Napraattopic deel 121

12-11-2019 16:32 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
charlottew88 schreef:
20-11-2019 15:22
Wat een aso's.
Allemaal oudere mensen. Die zijn in mijn beleving meestal niet de vriendelijkste.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
Solomio schreef:
20-11-2019 15:24
Allemaal oudere mensen. Die zijn in mijn beleving meestal niet de vriendelijkste.
Inderdaad ja. Maar ja ze hebben niet zoveel tijd meer he dus dan telt elke minuut ;-))
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik heb vandaag al de hele dag gezocht, maar nog geen side hustle gevonden. Mijn neefjes zaten altijd in de import en export, dat schijnt goed te verdienen.
charlottew88 schreef:
20-11-2019 15:26
Inderdaad ja. Maar ja ze hebben niet zoveel tijd meer he dus dan telt elke minuut ;-))
Ik vroeg aan de assistente of ik t.z.t. ook in die rij moet en die zei dat ik vooral niet aan het begin van dat tijdvak moet komen. Ze prikken tussen 13.30 en 16 uur. De eerste stond al om 12 uur te wachten, zodat ie als eerste aan de beurt was. O_O
Assistente zei: als je om 15.55 komt kun je zo doorlopen.
Betty_Slocombe schreef:
20-11-2019 15:27
Ik heb vandaag al de hele dag gezocht, maar nog geen side hustle gevonden. Mijn neefjes zaten altijd in de import en export, dat schijnt goed te verdienen.
Dat hangt er natuurlijk vanaf wat je im- of exporteert.

Ik denk dat je hieraan niet zoveel kunt verdienen.

Afbeelding

Afbeelding

Hiermee wel

Afbeelding
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Solomio schreef:
20-11-2019 15:32
Ik vroeg aan de assistente of ik t.z.t. ook in die rij moet en die zei dat ik vooral niet aan het begin van dat tijdvak moet komen. Ze prikken tussen 13.30 en 16 uur. De eerste stond al om 12 uur te wachten, zodat ie als eerste aan de beurt was. O_O
Assistente zei: als je om 15.55 komt kun je zo doorlopen.

:woa:
charlottew88 schreef:
20-11-2019 15:36
:woa:
De BTW-actie van de Mediamarkt is er niks bij.
Ik moet echt weer terug in mijn hok hoor. De buitenwereld is een te grote schok voor mij.
In mijn Lees Ook staat iets over de zwangerschap van Eva Jinek.
Uit maart 2018. O_O
Solomio schreef:
20-11-2019 15:24
Hahaha! Ik had dat laatst met een oude meneer op een rotonde. Die ging helemaal flippen toen ik keurig netjes invoegde tussen de stilstaande auto voor hem en hem. Over de middenberm heen rijden, de weg blokkeren zodat ik niet verder kon rijden, Dan spoor je niet hoor :rofl:
doornroosje9 schreef:
20-11-2019 14:47
Yep, ook ervaring mee. Zowel DHL als DPD doen dat. Na verschillende klachten aan het adres van DPD bellen ze nu netjes aan.

Ze komen ook gewoon niet langs hoor. Ik heb die live tracking eens gevolgd en echt gekeken uit het raam toen ik de volgende was. Geen busje te zien.
Ik was een paar weken geleden expres thuis gaan werken omdat DPD iets zou bezorgen. Niks gehoord. Helemaal aan het eind van het tijdvak kijk ik nog eens op hun site, springt de status van mijn bestelling terwijl ik zit te kijken van ‘bezorger onderweg’ naar ‘afgeleverd’. Hadden ze het pakket tegen de gevel geplaatst en waren zonder aan te bellen weer weggegaan. Wáárom?
Griebus67 schreef:
20-11-2019 15:47
Ik was een paar weken geleden expres thuis gaan werken omdat DPD iets zou bezorgen. Niks gehoord. Helemaal aan het eind van het tijdvak kijk ik nog eens op hun site, springt de status van mijn bestelling terwijl ik zit te kijken van ‘bezorger onderweg’ naar ‘afgeleverd’. Hadden ze het pakket tegen de gevel geplaatst en waren zonder aan te bellen weer weggegaan. Wáárom?
Dat is sneller waarschijnlijk. Hoeven ze niet te wachten.
Life is short. Eat dessert first.
charlottew88 schreef:
20-11-2019 13:40
Wat eten jullie vanavond? Ik weet niet wat ik straks ga eten. Misschien doe ik hier inspiratie op.

Lasagne. Vega voor mij en met gehakt voor man.
doornroosje9 schreef:
20-11-2019 13:59
Pasta Carbonara. Voor de eerste keer vega spekjes gebruikt (gerecht al gemaakt, want dan trekken de smaken goed in de pasta) en damn, die dingen zijn lekker. Zal vast aan de kruiding liggen, maar dat had ik niet verwacht.

Oh dat klinkt goed. Heb je recept en welk merk nietspekjes?
charlottew88 schreef:
20-11-2019 15:26
:rofl:
Sudrì schreef:
20-11-2019 15:43
Hahaha! Ik had dat laatst met een oude meneer op een rotonde. Die ging helemaal flippen toen ik keurig netjes invoegde tussen de stilstaande auto voor hem en hem. Over de middenberm heen rijden, de weg blokkeren zodat ik niet verder kon rijden, Dan spoor je niet hoor :rofl:

Een bejaarde tjiftjaf :proud:
Patat oorlog, knakworst en fricandel speciaal. Neemt man mee van de snackbar.
PoesinBoots schreef:
20-11-2019 16:24
Oh dat klinkt goed. Heb je recept en welk merk nietspekjes?
Voor 2 personen:

200 gr pasta koken.

In een kom 2 eieren en 100 gr Parmezaanse kaas mengen, dat over de warme pasta gooien (dan garen de eieren).
Ik doe er ook nog twee potjes (250gr) Griekse yoghurt bij (of 250ml room, maar dat heb ik niet zo graag)
Die spekjes krokant bakken in olijfolie en erbij doen (ik had twee pakken voor 2 personen). Goed kruiden natuurlijk.

Heel snel en simpel.

O, de nietspekjes waren van de Jumbo

https://www.jumbo.com/jumbo-veggie-chef ... 307431STK/
Life is short. Eat dessert first.
Wat laten jullie dan allemaal bezorgen?
Ik heb die problemen niet, ik loop nooit wat online. Ik steun de lokale ondernemers. Die gaan stuk voor stuk het straatbeeld uit door online winkelen.
yasmijn schreef:
20-11-2019 16:33
Ik vind knakworsten alleen lekker als ze knakken. Dus niet van die vieze dingen uit blik :sick:
yasmijn schreef:
20-11-2019 16:41
Ik heb die problemen niet, ik loop nooit wat online. Ik steun de lokale ondernemers. Die gaan stuk voor stuk het straatbeeld uit door online winkelen.
Kleding en schoenen. Maar koop ook gewoon nog steeds in kleding- en schoenenwinkels.
yasmijn schreef:
Sticker voor jou.
yasmijn schreef:
Ik laat heel veel bezorgen maar heb gelukkig nog nooit problemen met "mijn" DHL bezorger of "mijn" Post nl bezorger. Ze kennen mij zelfs bij naam :$ . Voornamelijk producten van Amazon of Douglas.

Ik steun ook de lokale ondernemers maar dat is meer de bakker, de slager, de slijter, de bloemist, groenteboer en mijn favoriete sushibar(die mij ook bij naam kennen) :$ :$ :$
Snelle linzencurry met naanbrood.

Ingredienten online bij de appie besteld. :-D :-D
yasmijn schreef:
20-11-2019 16:33

Goedmaakdiner? :biggrin:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven