13-11-2019 13:53
Precies. Je hoort nou nooit een blokkeerfries zeuren over de roe of over de zak waarmee stoute kindertjes naar Spanje werden gebracht. Terwijl dat toch ook mooie tradities zijn die ons door die buitenlanders zijn afgepakt.
En het afschaffen van de roe en de zak naar Spanje hebben ervoor gezorgd dat de jeugd van tegenwoordig voor niemand meer respect heeft.
Dus.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Star² schreef:
13-11-2019 15:29
O ik dacht Feyenoorder.
Die is denk ik wel de nummer 1.
RikM schreef:
Ik heb het beeld bij hem van de rijstkokerschudder van de Jostiband.
Sudrì schreef:
13-11-2019 15:46
:rofl:
Er zijn denk ik echt mensen die ingaan op dat gehengel. Ik vind dat verbazingwekkend, maar dat is wellicht ook uit jaloezie, want niemand hengelt ooit naar mij.
Als het enige talent dat je bezit een groot geslachtsdeel is, is dat ook best sneu.
Solomio schreef:
13-11-2019 15:43
En het afschaffen van de roe en de zak naar Spanje hebben ervoor gezorgd dat de jeugd van tegenwoordig voor niemand meer respect heeft.
Dus.
:whistle:
Geen bijzonderheden
Sudrì schreef:
13-11-2019 15:46
:rofl: :HA:
Voor iedereen een groene tuin
SilverShadow schreef:
13-11-2019 14:44
Mag je hier wel off-topic regaren? #verward

Weet ik inmiddels niet meer. Mods wegen zijn ondoorgrondelijk.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven