Napraattopic deel 121
dinsdag 12 november 2019 om 16:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 13 november 2019 om 08:27

woensdag 13 november 2019 om 08:34
Volgens mij was één van de eerste posts van jou in Napraat 1 dat de oude Napraat toch wel het leukste kletstopic was en vond je het gezellig dat er weer een Napraattopic was.
Watskebeurt?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
woensdag 13 november 2019 om 08:38
Stond wel een smiley achter hè.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

woensdag 13 november 2019 om 09:16

woensdag 13 november 2019 om 09:47
ModeratorViva schreef: ↑12-11-2019 21:53We zullen er nog eens naar kijken!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
De overdreven en onterechte ban van 24 uur van boannan zit er al bijna op hé..
woensdag 13 november 2019 om 09:49

woensdag 13 november 2019 om 10:01
Ze was eerst onzeker. Maar is nu gegroeid en nu voelen alle mannen overal waar ze komt zich tot haar aangetrokken

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

woensdag 13 november 2019 om 10:52

woensdag 13 november 2019 om 10:56
Wij hebben allemaal steil haar en gaan probleemloos door het leven.Maud*de*Braose schreef: ↑13-11-2019 10:52Fijn, eindelijk een verklaring / excuus waarom dingen niet lopen in mijn leven, waarom ik maar niet functioneer. Ligt gewoon aan mijn krullen! Ga ze gelijk gladstrijken. Dat kan toch wel gewoon met een strijkijzer?
Ik heb niet voor alle zekerheid even opgezocht of het toch niet 'stijl' moest zijn. Of mss wel.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

woensdag 13 november 2019 om 10:59
Ja joh, lekker op de heetste stand. En dan die lucht van verschroeide haren, heerlijk. Ben je daarna kaal, maar zijn wel al je problemen opgelostMaud*de*Braose schreef: ↑13-11-2019 10:52Fijn, eindelijk een verklaring / excuus waarom dingen niet lopen in mijn leven, waarom ik maar niet functioneer. Ligt gewoon aan mijn krullen! Ga ze gelijk gladstrijken. Dat kan toch wel gewoon met een strijkijzer?

woensdag 13 november 2019 om 11:00
Oh wauw.... Ik krijg een officiële waarschuwing omdat ik off topic reageer in het topic Squirten. Ik wijs TO erop dat zijn Nederlands nogal beroerd is en geef inhoudelijk aan dat hij vooral door moet gaan met oefenen.
En DAAR krijg ik een waarschuwing voor? Haal het halve forum maar leeg dan, in ieder topic staan genoeg niet-inhoudelijke reacties.
En DAAR krijg ik een waarschuwing voor? Haal het halve forum maar leeg dan, in ieder topic staan genoeg niet-inhoudelijke reacties.

woensdag 13 november 2019 om 11:02
Vast gestaft door een sneeuwvlokje met lange tenen. Pfffff, het wordt hier steeds kinderachtiger.SilverShadow schreef: ↑13-11-2019 11:00Oh wauw.... Ik krijg een officiële waarschuwing omdat ik off topic reageer in het topic Squirten. Ik wijs TO erop dat zijn Nederlands nogal beroerd is en geef inhoudelijk aan dat hij vooral door moet gaan met oefenen.

woensdag 13 november 2019 om 11:03

woensdag 13 november 2019 om 11:04
woensdag 13 november 2019 om 11:05