Meld hier alle forum-bugs!
maandag 23 februari 2009 om 11:31
Haai allemaal,
Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.
grtjs, Naomi
Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.
grtjs, Naomi
zaterdag 11 april 2009 om 23:23
quote:Pippin schreef op 10 april 2009 @ 17:05:
ik roep het al sinds het begin van dit forum... ik sta bij de WieHier terwijl ik dat NIET wil. Wanneer gaat dat nu eens opgelost worden?Ja, idd. Dit vind ik nou weer een inbreuk op m'n privacy namelijk
ik roep het al sinds het begin van dit forum... ik sta bij de WieHier terwijl ik dat NIET wil. Wanneer gaat dat nu eens opgelost worden?Ja, idd. Dit vind ik nou weer een inbreuk op m'n privacy namelijk
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
zondag 12 april 2009 om 20:48
Mijn hele safari (Mac) loopt elke keer vast op waarschijnlijk die kutterige kutreclamebanners die op deze site staan.
Dit krijg ik als foutmelding:
quote:Error #2044: Niet-afgehandelde NetStatusEvent:. level=error, code=NetStream.Play.StreamNotFound
at flvPlayerClass$/playFlv()
at banner300250/addMovie()
at banner300250/continueMovie()
at flash.events::EventDispatcher/dispatchEventFunction()
at flash.events::EventDispatcher/dispatchEvent()
at flash.utils::Timer/tick()
De enige optie is dan 'forceer stop' zodat ik al mijn vensters kwijt ben en ik moet dan safari opnieuw opstarten. Begint me ondertussen erg te vervelen. Op andere sites heb ik dit probleem namelijk (nog) niet gehad.
Dit krijg ik als foutmelding:
quote:Error #2044: Niet-afgehandelde NetStatusEvent:. level=error, code=NetStream.Play.StreamNotFound
at flvPlayerClass$/playFlv()
at banner300250/addMovie()
at banner300250/continueMovie()
at flash.events::EventDispatcher/dispatchEventFunction()
at flash.events::EventDispatcher/dispatchEvent()
at flash.utils::Timer/tick()
De enige optie is dan 'forceer stop' zodat ik al mijn vensters kwijt ben en ik moet dan safari opnieuw opstarten. Begint me ondertussen erg te vervelen. Op andere sites heb ik dit probleem namelijk (nog) niet gehad.
woensdag 15 april 2009 om 08:51
donderdag 16 april 2009 om 07:21
Hoi allemaal,
Niet-werkende WieHier zet ik op m'n lijstje voor de volgende uitbreiding van de site. Volgens mij is dat, net als het vriendjesprobleem als gevolg van de meerdere databases, niet eenvoudig oplosbaar Ik ga nog eens aandringen op een snelle oplossing voor de overige problemen. Elninjoo, bedankt voor de info! Ik geef die ook door aan techniek.
Sorry voor deze late reactie overigens, en voor het feit dat ik niet persoonlijk op iedereen reageer. Alle hier aangemelde problemen worden uitgezocht/opgelost/in behandeling genomen...
grtjs, Naomi
Niet-werkende WieHier zet ik op m'n lijstje voor de volgende uitbreiding van de site. Volgens mij is dat, net als het vriendjesprobleem als gevolg van de meerdere databases, niet eenvoudig oplosbaar Ik ga nog eens aandringen op een snelle oplossing voor de overige problemen. Elninjoo, bedankt voor de info! Ik geef die ook door aan techniek.
Sorry voor deze late reactie overigens, en voor het feit dat ik niet persoonlijk op iedereen reageer. Alle hier aangemelde problemen worden uitgezocht/opgelost/in behandeling genomen...
grtjs, Naomi
donderdag 16 april 2009 om 21:24
Ik worstel nog steeds met de traagheid van het forum.
Andere sites gaan veel sneller bij mij. Het laden van pagina's duurt echt heel lang hier. Ik heb mijn instellingen al zo veranderd dat ik nu maar 10 berichten per pagina zie, maar dat heeft vrij weinig geholpen.
Maar goed, ben ik de enige die hier nu nog over klaagt? Ik heb even niet terug gelezen..
Andere sites gaan veel sneller bij mij. Het laden van pagina's duurt echt heel lang hier. Ik heb mijn instellingen al zo veranderd dat ik nu maar 10 berichten per pagina zie, maar dat heeft vrij weinig geholpen.
Maar goed, ben ik de enige die hier nu nog over klaagt? Ik heb even niet terug gelezen..
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
vrijdag 17 april 2009 om 10:54
zaterdag 18 april 2009 om 12:48
Naomi,
Afgezien even van de traagheid. Tot gister was mijn beeld op alle pijler zo:
Zie achter dat je naam, datum en tijd kan zien.
Gister werd er een topic geopend; deze
boekenkastgenrelabelsnaamplaatjedingetjes?
En erna werd mijn beeld zo (zie nu dat je de naam en tijd end niet meer kan zien, ik moet de topics nu eerst openen voor ik kan zien of er nieuwe postings zijn)
Ik wil hiermee niet zeggen dat het perse door dat topic kwam, ik wil alleen even zeggen wat er gebeurde.
Deze beeldgrootte heb ik altijd al gehad, voor je het advies geeft om het op klein te zetten, dan moet ik ook meteen weer een bril enzo kopen. En echt tot gister was dit niet.
Hoop dat je technische dienst misschien weet hoe het opeens komt.
Fijn weekend nog.
Afgezien even van de traagheid. Tot gister was mijn beeld op alle pijler zo:
Zie achter dat je naam, datum en tijd kan zien.
Gister werd er een topic geopend; deze
boekenkastgenrelabelsnaamplaatjedingetjes?
En erna werd mijn beeld zo (zie nu dat je de naam en tijd end niet meer kan zien, ik moet de topics nu eerst openen voor ik kan zien of er nieuwe postings zijn)
Ik wil hiermee niet zeggen dat het perse door dat topic kwam, ik wil alleen even zeggen wat er gebeurde.
Deze beeldgrootte heb ik altijd al gehad, voor je het advies geeft om het op klein te zetten, dan moet ik ook meteen weer een bril enzo kopen. En echt tot gister was dit niet.
Hoop dat je technische dienst misschien weet hoe het opeens komt.
Fijn weekend nog.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 18 april 2009 om 13:57
Thanks Vinyl. Het is nu bijna goed ja. Bij de tijd kan ik alleen de laatste minuten niet zien maar je hebt gelijk, het komt dus door topics die geen spaties gebruiken.
1000 maal dank, ik had het nu alleen bij overig. En ook nog niet eerder gehad. Misschienzijneropdeanderepijlersminderforummersdietopicsopenenzonderspatie.
1000 maal dank, ik had het nu alleen bij overig. En ook nog niet eerder gehad. Misschienzijneropdeanderepijlersminderforummersdietopicsopenenzonderspatie.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 18 april 2009 om 14:16