Zwanger worden via IUI 2018-2019

10-08-2018 11:18 2070 berichten
Wij hopen zwanger te worden via IUI dit jaar! Wij zijn al ouders of hopen het snel te worden. Sommigen spuiten hormonen en sommigen niet. Dus wil je meeschrijven, ongeacht jouw hoeveelheid kinderen, hormonen of ronde, sluit dan vooral aan!
anoniem_332521 wijzigde dit bericht op 18-03-2019 22:51
63.69% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk nieuws! Gefeliciteerd steffie en sleeping beauty!

Hoe gaat het met de anderen zwangeren?

Voor de meiden die moeten wachten heel veel succes!
Hoi allemaal,

Wat fijn, zoveel goede berichten! Goed om te horen dat IUI succesvol kan zijn :) Wij hebben dit weekend weer een IUI gehad, poging 5 ook. Ditmaal met ondersteuning van Utrogestan (3x per dag 200 mg). Ik hoop zo dat dit wat positiefs gaat doen voor ons!

Ik heb op werk mijn leidinggevende ingelicht, maar verder weet niemand ervan. Ik werk in dag- of avonddiensten en toevallig lukt het steeds om de afspraken voor werk of op een vrije dag te plannen. Heel fijn is dat. Ik probeer er op werk zo weinig mogelijk aan te denken en zou het onprettig vinden als collega's er bijvoorbeeld naar zouden gaan vragen. Gelukkig werk ik ook met veel jonge mensen die voorlopig niet met kinderen bezig zijn :)

Fijne avond nog allemaal!
@isha hier redelijk, veel last van misselijkheid en s ochtends vooral geen energie en duizelig. En volgens mijn vriend een beetje chagrijnig. Heb voor donderdag een afspraak staan bij de huisarts ivm mijn zwangerschap en maagverkleining van paar jaar terug. Misschien mis ik wel wat vitamines
Wauw mooie score ruby.
Wij hadden pas 9 miljoen.

Ik voel me niks anders dan anders, alleen borsten zijn gevoelig.
Bizar wat een mooie scores jullie hebben meiden. Bij ons was het helaas geen mooie score. Maar ik ben al wel drie keer natuurlijk zwanger geworden, dat werden drie miskramen.
Ik verwacht dat wij niet meer dan 2/3 iui zullen doen.

Nu in ziekenhuis voor echo en bloedprikken, ben benieuwd!
Heb even jullie hulp nodig.
Zou vanavond pregnyl moeten spuiten en pas don middag inseminatie.

Ben dus echt bang dat het dan te laat is!
Kan ik niet beter morgen ochtend pregnyl spuit en dan don middag iui?

Ei was al 20mm en slijmvlies 7.2
En bloed geprikt op drie waarden.
https://ibb.co/M2H1PhF

Zie de foto, ik zie zo een heel licht streepje of verbeeld ik me dat🤷🏻‍♀️
@Moosforhappines1988: Pregnyl gaat normaal zo'n 38-40 uur voor inseminatie. Je kan dus terugtellen wanneer je zou moeten spuiten (als het 's middags is waarschijnlijk rond 0.00u?). Pregnyl timet je eisprong, maar ook na je eisprong leeft het eitje nog wel een dag.
@moos Ik weet niet hoe pregnyl werkt, dus heb echt geen idee.
@strong woman Ok, ik heb heeeel goed gekeken en zie volgens mij ook een heel licht streepje. Jij mag officieel ook pas vrijdag testen toch? Ik ben nog aan het bedenken of ik morgen zal testen of niet. (=2 dagen eerder)
Krullie, ik weet het. Daarom ben ik dus echt bang dat als ik nu spuit het te vroeg is. Wad benieuwd naar ervaring.

Miskramen kwamen ook door juist seks voor de eispong.
Idd als je eitje springt is die nog 12 uur vruchtbaar maar vaak neemt dat echt met het uur af. Helaas geen dag ;-)
Heb

Stong wat spannend! Zie volgens mij ook iets, ik zou voor een kruitvattest gaan :hyper: p
Moosforhappines1988 schreef:
19-11-2019 18:12
Heb even jullie hulp nodig.
Zou vanavond pregnyl moeten spuiten en pas don middag inseminatie.

Ben dus echt bang dat het dan te laat is!
Kan ik niet beter morgen ochtend pregnyl spuit en dan don middag iui?

Ei was al 20mm en slijmvlies 7.2
En bloed geprikt op drie waarden.
He Moos,

In ons ziekenhuis houden ze 36 uur aan. Echter was het laatste keer pas drie dagen later dat mijn ei daadwerkelijk sprong. Als je je zorgen maakt kan je idd voor de zekerheid 36 uur vóór de inseminatie aanhouden als beste moment om de pregnyl te spuiten? Anderzijds hebben ze wellicht een goede reden om het voor jou op deze wijze te plannen? Welke tijd hielden ze eerder aan? En is het wellicht mogelijk om morgen even te bellen om het te checken (ter geruststelling)? Succes en ik duim voor je!

Groetjes
@Rubyrubyruby ja idd het is heel licht ik ga er nu niet vanuit dat het positief is vrijdag is mijn testdag❣️

@Moosforhappines1988 dankje, ik weet nu niet direct of ik kruidvat of action test moet nemen🤷🏻‍♀️
Cela, bedankt voor je bericht!
Heb ook bloed geprikt dus de meting is wel nauwkeurig geweest. Vorige keer was het maar 24 uur.
Heb uiteindelijk gister avond iets later de spuit gezet, hopen dat alles goed gaat :hyper:

Strongwomen, ik zou voor beide gaan. Kruitvat reageert al vanaf 8 hcg. Zelf nogal een testjunk :high5:
Toch een dagje eerder getest. Maar helaas een negatieve test vanochtend :(
Wachten op de menstruatie
Rubyrubyruby schreef:
21-11-2019 10:24
Toch een dagje eerder getest. Maar helaas een negatieve test vanochtend :(
Wachten op de menstruatie

Hier precies hetzelfde helaas vanmorgen negatieve test morgen ga ik toch voor de zekerheid bloedtest laten doen en daarna zal ik stoppen met utrogestan😞
Strong-Woman schreef:
21-11-2019 12:10
Hier precies hetzelfde helaas vanmorgen negatieve test morgen ga ik toch voor de zekerheid bloedtest laten doen en daarna zal ik stoppen met utrogestan😞
Hè balen! Dacht dat het lichte streepje misschien toch donkerder zou worden bij jou. Maar niet dus helaas :(
Shit meiden! Baal zo hard voor jullie! Verwen jezelf maar heel erg, en hopelijk gaat het een beetje?
Jammer meiden! Wat balen is dat!

Moos; ik heb ook vaak getwijfeld over de timing. Uiteindelijk denk ik dat er wel iets speling is doordat het eitje ook nog wel even leeft.
Ik vertrouw maar op de artsen, zei zullen weten wat ze doen.
Moosforhappines1988 schreef:
21-11-2019 13:25
Shit meiden! Baal zo hard voor jullie! Verwen jezelf maar heel erg, en hopelijk gaat het een beetje?
Lief! Dank je! Zal ik doen :)
sleepingbeauty87 schreef:
21-11-2019 14:30
Jammer meiden! Wat balen is dat!

Moos; ik heb ook vaak getwijfeld over de timing. Uiteindelijk denk ik dat er wel iets speling is doordat het eitje ook nog wel even leeft.
Ik vertrouw maar op de artsen, zei zullen weten wat ze doen.
Je hebt ook gelijk! Arts stelde mij gister in Gent ook nog wat gerust. De uitslag was gelukkig ook beter dan de vorige keer, dus nu :worship:
Hallo,
Bedankt voor de lieve berichtjes, helaas is het dmv bloedtest bevestigd dat ik niet zwanger ben😭 Ook al wist ik dat, het komt toch hard aan!! Nu wachten op menstruatie en dan kunnen we ronde 2 starten..
Strong-Woman schreef:
22-11-2019 11:11
Hallo,
Bedankt voor de lieve berichtjes, helaas is het dmv bloedtest bevestigd dat ik niet zwanger ben😭 Ook al wist ik dat, het komt toch hard aan!! Nu wachten op menstruatie en dan kunnen we ronde 2 starten..
Wat balen zeg!! Ik hoopte dat we misschien te vroeg getest hadden.. knuffel..
Bij mij doen ze geen bloedtest. En had een dag te vroeg getest, dus ik wacht het dit weekend nog maar af. Eventueel toch een keer test herhalen. Als ik maandag nog steeds geen menstruatie heb, ga ik wel even bellen.
Rubyrubyruby schreef:
22-11-2019 12:07
Wat balen zeg!! Ik hoopte dat we misschien te vroeg getest hadden.. knuffel..
Bij mij doen ze geen bloedtest. En had een dag te vroeg getest, dus ik wacht het dit weekend nog maar af. Eventueel toch een keer test herhalen. Als ik maandag nog steeds geen menstruatie heb, ga ik wel even bellen.

Ja ik had toch stiekem ook gehoopt, maar het is nu eenmaal zo🤷🏻‍♀️. Ik weet niet of je utrogestan gebruikt, maar dat kan ook zorgen dat je menstruatie uitblijft! Vraag het anders even na bij je arts. Ik hoop voor jou dat het toch de goede kant op zal gaan❣️
Strong-Woman schreef:
22-11-2019 21:56
Ja ik had toch stiekem ook gehoopt, maar het is nu eenmaal zo🤷🏻‍♀️. Ik weet niet of je utrogestan gebruikt, maar dat kan ook zorgen dat je menstruatie uitblijft! Vraag het anders even na bij je arts. Ik hoop voor jou dat het toch de goede kant op zal gaan❣️
Helaas hier heeft de menstruatie zich aangediend. Mentaal voorbereiden op de tweede ronde dan maar. Maandag mag ik voor de startecho.
Rubyrubyruby schreef:
23-11-2019 12:16
Helaas hier heeft de menstruatie zich aangediend. Mentaal voorbereiden op de tweede ronde dan maar. Maandag mag ik voor de startecho.
Hier ook hetzelfde ik zal normaal ook maandag moeten gaan maar ik kan pas maandag bellen voor afspraak dus het zal waarschijnlijk dinsdag worden.. grappig we lopen helemaal gelijk❣️

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven