Zwanger? Wanneer testen?
woensdag 20 november 2019 om 11:59
Hoi allemaal,
Op de 1 e dag van mijn menstruatie hebben ik en mijn vriend seks gehad.
Dit was op 7 november, nu weet ik dat je dan eigenlijk niet zwanger kunt worden. Maar toch voel ik me de afgelopen dagen niet helemaal lekker.
Last van mijn buik, onderrug, misselijk enzovoort.
Voor alle zekerheid wil ik graag testen,
Maar wanneer is het goede moment?
Vanaf wanneer kan ik eventueel testen?
Normaal zou ik wachten tot mijn volgende menstruatie en dan kijken of deze doorzet. Maar dit duurt nog wel even...
Iemand ervaring, en tips?
Groetjes
Op de 1 e dag van mijn menstruatie hebben ik en mijn vriend seks gehad.
Dit was op 7 november, nu weet ik dat je dan eigenlijk niet zwanger kunt worden. Maar toch voel ik me de afgelopen dagen niet helemaal lekker.
Last van mijn buik, onderrug, misselijk enzovoort.
Voor alle zekerheid wil ik graag testen,
Maar wanneer is het goede moment?
Vanaf wanneer kan ik eventueel testen?
Normaal zou ik wachten tot mijn volgende menstruatie en dan kijken of deze doorzet. Maar dit duurt nog wel even...
Iemand ervaring, en tips?
Groetjes
woensdag 20 november 2019 om 12:06
Poeh, ik zou inderdaad zeggen dat je van deze seks niet zwanger kunt raken.
Maar er zijn vast uitzonderingen.
Als je ècht zwanger zou zijn van dat potje seks, dan zou ik al gewoon testen de komende dagen. Volgensmij zou je dan uiterlijk 28 november een positieve test moeten hebben. Maar het lijkt me sterk.
Maar er zijn vast uitzonderingen.
Als je ècht zwanger zou zijn van dat potje seks, dan zou ik al gewoon testen de komende dagen. Volgensmij zou je dan uiterlijk 28 november een positieve test moeten hebben. Maar het lijkt me sterk.
woensdag 20 november 2019 om 12:23
woensdag 20 november 2019 om 12:25
mijn man ookpamelacourson schreef: ↑20-11-2019 12:23Ik had die klachten afgelopen week ook, heeft best lang geduurd voor het over was
woensdag 20 november 2019 om 12:53
Maartje2016 schreef: ↑20-11-2019 12:48Zou ik toch een test laten doen hoor, je schrijft op viva, dus een zwangerschap is altijd mogelijk![]()
woensdag 20 november 2019 om 13:33
verklaart wel die buikMaartje2016 schreef: ↑20-11-2019 12:48Zou ik toch een test laten doen hoor, je schrijft op viva, dus een zwangerschap is altijd mogelijk![]()
ik dacht dat het bier was
woensdag 20 november 2019 om 14:49
Je kan testen 10 dagen na jouw eisprong.