Eind 2006/begin 2007

18-03-2009 16:14 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve Thijmen,

van harte met je eerste verjaardag!!
Ja ga weer fanatieker schrijven. Binnenkort veel vrij dus dat gaat wel lukken!

Krokus: super alles goed met kindje. En voorgevoel wat het wordt? Wil je dat weten en heb je een voorkeur?

Mmmoi: wil wel weer foto's zien van je gezinnetje....Je klinkt heel gelukkig

Ris: schrikken van Gijs. Jullie gaan nu heel traject in en dat is niet leuk natuurlijk. Hoe is ht met Ella?

FF: aan het verhuizen?

Mirjam: wat mooie foto's weer op Hyves. Knap meisje Hanna.

Skinny jeans zal haar goed staan. Bij tengere kindjes staat het mooi.

Aimee draagt ook alle stijlen. Ook veel spijker, net als haar mamma. Maar nu ook mooi jurkje van Eliane et Lena....Heel cute met haar donkere haartjes.

Ze heeft nog niet echt voorkeur. Laat haar nooit kiezen. Ze kan soms miepen welke jas ze aan wil, die hangen allemaal aan de kapstop.

Aimee vraagt wel heel de dag om koek, snoep. En van allebei krijgt ze af en toe en toch is dit aanleiding om paar keer per dag te vragen Grrr wordt je soms niet goed van. Met vriend nu afgesproken dat ze op vaste tijd 1x per dag koekje krijgt en kunnen we daar naar verwijzen.

Voor de rest iedereen hallo, en ga het weer bijhouden!
joehwieieie Babba, fijn je even te lezen!
Bij februari is ook een hele groep. Met de 1 klikt het beter dan bij de ander en ik vind het erg leuk dat er meerdere dames zijn die een oudste hebben die maar een paar maanden schelen met Mayte.....kun je daar ook weer ervaringen over delen...Had eigenlijk verwacht dat een groot gedeelte weer zou afhaken op een gegeven moment, maar zijn veel fanatieke schrijfsters daarzoot.

Maar jullie zijn me zo ontzettend lief. Net als wat mmmoi ook zegt, we schrijven al bijna 3 jaar met elkaar......best bijzonder al zeg ik het zelf.

Verder alles z'n gangetje hier. M'n moeder komt dinsdag en heeft al gemaild dat ze een mega zak met kleding heeft voor de meiden, met eigenlijk alleen maar merk spul (Imps en Elfs, jottum enz enz en m'n moeder kennende kost het nog geen euro per stuk.....) Fenna moet nu al echt in 62, 56 is al weer veel te klein.....kind groeit als kool.

Gisteravond voor het eerst weer eens zonder Lief en kinderen weg geweest naar een feestje. Was met de auto en moest dus naar de Stad.....ze hebben daar een nieuwe weg aangelegd en de vertrouwde route helemaal over de kop gehaald. Geen idee waar ik was...ben uiteindelijk wel op plaats van bestemming gekomen en twas erg gezellig......zelfs met alleen perensap!

Vanochtend eieren geverfd en paasontbijt en Mayte vind het allemaal even geweldig, but nothing beets the playground....meisje komt elke dag zo zwart als een beest de speeltuin uit. Het hele bad zit vol zand en blubber.....heerlijk toch.
Hoi meiden,

Ris, wat een ellende. Ik kan me helemaal voorstellen dat je even flink in de put zit. Maar heeft de osteopaat die operatie aangekondigd? Dus niet een kinderarts? Maar goed, sowieso is het beter om je op zoiets in te stellen :(. Wat voor actie ga je nu nemen, op korte termijn naar een academisch ziekenhuis dus? Hoe gaat het met zijn ontwikkeling eigenlijk?

Ringel, waar haalt jouw moeder dat dan vandaan, al die dure kleertjes voor zo weinig? Gaaf hoor.

Wat gaan jullie doen vandaag? Wij willen in ieder geval een stuk wandelen en/of fietsen. Voor onze vakantie in Schotland (over twee weken zitten we er al!) hebben we een rugdrager gekocht en Hanna vindt het geweldig om daar in te zitten. Maar ik wil graag nog even "proeflopen" met het ding. Ik heb gisteren een website gevonden met korte wandelingen in Schotland (3 tot 5 kilometer) dus dat moet prima te doen zijn.
Goedemorgen!

Heerlijk zeg, zo'n extra vrij dagje voor de man, genieten met je gezin! Wij zijn vanochtend met zijn viertjes in het 'grote bed' gestart en daarna heb ik met beide kids in bad gezeten. Thijmen vond het heeeeerlijk! Nu zijn we allemaal fris en fruitig aangekleed en willen we straks een eind gaan wandelen, richting vrienden. We gaan inmiddels al jaaaaren met vrienden pannenkoeken eten (thuis of in de pannenkoekenboerderij) op dagen als deze. Gezellige dag in het vooruitzicht dus!

Gisteren hebben we de hele dag bij mijn ouders gezeten, met opa, oma en mijn oom. We hebben lekker even gewandeld en uitgebreid gebruncht. Fijne paasdagen dus hier!

@Ris: Wat een vervelend bericht dat Gijs ws. geopereerd moet worden! Zoals Mirjam al zegt ben ik ook benieuwd of je ook iets 'anders' merkt aan zijn ontwikkeling. Wat is dat moedergevoel toch goed hè! Maarreh, ik begrijp dus dat hij een bult op zijn hoofd heeft, ontstaan door de vacuümpomp? Dat moet ik hier dan dus ook in de gaten houden?

@Mirjam: Leuk, Hanna in de rugdrager! Dat ze dat nog wil! Jasmijn zou het misschien een tijdje wel leuk vinden, maar dan zelf willen lopen Dat is ook steeds het geval bij de dubbele wagen, ze wil eerst een eind zelf lopen en als ze dan moe is (of ik ben het zat) dan gaat ze in de wagen zitten.

@Ringel: Heerlijk hè, zo'n buitenspeelkind. Wij hebben zaterdag onze tuin 'opgeknapt' en de zandbak en glijbaan weer gereed gemaakt. Jasmijn vindt het heerlijk om buiten te spelen. Heeft Mayte ook al een step? Is hier een heeeeel groot succes!

@Krokus: Hoe gaat het met jou, nog last van kwaaltjes??? Enneh, de genen zijn jouw kant op gezonden hoor, de kleine man hier ligt lekker bij papa in de armen te tukken...heeeeerlijk genieten zo'n knuffelkont!

@Babba: Fijn dat je weer komt schrijven, we hadden je al gemist. Ik klink niet alleen gelukkig, ik bén het ook, haha. Ik zal vandaag eens wat nieuwe foto's maken van ons gezin en dan vooral van Thijmen, hij verandert zó snel. Ik moet zeggen dat dat er nogal bij in schiet, ik ben niet zo'n fotograaf...

@Pebbles: Hier ook een meisje dat zelf haar kamer uit komt. 's Ochtends vroeg horen we de deur gaan, die gaat netjes achter haar billen ook weer dicht, en dan schuifeldeschuifel (want in slaapzakje) komt ze naar onze kamer toe. Echt leuk, alleen niet als het heeeeel vroeg is En Jasmijn hoeft niet bepaald op haar tenen te staan om de deuren open te krijgen...lang end.

@Annie: Jammer dat je moet stoppen met de bv. Maar je hebt het ook dit keer weer lang vol gehouden, toch? Knap hoor. Ik ben benieuwd hoe lang het hier gaat duren. Het gaat tot nu toe enorm goed en volgens mij groeit Thijmen als kool. Donderdag naar het cb dan weet ik meer. We hebben nu wel allebei last van spruw waardoor het voeden pijnlijk is. Morgen even naar de ha voor medicatie.

@Fluf, Pepiet en Niniane: Alles goed?

Haha, Thijmen bij de man op schoot, Jasmijn gaat erbij staan en zegt tegen papa: 'wat een lekker ventje hè?' Haha, je hoort jezelf terug Wel lief, ze is zo dol op haar broertje, genieten!!!

Nou, ik ga weer wat doen. Fijne dag weer allemaal!
quote:mmmoi25 schreef op 13 april 2009 @ 10:54:

Goedemorgen!

@Mirjam: Leuk, Hanna in de rugdrager! Dat ze dat nog wil! Jasmijn zou het misschien een tijdje wel leuk vinden, maar dan zelf willen lopen Dat is ook steeds het geval bij de dubbele wagen, ze wil eerst een eind zelf lopen en als ze dan moe is (of ik ben het zat) dan gaat ze in de wagen zitten.

l!Ik was niet helemaal volledig; Hanna gaat ook stukken zelf lopen hoor. Ik stel me zo voor dat ze een paar honderd meter/een kilometer zelf loopt en dan even in de rugdrager gaat voor 2 kilometer, en dan weer een stuk zelf loopt. Ze vindt wandelen ook heerlijk en ze is niet heel snel moe. Maar omdat ze zo licht is en omdat een buggy geen goed idee is in de Schotse hooglanden (denk ik), leek het ons een prima oplossing.
@mirjam: leuk zeg, naar Schotland!! Zo'n rugdrager lijkt me ook heel makkelijk. We hebben er ook al 1 gekocht, een Deuter, voor de zomervakantie. In frankrijk is het in die dorpjes en in de bossen niet zo handig met een kinderwagen. Ik neem dan nog een extra korte doek mee. Eva kan dan in de rugdrager en als Floor moe is kan die even in de rugdrager en Eva in de draagdoek.

@mmmoi: jullie deurklinken zijn iets lager, bij jullie kon ze er de laatste keer al makkelijk bij. Maar Jasmijn is zowiezo een lang end, daar zijn die korte of driekwart broekjes zo leuk bij. Bij Floor heb ik juist hele lange broeken omdat ze van die korte beentjes heeft.

We hebben een heerlijk paasweekend gehad (en nog steeds natuurlijk, het is nog niet voorbij).

Alleen het slapen van Eva is weer pet en ik ben er nu toch best moe van.
Meiden, op veler verzoek :

Nieuwe foto's van mijn kids op mijn hyves. Check die blauwe ogen! Hij is van de melkboer hoor!!!
Man o man oman wat een heerlijk weekend gehad.....

Mayte niet uit de speeltuin weg te slaan en wederom zo zanderig als maar kan er vanavond uitgekomen. Lief is vanochtend om 11.00 met haar daar naar toe gegaan en we zijn vanmiddag om 17.00 er pas uitgekomen. al die tijd spelen, klimmen klauteren op de wipmotor, glijen met water en zand spelen, dansen en koprollen maken....we hoeven dus echt niet op vakantie met zo'n speeltuin en heeeeeel veel leeftijdsgenootjes in de straat. Wij lekker met de buurvrouwen gekletst, met nieuwe buren kennisgemaakt (we krijgen in augustus een overbuurjongetje er bij) een par huizen verder op woont een vrouw met een dochtertje die een week ouder is dan Fenna...helemaal goed.

ben helemaal blij datwe hier zijn komen wonen en de plannen voor eengroot speel en vreet festijn in de zomervakantie zijn in de maak en een petitie om een bord voor aan het begin van de straat voor automobilisten die te hard scheuren ook.....heerlijk zo'n straat!!!!!
Pff, veel te laat nog even komen spieken maar blijf hangen bij verhaal van Ris. Verdorie, wat een gedoe....

Ik hoop heel heel erg dat het meevalt en dat Gijs niet geopereerd hoeft te worden.

Pfff, weet verder niks te zeggen. Zo iets maakt me boos...

Lieve Ris, hou ons op de hoogte, misschien valt het allemaal mee. Bij Mats waren de naden ook veel te snel dicht, met een helm hebben we zijn afplatting weten te verminderen...

Het komt goed in ieder geval, hoe dan ook.

Nu ga ik slapen en dan morgen het poepverhaal van Pebs lezen!
Ja krook ik zal proberen om wat fanatieker te schrijven. Maar overdag vaak geen tijd en ik ben gewoon geen avondmens. Jullie schrijven vaak nog na elven dan lig ik dus al lang en breed te bed.

@Ris Wat een gedoe met Gijs. En extra zuur dat je zelf al aanvoelde dat er iets niet goed zat en dat niemand naar je luistert. Gelijk dat je naar een ander ziekenhuis gaat. Ik zou ook niet meer naar die ongeinteresseerde kinderarts in dat ene ziekenhuis willen gaan. Overigens hoeft een academisch ziekenhuis niet beter te zijn dan een streekziekenhuis.

@Mirjam. Wij hebben ook een rugdrager. Die is echt ideaal voor in de bossen en bergen. Helaas hebben wij er ook altijd een kinderwagen bij nodig omdat Kyran (inmiddels te zwaar voor de drager) nog niet 10 kilometer zelf kan lopen. Onze wagen is net een klein tankje dus die krijgen we door de meeste bossen wel heen. Ga jij dan de hele vakantie zelf met Hannah lopen? Je laat je man toch ook wel dragen? Ook al weegt Hanna nog niet zo veel uiteindelijk wordt het toch wel zwaar. Myrddin slaapt bijvoorbeeld in het ding, dan loop je toch 1,5 uur door omdat hij anders wakker wordt. Vind ik zielig voor hem en onszelf want dan wordt hij heel ongezellig. (Zal foto op Hyves zetten)

@Krook Fijn dat je echo goed was. Spannend weer een bb in november! Ik heb uiteindelijk niet meer bij een ander clubje meegeschreven. Te veel mensen in het begin en ik had mijn handen vol aan jullie.

@Rest Hiiiiiiiii

Mijn weekje weg was heerlijk. Met mijn rug gaat het ook weer een stuk beter. N-man was thuis om te klussen in huis en is halverwege de week gekomen. We zijn o.a naar Burger's zoo geweest. Dat is echt een hele mooie dierentuin.

Gister gewandeld op de Veluwe. Kyran in de wagen, Myrddin in de rugdrager.
Bijkbaar net mezelf gequoted, dus dubbelop.
quote:Annie Ooi schreef op 14 april 2009 @ 12:20:

Hahahaha, pebs, wat weer een heerlijk poepverhaal!!! Hahahahaha!

Wat ik me afvroeg, hebben Floor en Jasmijn al hun kiezen ook al? Mats is met de laatste 4 bezig en heeft sinds vorige week weer zure, dunne poep. Lijkt me vreselijk om DAT van de glijbaan te schrapen, hihi!

Ris, hoe is het nu? Alles even laten bezinken? Wanneer naar de kinderarts?

Nou, ben offcieel borstvoedingvrij. Heb het dit weekend maar gevierd met het overdag drinken van een roseetje. dat heb ik dus al tijden niet meer gedaan. Als ik al eens dronk, wat dat in de avond. Nu zaten we heerlijk met pasen en dat mooie weer te genieten van mijn moeders verjaardag met een koud wijntje. Zalig!

Mats is echt hoogblond nu van die heerlijke zon. Helaas zijn zowel Mats als Sverre net zulke bleekscheten als mama. Lief wordt namelijk al poepiebruin van de de centrale verwarming!

Mooie foto's van de kids op hyves, heb zelf ook maar weer wat geplaatst!
Hai meiden,

Wel bijgelzen, niet veel onthouden. Alleen Gijsje uiteraard wel. Ris, alsik iets voor je kan doen...je weet me te vinden toch?!

Hier dru met voorbereiden van verhuizing. Een hoop gedoe met de medicatie van Ian. Ik heb een stuk uit mijn nagelgehakt met een scheermesje. Ik wist niet dat het kon. Tik dus nu met een hand. Niet goed voor de snelheid. Max was weer naar het Sophia geweest. Een heel gedoe (lees om elf uur afspreken en om half drie het ziekenhuis uitlopen). Ik update later even. Tikken doet zeer.

Dag meiden...
Ris, ga alstjeblieft wel naar een cranioteam! Er zitten er vier in Nederland en het is gedoe met afstanden, maar ze weten er zoveel meer dan reguliere artsen. Een lokaal of gewoon ziekenhuis kan cranio echt niet afdoende behandelen.
Ik knip en plak even van een ander topic (zo druk haha)

Vandaag bij de huisarts geweest, (vervanger) die was niet gecharmeerd van ons bezoek aan een osteopaat, vond dat ze zelf dan maar op zijn stoel moest komen zitten als ze het allemaal zo goed wist. Dan staan mijn nekharen al overeind en moet het consult nog beginnen (en we zaten ook al 55 minuten te wachten!). Maar goed, hij vond het op basis van het onderzoek van de cb-arts en wat hij zelf had gedaan aan kleine testjes, voorlopig niet nodig om een k.a. in te schakelen. volgende week terug naar de cb-arts en afwachten wat die zegt. Hij heeft wel het e.e.a. in de comuter gezet dus als de cb-arts volgende week een verwijzing zou willen, dan kan die zo uitgedraaid worden.

Ik snap wel dat hij niet iedereen die het wil, door kan/wil sturen, maar ik vond dit toch een beetje vreemd. Hij bleef ook maar hameren op zijn jarenlange studie en ervaring tov een osteopaat die zomaar denkt wat gratis advies te kunnen geven. (helaas was hij tijdens de colleges "hoe ga ik om met bezorgde ouders" ziek ofzo....). Nou ja, nog een week wachten zal het geheel niet erger maken, maar ik baal wel een beetje.

Wat ik ook zo raar vind is dat de cb-arts alleen maar gezegd heeft dat zijn fontanel te klein is, niks over wat evt hiervan de gevolgen kunnen zijn en wat er aan te doen is. Kijk als de naden te dicht zijn, maar nog open genoeg voor helmtherapie, is dat natuurlijk al goed genoeg! We tasten dus een beetje in het duister en that sucks!

Fluff waar zitten die cranio-teams? Ik weet dat jullie naar R'dam gaan (maar dat is voor ons wel een pokke-eind). en hoe is het nu met Max zijn hoofd?

annie; van de week stond hier een geboorte-aankondiging in de krant; geboren Mats, broertje van Sverre.

vond het zo grappig en moest meteen aan jullie denken!

Lekker aan de rose gezeten dus... ik hoop dat de bv hier nog even door blijft lopen, maar ik ga ook een flinke borrel nemen als het erop zit!

Babba; fijn dat je er weer bent!

Nien, die dierentuin is idd een hele mooie! Wij zijn er al lang niet meer geweest, moeten we toch maar weer eens doen!

Mirjam, je vroeg hoe het met Ella was; hartstikke goed! 't is zo'n heerlijk tuttebelletje! Ze kletst de oren van ons hoofd, speelt erg graag in de tuin (we moeten maar voortmaken met onze tuin-verbouw-plannen, dan kan ze zich lekker uitleven) en skinny-jeans zijn aan haar mollige beentjes niet besteed (haha).

Zo, ik ben zelf nog aan het uitzieken van de b.o. en de antibiotica; dat hakt erin dat spul! Ik ben nog steeds moe ervan. Maar goed, ik ben ziekgemeld voor deze week en dan volgende week nog 2 daagjes en dan vakantie.... Heerlijk!

Ik ga nu ons uitje naar de sauna regelen, dat staat al zolang gepland, nu maar eens knopen doorhakken wb locatie en zo.

Kusjes!
Ris, ik stuur je via de hyves het mailadres van Hansje. Zij is de nursepractioner in Rotterdam. Je kunt haar gewoon mailen en een afspraak maken, ook zonder huisarts! Teams zitten in Rotterdam. Amsterdam, Utrecht en Nijmegen. Je krijgt zoveel mogelijk afspraken op een adag als je van ver komt, dus het is op zich wel te doen. Ik mail je even...
Oh Ris, wat vervelend dat je nu ook nog eens een vervanger treft. Neem anders contact op met de kinderpoli en leg het hun uit. Ons CB en de fysio die Mats behandelde nam het ook niet serieus. (kinderhoofden worden vanzelf rond naarmate baby''s gaan zitten en kruipen).

Met een verwijzing van de huisarts (ben niet op consult geweest) konden we heel snel terecht. Hoe oud is Gijs nu precies?
@ris: lekker weer, die tegenstrijdige verhalen. Maar het goeie nieuws is dat een operatie dus misschien niet nodig is. Verder laten onderzoeken zou ik in ieder geval doen maar ik ben er niet zo bang voor dat jij je af laat schepen .

@dierentuin: daar werkt mijn papa (en mijn mama vroeger ook). Ik ben daar als klein kind ook heel veel geweest, achter de schermen enzo.

Mijn vader is vooral heel creatief met het bedenken van nieuwe projecten en ik ben dan heel trots als mensen zeggen dat ze het zo mooi vinden.

Ik ben bang dat mijn kinderen niet zo trots gaan zijn op mijn werk later, dat is toch wat minder spannend, haha.

@annie: geen idee eigenlijk of Floor al haar kiezen al heeft. Hoeveel moet ze er hebben?
Hey.....

Druk geschreven....

Ris wat frustrerend zo'n arts, niet af laten schepen....

Niniane heerlijk uitgerust?!

Annie oh net je foto's gezien, wat een heerlijke mannetjes.

Kwam er vandaag achter dat Aimee bij een BN-kindje in de groep zat op kdv. Kwam er achter doordat dit kindje 4 is geworden en afscheid neemt. Zoontje van Geert Hoes en die heeft de zeer herkenbare naam Robijn. Heb er dus nooit opgelet (totdat ik naam las) en nu is hij alweer weg....Dus niet eens gezien haha, Aimee dan weer wel. Wie weet ooit op de BSO.

Dacht al wel dat ze in de buurt woonde, ieder geval ex want weleens in centrum hier in de buurt gezien...

Nou ja dit was mijn gossip voor vandaag haha!!!

Ga nu badderen!
Hoi meiden,

Er wordt weer heel veel geschreven, kan het allemaal niet bijhouden hoor...

Ik ben vandaag naar de ha geweest met Thijmen en hij heeft nu andere medicatie voor zijn prutoogjes en we hebben samen een gel voor de spruw. Voeden is nu echt pijnlijk dus ik hoop dat die gel gauw werkt

Thijmen kwam vandaag iedere 3.5 uur voor een voeding en vanavond liet hij er 4 uur tussen. Op zich heel netjes maar nu hoop ik dat hij er vannacht eens wat langer tussen laat. In de wagenbak slaapt hij op de een of andere manier veel rustiger, dieper en langer dus hadden we afgelopen nacht de wagenbak in de wieg gezet. En toen maakte het niks uit...hij was juist heel onrustig, veel wakker, had kramp, de hik, gespuugd, gepoept...ben de hele nacht met hem bezig geweest. Het lijkt er dus op dat hij het ritme van dag en nacht heeft omgedraaid. Maar hoe draai je dat terug?!?!

@Kiezen: Jasmijn heeft al een aantal maanden alle kiezen al. Gelukkig ook heel weinig last van gehad, kan dus geen advies geven...

@Ris: Weet niet zo goed iets opbouwends te zeggen, daarom maar: sterkte en ik denk aan je en ik vind dat je een supermoeder bent dat je zo alert bent op je kind!!!

@Babba: Haha, een BNkindje, leuk zeg. Aparte naam heeft dat kind!!!

Verder even geen zin om te reageren. Ik ga douchen en op tijd naar bed, want het zal wel weer een kort nachtje worden helaas
Jemig Ris, kan me voorstellen datje je goed rot voelt. Bah. Veel sterkte meis. Verder even snel want moet naar de stad om een kadootje kopen voor een collega die met pensioen gaat.
Ris, heb je even een pb gestuurd via hyves.
Wat is het rustig hier!

Ben vandaag met vriendinnen en kids naar het strand geweest en het was heeeerlijk! Ik had geen bikini mee voor Jasmijn maar dat was gewoon wel nodig geweest. Dus is ze in haar ondergoed gaan spelen en ze heeft zelfs in de 'zwin' gezwommen, geweldig toch! Helemaal doodop, hongerig en drammerig (!) kwam ze thuis. Dat was eten er in schuiven, onder de douche met papa en naar bed. Morgen weer psz dus hopelijk slaapt ze goed.

Thijmen heeft weinig van zijn eerste strandbezoek meegekregen. Die is nog steeds aan het eten/slapen/eten enz. Precies elke drie uur begint hij wat te jammeren voor een voeding en voor de rest zijn zijn oogjes meestal dicht Heerlijk toch. Hij heeft wel een voeding gekregen op het strand, best apart!

En vanavond trouwens lekker in de tuin gegeten, wat een heerlijkheid! Hij is bijna helemaal opgeknapt en bbq proof Pebbs, de man wil een buiten 'openhaard' alias 'bbq', zo'n stenen gevaarte, erin zetten. Hopelijk kunnen we met jullie de vuurdoop doen, als het zo'n dag als deze wordt!?!?!

Morgen is mijn oma een dagje bij me, die uit de achterhoek. Ze logeert een week bij mijn ouders maar die moeten morgen allebei werken en konden geen vrij krijgen. We gaan Jas naar de psz brengen en naar het CB met Thijmen, zal ze wel heel leuk vinden. Ik ben benieuwd wat het menneke al weegt, zal behoorlijk wat zijn, hij is enorm gegroeid volgens mij!!!

Zo, nu zal Jas wel diep slapen en kan ik zelf onder de douche. Ik zit nog onder het zand, haha. Groetjes!
Wat heerlijk als je zo dichtbij het strand woont Mmmoi! Ik ben niet zo'n strand/zee mens, maar dat komt ws omdat het zo'n eind rijden is haha!

Ik hoop voor je dat de spruw bijna over is. Ik ga morgen beginnen met probiotica (na de anti) en hoop dan dat mijn spruw ook wegtrekt (hoewel het niet erg lijkt).

Fluff; ik heb je teruggemaild! Dank je voor het mailadres en de andere info. Nijmegen is voor ons het handigst. Radboud? Daar zijn we allebei bekend; ik heb daar de IUI gehad bij Ella en de man loopt er voor zijn darmen.

Contact opnemen met het CB valt niet mee... je krijgt dan een centraal nummer en niet het buro zelf, heel vervelend. Ik heb het niet geprobeerd (maar toen Gijs net geboren was, wel) ik wacht gewoon even af, maar ik laat me volgende week bij de cb-arts niet afwimpelen.

Gisteren nog contact gehad met de osteopaat. Zij heeft Gijs' bult "behandeld" dus er zou verschil te voelen moeten zijn op zijn hoofd. We wachten dus nog 1 weekje af.

Verder moet ik echt wat werk doen voor school. Het volgende thema wat we in onze groep gaan draaien, zou ik voor mijn rekening nemen en het uitwerken daarvan had ik al klaar willen hebben, maar daar kwam vorige week niks van.

Vanavond is de man er niet, dus dan moet het lukken!

Groetjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven