Napraattopic deel 121
dinsdag 12 november 2019 om 16:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 20 november 2019 om 12:25
woensdag 20 november 2019 om 12:35
Ik beperk me meestal tot mijn eigen vrienden op FB, maar soms reageer ik op iets openbaars.
Domme ikke.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 20 november 2019 om 12:36
Die discussie probeerde ik dus aan te gaan op FB, maar de anti-racisten zijn daar net zulke schreeuwlelijken als de racisten.Grobbekuiken_ schreef: ↑20-11-2019 10:47Nee, dat weet ik inderdaad niet, daarom zei ik al dat ik zelf invul op sommige punten, met alleen dat wat er te zien en horen was.
Hmmmm...net zo bevooroordelend eigenlijk, van mij![]()
![]()
woensdag 20 november 2019 om 12:46
Betty, ik vind je topics leuk en lees makkelijk om de zure reacties heen.Betty_Slocombe schreef: ↑20-11-2019 11:35Wie zegt wat en hoe betrouwbaar is dat?
Voor de rest vind ik het ook stom dat mijn topics altijd slecht aflopen. Ik zal voortaan geen topics meer openen.
woensdag 20 november 2019 om 12:54
Knap dat je dat überhaupt probeert, daar begin ik echt niet aan.
Je hebt er in ieder geval 1 UilsGrobbekuiken wat verder over laten nadenken en inderdaad, het zal ongetwijfeld een stuk genuanceerder liggen dan hoe het er in eerste instantie uitziet en waar ik op reageerde.
There is always something happening, and it's usually right now
woensdag 20 november 2019 om 12:59
De reacties op FB voeden wel mijn arrogantie.Grobbekuiken_ schreef: ↑20-11-2019 12:54Knap dat je dat überhaupt probeert, daar begin ik echt niet aan.
Je hebt er in ieder geval 1 UilsGrobbekuiken wat verder over laten nadenken en inderdaad, het zal ongetwijfeld een stuk genuanceerder liggen dan hoe het er in eerste instantie uitziet en waar ik op reageerde.
En ik ben oprecht blij dat ik hier iemand een beetje een ander inzicht heb kunnen geven.
woensdag 20 november 2019 om 13:40
woensdag 20 november 2019 om 13:45
woensdag 20 november 2019 om 13:46
woensdag 20 november 2019 om 13:53
Een goede friet.. ga ik ook maar weer eens doen.Coconuts12 schreef: ↑20-11-2019 13:51Oh dat klinkt goed!
Hier staat friet op het menu. Lekker van onze vaste snackbar.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
woensdag 20 november 2019 om 13:56
Die maak ik met rode wijn, pancetta, gehakt en selderij en inderdaad weinig tomaat! Zo vol van smaak. En nu weet ik ook wat ik voor vanavond uit de vriezer vis!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 20 november 2019 om 13:58
jammie
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 20 november 2019 om 13:59
woensdag 20 november 2019 om 14:00
Pagina niet gevonden.
woensdag 20 november 2019 om 14:01
Ook heerlijk een ragu ga ik weer eens in het weekend maken. Daar moet je echt de tijd voor nemen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 20 november 2019 om 14:07
Doet deze het wel?
https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R ... mmersalade