Mode & Beauty alle pijlers

Het algemene make-up topic

14-07-2019 21:52 3602 berichten
Alle reacties Link kopieren
:heart: Het algemene make-up topic :heart:

Afbeelding

Hier kunnen we kletsen over alles wat te maken heeft met make-up en beauty.

Afbeelding

Geef tips, post reviews, deel je stash of show je looks (als je dat durft/wil!)

Klets over huidverzorging en deel je bevindingen. Alle onderwerpen zijn prima, of het nou over PMU, doucheproducten, nagellak, fillers of elektronische voetvijlen gaat.

Iedereen is welkom. Jong, oud, man, vrouw. Van subtiele make-up tot de Kardashian look.

Ook kun je hier al je vragen stellen als je nieuw bent op het gebied van make-up of huidverzorging.

Newbies, wees welkom :cheer2:

Val gezellig binnen en klets mee over de wondere wereld van cosmetica :-D
Hey allemaal!
Hey Eviva! Welkom terug, fijn om te horen dat je nu veel beter gaat met je en gefeliciteerd met je nieuwe job!
Mooie en sexy ava heb je :love:

Ik lees nog graag jullie leuke berichtjes over make-up...ik zit echt op mijn handen om niks te bestellen.
Ik wacht echt nu op black friday bij de boozy voor die mistery bag :proud:
En ik ga nog wat luxe foundation samples halen bij mp voor volgende maand want ik ga eindelijk even op vakantie.

Pukkels op mijn gezicht is ook vermindert, ik vermoed dat het door fixingspray komt. Die heb ik anderhalf week niet meer gebruikt.

Sjulia wat lief van Eviva dat ze je leuke spullen heeft opgestuurd, en review?
Prrrr, mauw miawwwww.
Lieve Jane, ik hoop dat het naar omstandigheden goed met je gaat! :heart: .

De benefit they're real mascara uitgetest!! Erggggg mooi, vind ik! Lang ogende wimpers :love: . edit: net nog een laagje extra aangebracht, ik ben verliefd op deze mascara!

De benefit concealer: fijn product, dekking is goed maar net niet 100 procent, toch voldoende Gaat niet in lijntjes zitten en dat is fijn.
Ik draag m het liefst onder mijn foundation ipv erover.
Ik ben tevreden :)
anoniem_390457 wijzigde dit bericht op 26-11-2019 11:56
9.09% gewijzigd
En ik wil nogmaals mijn lof uitspreken over de NYX brow pencil :flirting: q
Eviva1983 schreef:
26-11-2019 11:42
Lieve Jane, ik hoop dat het naar omstandigheden goed met je gaat! :heart: .

De benefit they're real mascara uitgetest!! Erggggg mooi, vind ik! Lang ogende wimpers :love: . edit: net nog een laagje extra aangebracht, ik ben verliefd op deze mascara!

De benefit concealer: fijn product, dekking is goed maar net niet 100 procent, toch voldoende Gaat niet in lijntjes zitten en dat is fijn.
Ik draag m het liefst onder mijn foundation ipv erover.
Ik ben tevreden :)
De mascara is idd echt heel mooi! Tot nu toe wel de mooiste die benefit heeft vind ik. De roller lash is ook mooi maar mijn wimpers blijven niet de hele dag mooi lang daarmee. De concealer dekt heel mooi! Hij is iets minder mat als tarte tape shape. Ik breng concealer met vingers aan en de benefit formule voelt meer silky. Qua dekking lijken ze enorm op elkaar maar tarte ziet er wel gladder uit vind ik. Nu even blijven dragen om te zien of het mooi blijft zitten! Je hebt PB trouwens :)
Leuk je review te lezen sjulia.
Ik vind de mascara ook mooi! Had wel wat geirriteerde oogleden gekregen dus hoop dat dat niet door die mascara komt.

Ik had je pb gezien en aantal dagen geleden terug gestuurd. Maar weet niet of het is aangekomen?
Iemand bekend met de ysl touch eclat concealer/highlighter pen?
Mijn wimpers boven weer eens bij gewerkt. Onder hebben ik echt 3, 4 verdwaalde haartjes. Als die weg zijn zit de vorm er al goed in met een boogje. Nu heb ik echt gemaakte vorm. Vandaar dat ik denk nooit boven doe.

Mijn oog heeft even geduurd, naar is weer goed. Lekker weer mascara en oogpotlood op :cheer:

Is een witte/ blanke vlek op de jukbeenderen een truc om de ogen groter/kleine te laten lijken? Zag het vandaag bij de vrouw. Haar gezicht was vleug bruin, mat iets glimmende en de jukbeenderen allebei zo lichte veeg
Afgelopen week was mijn dagcreme van Estée Lauder flink in de actie bij ICI paris dus besteld (50ml voor €29,95)
Kreeg er een tester bij van Novexpert gel repulp, een hyaluronzuur gel voor de normale/ vette huid obv 100% natuurlijke ingrediënten. Er zat genoeg in voor zo’n 4x en ik stond versteld van hoe glad mijN huid ervan werd!
Dus ik heb mijn Black Friday korting bij ici gebruikt om een tube van dit spul te kopen. Ik gebruik het nu als allereerste primer, van de Estée Lauder sheer tint release en daar overheen mijn foundation. Het lijkt echt beter te blijven zitten zo en ik heb het idee dat m’n huid stralender is. Ben dus blij!
Plus heb wat kleding gekocht. Oa een nette winterjas (ik liep steeds in mijn all-weather praktische maar super saaie jas) dus mijn budget voor deze maand is er rap doorheen gegaan maar wel met leuke / mooie spullen dus lekker van genieten.
Eviva1983 schreef:
28-11-2019 09:09
Iemand bekend met de ysl touch eclat concealer/highlighter pen?
vreselijk gehypt product als je het mij vraagt. Járen geleden eens aangeschaft
Maar was niet onder de indruk. Praat over zeker 12 jaar terug. Ik gebruik nu (soms) Estée Lauder double wear concealer.
Leuk jullie reviews te lezen!

Ik heb trouwens in een outlet winkel van Hema m’n slag geslagen alle make up was daar €1
Kan dus ook weer wat gaan testen.

Wat zijn jullie Black Friday aanwinsten?
Hobbelster schreef:
29-11-2019 18:15

Geen make up. Ik heb voorlopig echt genoeg en vanaf zondag mag ik mijn adventkalender met make upjes gaan openmaken.

Ik was op zoek naar mijn favo haarproducten van Orofluido en Moroccanoil maar niet gevonden.

Oh wel 3 Triumph bh's gescoord met dikke korting.
Hobbelster: leuke dingen heb je gescoord! Klinkt goed dat hyaluronzuur en dat het ook echt werkt!
En wat vind je fijn aan de dagcreme van estee lauder? Ik ben namelijk nog op zoek naar een fijne dagcreme, liefst matterend.
Heb nu Paula's choice maar ik ben geen grootste fan.
Die ysl ga ik dan niet nemen, want voor die prijs moet het wel perfect zijn vind ik.
De YSL gaf een lichte dekking en meer een glanzend effect. Niet wat ik zoek in een concealer :-D
Hobbelster schreef:
29-11-2019 18:15
Leuk jullie reviews te lezen!

Ik heb trouwens in een outlet winkel van Hema m’n slag geslagen alle make up was daar €1
Kan dus ook weer wat gaan testen.

Outlet winkel van de Hema? Waar is dat? Mooi prijsje voor Hema make up producten!

Ik heb van Boozy 2 sponsen van RL, 2 browpen, 2 highlighters van W7 (heb ik in mini en hij is supermooi), lipstick en een gezichtpalletje. Krijg dus een mysterie bag met spulletjes erin.
Bij Ici Paris een geurtje van Mochino en klaar. Dit jaar geen gekke dingen.
Prrrr, mauw miawwwww.
Sjulia schreef:
29-11-2019 19:45
De YSL gaf een lichte dekking en meer een glanzend effect. Niet wat ik zoek in een concealer :-D
Idd dit dus
Eviva1983 schreef:
29-11-2019 19:09
Hobbelster: leuke dingen heb je gescoord! Klinkt goed dat hyaluronzuur en dat het ook echt werkt!
En wat vind je fijn aan de dagcreme van estee lauder? Ik ben namelijk nog op zoek naar een fijne dagcreme, liefst matterend.
Heb nu Paula's choice maar ik ben geen grootste fan.
Die ysl ga ik dan niet nemen, want voor die prijs moet het wel perfect zijn vind ik.
Ik vind de dagcreme van PC ook niet perfect.

Estée Lauder geeft een mooie gezonde glow en is dus niet matterend.
Wel is de finish heel mooi dus als je geen make-up op wilt die dag heb je alsnog een beetje iets op je huid. Je zit er gewoon net wat stralender uit!
Keek trouwens vanavond nog eens in de spiegel maar de novexpert gel is echt mijn nieuwe holy grail. Het is als of het een goede primer / fillers in 1 is. Mijn make up houdt er mooier door. En het gladmakend / filler effect wordt nog sterker beweren ze op de site, na een maand gebruik ongeveer.
Hobbelster schreef:
29-11-2019 22:47
Ik vind de dagcreme van PC ook niet perfect.

Estée Lauder geeft een mooie gezonde glow en is dus niet matterend.
Wel is de finish heel mooi dus als je geen make-up op wilt die dag heb je alsnog een beetje iets op je huid. Je zit er gewoon net wat stralender uit!
Keek trouwens vanavond nog eens in de spiegel maar de novexpert gel is echt mijn nieuwe holy grail. Het is als of het een goede primer / fillers in 1 is. Mijn make up houdt er mooier door. En het gladmakend / filler effect wordt nog sterker beweren ze op de site, na een maand gebruik ongeveer.
Hmmmm dat klinkt wel goed. Ik ga eens een sample proberen te scoren daarvan! Ik zit momenteel onder de puistjes; gedeeltelijk door hormonen en gedeeltelijk door double wear vrees ik.
Nou ik heb m’n bon besteed hoor met Black Friday korting bij de Ici Paris. 30% korting op alles en 1+1 gratis van bourjois, ben dus losgegaan op de make-up :-$ . een oogschaduw palette van IT cosmetics, is volgens mij een nieuw merk bij de Ici, afgeprijsd van 46 naar 32€. Puur gekozen omdat ik bijna alle kleuren mooi vond met een glimmende paars/mauve kleur die ik zocht, ben heel benieuwd! Volgens beschrijving langhoudend en intens gepigmenteerd. Daarnaast dus Bourjois, de actie werd als 50% gerekend (niet en+en helaas, maar evengoed voordelig). Mascara volume glamour, gloss effect lip gloss, satin reveal eyeshadow (want, ik had nog niet genoeg natuurlijk :facepalm: ), en ombre smokey eye pencil. Dit voor totaal 22€! Het was leuk winkelen zo (met korting en bon eraf niet veel zelf betaald).
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
Leuk Monkeytown, hopelijk bevalt het allemaal. We verwachten wel reviews hier natuurlijk :proud:

Sjulia da’s balen van de puistjes, ik herken het niet van die foundation, kan het dat de double wear al oud / lang open was?

Jane je hebt een PB van me. Is je bestelling met mystery bag al binnen?
Vandaag moest ik nog snel iets halen bij Kruidvat en heb gebruik gemaakt van de 1+1 korting op make up, mijn gebruikelijke Rimmel blush Palette (by Kate, incl highlighter en bronzer) en omdat ze die nog maar 1 hadden en ik verder iets goedkoops wilde heb ik de revolution semi permanent brow make up gekocht in kleur taupe.
Snel getest:
Het is een Gel die je aanbrengt met het kwastje in de dop (als een nagellak soort kwastje) of met een (eigen) schuine wenkbrauwpenseel. Dat laat je Max 2 uur zitten en dan ‘Peel’ je het eraf.
Ik heb het 15 min laten zitten en af gewreven want zo dun opgebracht dat er weinig te peelen viel.
Het effect was best heftig vond ik, heb met een waTtenschijfje met 2 fasen oogmake up remover nog wat af gehaald en nu is het wel oké.
Vooral gekocht zodat m’n wenkbrauwpotlood niet na 1 keer per ongeluk wrijven teveel vervaagt. Verder wel een heel fijn en mooi potlood, gebruik ik al jaren, van John van G, maar ik wil dus een iets donkerder basis wenkbrauwen en dat gaat met dit spul prima.
De Touche Eclat is sinds kort veranderd volgens mij en
https://www.douglas.nl/Make-up-Teint-Co ... gL9vfD_BwE

Eerst was het meer een highlighter.

Heb em zelf niet.
Dames, leuke mooie koopjes en fijne reviews om te lezen.
Ik merk wel dat “the love” in make-up de laatste tijd echt flink is gezakt bij mij.
Ik voel me toch een beetje “leeg” na het overlijden van mijn moeder...

Pakketje van Boozy nog niet opgehaald van de winkel dus ik weet helaas nog niet wat er in dat mystery bag zit.

Hobbelster, je hebt pb back.
Prrrr, mauw miawwwww.
Dat lege gevoel herken ik wel. Vriendlief de psycholoog heeft mij uitgelegd dat een leeg gevoel betekent dat er teveel is om te voelen, er teveel gevoeld is voor een langere periode. Heel naar, en het hoort wel echt bij de rouw denk ik. Je mag hier trouwens altijd mee kletsen over andere onderwerpen hoor. Mijn liefde voor makeup gaat ook op en neer. Momenteel ben ik vooral druk met kerstversiering in huis :-D
Hobbelster schreef:
30-11-2019 21:29
Leuk Monkeytown, hopelijk bevalt het allemaal. We verwachten wel reviews hier natuurlijk :proud:

Sjulia da’s balen van de puistjes, ik herken het niet van die foundation, kan het dat de double wear al oud / lang open was?

Jane je hebt een PB van me. Is je bestelling met mystery bag al binnen?
Nee ik gebruik double wear wel vaker dus het flesje gaat nooit erg lang mee, voor de zekerheid wel een nieuwe besteld maar het effect is hetzelfde. Het zal wel een bepaald ingrediënt zijn. Ik draag double wear nu elke dag en ik hoop dat mijn huid snel went. Ofzo :-D
Jane-ICE, veel sterkte! Het is naar om iemand die zo dichtbij staat te verliezen. Heeft zijn tijd nodig, maar zij zal altijd onderdeel van je leven blijven. 💐

De black friday inkopen bij mij waren maar matig. Een legging van Stella mccartney. Toch heb ik wel goed geshopt 😉.
Heb producten van dermalogica gebruikt maar was toch niet helemaal tevreden. Heb toen een advies gehad van Paula’s choice, maar met black friday in achterhoofd gewacht met bestellen. Bij rituals heb ik toen een gratis set huidproducten van Namaste gekregen en uitgeprobeerd. Ik merkte eigenlijk direct dat dit hele goede producten waren. Echt voedend voor mijn huid (heel vochtarme vanwege chemo). M’n man en ik waren la belgique aan het winkelen en hij wilde me een set van rituals geven en ik heb een aantal producten uit de namaste collectie uitgekozen. Het masker, exfoliant en de ampullen. De ampullen zijn echt super! Gisteren nog even gesurfd op het www en een abonnement op Vogue genomen. Daar was nl een mooie aanbieding. 8 vogues, 4 producten uit namaste collectie voor 49,95 (waarde producten rituals 109,00). Net die producten die ik nog wilde kopen. Dus toch erg goedkoop beautyproducten geshopt.
Overigens zijn ze bij rituals niet zuinig met geven van testers. Dus heb je belangstelling dan altijd even vragen in winkel.
Last but nog leest, voor een aantal producten in deze serie zijn navullingen verkrijgbaar. Dat vind ik ook een prettig idee. Bovendien is de prijs niet al te hoog.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven