Te 'dik' voor seks

12-10-2019 19:51 257 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal

Ik zit ergens mee.. best wel erg op het moment. Ik weet van mezelf dat ik iets te zwaar ben en niet overal strak, maar ben gewoon een leuke meid die zich goed verzorgt en zich leuk kleed. Daarnaast let ik op mijn voeding en probeer ik voldoende te bewegen om wat kilo's kwijt te raken (weeg iets meer dan 80kg, ben 170 en 28 jaar).

Ik heb nu ruim een jaar een relatie met mijn vriend en mijn libido ligt duidelijk hoger dan van hem. Na de zoveelste keer aangegeven te hebben dat ik wel wat vaker seks zou willen omdat ik 1x in de maand echt te weinig vind kreeg ik eindelijk te horen waar het aan ligt dat we weinig seks hebben.

Het ligt aan dat ik een beetje buik en een beetje love handles heb... oftewel zoals veel vrouwen... hier en daar een vetje. Hij vindt mij daarom niet altijd even aantrekkelijk in de context dat hij zin heeft. (Hoewel zijn jonge heer wel regelmatig anders aan geeft). Hierdoor heeft hij dus niet altijd zin in seks met mij.

Het is dus niet dat we nooit seks hebben, maar het mag dus van mij wel wat vaker en dat weet hij. Toen ik vroeg wat hij dan in mij ziet, waarom we dan na ruim een jaar nog steeds samen zijn en waarom hij dan met mij samen wilde wonen (wat nu ook alweer ruim een half jaar is) gaf hij het volgende als antwoord:

Hij is verliefd geworden op mijn innerlijk en op mijn uiterlijk, maar vind mij niet altijd even aantrekkelijk. "We zijn samen, omdat het in heel veel dingen wel goed zit tussen ons" (zegt hij en ik ben het er mee eens).

Om even een wat duidelijkere beeld te geven mijn vriend is gek op latex en leer. Dat vind hij heel sexy. Dus ik zei dat ik onderhand begin te denken dat ik alleen seks met hem kan hebben, dat hij alleen zin krijgt als ik iets van latex oid aan trek. Daarop zegt hij dat het niet zo is, maar ondertussen hebben we maar 1x in de maand seks ofzo. Ook zoenen met de tong is te veel voor hem lijkt

Verder wilt hij wel knuffelen, kusjes krijgen en geven, aan mijn borsten en billen zitten en lepeltje lepeltje liggen als we gaan slapen. Toch ben ik bang dat als dit zo door gaat we meer een broer zus relatie krijgen ipv een liefdesrelatie.

Is dit normaal hoe hij hier in staat? Wat moet ik hier mee? En heb ik dan echt zo'n hoog libido?

Ik hou ontzettend van hem, we kunnen lachen maar ook goed praten, alleen wat de seks betreft ben ik ontevreden en krijg ik deze redenen.

Ik hoor graag wat jullie hiervan vinden.

Liefs
Alle reacties Link kopieren
Ja dat is haar probleem dan. moet ze maar mondiger zijn.
Alle reacties Link kopieren
Denk dat TO niet reageert omdat ze haar maandelijkse beurt krijgt en dan direct moet gaan klaarliggen in haar latex pakje.

Ik weet niet of ze ook 80 kilo woog toen zij wat met hem kreeg, Ik ben zelf 1.70 en heb ooit 78 kilo gewogen en dan ben je echt wel mollig, daar moet je van houden. Vandaar mijn vraag of zij 80 kilo woog toen ze haar vriend leerde kennen.

Wil wel even de kanttekening maken als mijn vriend mij niet meer aantrekkelijk zou vinden en mij alleen nog maar als een soort van kruik in bed gebruikt dan was ik vertrokken.
Kapitein81 schreef:
21-11-2019 13:08
Gezien de grote ophef zitten er op dit forum veel vrouwen met overgewicht ;-)

Gewicht + lengte zegt weinig. Alles draait om het vetpercentage.
Ik(slanke man) val persoonlijk op vrouwen met een vetpercentage tussen
de 15% en 33%. Alles daarover is voor mij dik of obesitas.
Meet je dan het vetpercentage van de dame tijdens de eerste date? "...sorry, ik behoef geen tweede date, gezien je percentage 1 % boven mijn eisen ligt."
TO, wat een vreemde vriend heb jij zeg! Je gewicht bepaalt toch niet hoe aantrekkelijk je bent? En ik denk dat het heus wel meevalt met die rolletjes van je. Wat maakt het nou uit dat je een klein buikje hebt? Ik vind je vriend erg oppervlakkig.
Alle reacties Link kopieren
Fransje-Noord schreef:
22-11-2019 12:04
TO, wat een vreemde vriend heb jij zeg! Je gewicht bepaalt toch niet hoe aantrekkelijk je bent? En ik denk dat het heus wel meevalt met die rolletjes van je. Wat maakt het nou uit dat je een klein buikje hebt? Ik vind je vriend erg oppervlakkig.
Dit. :applause:
Alle reacties Link kopieren
Fransje-Noord schreef:
22-11-2019 12:04
TO, wat een vreemde vriend heb jij zeg! Je gewicht bepaalt toch niet hoe aantrekkelijk je bent? En ik denk dat het heus wel meevalt met die rolletjes van je. Wat maakt het nou uit dat je een klein buikje hebt? Ik vind je vriend erg oppervlakkig.
Tuurlijk wel! Een klein buikje is wat anders dan overal mollig. Niet iedereen houdt daarvan. Haar vriend iig niet.
1. Noem het geen vetjes.
2. Zoek een ander. Dit gaat nooit
veranderen.
Alle reacties Link kopieren
Vreemde vriend heb je To,15 jaar geleden was ik ook iets te Stevig.
De mannen stonden in de rij maar ik was bezet en te onzeker om er zelf iets aan te doen.

Vriend wilde wel seks maar ik niet, Het kan dus ook andersom zijn.
Uiterlijk speelt een grote rol in de maatschappij het wordt zeg maar,
gewoon je strot doorgeboord of je bent model/ anorexia/ mollig/ curvy/dik/ obesita’s. Allemaa Label en Hokjes denkers weg ermee!

Ik denk altijd maar zo ik ben wie ik ben, is het niet goed genoeg voor ze jammer dan NEXT!

Elk moment dat je voor deze (man) je latex of leren dingetje aantrekt ben je jezelf aan het verlagen naar het Niveau straat tegel.
Stop ermee en kies voor je eigen geluk.
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Alle reacties Link kopieren
Kapitein81 schreef:
21-11-2019 13:08
Gezien de grote ophef zitten er op dit forum veel vrouwen met overgewicht ;-)

Gewicht + lengte zegt weinig. Alles draait om het vetpercentage.
Ik(slanke man) val persoonlijk op vrouwen met een vetpercentage tussen
de 15% en 33%. Alles daarover is voor mij dik of obesitas.

Ik zou echt mijn percentage niet wegen. Ik weet wel dat ik mollig ben. Altijd al geweest ook.

Maar goed, los daarvan mag je vallen op dik of dun. Blond of bruin, krul of steil. Als we allemaal hetzelfde mooi/aantrekkelijk zouden vinden hadden we een probleem, dus als jij iemand tussen dun en slank mooier vind dan een vrouw met mijn postuur, is dat helemaal prima. Mijn man heeft het graag andersom, maar valt dan weer niet op vrouwen die écht heel veel overgewicht hebben. En gelukkig zijn er weer mannen die dat nou net wel graag zien.

TO en haar vriend zijn nog niet zo heel lang samen en de seks staat op een laag pitje, vanwege haar gewicht. Maar wat denk je dat er later gaat gebeuren? Als er een keer een zwangerschap overheen gaat, of twee. Daar wordt je vel echt niet blij van. En ik begin lekker met de overgang, wat denk je dat dat doet met mijn lijf? Bij mijn vriendinnen gebeurt hetzelfde. De zwaartekracht begint te trekken. Ben ik daar blij mee? Nee. Vindt mijn man mij nog aantrekkelijk? Ja.

Eerlijk gezegd dacht ik bij het zien van de topictitel dat het zou gaan om een TO die zo dik was dat haar vriend tussen al het lubberende vet niks meer kon vinden. Maar deze TO is gewoon een gezonde meid. Als je dat als man niet aantrekkelijk vindt is dat helemaal prima, maar zoek dan iemand anders om je leven mee te delen.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Kapitein81 schreef:
21-11-2019 13:27
Hahaha, ik had al een vermoeden dat mijn post een stortvloed aan schijt zou veroorzaken. Nou zwaarlijvige pindakaasje, ik schrijf wat ik vind en daar ben ik heel eerlijk over.

Ik heb ook een harde mening over rokende en behaarde vrouwen, maar die zal ik je besparen anders zijn er nog meer teentjes kapot getrapt.

We leven in een rare maatschappij waarin mannen niet openlijk mogen zeggen dat dikke vrouwen niet mooi en gezond zijn,
maar tegelijkertijd worden dikke mannen zonder bedenkingen gewetst en beledigd. Helaas zijn die mannen niks anders gewend en weten zij dat vrouwen niks moeten hebben van dikke mannen(type bierbuik. en man-boobs).
Eh, ik ben 166 cm, weeg 55 kg en ik vind je opmerking over vetpercentages ook overdreven. En ik val juist op stevigere mannen. Een bierbuik vind ik niet afstotelijk, zolang hij voor de rest ook breder is. Dus wat mooi of aantrekkelijk wordt gevonden, is zo relatief.
Maar we leven in een maatschappij waarin het veel te veel draait om een bepaald schoonheidsideaal. En dat is jammer, want het is al moeilijk genoeg om jezelf te accepteren. Overigens, dat vollere vrouwen minder gezond zijn dan slankere vrouwen is ook achterhaald. Het is genetisch bepaald welke bouw je hebt en of je een snel of traag werkende schildklier en stofwisseling hebt.

Dus zolang jij goed in je vel zit, TO, en je probeert gezond te leven en te bewegen, dan blijf jij lekker op die 80 kg zitten. Blij zijn met jezelf is het allerbelangrijkste. En als je de intimiteit mist, dan ga je op zoek naar iemand die jou seksueel wel aantrekkelijk vindt.
wij slapen nooit.
alongwiththesunshine schreef:
22-11-2019 14:18
Eh, ik ben 166 cm, weeg 55 kg en ik vind je opmerking over vetpercentages ook overdreven. En ik val juist op stevigere mannen. Een bierbuik vind ik niet afstotelijk, zolang hij voor de rest ook breder is. Dus wat mooi of aantrekkelijk wordt gevonden, is zo relatief.
Maar we leven in een maatschappij waarin het veel te veel draait om een bepaald schoonheidsideaal. En dat is jammer, want het is al moeilijk genoeg om jezelf te accepteren. Overigens, dat vollere vrouwen minder gezond zijn dan slankere vrouwen is ook achterhaald. Het is genetisch bepaald welke bouw je hebt en of je een snel of traag werkende schildklier en stofwisseling hebt.

Dus zolang jij goed in je vel zit, TO, en je probeert gezond te leven en te bewegen, dan blijf jij lekker op die 80 kg zitten. Blij zijn met jezelf is het allerbelangrijkste. En als je de intimiteit mist, dan ga je op zoek naar iemand die jou seksueel wel aantrekkelijk vindt.
Dat dus.

Echt hopeloze gevallen die posters hiervoor die nog steeds denken dat ze aan de hand van een tweetal nummers (namelijk lengte en gewicht) kunnen bepalen wat 'te dik' is. Tenzij iemand evident een groot gewicht heeft kun je dat helemaal niet zo snel zeggen. Lees je even in, er is de laatste jaren heel veel nieuwe informatie vrijgekomen over wat nou precies een gezond gewicht is. Of iemand ongezond zwaar is of niet heeft te maken met vetpercentage en -nog belangrijker- wáár precies het vet zich op het lichaam bevindt. Lengte en gewicht kunnen daar slechts een hele hele hele grove indicatie van geven.

Mensen die hier roepen: ik ben 1.70 en vind 65 kilogram al niet meer mooi; tja, ik denk eerder dat je een onjuist beeld hebt van wat een gezond lijf is. Als je met 1.70 en 65 kilo niet fit oogt heb je simpelweg niet zo'n gunstige vetverdeling. Veel vet rond de taille en niet zoveel bil en borst. Het type figuur dat voor gezondheidsproblemen zorgt. Omgekeerd zijn er zat vrouwen van 1.70 die 75 kilo wegen en hartstikke gezond zijn. En ook fit ogen. Omdat ze een een kleine taille hebben, maar dikke billen, dijen en tieten. Dat is helemaal niet ongezond. Sterker nog: onderzoek wijst uit dat vrouwen met een dergelijk figuur langer leven dan vrouwen met een superslank en strak lijf.

Verder doet dit eigenlijk niet ter zake hier. TO gaat een relatie met iemand aan die haar eerst lekker en leuk vindt (zegt hij). Nu blijkt een paar maanden later dat hij haar toch niet zo lekker en leuk vindt. Dat hij haar te dik vindt. Hij wil geen seks omdat hij haar te chubby vindt. Terwijl zij eigenlijk niet veranderd lijkt te zijn. Het moge duidelijk zijn dat dit niet de man voor haar is. Ik zou hem keihard dumpen.
Als hij een dunnere vrouw wil, gaat hij maar op zoek naar een dunnere vrouw. Ik ga mijzelf niet veranderen omdat mijn partner dat wil. Zoals iemand hier al heel treffend zei: als ik 65 kilo weer en mijn partner wil dat ik 100 ga wegen, doe ik dat ook niet.
Lachattenoir schreef:
23-11-2019 20:19
Dat dus.

Echt hopeloze gevallen die posters hiervoor die nog steeds denken dat ze aan de hand van een tweetal nummers (namelijk lengte en gewicht) kunnen bepalen wat 'te dik' is. Tenzij iemand evident een groot gewicht heeft kun je dat helemaal niet zo snel zeggen. Lees je even in, er is de laatste jaren heel veel nieuwe informatie vrijgekomen over wat nou precies een gezond gewicht is. Of iemand ongezond zwaar is of niet heeft te maken met vetpercentage en -nog belangrijker- wáár precies het vet zich op het lichaam bevindt. Lengte en gewicht kunnen daar slechts een hele hele hele grove indicatie van geven.

Mensen die hier roepen: ik ben 1.70 en vind 65 kilogram al niet meer mooi; tja, ik denk eerder dat je een onjuist beeld hebt van wat een gezond lijf is. Als je met 1.70 en 65 kilo niet fit oogt heb je simpelweg niet zo'n gunstige vetverdeling. Veel vet rond de taille en niet zoveel bil en borst. Het type figuur dat voor gezondheidsproblemen zorgt. Omgekeerd zijn er zat vrouwen van 1.70 die 75 kilo wegen en hartstikke gezond zijn. En ook fit ogen. Omdat ze een een kleine taille hebben, maar dikke billen, dijen en tieten. Dat is helemaal niet ongezond. Sterker nog: onderzoek wijst uit dat vrouwen met een dergelijk figuur langer leven dan vrouwen met een superslank en strak lijf.

Verder doet dit eigenlijk niet ter zake hier. TO gaat een relatie met iemand aan die haar eerst lekker en leuk vindt (zegt hij). Nu blijkt een paar maanden later dat hij haar toch niet zo lekker en leuk vindt. Dat hij haar te dik vindt. Hij wil geen seks omdat hij haar te chubby vindt. Terwijl zij eigenlijk niet veranderd lijkt te zijn. Het moge duidelijk zijn dat dit niet de man voor haar is. Ik zou hem keihard dumpen.
Als hij een dunnere vrouw wil, gaat hij maar op zoek naar een dunnere vrouw. Ik ga mijzelf niet veranderen omdat mijn partner dat wil. Zoals iemand hier al heel treffend zei: als ik 65 kilo weer en mijn partner wil dat ik 100 ga wegen, doe ik dat ook niet.
Paar dingen:

1. Wat mensen te dik vinden vanuit esthetisch oogpunt staat los van gezond gewicht.

2. TO geeft aan dat ze ruim 80 weegt en jij vertaalt dat dan hierboven gek genoeg naar 75. Onbewust vind je dus kennelijk die ruim 80 ook teveel.

3. TO geeft expliciet aan dat ze ter hoogte van haar taille vet heeft (buik, love handles). Dus met die info en de ruim 80 bij 1.70 maakt dat het wel redelijk voor de hand ligt dat TO niet het meest gezonde lichaam heeft.

Dus wellicht hebben die ‘hopeloze posters’ iets beter gelezen wat er staat? :)
DS1971 schreef:
23-11-2019 23:53
Paar dingen:

1. Wat mensen te dik vinden vanuit esthetisch oogpunt staat los van gezond gewicht.

2. TO geeft aan dat ze ruim 80 weegt en jij vertaalt dat dan hierboven gek genoeg naar 75. Onbewust vind je dus kennelijk die ruim 80 ook teveel.

3. TO geeft expliciet aan dat ze ter hoogte van haar taille vet heeft (buik, love handles). Dus met die info en de ruim 80 bij 1.70 maakt dat het wel redelijk voor de hand ligt dat TO niet het meest gezonde lichaam heeft.

Dus wellicht hebben die ‘hopeloze posters’ iets beter gelezen wat er staat? :)
1. En de relevantie hiervan voor TO is? Als het zo los van mekaar staat, hoeven ze TO ook niet aan te moedigen om af te vallen. Lekker boeiend wat zij (of jij) lekker en geil vinden. Verder worden de termen mooi en gezond wel degelijk door elkaar heen gebruikt. Ook hier.

2. Nee hoor, er had ook 80 kilo kunnen staan. Ik koos in beide gevallen voor een deviatie van 5. Niks niet onbewust.

3. Iedereen heeft ter hoogte van de taille vet. De een meer dan de ander. TO schrijft dat ze 'een beetje lovehandles' heeft. Geen idee hoeveel een beetje is, en wat precies haar heup-taille ratio is. Laten we niet doen alsof we alwetend zijn hè. Verder boeit het ook niet, want TO hoeft haar figuur niet te veranderen om haar vriend te pleasen.

Je posts druipen werkelijkwaar van de walging richting volgens jou te dikke mensen. Vermoeiend de afvalmaffia in dit soort topics.
Lachattenoir schreef:
24-11-2019 00:32
1. En de relevantie hiervan voor TO is? Als het zo los van mekaar staat, hoeven ze TO ook niet aan te moedigen om af te vallen. Lekker boeiend wat zij (of jij) lekker en geil vinden. Verder worden de termen mooi en gezond wel degelijk door elkaar heen gebruikt. Ook hier.

2. Nee hoor, er had ook 80 kilo kunnen staan. Ik koos in beide gevallen voor een deviatie van 5. Niks niet onbewust.

3. Iedereen heeft ter hoogte van de taille vet. De een meer dan de ander. TO schrijft dat ze 'een beetje lovehandles' heeft. Geen idee hoeveel een beetje is, en wat precies haar heup-taille ratio is. Laten we niet doen alsof we alwetend zijn hè. Verder boeit het ook niet, want TO hoeft haar figuur niet te veranderen om haar vriend te pleasen.

Je posts druipen werkelijkwaar van de walging richting volgens jou te dikke mensen. Vermoeiend de afvalmaffia in dit soort topics.
Nou, nou, ik heb gezegd dat het niet mijn voorkeur heeft, terwijl ik iemand corrigeer die zegt dat dik gewoon niet mooi is, in de zin van dat dat subjectief is.

Vanwaar zo’n overdreven reactie op zo’n hele neutrale stelling?

Verder: TO hoeft inderdaad niets, alleen is het dan exit relatie (wat ook mij het beste lijkt van een afstand). Maar TO wil misschien heel graag wel door met haar vriend en dan is haar uiterlijk wel iets om te veranderen. Haar keuze, lijkt mij.

En ook al zal jij dit wel niet willen horen: als je 28 bent, al meer dan 80 kg weegt bij 1.70 en je bij jezelf omschrijven vooral het hebt over het vet rond je taille, dan is de kans dat je een gezondheidsrisico hebt vanwege overgewicht heel erg groot. Lijkt mij dat het gewoon verstandig is om daar voor jezelf (!) iets aan te doen. Meer niet.
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
24-11-2019 08:16
Nou, nou, ik heb gezegd dat het niet mijn voorkeur heeft, terwijl ik iemand corrigeer die zegt dat dik gewoon niet mooi is, in de zin van dat dat subjectief is.

Vanwaar zo’n overdreven reactie op zo’n hele neutrale stelling?

Verder: TO hoeft inderdaad niets, alleen is het dan exit relatie (wat ook mij het beste lijkt van een afstand). Maar TnO wil misschien heel graag wel door met haar vriend en dan is haar uiterlijk wel iets om te veranderen. Haar keuze, lijkt mij.

En ook al zal jij dit wel niet willen horen: als je 28 bent, al meer dan 80 kg weegt bij 1.70 en je bij jezelf omschrijven vooral het hebt over het vet rond je taille, dan is de kans dat je een gezondheidsrisico hebt vanwege overgewicht heel erg groot. Lijkt mij dat het gewoon verstandig is om daar voor jezelf (!) iets aan te doen. Meer niet.
Mij corrigeren? Dik IS niet mooi. Klaar.
beetjegek schreef:
24-11-2019 09:20
Mij corrigeren? Dik IS niet mooi. Klaar.
Ik heb een goede vriend die het wel mooi vindt. Oprecht.

Daar mag jij verder alles van vinden, maar smaken verschillen. Echt.
Alle reacties Link kopieren
Nandina* schreef:
12-10-2019 21:29
Nou ja, wat al die anderen al zeggen:
* Hij is een lapzwans
* Jij bent niet dik
* 1x per maand is weinig

Run, Forrest, Run!
Dit!!
Hup hup! Rennen! Genoeg mannen te vinden die een vrouw van 28 met wat lovehandles super aantrekkelijk vinden.
Alle reacties Link kopieren
Kapitein81 schreef:
21-11-2019 13:08
Gezien de grote ophef zitten er op dit forum veel vrouwen met overgewicht ;-)

Gewicht + lengte zegt weinig. Alles draait om het vetpercentage.
Ik(slanke man) val persoonlijk op vrouwen met een vetpercentage tussen
de 15% en 33%. Alles daarover is voor mij dik of obesitas.
Hoezo?! Ik ambieer voor mezelf altijd een bmi van <21 , maar dat betekent niet dat ik het normaal vindt hoe vriend van to doet. Ik zou ook absoluut mijn spullen pakken als mijn man zich zo zou gedragen. Als ik blij ben met mezelf heeft mijn man dat maar te accepteren. En hier is het vooral zo dat hij valt op de zelfverzekerdheid die ik uitstraal wanneer ik blij met mezelf ben. (In mijn geval dus wanneer mijn bmi onder de 21 ligt)
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
24-11-2019 09:20
Mij corrigeren? Dik IS niet mooi. Klaar.
Je wordt gecorrigeerd omdat je een mening als een feit brengt. Mijn vriend is aan de vadsige kant (understatement) en dat vind ik toch echt mooi. Het kan - ook al kun jij het je niet voorstellen ;-)
Alle reacties Link kopieren
Fransje-Noord schreef:
22-11-2019 12:04
TO, wat een vreemde vriend heb jij zeg! Je gewicht bepaalt toch niet hoe aantrekkelijk je bent? En ik denk dat het heus wel meevalt met die rolletjes van je. Wat maakt het nou uit dat je een klein buikje hebt? Ik vind je vriend erg oppervlakkig.
Nee? Ik ga een magere of obese man echt niet aantrekkelijk vinden hoor.
Ik kan hem wel leuk vinden maar zeker niet aantrekkelijk.
oudebaas schreef:
22-11-2019 11:27
Jullie kunnen wel blijven bekvechten, maar TO heeft nooit meer gereageerd.

En de OP gaat ook niet over waar over nu gebekvecht wordt. Het probleem van TO heeft er niks mee te maken wat 'men' moet vinden van aantrekkelijkheid ten opzichte van al dan niet overgewicht.
Ga dit lekker op een andere pijler doen...dik is wel mooi, dik is niet mooi...dit heeft niks meer met sex te maken
Alle reacties Link kopieren
Ik lees:
onderhand begin te denken dat ik alleen seks met hem kan hebben, dat hij alleen zin krijgt als ik iets van latex oid aan trek. Daarop zegt hij dat het niet zo is, maar ondertussen hebben we maar 1x in de maand seks ofzo. Ook zoenen met de tong is te veel voor hem lijkt.
Deze dingen zeggen wel hoe je vriend er in staat.
Vind hij je wel aantrekkelijk genoeg, en dan bedoel ik, vraag het hem, niet wat je zelf denkt. Want tongzoenen lijkt me toch een van de intiemste dingen die je met je vriend doet ?
TO, hoe is jouw zelfbeeld ?
Want dat is een belangrijke factor wat je uitstraalt naar je vriend.
Zelf heb ik ooit een vriendin gehad met ongeveer een postuur als TO. Normaal val ik daar niet op, maar de combinatie van haar innerlijk en haar uitstraling maakte dat ik haar erg lekker vond en we best vaak sex hadden (veel vaker na 1x per maand). En daar was geen leer en latex voor nodig.
De relatie is om andere redenen geëindigd, had niks met haar uiterlijk te maken.
Alle reacties Link kopieren
Kapitein81 schreef:
21-11-2019 11:06
Als je niet sexueel aangetrokken voelt tot je partner, dan is er natuurlijk
minder behoefte om sex te hebben. Dit geldt voor zowel bij mannen als
vrouwen. Ik zou helemaal geen zin hebben om sex te hebben met mijn
vrouw als ze aan de dikke kant zou zijn.
Dat is gewoon niet mijn smaak.

Dus je kan 2 dingen doen.:
1. Gezond eten+sporten
2 Of een andere man zoeken die wel van dikke vrouwen houdt.
Je schrijft in een ander topic dat je al 11 jaar een broer-zus relatie met je vrouw hebt en daarom gebruik maakt van escortdames. Dus als jij zin hebt, dan los je dat op een andere manier op.
Zeg me je naam en ik vertel je hoe je heet.
Ik zou niet samen willen zijn met een man die mij niet aantrekkelijk vind. Jullie zijn nog niet zo heel lang samen en dan nu al zo weinig seks hebben daar zou ik me toch wel erge zorgen om maken en ik zou daar zeker geen genoegen mee nemen. Ik ben 30 jaar samen geweest met mijn man en wij hadden na al die jaren wel veel vaker seks dan 1 keer per maand. Je bent nog jong. Maak het uit en zoek een leuke vriend die jou wel aantrekkelijk vind. Er zijn meer dan genoeg mannen die juist op wat vollere vrouwen vallen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven