Netflix Deel 5!
zondag 19 mei 2019 om 21:41
SPOILEREN IS IN DIT TOPIC VERBODEN!
Welkom allen in het Netflix
klets topic deel 5.
Veel lees-en schrijfplezier!!
Linkje naar Deel 4:
entertainment/netflix-deel-4/list_messages/411063
Welkom allen in het Netflix
Veel lees-en schrijfplezier!!
Linkje naar Deel 4:
entertainment/netflix-deel-4/list_messages/411063
anoniem_376303 wijzigde dit bericht op 19-05-2019 22:13
Reden: Linkje toegevoegd
Reden: Linkje toegevoegd
30.73% gewijzigd
woensdag 20 november 2019 om 07:54
Gister waren wij aan The Crown begonnen, mar het zal aan mijn stemmiing liggen, maar na 1 aflevering hebben we hem gestopt. Misschien later.
Ik zag de hele tijd de trailer van Designated survivor en daar zijn we mee begonnen. IK weet niet hoe lang hij er op staat, want ik ben altijd een laatbloeier wat Amerikaanse series betreft, maar wat een goeie serie. Ik was even bang dat het net zo'n serie over het witte huis was als die andere waar ik door mijn "alzheimer" nu effe niet op kom met Kevin Spacey (dat weet ik dan weer wel). Iedereen was daar zo gek op. IK kwam er niet door heen.
Ik zag de hele tijd de trailer van Designated survivor en daar zijn we mee begonnen. IK weet niet hoe lang hij er op staat, want ik ben altijd een laatbloeier wat Amerikaanse series betreft, maar wat een goeie serie. Ik was even bang dat het net zo'n serie over het witte huis was als die andere waar ik door mijn "alzheimer" nu effe niet op kom met Kevin Spacey (dat weet ik dan weer wel). Iedereen was daar zo gek op. IK kwam er niet door heen.
woensdag 20 november 2019 om 08:22
Ah, misschien gaan we dat ook krijgen, maar nu zitten we in een lekkere flow. Misschien scheelt het als je een serie in 1 keer kijkt. Vaak heb ik wanneer je moet wachten op een seizoen dat ik geen eens meer weet waar het over ging. En dan geen zin heb om er in te komen. Wanneer het te lang duurt.MinkeDeWit schreef: ↑20-11-2019 08:15Oh, ik bedenk net dat ik ook het laatste seizoen van Designated Survivor nog moet. Ik vond het op het eind wat langdradig worden, dus ik heb niet reikhalzend uitgekeken.
Dat had ik heel erg met Hollands Hoop op de televisie. Ik wist geen eens waar het voorgaande seizoen mee was gestopt. En niet terug te kijken natuurlijk.
woensdag 20 november 2019 om 08:59
Account2 schreef: ↑20-11-2019 08:22Ah, misschien gaan we dat ook krijgen, maar nu zitten we in een lekkere flow. Misschien scheelt het als je een serie in 1 keer kijkt. Vaak heb ik wanneer je moet wachten op een seizoen dat ik geen eens meer weet waar het over ging. En dan geen zin heb om er in te komen. Wanneer het te lang duurt.
Dat had ik heel erg met Hollands Hoop op de televisie. Ik wist geen eens waar het voorgaande seizoen mee was gestopt. En niet terug te kijken natuurlijk.
Tegen het eind van het eerste seizoen al raak je het beu. Geniet er nog van zolang het kan!
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
donderdag 21 november 2019 om 18:16
Niq schreef: ↑16-11-2019 11:41Kwebbeltjes!! Seizoen 2 van Avlu staat erop Maar ik kan me nu al niet meer herinneren hoe S1is geëindigd pfff.
Ik heb dat zo vaak dat ik het laatste stuk ben vergeten en zo moet ik dus ook heel vaak de laatste 20 minuten van een aflevering die ik de dag ervoor bekeek terugkijken.
Dus straks maar weer even een terugblik doen.
Moest even wat pagina's terugzoeken maar ik heb je gevonden
Ben jij er al aan begonnen? Ik moet nog 5 afleveringen kijken maar poe. Ik heb het niet snel maar ik zat net wel met een brok in m'n keel.
Of kwam je er niet meer lekker in?
donderdag 21 november 2019 om 18:29
Ik zit bij aflevering 13. Gelukkig nog een aantal te gaan.
Vind het echt en superserie ondanks dat ik hem af en toe wil doorspoelen tijdens een liedje. (dat is toch niet spoileren?)
Doe ik niet hoor, blijf dan gewoon kijken, want er zit genoeg actie in.
Azra vind ik ook een geweldig leuk mens.
Ze hebben goede actrices uitgekozen!
Vind het echt en superserie ondanks dat ik hem af en toe wil doorspoelen tijdens een liedje. (dat is toch niet spoileren?)
Doe ik niet hoor, blijf dan gewoon kijken, want er zit genoeg actie in.
Azra vind ik ook een geweldig leuk mens.
Ze hebben goede actrices uitgekozen!
donderdag 21 november 2019 om 20:48
vrijdag 22 november 2019 om 12:55
Ik ook hoor! Eerste twee seizoenen waren fantastisch, laatste twee op z’n hoogst vermakelijk.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
vrijdag 22 november 2019 om 14:23
Voor het eerst ‘Ultimate Beastmaster’ gezien.
Ik verwachtte dat het gewichtheffen e.d zou zijn, met brede body builders.
Maar het is apenkooien voor gevorderden.
Deelnemers uit 9 landen leggen een hindernisbaan af.
Er doen ook (enkele) vrouwen aan mee.
De moeite waard om te kijken tijdens een huishoudelijke klus? Ja.
Iemand anders ook gekeken?
Ik verwachtte dat het gewichtheffen e.d zou zijn, met brede body builders.
Maar het is apenkooien voor gevorderden.
Deelnemers uit 9 landen leggen een hindernisbaan af.
Er doen ook (enkele) vrouwen aan mee.
De moeite waard om te kijken tijdens een huishoudelijke klus? Ja.
Iemand anders ook gekeken?
vrijdag 22 november 2019 om 15:54
vrijdag 22 november 2019 om 16:53
Zal ik via pb je geheugen opfrissen over het einde van seizoen 2?Account2 schreef: ↑20-11-2019 08:22Ah, misschien gaan we dat ook krijgen, maar nu zitten we in een lekkere flow. Misschien scheelt het als je een serie in 1 keer kijkt. Vaak heb ik wanneer je moet wachten op een seizoen dat ik geen eens meer weet waar het over ging. En dan geen zin heb om er in te komen. Wanneer het te lang duurt.