Moedergroep Hoofddorp

03-02-2009 21:36 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben 32 en moeder van 3 kleine kinderen en zou het leuk vinden om samen met andere moeders een "moedergroep"in Hoofddorp te starten om regelmatig met elkaar af te spreken. De moeders kunnen dan lekker bijkletsen en kids kunnen lekker samen spelen.

Wie vindt dit ook een goed idee en doet graag mee?

Ik hoor het graag,

groetjes Marijke
hoi marijke,

Ik zag je berichtje. Ik ben 29 jaar, heb een dochter van ruim anderhalf en woon ook in Hoofddorp.

Het lijkt me leuk om wat met andere moeders af te spreken!

Anke
Hoi Ankee,

Ik had niet verwacht dat er nog iemand zou reageren, daarom had ik al een tijdje niet meer gekeken. Als je het leuk vind om eens wat af te spreken, mijn email is marijkesies@hotmail.com.

ik hoor het wel,

groetjes
Hallo Marijke,

Wat leuk dat je in Hoofddorp een moedergroep wil starten. In Eindhoven zijn we 2 jaar geleden ook een moedergroep gestart en het is een groot succes geworden. Je hoort er niet zo heel veel over in NL. Ik heb zelf 2 jaar in de USA gewoond en daar hebben ze heel veel van zulk soort groepen. Toen ik weer in Nl kwam wonen ben ik er zelf een begonnen( met hulp van een vriendin). Er zouden er meer moeten zijn in Nl vind ik. In Tilburg zijn ze er ook een begonnen laatst. Mocht je nog tips willen om er een te starten dan kun je onze website bezoeken en evt. een berichtje sturen.

De website van onze groep, die we De Mama's Club hebben genoemd is: www.mamasclub.dse.nl

Succes met het oprichten van een moedergroep!

Groetjes

Corrie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven