Napraattopic deel 121

12-11-2019 16:32 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Sudrì schreef:
18-11-2019 18:33
Nog niet dik genoeg.
:wtf:
Life is short. Eat dessert first.
Het avondeten was bedoeld als soep van pastinaak, maar bleek een enorme inschattingsfout. Was vies, dus werd brood.

Meestal als ik maar wat aanmodder is het lekker, dit was goor.
Sudrì schreef:
18-11-2019 18:33
Nog niet dik genoeg.
Ik stuur wel wat van onze sneeuw door. We hebben genoeg dus kunnen een cm of 5 wel missen hier.
doornroosje9 schreef:
18-11-2019 18:35
:wtf:
Sorry, jij moet echt onder al die dommies lijden.
Die van mij gaf zo'n tien jaar geleden met veel hangen en wurgen een formulier voor een test, nadat mijn ex vreemd was gegaan, in ieder geval met tenminste één prostituee onveilig. Achteraf stonden niet alle toch relevante soa's aangekruisd, kwam ik later achter. Gelukkig heeft mijn lichaam de boel zonder veel schade zelf opgeruimd, maar :facepalm: naast mijn ex had ik ook zin om die huisarts eens flink de waarheid te vertellen. Dus ja, huisartsen en soa-testen, dat is een beetje een dingetje blijkbaar.

Oh en waarom zou je peperplanten drogen in plaats van de pepers? Wat moet je in hemelsnaam met gedroogde bladeren van peperplanten?
Malinois schreef:
18-11-2019 18:35
Het avondeten was bedoeld als soep van pastinaak, maar bleek een enorme inschattingsfout. Was vies, dus werd brood.

Meestal als ik maar wat aanmodder is het lekker, dit was goor.
Ik heb herfstminestrone met witte bonen en brood met zoute boter. MMmmmmm, goed gelukt.
Sudrì schreef:
18-11-2019 18:38
Ik heb herfstminestrone met witte bonen en brood met zoute boter. MMmmmmm, goed gelukt.
En op de juiste locatie?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Calypso- schreef:
18-11-2019 17:42
:HA:

Ik moet zeggen dat ze behoorlijk leuk oud worden allemaal .
Beter dan de fans in ieder geval. Op de FB-groep is het gejengel om zitplaatsen al losgebarsten :rofl:
Oudblond schreef:
18-11-2019 18:45
En op de juiste locatie?
Ja, gewoon thuis :D
Sudrì schreef:
18-11-2019 18:34
Mooi vooroordeel.
Maar gewoon weigeren vanuit je eigen veroordelen vond ik echt zo debiel. Maar ja, enige huisarts.
Ik heb jaren gezocht naar een huisarts die mij en mijn medisch dossier aan elkaar kon koppelen. Echt wat een rare 'artsen' ben ik tegen gekomen. 'Oh, tja die prikpil werkt echt wel. Al bloedt je nu al 3 maanden. Misschien moeten 'we' de pil proberen...'. Lees en kijk: Ik kan geen orale anticonceptie en het spiraal wat je eerder plaatste werd door mijn lijf in de eerste maand eruit gewerkt. En het staafje in mijn arm kon je niet meer vinden, daar is een chirurg aan te pas gekomen. En de meds die je voorschrijft voor mijn blaasontsteking zijn 'berucht' voor darmproblemen...'. En zo verder. Gelukkig nu wel een HA die naar 'mij' kijkt.
Fijn is dat!
Sudrì schreef:
18-11-2019 18:37
Sorry, jij moet echt onder al die dommies lijden.
Yep, ik onderga het lijdzaam...
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
18-11-2019 18:57
🍫
Betty, Eric bij DWDD!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
18-11-2019 19:07
Betty, Eric bij DWDD!
Mijn kinderen kijken het Jeugdjournaal. Gaat over kindermishandeling. Dan is Erik toch leuker!
doornroosje9 schreef:
Bofkont.
Jij steekt lekker af.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
doornroosje9 schreef:
Ik voel je pijn :hug:
Nouschi schreef:
18-11-2019 19:07
Betty, Eric bij DWDD!
Zit ook te kijken.
Oudblond schreef:
18-11-2019 19:13
Ik voel je pijn :hug:
Jullie zijn reservenederlanders. Is helemaal geen schande hoor.
Gejudged :hamer:
Maud*de*Braose schreef:
18-11-2019 19:26
Gejudged :hamer:
Ik snap dat hele topic niet. Wat voegt die hoofddoek nou toe?

Rare huisartsen heb je overal.
Lady*Voldemort schreef:
18-11-2019 19:27

Ik vind het helemaal geen rare vraag. Ik heb hem best vaak gehad ook. Net als de vraag of ik kinderen heb.
yasmijn schreef:
18-11-2019 17:06
De Netflix app doet het nog steeds niet. Ik heb ontdekt dat ik op kanaal 150 van Ziggo ook op Netflix kan.

Dat met die app moet man maar oplossen. Maar we zijn niet echt on speaking terms nog 🤨

Misschien moet je de hele boel even resetten. De app dan hè, niet je man.
Lady*Voldemort schreef:
18-11-2019 19:27

Heel veel topics zijn onbegrijpelijk. Maar ik word zo kriegel van dat misbruik van Engels. Ik hou veel van die taal, maar alsjeblieft praat als je Nederlander bent gewoon Nederlands en niet Nederlands met een beetje interessantdoenerij Engels ertussendoor.
Verspringt het beeld hier de laatste tijd ook zo enorm? Ik klik voortdurend mis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven