VRLK

18-03-2009 16:45 961 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nouja, als het dan moet gaan we wel verder in een nieuw vers topic. Toch?
Jammer Morrie, maar anders verzinnen we wel wat. Hoe dan ook, het boek komt jouw kant op. Knap hoor dat je bent gaan rennen met BV borsten. Da's pas respect!

Wind, dat snap ik dan wel. Ik heb hier twee kindjes met zonneallergie en daar heb ik dus antihistamine voor en een speciale UV creme en daar doe ik dan NOAD factor 50 tegenaan en geleidelijk naarmate ze meer weerstand hebben factor 40.

Ik weet nog niet waar we heen gaan aangezien we een gevalletje dakkapel, vloer en bovenverdieping hebben. Willen daar geen lening voor afsluiten en doen het dus met vakantiegeld, bonus enzo, maar is al wel een boel geld. Denk da afhankelijk daarvan we even kijken wat we doen. Hoop dat er wat overblijft

Mormel ligt op bed, zijn even bij mijn vader geweest want moeder zit in buitenland. Zussen hebben Loeder overgepakt voor MM musical en nu is Mormel ingestort. Even kijken wat we kunenn gaan doen zo aangezien ik niet weet hoe lang hij gaat slapen.

Peb, jammer dat er zo lauwtjes tot niet wordt gereageerd op je zwangerschap. Is niet leuk en nu je het zegt zal ik ook eens boven op zolder kijken wat er nog ligt van mijn zwangerschapskleding.
quote:vrolijk schreef op 11 april 2009 @ 20:41:

De dag erop gaan we een weekje op vakantie dus ik wil het niet al te druk maken. Deze vakantie heb je ook nog niet geboekt?
quote:Wind schreef op 12 april 2009 @ 15:09:

[...]

Deze vakantie heb je ook nog niet geboekt?

Jawel, zo erg ben ik ook weer niet

We gaan naar dat leuke huisje op de LP. Maar is niet 'echte' vakantie maar meer tussendoor voor mijn gevoel omdat het niet in zomerperiode valt. Suf he?
Vrolijk pasen allemaal!

net even bijgelezen maar verder geen tijd: we gaan zo borrelen bij de buren.

tot snel!
Veel plezier! Wij hebben van de week (afgelopen vrijdag) ook spontaan geborreld bij de bruen. Zo leuk dat soort onverwachte dingen.

Oh, je weet wel waar je over drie weken heen gaat Vrolijk!

Wij nog niet hoor Zal een link in de LP zetten van een schattige camping waar ik mijn oog op heb laten vallen. Nu nog mooi weer! En misschien ga ik sowieso wel boeken. Het ziet er zo leuk uit en er is genoeg te doen in de omgeving.

Net wezen eten bij mijn schoonouders. KW en BRS wilde blijven slapen en dat mocht. Voor het eten viel KW in slaap op de bank en toen wij weg wilde gaan om 19.30 uur moest hij huilen dus hebben we ze maar mee naar huis genomen. Hij heeft duidelijk nog een nasleep van een week ziek zijn en dan slaap je toch lekkerder in je eigen (schone!) bed.

GW is nu even naar de videotheek Madagascar II halen. Hebben KW en ik in de bioscoop gezien en hij was zo leuk. Hopelijk kunnen we hem zo morgen een beetje binnen houden (na het eieren zoeken in de speeltuin met de straatkindjes) morgen om weer een beetje op te knappen.

Pebbles, wat raar dat vrienden niets over zwangerschap zeiden. Heb je er een kater aan overgehouden? Misschien (maar dan geef ik mijn bek echt een douw) proberen ze zwanger te raken en is het confronterend. Kan dat?
Hallo allemaal!

Even een snelle meld. Weinig forumpuf hier. Aan de ene kant heb ik het op het moment erg druk met werk, verbouw- en regeldingen, en aan de andere kant hebben we de afgelopen dagen heerlijk genoten van het mooie weer en echt een soort minivakantie thuis gehad. En door die combi heb ik even weinig ruimte voor in mijn hoofd voor forum e.d. merk ik. Komt wel weer!

Dus nu alleen even een voor somber gestemde Peb, naar dat zwangerschap door sommige mensen zo genegeerd wordt!

En een voor rennende Morrie. Knap hoor!
He Mille, kan me voorstellen dat je druk bent in je hoofd met verbouwen, opruimen etc. Maar lekker toch dat je aan het genieten bent van je gezin in combi met mooie weer? Heerlijk meid!

Wind, dat ik dat nog eens mag meemaken dat ik eens gestructureerder ben dan jij! Whoahaaa...

Have fun Nathje! Gezellig hoor en een goede buur is goud waard.

Peb, heb je Pebblo geen dreun gegeven voor zijn lekker subtiele opmerking?

Verder ga ik zo paastafel dekken want morgen komen 3 stellen vrienden brunchen. Ik heb al een quiche gemaakt en morgen ng cornbread en dan heb ik genoeg want morgen maak ik ook nog een fruitsalade en dan samen met croissantjes, brioche, suikerbrood en gewoon brood denk ik dat we er ruim van kunnen eten met z'n 14-en.
Peb, jammer dat er zo lauw wordt gereageerd op zwangerschap. Een felicitatie kan er toch wel vanaf.

Kan me dan wel weer voorstellen dat er mensen zijn die het niet zo interessant vinden om over zwanger zijn te praten.

Lekkere opmerking van Pebblo

Moet eerlijk bekennen dat ik dat ook wel dacht toen Lien aangaf haar positiekleding aan jou door te geven. Niet dat ik je dik vind, zeer zeker niet, maar toch wel duidelijk van een ander postuur dan Lien.

Hier lekker dagje gehad, lekker gevoetbald met de kinderen en een stuk gefietst. Eind van de middag naar mijn schoonouders, waar schoonzussen en zwager ook waren. Gezellig! En even fijn met babynichtje geknuffeld. Ze is zo mooi en lief

Raar idee, dat ik over een paar maandjes ook weer met zo'n klein hummeltje in mijn armen zit.

Morrie, goed zeg, hardgelopen!!!
elyane wijzigde dit bericht op 12-04-2009 22:33
Reden: jouw, ipv jou, ik schaam me diep!
% gewijzigd
O ja, ik zou ook nog kijken voor mijn positiekleding. Weer vergeten terwijl ik al 3 keer vandaag op zolder ben geweest
Heeft iemand Studio Sport gezien?
Hahahaha..ben je blij Ely?
man, ik dacht dat ik gek werd!!! Whahaha. Kampioenschap gaat dan wel aan onze neus voorbij maar dit was wel errug leuk!!
Is maar goed ook aangezien twee mensen zo leip waren om een megatattoo te zetten van AZ kampioen!
quote:vrolijk schreef op 12 april 2009 @ 21:54:

Is maar goed ook aangezien twee mensen zo leip waren om een megatattoo te zetten van AZ kampioen!

Ik heb het gezien. Gekke mensen!!! Vooral diegene die het dus twee jaar terug ook al had gedaan met datum er bij

Theoretisch gezien, kan het weer niet doorgaan, het hele kampioenschap. Maar dat zou wel heel stom zijn
Mijn doos stond nog klaar om op zolder neer te zetten, dus is zo gepakt. Ik neem hem volgende week zondag wel mee Pebb. Kun je altijd kijken of er iets van je gading bijzit.

Ik dacht het zelfde als Wind, dat vrienden misschien zelf ook zwanger proberen te raken? En wat ik me ook voor kan stellen, is dat ze de echo nog even afwachten met felicitaties.

Heb heerlijk gegeten net, Harrie is alweer weg voor een optreden en ik zit nog even te mailen met mijn broertje.
O, ik was te traag . Maar heb geen Studio Sport gezien maar wel teletekst. Mooie score hoor.

Maar AZ gaat het wel worden, en dat hoop ik ook, ik gun het ze. Ook al ben ik zelf voor AJAX.
Ach, ff de datum weglaseren of er een andere overheen zetten
WIJZE LES: geef je kinderen geen speel-goed-ei van Intertoys waar een kuiken of krokodil uit komt (als je t in een bak met water zet). Ik ben al twee nachten om 5.00 AM wakker gemaakt om te vragen of het ei al was uitgekomen . In elk geval zijn de eieren nu klaar, ik heb een tikje (letterlijk ) geholpen.

Verder lekker bij mijn ouders geweest, te vroeg wakker, maar heerlijk om nog een dagje aan te kunnen klooien.
quote:lien schreef op 13 april 2009 @ 08:41:

WIJZE LES: geef je kinderen geen speel-goed-ei van Intertoys waar een kuiken of krokodil uit komt (als je t in een bak met water zet). Ik ben al twee nachten om 5.00 AM wakker gemaakt om te vragen of het ei al was uitgekomen . In elk geval zijn de eieren nu klaar, ik heb een tikje (letterlijk ) geholpen.

Ok, ook ik heb een verhaaltje. Hoe weet je dat je stadskind bij de kinderboerderij is geweest met school en de boerin heeft geholpen met alles en nog wat?

Vrolijkerd is aan het plassen, staand. Loeder komt erbij staan en bekijkt het aandachtig. Vrolijkerd is aan het afschudden en wil net een wcpapiertje pakken als loeder zegt: 'Oh, doe je dat zo? Ben je hem aan het uitzappen? Dat doen ze bij een koe ook'

Duidelijk een koe zien melken dus.

Beetje intiem, maar de moeite waard om 'm te vertellen dacht ik zo..
Vrolijk.

Lien denkt dat haar kleren mij passen, dus... Dat ik dikker ben zie ik ook wel, maar Pebblo zei véél dikker.

Vrienden zijn niet bezig met zwanger worden, Wind, dat weet ik zeker. Ze hebben namelijk al een kind van 10 en eentje van 7. Bovendien hebben ze afgelopen zomer een abortus ondergaan toen ze wel zwanger bleek (door anticonceptie heen). Ik had geen behoefte om over zwanger zijn te praten Ely, maar negeren en er werkelijk met geen enkel woord over reppen of feliciteren vind ik dan wel het andere uiterste. Bovendien was ik kotsmisselijk en doodmoe, dus net doen of er niets aan de hand was ging ook niet. Ik heb me die avond binnenste buiten gekotst...
Lien weet zeker dat de kleren passen, volgens mij zijn jullie vergeten dat ik +30 kilo woog. Dat is 63 + 30 = 93. En ik weet heel zeker dat Pebb geen 93 kilo weegt op dit moment. En het idee van zwangerschapskleren: die zijn wijd, de mijne in elk geval wel.

Peb, ik ga het op de post doen, te mooi weer om vandaag 1.5 uur in de auto te gaan zitten.
Hahaha Vrolijk, die Loeder!

Wat een weertje vandaag weer he, heerlijk.

Wij hebben toch lekker uitgeslapen vanochtend en zijn na een ontbijtje richting het bos gegaan. Lekker geslenterd enzo. Schorrie geniet van de natuur, ik denk dat hij bioloog wordt. Onder elke boomstronk of tak zoekt hij beestjes, hij ziet vlinders, vraagt ons de oren van de kop over plantjes en wil als huisdier een pissebed.....

Het schatje, ik kan echt genieten van die leergierigheid (was zelfs een beetje ontroerd). Het zou wel handiger zijn als hij die leergierigheid op school ook wat meer liet zien .

Harrie is nu aan de boot aan het klussen met Schorrie en ik forum op het dakterras. Dat is nog eens relaxed.

Heb je zo gekotst Pebbles? Kwam het door het eten, was het iets wat je tegenstond?
O ja Vrolijk, ik heb nog een ander praktisch idee, ben je zaterdag thuis? Dan kom ik de brooddoos wel ff langsbrengen als ik naar Wind rijd om Schorrie te droppen. Kan ik gelijk het boek meenemen.
Wilde het eerst niet schrijven, maar doe het toch. Vind het er wel erg onaardig staan, Ely... dat over die zwangerschapskleding van Lien vs het postuur van Pebbles en vervolgens dat niet iedereen het leuk vindt om over zwangerschappen te praten terwijl Pebbles liet weten dat haar zwangerschap genegeerd werd en niet gefeliciteerd is. Kan aan mij liggen, maar vond het niet prettig om te lezen.

Morrie, misschien hoef je Schorrie niet te brengen zaterdag, maar komen wij jullie kant op om naar het Linneaushof te gaan. En ik denk, omdat de meeste toch met kinderen komen, ik geen bbq doe zondag. Gewoon lekkere hapjes. En veel!

Hahahaha.. die Loeder!

Hier heerlijk dagje. Lekker een beetje in en om de tuin. Vanmorgen om 09.00 uur paaseiren gezocht in de speeltuin en vervolgens met z'n allen bij één van de buren terecht gekomen voor een uitgebreide brunch. Was onverwacht gezellig zeg!

KW en BRS hebben allebei geslapen en BRS wordt nu pas wakker (na 3 uur en een kwartier). We weten nog niet wat we gaan eten dus nog even verzinnen!

Nu snel weer naar buiten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven