Napraattopic deel 121

12-11-2019 16:32 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
oudebaas schreef:
20-11-2019 11:46
Ik blijf verschoond van die FB meuk. In ongeveer 99,9999% van de gevallen zijn gedeelde filmpjes dusdanig geknipt en geplakt dat ze iets anders weergeven dan de werkelijkheid.
Haha, ongeveer in alle gevallen dus ;-D

Beviel je nieuwe avatar niet?
oudebaas schreef:
20-11-2019 11:46
Ik blijf verschoond van die FB meuk. In ongeveer 99,9999% van de gevallen zijn gedeelde filmpjes dusdanig geknipt en geplakt dat ze iets anders weergeven dan de werkelijkheid.
Ik beperk me meestal tot mijn eigen vrienden op FB, maar soms reageer ik op iets openbaars.
Domme ikke.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
Grobbekuiken_ schreef:
20-11-2019 10:47
Nee, dat weet ik inderdaad niet, daarom zei ik al dat ik zelf invul op sommige punten, met alleen dat wat er te zien en horen was.
Hmmmm...net zo bevooroordelend eigenlijk, van mij @( :$
Die discussie probeerde ik dus aan te gaan op FB, maar de anti-racisten zijn daar net zulke schreeuwlelijken als de racisten.
Betty_Slocombe schreef:
20-11-2019 11:35
Wie zegt wat en hoe betrouwbaar is dat?

Voor de rest vind ik het ook stom dat mijn topics altijd slecht aflopen. Ik zal voortaan geen topics meer openen.
Betty, ik vind je topics leuk en lees makkelijk om de zure reacties heen.
Solomio schreef:
20-11-2019 12:36
Die discussie probeerde ik dus aan te gaan op FB, maar de anti-racisten zijn daar net zulke schreeuwlelijken als de racisten.
Knap dat je dat überhaupt probeert, daar begin ik echt niet aan.
Je hebt er in ieder geval 1 UilsGrobbekuiken wat verder over laten nadenken en inderdaad, het zal ongetwijfeld een stuk genuanceerder liggen dan hoe het er in eerste instantie uitziet en waar ik op reageerde.
There is always something happening, and it's usually right now
Grobbekuiken_ schreef:
20-11-2019 12:54
Knap dat je dat überhaupt probeert, daar begin ik echt niet aan.
Je hebt er in ieder geval 1 UilsGrobbekuiken wat verder over laten nadenken en inderdaad, het zal ongetwijfeld een stuk genuanceerder liggen dan hoe het er in eerste instantie uitziet en waar ik op reageerde.
De reacties op FB voeden wel mijn arrogantie. :$
En ik ben oprecht blij dat ik hier iemand een beetje een ander inzicht heb kunnen geven. :lips:
Phineas schreef:
20-11-2019 12:25
Haha, ongeveer in alle gevallen dus ;-D

Beviel je nieuwe avatar niet?
Hij zat niet echt lekker.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
Wat eten jullie vanavond? Ik weet niet wat ik straks ga eten. Misschien doe ik hier inspiratie op.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Pittige makreelfilet met komkommer in ‘t zuur.
Sudrì schreef:
20-11-2019 13:41
Pittige makreelfilet met komkommer in ‘t zuur.
Ik weet wat vanavond ga eten :cheer2:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
20-11-2019 13:45
Ik weet wat vanavond ga eten :cheer2:
https://www.ah.nl/r/274052
Ik ontdooi een bolognese saus. Échte ragu, dus weinig tomaat en veel gehakte runderlappen die laaaaang in de witte wijn hebben gestoofd.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
oudebaas schreef:
20-11-2019 13:49
Ik ontdooi een bolognese saus. Échte ragu, dus weinig tomaat en veel gehakte runderlappen die laaaaang in de witte wijn hebben gestoofd.
Oh dat klinkt goed!

Hier staat friet op het menu. Lekker van onze vaste snackbar.
Coconuts12 schreef:
20-11-2019 13:51
Oh dat klinkt goed!

Hier staat friet op het menu. Lekker van onze vaste snackbar.
Een goede friet.. ga ik ook maar weer eens doen.
oudebaas schreef:
Die maak ik met rode wijn, pancetta, gehakt en selderij en inderdaad weinig tomaat! Zo vol van smaak. En nu weet ik ook wat ik voor vanavond uit de vriezer vis!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dubbel
oudblond wijzigde dit bericht op 20-11-2019 13:58
96.83% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Sudrì schreef:
20-11-2019 13:46
jammie
charlottew88 schreef:
20-11-2019 13:58
jammie
Geen idee!
Pasta Carbonara. Voor de eerste keer vega spekjes gebruikt (gerecht al gemaakt, want dan trekken de smaken goed in de pasta) en damn, die dingen zijn lekker. Zal vast aan de kruiding liggen, maar dat had ik niet verwacht.
Life is short. Eat dessert first.
Sudrì schreef:
20-11-2019 13:46
Pagina niet gevonden.
Oudebaas en Oudblond, recepten graag! :yum:
oudebaas schreef:
Ook heerlijk een ragu ga ik weer eens in het weekend maken. Daar moet je echt de tijd voor nemen.
yasmijn schreef:
20-11-2019 14:00
Pagina niet gevonden.
Beter zoeken?

Opent bij mij in de app.
Grrr, ik zit al de hele ochtend op DHL te wachten, ze zouden er tussen 9 en 13 zijn, mooi niet dus.
yasmijn schreef:
20-11-2019 14:00
Pagina niet gevonden.
Doet deze het wel?

https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R ... mmersalade

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven