Ladies Room

10-04-2009 09:01 1866 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Viva forumsters,

Hier een verse nieuwkomer. Ik was op zoek naar een plekje huize Viva. Ik zal hier dus eerst maar eens even in het kleinste vertrekje, de Ladies Room, gaan zitten. Hopelijk zal het hier gezellig druk worden. Als ik dan merk dat we te klein behuisd raken kan ik misschien verhuizen naar de Dressing Room en wie weet, als het echt storm begint te lopen kan ik misschien door naar de Living Room ? Kom hier gezellig kletsen, je kunt ook leuke plaatjes plakken. Doe je verhaal, behoefte om even je hart te luchten, doen ! Wel even door trekken !

En dit is de officiële Ladies Room Topic Song :

Klik even op deze link :

http://www.youtube.com/watch?v=HRGdd4zH ... re=related

Heb niet alles gelezen...

Maar zitten der al wat leuke brillen op de potten???

quote:Kroes schreef op 11 april 2009 @ 17:47:

Heb niet alles gelezen...

Maar zitten der al wat leuke brillen op de potten??? Ja hoor Kroes ik had al een roze gezien gister.

Aan de binnenkant van de deuren.

Kan je naast je plas, ook je ei kwijt (was het niet bijna pasen???)
Zitten wel leuke tussen Kroes maar zag pas toch iets via Google... daar wil je ook niet op:

quote:Zenna schreef op 11 april 2009 @ 17:40:

[...]

Nou ook hartelijk welkom hier Applegate ! Ik zal even kijken naar een kalender, of heb jij misschien een leuke ?Zenna, wil je een ouderwetse of een moderne kalender hebben hangen?

Of je doet op de binnenkant van de deuren schoolborden... hebben ze bij Bagels and Beans ook... Kun je zelf wat schrijven. Maar aan de andere kant... blijven ze er ook weer zo lang op zitten...

quote:applegate schreef op 11 april 2009 @ 17:11:

Hangt er al een verjaardagskalender op dit toilet?Leuk idee zet Applegate, ik heb even wat opgezocht, zullen we deze voor April doen, of heeft iemand een beter idee ?

Oh sorry Applegate ik had je reactie niet gezien ik was even op zoek naar de kalender. Nou je het vraagt, liever iets sexiers voor de meiden, toch meiden ????
quote:Zenna schreef op 11 april 2009 @ 18:05:

Oh sorry Applegate ik had je reactie niet gezien ik was even op zoek naar de kalender. Nou je het vraagt, liever iets sexiers voor de meiden, toch meiden ????En deze voor de maand mei 2009:

[quote]applegate schreef op 11 april 2009 @ 18:16:

[...]

En deze voor de maand mei 2009:

Ja Klasse ! Ik vind het aalleen een beetje een verdacht plaatje, waarom kijkt die man op dat plaatje zo moeilijk, en waarom kijkt hij naar beneden, waar zou hij mee bezig zijn ???????

Ik zou die klep van die helm even naar beneden zetten, voor het spatten ! Wahaaaaaaaaaaaaaa (LOL)
HO!! FF ben je wat te drinken pakken en meteen mannen op het scherm! Wacht ff doe ik mee: Waar waren we? Juni?

Voor de maand juli:

voor de maand augustus
Oei, Applegate dat is wel een heel fout broekje!
Voor de maand september:

Nou bedankt Applegate en Janae voor jullie bijdragen, nu hebben we wat minder lege muren hier, fijn !

Zeg ik heb hier dorst van gekregen, al die mooie mannen, ik ga even een glaasje halen, ben zo terug
Jemig Applegate! Hij vult heel mijn beeld als mijn pagina nog aan t laden is... *slik*
quote:Zenna schreef op 11 april 2009 @ 18:53:

Nou bedankt Applegate en Janae voor jullie bijdragen, nu hebben we wat minder lege muren hier, fijn !

Zeg ik heb hier dorst van gekregen, al die mooie mannen, ik ga even een glaasje halen, ben zo terug voor Zenna
Zo we zullen ns een stukje muziek opzetten hier in de wc... is dat net als in de lift van die softe muziek? of houden jullie van wat meer rock..? Ik heb wat gevonden:

Hee wie zit er zo hard doorheen te spoelen? ;)

http://www.youtube.com/watch?v=kPbpYdrlPk4

rustige wc muziek?
Ik ga deze ruimte verlaten voor de woonkamer. Tot morgen.
Nou Janae, hoeveel keer trekken mensen door hier ? Dit is geluidsoverlast hoor ! Zullen we even wat rustigs opzoeken.

(goede vondst overigens, zo toepasselijk)
Nou zeg Janae, bij achtergrondmuziek moet ik tenminste ineens aan James Last denken, vreselijk die man, hier hoor maar even :

http://www.youtube.com/watch?v=NFT0vYMN ... re=related
Oh jee hier heb ik er nog ééntje in de serie achtergrondmuziek, die is wel heeeeel erg, van Richard Clayderman .....

http://www.youtube.com/watch?v=gfsgXJQ0ebU
Nou Zenna ik ga even lekker op de bank hangen, hebben het vanavond lekker rustig en straks maar even kijken wat er op tv is. Met een lekker bakje koffie erbij. Kom morgen na t Paasontbijt en voor we naar moeders gaan nog wel even langs. (moet altijd voor lange autoritten) ;)

Nog even dit en dan zeg ik tot morgen! ( Wat ben ik blij dat ik geen man ben na t zien van dát filmpje...)

En een fijne avond!
O JA Zenna, wat errug!!! Snel zet af!!! Je jaagt de klanten weg! ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven