Jouw Black Friday aankopen
vrijdag 29 november 2019 om 18:44
vrijdag 29 november 2019 om 20:39
.
Kan niet plakken, maar van oroblu wild net.
vrijdag 29 november 2019 om 20:41
Niet helemaal, ik hou al maanden de prijs van de fitbit Charge 3 in de gaten, van 127 naar 89 europejeka schreef: ↑29-11-2019 20:07Niks. Want Black Friday stelt in Nederland geen fluit voor. In Canada een paar jaar geleden wel eens gaan kijken en designerkleding gescoord voor 20% van de normale verkoopprijs. Maar hier in Nederland zie je dat soort kortingen ten eerste niet, en ten tweede word je 9 van de 10 keer besodemieterd omdat ze in oktober gewoon de prijs omhoog gooien en je "uitverkoopprijs" op Black Friday dus vrijwel gelijk is aan wat je er in augustus voor zou hebben betaald.
Niet iedereen heeft een briljant motto
vrijdag 29 november 2019 om 20:42
pejeka schreef: ↑29-11-2019 20:07Niks. Want Black Friday stelt in Nederland geen fluit voor. In Canada een paar jaar geleden wel eens gaan kijken en designerkleding gescoord voor 20% van de normale verkoopprijs. Maar hier in Nederland zie je dat soort kortingen ten eerste niet, en ten tweede word je 9 van de 10 keer besodemieterd omdat ze in oktober gewoon de prijs omhoog gooien en je "uitverkoopprijs" op Black Friday dus vrijwel gelijk is aan wat je er in augustus voor zou hebben betaald.
Dit idd. Ook niks gekocht dus.
vrijdag 29 november 2019 om 20:42
Rodekrullen schreef: ↑29-11-2019 20:41Niet helemaal, ik hou al maanden de prijs van de fitbit Charge 3 in de gaten, van 127 naar 89 euro
vrijdag 29 november 2019 om 20:46
Mijn ervaring is dat ze juist in Canada de prijzen eerst fors omhoog gooien en met BF een "prachige korting" van wel 20, jaja 20! procent aanbieden.pejeka schreef: ↑29-11-2019 20:07Niks. Want Black Friday stelt in Nederland geen fluit voor. In Canada een paar jaar geleden wel eens gaan kijken en designerkleding gescoord voor 20% van de normale verkoopprijs. Maar hier in Nederland zie je dat soort kortingen ten eerste niet, en ten tweede word je 9 van de 10 keer besodemieterd omdat ze in oktober gewoon de prijs omhoog gooien en je "uitverkoopprijs" op Black Friday dus vrijwel gelijk is aan wat je er in augustus voor zou hebben betaald.
In Nederland is dit uitzondering. Wordt ook beter in de gaten gehouden.
anoniem_309825 wijzigde dit bericht op 29-11-2019 20:46
2.59% gewijzigd
vrijdag 29 november 2019 om 20:52
Lezen..... 20% van de normale verkoopprijs = 80% korting
vrijdag 29 november 2019 om 21:16
Inderdaad. Ici Paris en Douglas adverteren het hele jaar door met 25% korting en wat voor korting hebben ze vandaag? Inderdaad 25% korting....pejeka schreef: ↑29-11-2019 20:07Niks. Want Black Friday stelt in Nederland geen fluit voor. In Canada een paar jaar geleden wel eens gaan kijken en designerkleding gescoord voor 20% van de normale verkoopprijs. Maar hier in Nederland zie je dat soort kortingen ten eerste niet, en ten tweede word je 9 van de 10 keer besodemieterd omdat ze in oktober gewoon de prijs omhoog gooien en je "uitverkoopprijs" op Black Friday dus vrijwel gelijk is aan wat je er in augustus voor zou hebben betaald.
Mediamarkt en AH bedonderen de boel door de prijzen omhoog te gooien en nu ineens een “mooie” aanbieding hebben.
Nederland maakt er gelijk ook een heel weekend van met vaak slechts 20% korting. Het stelt gewoon niets voor. Niet de moeite waard.
We’re all mad here
vrijdag 29 november 2019 om 21:17
Integendeel!Cheshire-cat schreef: ↑29-11-2019 21:16Inderdaad. Ici Paris en Douglas adverteren het hele jaar door met 25% korting en wat voor korting hebben ze vandaag? Inderdaad 25% korting....
Mediamarkt en AH bedonderen de boel door de prijzen omhoog te gooien en nu ineens een “mooie” aanbieding hebben.
Nederland maakt er gelijk ook een heel weekend van met vaak slechts 20% korting. Het stelt gewoon niets voor. Niet de moeite waard.
vrijdag 29 november 2019 om 21:18
vrijdag 29 november 2019 om 22:23
Leuk topic! (Op de zure reacties na dan)
Ik heb 2 jurkjes gekocht voor m'n dochter met 35% korting. 1 van Quapi en 1 van
B nosy.
Bij de Kruidvat was eindelijk de Maybelline make up weer 1+1 gratis. En ook nog eens mijn kleur op voorraad! Dus een voorraadje foundation mousse aangelegd.
Ik vond de actie van HEMA echt heel erg leuk. 2 gratis black friday tompoucen.
Dat vind ik echt tof.
Ik heb 2 jurkjes gekocht voor m'n dochter met 35% korting. 1 van Quapi en 1 van
B nosy.
Bij de Kruidvat was eindelijk de Maybelline make up weer 1+1 gratis. En ook nog eens mijn kleur op voorraad! Dus een voorraadje foundation mousse aangelegd.
Ik vond de actie van HEMA echt heel erg leuk. 2 gratis black friday tompoucen.
Dat vind ik echt tof.
vrijdag 29 november 2019 om 22:40
Fijn hè!
Ja bij ICI deed nu ook alles mee zonder uitzondering, tikt lekker aan bij de merken die normaal niet meedoen en dat zijn er best nog wat.
vrijdag 29 november 2019 om 22:41
Jij hebt ook lekker lopen shoppen, vind de oorbellen helemaal geweldig! Zijn die van Ti Sento?
vrijdag 29 november 2019 om 22:41
Ik zag te laat dat er al een topic was maar deze is speciaal voor beauty en mode
vrijdag 29 november 2019 om 23:21
Ik heb ook voor mijn doen best veel besteld. Allemaal (oké, bijna allemaal) dingen die ik anders toch had besteld en nu vandaag heb zitten azen op de goedkoopste.
- redken shampoo
- s Olivers enkellaarsjes
- mascara bij kruidvat (1+1 gratis)
- cadeautjes voor de Sint (die geen drama zijn als ze er donderdag nog niet zijn)
- trechcoatjurkje bij steps (deze was dus een impulsaankoop...)
- sky line van dorp van mn so. Alvast voor de verjaardag van mn schoonvader.
Heb de pakketbezorger maar gezegd dat ik m volgende week veel ga zien
- redken shampoo
- s Olivers enkellaarsjes
- mascara bij kruidvat (1+1 gratis)
- cadeautjes voor de Sint (die geen drama zijn als ze er donderdag nog niet zijn)
- trechcoatjurkje bij steps (deze was dus een impulsaankoop...)
- sky line van dorp van mn so. Alvast voor de verjaardag van mn schoonvader.
Heb de pakketbezorger maar gezegd dat ik m volgende week veel ga zien