Meld hier alle forum-bugs!

23-02-2009 11:31 3102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai allemaal,

Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.

grtjs, Naomi
Meds, wat een goed stuk ongedierte is die bug van jou!!
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Hoi allemaal,

Netje en Droommeisje, ik ga vragen naar de mogelijkheden over het 'vastzetten' van de pagina bij het klikken op links!

Droommeisje, de niet-werkende rode links van 'prikbord' en 'tips' (want daar werkt 't ook niet, zag ik) heb ik doorgegeven aan techniek.

Lara1978, met andere mail bedoel je dus: andere mail dan notificaties? Je krijgt helemaal geen notificaties meer? Er kunnen dan twee dingen zijn:

1) De notificaties worden niet verstuurd, ook al wordt er gemeld van wel

of

2) De melding klopt, ze worden wel verstuurd maar ergens onderweg gaat er iets mis

Ik ga de technici vragen of zij kunnen uitzoeken wat er aan de hand is. Ik kan me zo voorstellen dat ze m.b.v. maillogs kunnen achterhalen of de mails aan jou wel verzonden worden...

groetjes, Naomi
Het prikbord staat nog steeds in de top 10, en als je op prikbord klikt kom je de laatste posts van het forum weer tegen ipv prikbord items.
Bedankt misschicken (geweldige avatar trouwens ) De niet-werkende prikbordlink heb ik al doorgegeven. Laatste 10 ga ik ook doen. Ik weet vrijwel zeker dat dit al was opgelost, misschien is er weer iets terug-veranderd na de nieuwste software-update....

grtjs, Naomi
Hmm die avatar was nét niet leuk genoeg

Thanks, we wachten weer af...
quote:Vivamod schreef op 27 april 2009 @ 10:52:

Lara1978, met andere mail bedoel je dus: andere mail dan notificaties? Je krijgt helemaal geen notificaties meer? Er kunnen dan twee dingen zijn:

1) De notificaties worden niet verstuurd, ook al wordt er gemeld van wel

of

2) De melding klopt, ze worden wel verstuurd maar ergens onderweg gaat er iets mis

Ik ga de technici vragen of zij kunnen uitzoeken wat er aan de hand is. Ik kan me zo voorstellen dat ze m.b.v. maillogs kunnen achterhalen of de mails aan jou wel verzonden worden...

groetjes, Naomi

Nee, ik krijg helemaal geen noificaties, maar wel andere mails van Viva met acties en aanbiedingen enzo.

Bedankt voor het uitzoeken alvast!
In het overzicht van topics zie ik dat Mooncatcher om 10.23 een reactie heeft geplaatst in Autorijden met hakken. Als ik het openklik, zie ik mijn eigen reactie als laatste reactie, om 10.20.
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Update: nu zie ik in de lijst dat Teigera een post heeft geplaatst in dat topic. Die zie ik ook niet, maar nu wel die van Mooncatcher...
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Ik vind 't forum weer vreselijk traag de laatste dagen.

Ook zie ik opeens bij 'mijn viva' mijn laatste reacties niet meer.
Het forum is afschuwelijk traag! Als ik de vivasite afsluit en weer opnieuw open gaat het een paar minuten goed, maar daarna is het weer bagger.
Heeeeel traag inderdaad!!
TRAAG met hoofdletters!!!

En het prikbord is nog steeds niet aan te klikken....
Verschrikkelijk traaaaaaag! Ik heb 6 tabbladen open staan zodat ik nog enigzins kan forummen.
Meer dan traag...
Known to cause insanity in laboratory mice
Kreeg net een storingspagina

Het forum is inderdaad heel traag, en ik kan sommige topics niet openen. Dan krijg ik een foutmelding.

* Edit* kan het misschien komen door die vreemde en irritante spaanse reclame bovenin?
Het forum is bij mij inderdaad ook tergend traag momenteel, ik vroeg al aan de angels of dat aan mij lag.... Ik ga uitzoeken wat er aan de hand is, ik neem aan dat die rode foutmelding en de traagheid samenhangen. Z.s.m. meer!

groetjes,

Naomi
Foutmelding van miss chicken krijg ik ook steeds als ik een onderwerp open klik.

Verder nog wat andere venstertjes die melden dat de bewerking wordt afgebroken.

Als het wèl lukt om een onderwerp te openen duurt het heel lang.
Bij mij doet het forum weer normaal!
De snelheid lijkt weer beter te zijn...
Bij mij is de snelheid ook beter!
Ik krijg in IE nu al een paar keer een foutmelding dat [url topic] niet geladen (of geopend) kan worden. Nu even Firefox opgestart en hier heb ik het niet. Maar ja, dit is ook nog maar het eerste topic dat ik aanklik...
Borrie2, heb jij nu nog steeds last van problemen? Ik heb de betrokken partijen al gevraagd wat er gaande is, maar misschien was 't een tijdelijk probleem...

grtjs, Naomi

Volgens mij heb ik een oorzaak gevonden....de google-adds doen het niet en dan blijft ie zoeken, en daar wordt het traag van.
Even afkloppen, maar de laatste 5 minuten ofzo geen gekke venstertjes meer!

(das altijd als ik het meld )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven