Meld hier alle forum-bugs!

23-02-2009 11:31 3102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai allemaal,

Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.

grtjs, Naomi
quote:Pippin schreef op 10 april 2009 @ 17:05:

ik roep het al sinds het begin van dit forum... ik sta bij de WieHier terwijl ik dat NIET wil. Wanneer gaat dat nu eens opgelost worden?Ja, idd. Dit vind ik nou weer een inbreuk op m'n privacy namelijk
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Mijn hele safari (Mac) loopt elke keer vast op waarschijnlijk die kutterige kutreclamebanners die op deze site staan.

Dit krijg ik als foutmelding:

quote:Error #2044: Niet-afgehandelde NetStatusEvent:. level=error, code=NetStream.Play.StreamNotFound

at flvPlayerClass$/playFlv()

at banner300250/addMovie()

at banner300250/continueMovie()

at flash.events::EventDispatcher/dispatchEventFunction()

at flash.events::EventDispatcher/dispatchEvent()

at flash.utils::Timer/tick()

De enige optie is dan 'forceer stop' zodat ik al mijn vensters kwijt ben en ik moet dan safari opnieuw opstarten. Begint me ondertussen erg te vervelen. Op andere sites heb ik dit probleem namelijk (nog) niet gehad.
Résumée overflakkee: Nog steeds die mangosnol die over mijn beeld jumpt, meerdere keren binnen 24 uur.

Nog steeds prikbordtopics in de laatste 10.

Traag weer he? En dan niet het forum an sich, maar die "techneuten"!!!
Best wel een vervelende reclame, die twee meisjes in een auto. Steeds als ik er per ongeluk overheenmuis beginnen ze te zingen en schrik ik me het lazarus!

En ik zie hem echt váák ook!

Ik hou niet van reclames met geluid :(
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Gewoon niet met je muis eroverheen gaan Spijker
Ik kan nog steeds niet mailen via de vriendenfunctie. Ook kan ik geen "vriendjes" verwijderen.
Hoi allemaal,

Niet-werkende WieHier zet ik op m'n lijstje voor de volgende uitbreiding van de site. Volgens mij is dat, net als het vriendjesprobleem als gevolg van de meerdere databases, niet eenvoudig oplosbaar Ik ga nog eens aandringen op een snelle oplossing voor de overige problemen. Elninjoo, bedankt voor de info! Ik geef die ook door aan techniek.

Sorry voor deze late reactie overigens, en voor het feit dat ik niet persoonlijk op iedereen reageer. Alle hier aangemelde problemen worden uitgezocht/opgelost/in behandeling genomen...

grtjs, Naomi
Ik worstel nog steeds met de traagheid van het forum.

Andere sites gaan veel sneller bij mij. Het laden van pagina's duurt echt heel lang hier. Ik heb mijn instellingen al zo veranderd dat ik nu maar 10 berichten per pagina zie, maar dat heeft vrij weinig geholpen.

Maar goed, ben ik de enige die hier nu nog over klaagt? Ik heb even niet terug gelezen..
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Neehoor La Vie en Rose je bent niet de enige die daar nog steeds last van heeft! (Helaas, voor mij dan.)
Volgens mij is mijn probleem opgelost nadat die zingende K*tten weg waren *klopt 't wel even af voor de zekerheid*
Ik vind het Forum vanavond extreem traag, echt niet normaal traag, net 40 seconden gewacht voor een pagina was ingeladen
Achter die traagheid ga ik weer aan. Vervelend...

Op zeer korte termijn worden de prikbord-onderwerpen uit de lijst met nieuwe topics gefilterd. Oplossing is al gereed, moet alleen nog live gezet worden.

Meer nieuws horen jullie zodra ik dat heb...

grtjs, Naomi
Alles staat over elkaar heen, kan amper zien wie het laatst gepost heeft.
Naomi,

Afgezien even van de traagheid. Tot gister was mijn beeld op alle pijler zo:

Zie achter dat je naam, datum en tijd kan zien.

Gister werd er een topic geopend; deze

boekenkastgenrelabelsnaamplaatjedingetjes?

En erna werd mijn beeld zo (zie nu dat je de naam en tijd end niet meer kan zien, ik moet de topics nu eerst openen voor ik kan zien of er nieuwe postings zijn)

Ik wil hiermee niet zeggen dat het perse door dat topic kwam, ik wil alleen even zeggen wat er gebeurde.

Deze beeldgrootte heb ik altijd al gehad, voor je het advies geeft om het op klein te zetten, dan moet ik ook meteen weer een bril enzo kopen. En echt tot gister was dit niet.

Hoop dat je technische dienst misschien weet hoe het opeens komt.

Fijn weekend nog.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik heb dat ook!
Dat gebeurt wel vaker, een spatie doet wonderen en dan ruk je de site niet zo uit zijn verbandje.
Ik kan echt niet zien wie het laatst gepost heeft, Alles wat rechts staat, die ads en zo, staat er overheen.
Ik heb dat alleen op overig, trouwens,
Heb een spatie in die boekenkastnaamplaatjes-titel gezet.

Is het nu beter?
Thanks Vinyl. Het is nu bijna goed ja. Bij de tijd kan ik alleen de laatste minuten niet zien maar je hebt gelijk, het komt dus door topics die geen spaties gebruiken.

1000 maal dank, ik had het nu alleen bij overig. En ook nog niet eerder gehad. Misschienzijneropdeanderepijlersminderforummersdietopicsopenenzonderspatie.
Diekansziterwelinja.Benblijdatjehetnuweereenbeetjefatsoenlijkkuntlezen!Veelforumplezier!
Traagheid komt omdat er weer een aantal topics tegen de 5000 posts aan zitten

Dus mochten jullie je vervelen; open dan maar alvast een nieuw NIETjestopic
Ik kan gelukkig weer klokkijken. Oke nog niet op de minuut nauwkeurig maar dat zijn peanuts.

Fijn weekend nog en bedankt voor je snelle hulp.
Oke 5, we gooien het weer in de groep.
Oke, zwijgen is toestemmen denk ik maar.

Angels, ik heb een nieuw nietjes topic aangemaakt, willen jullie de oude een slotje op doen? Dan hebben we hopelijk weer een sneller forum.

Bedankt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven